TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: My Avensis
To našrot: Tmavěmodrého Avensise jsem řídil, ale moc se mi ta barva na tomhle autě nezamlouvala. Na fotkách z (myslím) Ženevského autosalonu, jsem viděl Avensise v červené metalíze a ten vypadal fakt skvěle, ale v reálu jsem ho ještě neviděl. Auta na výstavách jsou často tak nablýskaná, že vypadají úchvatně a pak když je člověk vidí v reálu, tak by se o ně kolikrát ani neopřel. -
modus ponens 11.11.03 11:58
« Tachometer
Skoro som sa zabudol podelit o skusenost testovania presnosti tachometra. V jednej rakuskej dedinke je nainstalovany informativny merac rychlosti prichadzajucich aut, a tak som si zmeral presnost. Pri ustalenej rychlosti 50 km/h mi to preblikovalo medzi 50-51 km/h, co pripisujem nohe na pedali (hoci som sa snazil nehybat nou). Som (prijemne) prekvapeny, lebo spravidla byva na tacho odchylka. -
modus ponens 11.11.03 11:24
« Re: My Avensis
to palom: podla mna je liftback taky kvoli skosenemu zadnemu sklu. Zrejme aerodynamika alebo tak. Kolko je ten rozdiel medzi sedanom a liftbackom? U kombi ten vacsi priestor suvisi s rel. kolmym zakoncenim karoserie.
Vsimol som si, ze vsetci volia striebornu metalizu. Trochu ma to mrzi, pretoze pri objednavke som chcel tu tmavosedu metalizu. Na www stranke vsak maju blbe odtiene, a tak som si myslel, ze ta tmavoseda je platinova. Az neskor som sa dozvedel, ze platinova je vlastne "strieborna". Inak sa mi paci, ale takmer kazdy ma takuto farbu, co je podla mna skoda. Videl som napr. tmavozeleny Avensis kombi a vyzeral naozaj pekne.
Cakal som nieco vyse 5 mesiacov, lebo dodavka sa necakane oneskorila. Asi v Anglicku nestihaju zasobovat trh a niektore trhy mozu byt preferovane (DE,...). -
"-- skrytý --" 11.11.03 11:09
« Re: My Avensis
Zaujimalo by ma preco je liftback taky, lebo zvonka to tak vobec nevyzera. Ja nemam ani 180 a na vysku sa mi to zdalo malo. Inak samozrejme kazdemu vyhovuje nieco ine, mne s rodinou sa uzitkove auto raz za cas moze hodit. (az na rozdiel kombi-liftback sme volili to iste - 1,8 sol technical, striebro) Ako dlho si na auto cakal? -
modus ponens 11.11.03 10:18
« Re: My Avensis
to palom: Vsetko je o prioritach. Viem, ze liftback ma vzadu najmenej miesta nad hlavou. Lenze ja jazdim iba vpredu a vzadu podla mna nie je tak malo miesta, ze by sa tam clovek vysoky 190 cm tlacil. Alebo sa mylim? Vlastne to mozem hned dnes vyskusat - mam skoro 2 metre. Kazdopadne je pre mna vyhodnejsie mat vzadu menej miesta na hlavu ako maly otvor do inak obrovskeho kufra.
Kombi som nechcel kvoli priplatku a najma tomu, ze vo mne tento druh karoserie vyvolava dojem uzitkoveho auta. I ked je Avensis kombi velmi podareny... -
"-- skrytý --" 11.11.03 08:03
« Re: My Avensis
Liftback ma na zadnych sedadlach najmenej miesta nad hlavou. Tiez som ho chcel objednat, ale ked som si sadol dozadu (a to som skor nizsi ako vysoky) tak som mal medzi hlavou a strechou cca 5-7cm medzeru. No a kedze deti dorastaju a neviem na akej vyske prestanu rast, objednal som kombi, kde taky problem nebol (sedan, aj ked sa mi osobne paci najviac, som zavrhol pre maly otvor kufra). -
modus ponens 10.11.03 18:04
« Re: My Avensis
to kadell: este by som snad len dodal, ze cele je to myslene v kontexte ceny auta. Ked si niekto kupi auto v cenovej relacii napr. Avensisa, tak urcite tak nerobi preto, lebo na ine nema. ;-) No a ked uz zaplati tolke prachy, tak to cloveka zamrzi, ked neprevezie veci, ktore mu kufor rozmerovo pojme, ale nema ich tam ako dostat. ;-(( -
modus ponens 10.11.03 17:21
« Re: My Avensis
to kadell: kufor mas velky, ale pristupova plocha je (kedze je to sedan) dost neprakticka. Skus si tam dat 20" monitor v krabici, ci ho tam nejako strcis. A to je len monitor, nehovorim o TV s uhloprieckou 63cm, co je rozmerovo bezny TV.
