TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Tak jsem nasral Oktávkáře :-)
Dnes jsem stál na semaforu v Barrandovském kopci vedle koktávky TDi 75kW. Seděl v ní mladý trouba, který po mě stále koukal, jako by chtěl závodit. Když padla zelená, tak tomu naložil jako blázen, tak jsem to taky trochu sešlápnul. To jsem ale něměl dělat :-) Oktávkáře to nasralo a začal tomu šlapat na krk ještě víc a stále si kontroloval, jestli je rychlejší. Pak už jsem se na něj ale díval ve zrcátkách :-) Pravda, měl jsem 10kW přesilu, ale o dost těžší auto. Co k tomu dodat......on si prostě začal :-) -
"-- skrytý --" 27.09.03 16:38
« Re: Unikátní parkovací asistent
Jojo, taky jsem to viděl. Ten nový Prius už se mi docela líbí, není to takový hybrid ;o) jako předchozí. S displeyem jsem si zablbnul v Ženevě na autosalonu - ukazuje mimo jiné i jak se zrovna nakládá s kterou energií. Ale jsem zvědavý na cenu - starý stával přes 25tis. USD, což je hodně, na to, že je to jen patnáctistovka. Ale zase, kde člověk najde benzínovou patnáctistovku, která jezdí v průměru za 4 litry benzínu ;o) -
« Unikátní parkovací asistent
Ahoj všichnu, nevím jestli jste se dívali na soborní autosalon na Primě, ale ukazovali Toyotu Prius, jak se s ní parkuje. Na přístrojovce je obrazovka, kde je vidět prostor za autem. Vyhlédnete si prostor k zaparkování pomocí kurzoru se do ní přesune zelený obdálník, který označuje potřebný prostor k zaparkování a aniž by člověk sáhl na volant, tak auto automaticky zaparkuje. Jediné co člověk musí udělat je pustit nohu z brzdy a už to jede. To bude paráda pro ženský. Prius by se u nás měl prodávat od příštího roku. -
« Re: Mezera mezi dveřma a přístrojovkou a motor
To STAVROS: To je drsný. Mám známého, co si koupil Mercedesa SLK a zlobil mu motor. Nikdo v ČR si s tím nevěděl rady a opravili mu to až v SNR, ale za půl roky se to vrátilo a pak už mu nepomohli ali Němci. Raději ho prodal a teď má Lexuse. Jak je spokojený nevím, protože jsem s ním od té doby ještě nemluvil. Vypadá to že se Mercedes v kvalitě dost zhoršil, ale design má stále lepší. Kdybych kupoval auto kvůli vzhledu, tak bych koupil nejspíš Mercedesa.
-
« Re: Mezera mezi dveřma a přístrojovkou a motor
n atu mezeru se vykasli, nikde neni napsano, ze se jim to ve vyrobe nemohlo trosku posoupnout. Proste se to muze stat u sebelepsich aut. Mimochodem muj znamy ted vracel z duvodu reklamace 2 mercedesy rady E kvuli problemum s motory 270 CDi, samozrejme mu nechtej vratit penize, tak se s nima soudi,. -
« Závod
Dneska jsem si dával závod s koktávkou. Bylo to do kopce (ulice Kbelská, navazuje na Průmyslovou a je to ten kopec od Kolbenky směrem na Prosek-snad víte, ale to je jedno). Nevím co měla za motor, protože jsem jí viděl jen v zrcátku:-), ale byl za ní černej kouř. Když jsem jí viděl jen v zrcátku, tak asi tušíte jak to dopadlo:-). -
"-- skrytý --" 25.09.03 13:28
« Nic proti
Se škodovkama je ten problém, že jich je moc a tím pádem není problém znát někoho, komu se ta jeho totálně sere. Řekl bych, že proti tomu bude ale hodně takových, kterým spolehlivě slouží. Já osobně škodovku nemám ani jsem neměl, se dvěma Octaviema jsem ale jel. Jedna byla SLX TDI 81kW a druhá Ambiente 1.6i 74kW. U té benzínové mi vadil příliš měkký pedál spojky. U obou pak příliš měkký pedál brzdy, kdy člověk může regulovat intenzitu brždění až podle účinků brzd na auto - v pedále není nic cítit. V tomto jde spíš o zvyk, mnoha lidem to prý vyhovuje. Pak také mají Octavie otřesné ozvučení a neergonomcký střední panel. A hlavní nevýhoda, kvůli kterému jsem volil jinak byl fakt, že se ukrutně kradou a automobilka