TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Sherlog
To našrot: To není pravda, že platíš roční poplatek + pojistku. Pojišťovny poskytují za Sherlog dost velké slevy z pojistného, takže u dražšího auta na pojistce ušteříš víc, než je roční poplatek za Sherlog. Situace kdy ti vrátí nabourané auto je jistě dost vyjímečná, ale stát se to může. V každém případě ti ale pojištovna uhradí opravu takto poškozeného vozu. Když ti ale ukradnou auto a už se nenajde, tak přijdeš o veškeré blbosti, které sis na auto od doby pojištění dokoupil. Navíc pojišťovna ti nikdy neproplatí cenu nového vozu, ale jen cenu odpovídající stáří vozu a z ní ještě odečte spoluúčast, takže nevidím výhodu v tom když ti auto raději ukradnou. -
"-- skrytý --" 15.09.03 17:59
« Re: Sherlog
Jak jsem koukal na ceník, tak zařízení a montáž přijde na cca 35tis. a každý rok platíš 5500 udržovací poplatek. Pojištění tě při 50% bonusu přijde na necelých cca 18tis. ročně. Když ti auto ukradnou a už se nenajde, tak ti pojišťovna (v případě, že se s nima dobře "pohádáš") auto zaplatí. V případě, kdy ti auto najdou sherlogem nabořené, tak ti pojišťovna nedá nic (známý vyprávěl zkušenost své příbuzné...). A stojí tě to navíc 5 a půl ročně a ještě k tomu to pojištění, takže mi to moc velká výhoda nepřijde. BTW: za dobu, co máme v rodině Toyoty se už mockrát stalo, že se prostě zapomnělo zamknout a auto zůstalo stát klidně celou noc před barákem. Na druhou stranu nám třikrát Carinu vykradli a na to je k ničemu jak Sherlog, tak pojištění... -
« Přídavné topení v Avensisu
Tak ještě jednou, abych to pro všechny uvedl na pravou míru. Avensis je vybaven přídavným topením, které dříve ohřeje interiér a to i při studeném motoru, ale ne nezávislým topením, které se dá naprogramovat a ke své činnosti nepotřebuje mít puštěný motor. -
« Přídavné topení v Avensisu
Cituji návod k použití:
Přídavné topení je určeno k ohřátí kabiny vozu v chladném počasí. Přídavné topení se zapálí přibližně 70s po stisknutí tlačítka a dalších 70s trvá, než se úplně ohřeje. Po dostatečném zahřátí chladící kapaliny motoru systém automaticky řídí úroveň vytápění.
Provozní podmínky: Při vypnutém spínači "A/C" mezi 8 a -30 stupni Celsia nebo při zapnutém spínači "A/C" mezi 0 a -30 stupni Celsia. Nutností je aby běžel motor a ventilace nebyla vypnuta do polohy OFF. -
« Re: Sherlog
Zrovna Defend Lock mi přijde jako jedno z nejotravnějších zabezpečení. Měl jsem ho a už ho nikdy nedám. Cena Sherlogu se na pojistce za chvíli vrátí, takže nevidím důvod, proč si platit jen pojistku. Takhle to vyjde levněji a člověk má ještě větší jistotu, že o auto nepřijde. Navíc je na Sherlogu jedna skvělá věc. Mojí ségře ukradli Hondu Civic, ve chvíli kdy vyjela před barák a šla zavřít vrata. Na tu chvilku totiž většina lidí nechcípá motor a to byl zrovna její případ. Kdyby měla Sheroga, tak stačilo zavolat na patřičné číslo a za chvíli by bylo auto na světě. Takhle jí zbyly oči pro pláč. A hlášení že jedu do ciziny..... :-)) asi se to má dělat, ale byl jsem s tím v cizině už mockrát a nikdy nebyl problém i když jsem nikomu nic nehlásil. Jen jednou se mi stalo při cestě trajektem zpět ze Švédska, že se mi sepnul Sherlog pohybem trajektu. V každém případě se nestalo nic víc, než že jsem dojel na Polské hranice a zvonil mi telefon, že mám poplach na autě. Řekl jsem že je vše OK, oni to vypli a bylo to. -
"-- skrytý --" 13.09.03 19:42
« Re: Sherlog
Měli jsme ho na RAVce na středovém panelu jak jsou čtyři záslepky, tak místo jedné. Tak jak to máš ty, že tedy vlastně nikam zvlášť nesaháš je to fajn (tak bych si to i představoval). Mě totiž vždycky vadilo, že jsem třeba někam dojel, 5minut čekal v autě s vypnutým motorem a když jsem měl vyjet, tak jsem musel vyndat klíčky ze zapalování, odblokovat a zase je dát do spínačky. A dál - když jedeš do ciziny, tak to musíš hlásit i kam, když chceš auto odtlačit, tak to spustí poplach (u nás se před barákem parkuje ještě na neutrál napříč před těmi, co parkují kolmo k chodníku apod.). A nakonec, vzhledem k tomu, že je to do nejméně kradených aut v ČR (tedy Toyot - až na pár LC se nekrade v podstatě nic), tak k tomu taky nevidím výrazný důvod (zvlášť za ty peníze vyjde levněji slušná pojistka a defendlock - který je sice na "deaktivaci" otravnější, ale zase se nemusí používat i když jdeš na 5minut od auta ;o) ). -
