TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 07.10.03 20:55
« Re: Avensis - spotřeba oleje
SirAnton: dneska je to úplně fuk, protože motory se dělají "bezzáběhové" - výroba i návrh je trochu jiný, než před dvaceti lety i než před deseti. Ovšem zásadní podmínkou pro to, aby motor vydržel je, že nesmíš vyměnit olej dřív než je předepsáno (obvykle 15tis. km), jako bylo dřív zvykem měnit po tisíci. -
"-- skrytý --" 07.10.03 11:18
« Aky alarm?
Chcem sa spytat tych, co uz maju alebo objednavali avensis, aky tym alarmu si dali namontovat. Ked som povedal, ze chcem alarm, predajca automaticky pisal Meta alarm M750 A/1 a ani sa nesnazil ponuknut nejaky iny. Teraz som nasiel na webe, ze existuje aj alarm TVSS 5, co je vonku standartne ponukany toyota alarm ku tomuto autu. Viete porovnat ceny a kvalitu tychto alarmov? Kedze alarm sa montuje az u predajcu, este stale by som to mohol zmenit, ale o tom toyota alarme neviem nic. Vdaka -
« Re: Avensis - spotřeba oleje
to SirAnton: ja myslim ze je dobry jezdit tak jak budes jezdit, tzn. obcas ryche obcas pianko. Kdyz je auto studeny tak nechat poradne zahrat olej - cca 10-15 km. Kdyz ja jedu rano do prace, tak to nehonim. Odpoledne je uz teplo a auto rychlejc zahraty, tak za to obcas vemu. No a do tech 5 tis. km jsem to netocil pres 4000 ot./min. -
« Re: To Brazdic
petous: mam niekde odlozeny test Passat 96kW x Mondeo (silnejsie TDCi, tusim tiez 96kW) x Mazda6 100kW x este nieco (tusim Laguna, ale fakt si nepamatam). Avensis este vtedy nebol. A vitaz samozrejme Mazda 6 ;)) Chystam sa to oscannovat, takze potom sem mozem dat link. -
modus ponens 07.10.03 09:20
« Re: Avensis - spotřeba oleje
Otazka pre vsetkych:
Kdesi na stranke www.skoda.panda.cz som sa docital o dvoch zakladnych metodach zabehavania noveho auta/motora. Jedna z nich je "pianko", druha "plny kotol". Vyhody prvej su (udajne) dlhsia zivotnost motora (to ale neviem, co presne znamena), mensia (prakticky ziadna) spotreba oleja. Nevyhody: mensi vykon, ako udava vyrobca.
Druha metoda ma udajne za nasledok zivy motor, vykon ako ma byt, no spotreba oleja by sa mala mierne zvysit.
Mate niekto skusenosti s takymto zabehavanim? -
petous 07.10.03 08:47
« Re: To Brazdic
Prostě je lehčí a to stačí. Žádný jiný rozdíl tam nejspíš není, ale u tvé známé by mne nepřekvapilo, kdyby ignorovala drobné rozdíly např. barvu I v nápisu TDI na zadku golfa. Zajímavější by bylo soutěžení stejných kategorii aut, ne auto za 800kKč x 500kKč, ale např. Avensis D4-D x Passat TDI 96kW x ropná Laguna či P406 HDi, Mazda 6 nebo tak něco. -
« Avensis - spotřeba oleje
Jak tak chodím z rubriky do rubriky, tak zjišťuju že majitelé nových aut musí krátce po zakoupení auta dolévat olej. Měl jsem Carinu E a od samého pořízení auta držela hladina a nehnula se ani o milimetr a to ani když mi skončila záruka a měnil jsem olej až po 30tis.km. Nedalo mi to a šel jsem tedy raději zkontrolovat mého Avensise (D-4D najeto 6400km) a olej je přesně na rysce MAX. Nekontroloval jsem olej když jsem auto přebíral, zda-li nebyl olej ještě nad touto ryskou, ale zřejmě ne. Jsem čím dál víc spokojen, že jsem si vybral zrovna tohle auto. -
« Re: To Brazdic
To Lucky: V Golfu 66kW jsem nikdy nejel, ale známá se rozhodovala mezi Oktávkou a Golfem a nakonec si vybrala Golfa, protože tvrdila, že ta oktávka s údajně stejným TDi je prý o hodně línější než Golf. Údajně je to prý dané jinou řídící jednotkou, ale nikdy jsem se nesnažil zjistit něco bližšího, poněvadž mi VW přijde předražený a Škodovka odfláknutá. Není tam náhodou nějaký rozdíl třeba v krouťáku, nebo ve zpřevodování ???
-
Kolík80 06.10.03 09:48
« Re: To Laďa007 a tomcat:
Mno ja si myslim, ze ten motor neni az tak slabej dokonce si myslim, ze je to jeden z nejlepsich dieselovych motoru co se delali, o vikendu jsem zavodil se znamim on Golf IV TDI 66KW, ja SAAB 900 16V 96KW a muzu ti rict, ze do stovky jsem mu neujel... -
« To Laďa007 a tomcat:
No tak dobře. V každém případě mu to ale nejelo:-) Jinak sorry, myslel jsem že když mi tady někdo nedavno tvrdil, že Toyota nemá motory, tak že už Škodovka ani staré a líné 66kW motory neosazuje, ale jak je vidět, tak stále jo. Z puberty jsem vyrost už dávno, ale ještě mě občas nasere nějakej blbej frajírek co se mnou bezdůvodně začne závodit a tím spíš, když vím že na to prostě nemá. Chudáček malej, málem si kvůli mě prošlápl podlahu svého TDi 66kW :-) -
« Re: Tak jsem nasral Oktávkáře :-)
to Brázdič: Možná jsem trouba, možná ne, ale:
1. Pokud nebylo na cedulce červené "i", tak to byla 66kW a ta je skutečně spíš na pohodovou jízdu, než na sprint
2. TDI/75kW není, je jen 74, ten se dával do 4x4, dneska se do Octaviií nedává vůbec.