to zlodějům velmi dlouho ulehčovala. Oba majitelé jsou nicméně spokojeni, jeden má přes 100 tisíc a rozbilo se mu zatím pouze něco na el. stahování okének. Druhý má o něco méně a zatím bez problémů. Takže tak, mně Octavie nevyhovovala, ale neřekl bych na základě těchto zkušeností, že je to sračka. Upřímně řečeno, být Octavie stejně dlouhá, ale mít o 10 cm delší rozvor a o 10 cm dozadu posunutá zadní sedadla a o to menší kufr (to by snad cenu nezvedlo, ne?), je to bomba auto. Jenže to by si VW podřezal větev pod Golfem a Passatem, že ... Nemám nic proti Avensisu ani proti jiným japoncům. A dokonce ani proti designu, snad teda až na palubní desku nové Primery a zadní světla nové Mazdy6, to jsou IMHO zbytečné a nehezké opičárny. Zato nový Accord a Avensis jsou myslím v této kategorii nejvíce povedená auta. -
« Re: Este na zaver
To SirAnton: Rubriku o Peugeotech 307 jsem četl a jsem si vědom že kvalita 307 není valná, ale stále si myslím že je přinejmenším na stejné úrovni jako u Oktávek, ale s tím rozdílem, že 307 má velice pěkný a originální vzhled jak interiéru, tak i exteriéru. Člověk se v ní cítí velice příjemně. Oktávky mě nikdy ničím nezaujaly a za časů šedé přístrojovky se mi doslova hnusily, ale teď už se ta přístrojovka dá se zatnutými zuby skousnout. U téhle třídy ještě jo, ale že udělaj tak děsnej interiér i v Superbu, to nepochopím. Určitě se našim časem něco taky vysere, ale táta měl dřív samé Peugeoty a když udělali 307, tak po ní tak dlouho koukal, až jsem mu jí musel dopřát. -
« Mezera mezi dveřma a přístrojovkou a motor
Taky máte vpravo menší mezeru mezi dveřma a přístrojovkou než vlevo? Já jo:-(. Ještě k tomu motoru D-4D. Taky si nemyslím, že by to byl nějakej špatnej motor. Pokud má splňovat vysoké nároky na emise, tak to musí bejt znát na výkonu. Když je motor studenej, tak si občas zakouří, ale jindy jsem v zrcátku kouř neviděl a to já si zase ten chvilkovej zátah vychutnávám často. Pokud někomu ten výkon nestačí, tak si to nechá (zatím za hranicema) za 600 EUR přečipovat. Dostanete výkon 144k a 343 Nm. Maximálka se zvedne na 203. -
modus ponens 24.09.03 17:03
« Re: Este na zaver
To Brázdič: Ja som pisal o mojej Felde. ;-) Zopar drobnych poruch bolo, ale (mal by som si zaklopat) este ma nenechala stat. Smolu na kus mozes mat aj u Volva, ci Mercedesu. Ono sa povravalo, ze u Felicie dost zavazilo, v ktorej fabrike bola vyrobena. GLX-ky a akcne modely boli udajne na tom o cosi lepsie ako obycajne LX.
K tej 307-ke len tolko, ze urcite s nou budu (ak uz nie su) vacsie problemy nez s Feldou. Kamarat si kupoval 307 SW po vyse roku od uvedenia, no napriek tomu ma s nou rovnake problemy, ako su uvedene v rubrike P307 tuto na Motorcafe. A to ju servisuje v Nemecku, kde maju velmi podobne logisticke problemy ako u nas doma. ;-(( Ak si si forum o 307-ke este neprecital (myslim ale, ze ano), tak je to celkom zabavne citanie. Ibaze len pre tych, co ju nemaju... ;-) -
modus ponens 24.09.03 16:55
« Re: Zvláště pro Brázdiče
Ja nechcem kydat na skodovku, myslim, ze isty stupen kvality urcite ma. Ale nemozem pocuvat marketingovo-medialne 'zvasty', ktore sa siria v novinach, weboch, telke. Najma redaktorske recenzie, v ktorych vyjde Skoda ako vitaz nad akokolvek vybranou testovanou konkurenciou. Ved to nie je ziadna hanba, ked je ine auto lepsie. Napr. Octavia ma za sebou cca 6 rokov existencie na trhu, tak sa to musi prejavit. Alebo mame vsetci uverit tomu, ze v Skode sa stal pred 6 rokmi zazrak a vyrobili o tolko lepsie auto ako konkurencia, ze ani po tak dlhom case neprehra v (redaktorskych) testoch? Je smutne, kolko ludi tomu aj uveri.