TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Jazdený Avensis.
Je teda pravda, že jsme nezavodili z klidu. Začli jsem závodit na nájezda dálnice. Mozna to bude tim. Ted ctu novej Autocar a je tam BMW 320d a točí 5900 ot/min. Uplne jsem se lekl a radsi jsem se podival na bmw.cz a je to samozrejme preklep. Nebo snad ne? 8-/. Jinak můj Avensis už sedí na hliníkách, má nalakovaný parkovací senzory, který ješte nejsou namontovaný. Zítra je tam šoupnou, pak ještě SHERLOGa, DEFEND-LOCK a odpoledne tam mám být na předání. Dneska asi nedospím:-) -
modus ponens 11.09.03 09:48
« Re: Jazdený Avensis.
kadell, Brázdič:
Taketo porovnavanie nie je jednoznacne. O tom, kto komu ujde, hovori asi skor parameter zrychlenia na 100 km/h, resp. na 1000m. Ale aj to len za predpokladu, ze sa robi "zavod" z kludu. Ak sa zacne "zavodit" pri 130-ke na dialnici, vysledok moze byt iny. Cele je to o sprevodovani a vykonovom priebehu danych dvoch motorov. TDI sice maju vacsi "kroutak", ale ten je dolezity skor na jazdu do kopca - udrziavanie rychlosti a pod.
Kamarat sa takto nahanal na Felicii 1.3 MPI 50 kW s Feliciou 1.9D a "urobil" ju prave do kopca...
-
« Re: Jazdený Avensis.
Tady byla řeč, který auto má větší výkon a já jen říkal, že to nezáleží jen na výkonu. Papírově (podle výkonu) by Avensis 1,6 měl Octávku udělat, ale ve skutečnosti to tak není.
TDi má sice větší krouťák, ale využije ho v menším rozsahu otáček než benzín. Benzín můžeš točit do červenejch a jede to, ale diesel se ani do červenýho pole nedostane. Samozřejmě dostane, ale je to blbost ho tam točit. V červeným poli se už nic neděje. Pokud teda to červený pole nazačíná u 3500 ot/min :-) -
modus ponens 10.09.03 16:07
« Re: Jazdený Avensis.
petous: Maloktore testy byvaju objektivne (tym nechcem povedat, ze Ty si cital neobjektivny). Ja som cital zase test na Avensis 1.8 VVT-i (Auto-Moto(r)-Sport), kde dosiahli priemernu spotrebu 7,4L/100km. To je podla mna vyborny vysledok, pretoze na testovacich jazdach sa jazdi:
1. s nezabehanymi motormi
2. nie prave na spotrebu, ak nie skor nesetrne
Ale to som uz asi niekde skor pisal. Osobne si preto myslim, ze udavana papierova spotreba (7,2) nie je zdaleka nedosiahnutelna. Ale uvidime v praxi ;-)
No a k testu dvojlitrov (Avensis vs. Accord kombi) dodam len tolko, ze bol velmi vyrovnany a redakcny tim sa rozhodol pre Accord len velmi tesne. Inak ma dost prekvapilo, ze u vas (CZ) je toyota drahsia ako honda... -
petous 10.09.03 13:59
« Re: Jazdený Avensis.
Asi opravdu Toyota udává příznivější hodnoty, než je realita. Tuhle jsem četl srovnávací test a docela tam propadla Corola s 1.8VVTL-i 190HP, vubec se nechytla ani na Golfa GTI natož na Civica Type-R, spíš konkurovala Focusu ST170. Podobně dopadl 2l Avensis x 2l Accord. Papírově je na tom Avensis skoro lepší, ale skutečnost je jiná. -
petous 10.09.03 13:53
« Re: Jazdený Avensis.