« Objektivita automobilových testů
Objektivita automobilových testů bývá skutečně odlišná díky pneumatikám, podmínkám, ale v první řadě je to komerce. Kdo víc inzeruje, ten má lepší hodnocení. Tak už to bohužel je a nejen v automobilovém průmyslu. Osobně se znám s nejmenovaným člověkem, který píše testy pro nejmenovaný časopis. Když chce mít nějaké značka dobrý výsledek, tak mu na nějaký čas půjčí bezplatně auto. Minule se rozčiloval, protože mu daná značka nezapůjčila auto a tak se rozhodl že jí to pěkně vrátí. Dělá se to tak, že když mu vyjdou naruku, tak zamlčí nedostatky a když ten, tak je naopak vyzdvihne. -
« Re: Sherlog
To našrot: Zřejmě nevíš jak dnes Sherlog funguje. Dříve se skutečně odblokovával při každém nasednutí tak, že se musel dotknout přívěskem dvou kontaktů, které byly někde v dosahu řidiče a pak mohl člověk vyjet. Dnes je to na bázi bzdrátového snímače. Máš na klíčích drobný ozdobný přívěsek s logem Sherlog (docela pěkný) a jakmile ho přiblížíš k přístrojovce v místech, kde se nachází snímač, tak to pípne a je odblokováno. Mám to udělané tak, že mám snímač ve středovém panelu, vedle zapalovací skříňky, takže když nasednu, tak vložím klíčky do zapalování a čidlo detekuje přívěsek. Nemusíš tedy dělat vůbec nic. Kde je teda potom ta otravnost, o které jsi psal ??? -
"-- skrytý --" 12.09.03 22:36
« Re: Jazdený Avensis.
petous: hodně často záleží na tom, kdo jak s čím jede, ale rozhodně se nedivím, že se nechytala na Civica (nějakých 6,7s proti cca 8,3 na stovku je docela rozdíl ;o) ). A pokud šlo u srovnání s Golfem o pružnost motoru (což určitě ano ;o) ), tak se taky nedivím, akorát u toho je drobná vada - zatímco u VW gruppe jsou udávané hodnoty většinou to nejlepší, co se z auta dostane (tedy rychleji neakceleruje, ani kdyby se tlačil), tak u japonců podřadíš o jeden, dva či tři stupně a vyrazíš x-krát rychleji (což je pro jízdu podstatně lepší, než pro vyšší zrychlení řadit nahoru ;o) ).
A co se týče Avensise - měl jsem možnost si krátce po sobě vyzkoušet na stejné trase obě auta (akorát Avensise v kombíku) a z motorického hlediska mi přišly naprosto stejné (akorát u Avensisu jsem měl ještě příležitost změřit zrychlení a dostat se na těch papírových 9,1 nebyl žádný problém).
Jinak srovnávací testy aut v motoristických časopisech nelze brát nikdy vážně, protože nikdy nejsou pro všechna testovaná auta stejné podmínky (různé pneu, různé počasí, případně i jiný řidič apod.). -
"-- skrytý --" 12.09.03 22:19
« Re: Jazdený Avensis.
kadell: já mám teda porovnání s originál TDičkem 81kW z nuly do mírného kopce a CarinouE 1,6tkou (jen těch 74kW) a do rychlosti cca 110-120 je to stejné (Carina byla rychleji na cca 60tce), ale pak, jakmile je to do kopce nebo plně naložené, tak TDičko ujede vždycky. Jinak co jsem měřil zrychlení, tak u téhle Cariny jsem naměřil nejlíp 11s, u Corolly (92 rok, 1,6tka, 115hp) nejlepší 9,5s (to ještě neměla zacpaný katalyzátor, takže teď 10,7 :o( ). P.S. všechno dle tachometru. -
« Sherlog
Myslím si že je to nejlepší zabezpečení jaké je, ale i tak není stoprocentní. V každém případě mám zkušenost že záleží kde ho namontují. Když jsem před pár lety kupovat Carinu a namontovali mi ho v Toyotě, tak to byla otázka jedné minuty a bylo to venku. Přesně řečeno, aby neměli práci s rozmisťováním jednotlivých součástí na skrytá místa, tak to vče omotali kobercovkou, odkryli koženku, co je mezi řadičnou a středovým panelem a hodili to tam. Pak jen napojili 12V a bylo to. Tak jsem to pěkně vytáhl a hodil jsem jim to v Secaru na stůl. Byli z toho úplně paf a hned mi to bezplatně přemontovali a to tak dokonale, že mi dost dlouho trvalo, než jsem to našel. V každém případě jsem měl tu výhodu, že jsem již věděl, jak to vypadá a kolik to má částí. Cena byla cca 35.000 Kč, ale už si to přesně nepamatuju. Kompletní ceník je k nalezení na www.secar.cz.