A inak nemam proti sedanom nic, napr. mne sa doteraz strasne paci P406... :-) -
« Re: My Avensis
To kadell: V tomhle musím souhlasit se SirAntonem. Sedan má sice velký kufr, ale liftback je daleko praktičtější. Po sklopení sedaček jsem v Carině liftbacku přivezl sedací soupravu přímo uvnitř v autě a na druhý zátah i dvě křeslo. Sedana vidím jako auto vhodné pro člověka, co si žije na tak vysoké noze, že si vše nechá dovézt firmou až do domu a nemusí nikdy nic stěhovat. Hlavní ale je, že se do všech karosářských verzí vejde tchýně i s nataženýma nohama, ne :-)))
-
modus ponens 10.11.03 16:53
« Re: My Avensis
to Lubos1: mozno je pre niekoho elegantnejsi a krajsi (kedze je to vec vkusu), ale pre nikoho nie je praktickejsi. Ako sa kdesi ktosi vyjadril: "bavim sa na ludoch, co maju drahy sedan XYZ znacky (nepamatam si) a ked potrebuju previezt obycajnu stolicku, tak maju neriesitelny problem". ;-)
Mna neprekvapuje, ze sa niekomu paci viacej sedan, ale dat za auto 800+ litrov a potom nadavat, ze don nedas ani TV v krabici, hoci objem kufra by zvladol aj tri, je na zamyslenie. Uz si sa bol na kufor sedanu pozriet? -
« Re: My Avensis
To našrot: Mě se nejvíc líbí liftback, pak kombík a nejméně sedan, ale koupil jsem kombíka kvůli prostoru. Jinak mi přijdou všechny verze moc pěkné. Ptáš se jak to dělat aby bylo na takovéhle auto? :-) Já to dělám tak že podnikám a koupil jsem ho za hotové, ale chápu že z běžného platu si ho člověk může dovolit leda na leasing a to už musí mít velmi slušný příjem. Na Slovensku to platí dvojnásob.
-
"-- skrytý --" 10.11.03 16:39
« Re: My Avensis
Mě se teda, pokud můžu říct líbí, líbí nejvíc kombík - u těch jiných variant se mi nelíbí zadek.
Jen bych měl tak dotaz trochu mimo: jak to děláte, že si můžete každou chvíli dovolit nové auto, případně na leasing? Z čeho to platíte? Tady, kdybychom chtěli do rodiny nové auto (jakože potřebujeme), tak nám ho nedají ani na leasing (aspoň jak jsem koukal do prospektů o leasingu).. tak jak se to má dělat? -
modus ponens 10.11.03 15:57
« Re: My Avensis
Tak, mam za sebou prvych cca 500 km. Snazil som sa ist v rozpati otacok 2000-4000 a neslapat pri rozbehu na plny plyn. Co sa PP tyka, zatial mi ukazuje priemernu spotrebu vyssiu nez je mnou vyratana pri tankovani (plna-plna). Po prvych 330 km mi PP ukazoval 6.9 (skutocna bola 6.76), pri dalsom tankovani PP 7.1 (skutocna 7.4). Podotknem len, ze som isiel bez klimy (teda ak kurenie nejde cez klimu) a na letnych pneu. Z dlhodobeho hladiska je teda asi dost realne udrzat papierovy priemer 7.2 aj pri dynamickejsej jazde. Som zvedavy, co dalsie testy spotreby.