Tak to má těch 10s jako Carisma před faceliftem (ta moje z roku 98). Taky se vozily z holandska do japonska, holt globalizace nam postoupila. Ja si onehda koupil Abrum Bravurisky a je na nich Made in France, tata ma na Bravurach Made in Sweden. Bridgestonky jsou prej ze španělska, continental z Otrokovic a za chvíli bude Toyota z Kolína. -
modus ponens 10.09.03 13:32
« Re: Jazdený Avensis.
kadell: Hmm, chcel som sa Ti doma pozriet na graf priebehu vykonu pre 1.6 VVT-i (mam ich vsetky na prospekte od predajcu, ale len tieto nove VVT-i), no kedze si mal staru 1.6-ku, tak neviem. A neskusal si si aspon amatersky zmerat zrychlenie na 100-ku? Ak by sa Ti nedarilo dosiahnut papierove hodnoty, tak je chyba na strane Tvojho auta. Ci uz taka, ze je to lenive alebo taka, ze toyota udava priaznivejsie hodnoty nez dosiahnes v reale. -
« Re: Jazdený Avensis.
SirAnton: Já jsem ho točil do červenejch těsně před omezovač (6500 ot/min.), ale jak se Octavce chytlo turbo, tak mě předjel. On musel zařadita jsem ho dojel, ale pak zase nastoupilo turbo a zase ujel. Při vyšších rychlostech jsem ho dostal, ale na rozjezd a v kopci ne. Je pravda, že jsem to kupoval jako předváděčku a nevím co stím dělali. Třeba to fakt bylo nějaký mrtvý. -
modus ponens 10.09.03 13:09
« Re: Jazdený Avensis.
petous: Avensis 1.8 VVT-i ma stovku za 10.0s (papierovo), no a maximalku ma tusim tiez 200 km/h (alebo 198, neviem teraz presne).
kadell: To s tou Octaviou sa mi tiez nevidi. Bud si tocil ten benzinak na nizkych otackach alebo to naozaj bolo nacipovane TDI. Ono ak chces vyuzit maximalny vykon motora, musis ho drzat v takych otackach, pri ktorych tento vykon dosahuje. Pozri si graf priebehu vykonu pre svoju 1.6-ku a porovnaj to s otackami, ktore si pri tom "teste" dosahoval. Tipujem, ze si bol dost daleko... -
petous 10.09.03 12:44
« Re: Jazdený Avensis.
Výkonnější v europské specifikaci není, ale japonská verze má 140HP, to je víc než 95kW, každopádně současná Carisma má stovku za 10.4s a maximálku 200 papírově, kolik má Avensis 1.8VVTi nevím. 1.6ku avensis udělá ochcávka 1.9tdi snad jedině s čipem nebo powerboxem nebo to máš nějaké chcíplé. Lepší parametry než 1.6VVTi má např. Civic 1.6VTEC, možná Megane II 1.6. -
"-- skrytý --" 09.09.03 21:06
« Re: Jazdený Avensis.
petous: jenže Carisma je GDIčko a navíc myšivbuši dělá 18tistovky odjakživa, zatímco pro toyotu je to relativně nový motor (dělají hlavně 1,6tky, a 2litry) a když porovnáš třeba spotřebu a výkonové parametry 1,6tky od toyoty, tak lepší seženeš jen horko těžko. -
« Re: Samostmívací zrcátko
Samostmívací zrcátko slouží k tomu, aby tě auta neoslňovaly zezadu. V praxi to vypadá tak že když zmáčkneš tlačítko OFF, tak je zrcátko jako každé jiné, ale když zapneš tlačítko AUTO, rozsvítí se zelená kontrolka, která znamená že máš zapnuté automatické stmavování. Nevím jak je to udělané, ale přes den člověk nic nepozoruje, ale při jízdě ve tmě (večer, nebo v tunelu) se zrcátko zatmavuje do zelena v případech že za tebou jede nějaké auto. Pokud jedeš nějakou delší trasu a pověsí se ti auto za záda, tak tě prostě nebolí oči.