TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.03  14:24

    « Re: Vylepšení

    To Saab: Naprostý souhlas :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.03  14:23

    « Re: Auto SirAntona

    To SirAnton: Mě brzdy nepískaj ani trochu a to ani ze začátku, když jsem měl najeto to co ty. Teď mám najeto 9000km a vše O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 19.11.03  14:09

    « Re: Auto SirAntona

    Este som zabudol napisat o brzdach. Ked jemne pribrzdujem (ale naozaj len jemne), tak tesne pred zastavenim mi piskaju. Moze to byt novymi brzdovymi platnickami alebo to treba dat pozriet? Ake mate skusenosti, Brazdic a Kadell?
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 19.11.03  14:06

    « Re: Vylepšení

    Já ten Autosalon viděl a říkali tam, že většina evropských zemí měla jinou metodiku zařazování aut než mi (ČR) a byl na nás vyvíjen tlak, abychom tu normu sladili s ostatními a proto je teď Octávka ve střední třídě. Dle této normy je Octávka zařazena do střední třídy i v testech EuroNCAP. Teď je Octávka nejlevnější a nejhorší auto střední třídy nebo snad někdo zná auto střední třídy, které je na tom prostorově tak tragicky ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 19.11.03  14:01

    « Re: Auto SirAntona

    No, medzivysledky zatial moc nemam. Najazdil som zatial necelych 900 km, od posledneho prispevku som este netankoval, takze spotrebu nepoznam - PP sice ukazuje 7.1, ale viac verim svojim vypoctom ;-).


    Co som si ale vsimol a trochu ma prekvapilo, je kilometrovnik. Na ceste, ktoru poznam z merani na predoslom aute, mi nameral o necelych 20 km menej (namiesto 500km cca 480). Neviem, ci to mozem pripisat novym pneumatikam (vdaka vysokemu dezenu ma aj koleso vacsi obvod, a teda sa na konstantnej drahe menejkrat otoci ako koleso so zodratym dezenom) - nerobil som totiz vypocty, ci je to realne. Ale v takom pripade by nesedela presnost tachometra (test so stacionarnym radarom). Uvidime, dam si na to pozor a odmeriam este par znamych tras, ci ta odchylka nebola sposobena niecim inym (napr. ze som tu trasu nesiel nejako inac; prip. sposobom merania).


    Este ku kufru. Kupil som zimne pneu (Dunlopy 16") a chcel som ich dat do kufra - na prezutie do servisu. Ledva-ledva sa mi tam vosli, aj to len tak, ze sa musia trochu stlacit, z coho vyplyva, ze ak uz budu na diskoch, tak budem musiet bud sklopit zadne sedadla alebo dat dole plato. Trochu ma to pri takom objeme kufra mrzi, ale stale lepsie, ako keby som mal sedan. Tam by som asi moc nenaspekuloval. Alebo ake ma kadell skusenosti?


    Takmer som zabudol: pozeral som zbezne na tu palubku. Napravo sa mi vidi rovnaka medzera ako nalavo. Aky velky rozdiel tam mal byt?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.11.03  13:09

    « Auto SirAntona

    Ze by sme si precitali nejake medzivysledky a skusenosti z testovania noveho auta? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 19.11.03  12:24

    « Re: Tridy

    to all: myslim, ze je to v podstate jedno. Ak by aj bola 'oficialnym' meritkom celkova dlzka auta, tak kazdy z kupujucich si predsa pozrie, co kupuje a podla toho, co chce, aj kupi. A v pripade Octavie (nechcem sa do nej navazat - ine auto, ktore by som mohol uviest, ma proste nenapada) je to jasne. Napokon, co je to za auto strednej triedy, ked sa don nevojdu 4 trochu nadpriemerne vysoke osoby? Otazka je, ci sa don vojdu 4 priemerne vysoke osoby a aky stupen pohodlia (priestorovo) maju. Skor o tomto by malo byt kategorizovanie aut do tried, a nie o tom, ake problemy budem mat so zaparkovanim v meste (o tom jedinom totiz podla mna vypoveda celkova dlzka auta ako taka).
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.11.03  11:19

    « Tridy

    Rek bych, ze si kazdy novinar radi auta jak ho to napadne/automobilka doporuci. Mam elantru a ta je taky 1 stredni, 1 NS. Jestli existuji oficialni kriteria (normy), vydane nejakou instituci, rad se necham poucit :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.03  13:29

    « Re: Vylepšení

    To dabel: A proč by to v Autosalonu tvrdili? Kdo by tam z toho měl prospěch? Nebo že by tomu nerozuměli? ...no nevím. Prodávám, jak jsem slyšel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.03  13:08

    « Re: Vylepšení

    Brazdic: No, faktom je, ze cenou Octavka vyssich modelov uz do strednej triedy pomaly patri. Da sa toto zaradenie ale pochopit, kedze Skoda moze dalej drzat image lacneho auta - kup auto strednej triedy za 400 litrov ci kolko najlacnejsia Octavka stoji (odhliadnuc od toho, ze ide o auto s motorom 1.4 a jednym airbagom). Inak s Tebou nesuhlasim, v ams v "Auto des Jahres" je Octavka samozrejme v NST - kufor auto o triedu vyssie neposunie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.03  12:38

    « Re: Vylepšení

    ohhh...to je ale překlepů :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.03  12:37

    « Re: Vylepšení

    To našrot a dabel: Ve světě se uta již delší dobu řadí do daných kategorií podle celikosti, ale u nás to bylo podle rozvoru. Nevím kdo přišel se změnou a kdy proběhla. ale zrovna tuto sobotu v TV běžel Autosalon, ve kterém výslovně říkali, že se spousta lidí si myslí že Oktávka je stále nižší střední třída, ale upozorňovali, že tomu již tak není a že to bylo dle starého způsobu zařazování, které se již nepoužívá. Dnes se u nás používá stejný způsob řazení do tříd, jako v ostatních evropských zemích.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.03  09:53

    « Re: Vylepšení

    nasrot: Jasnacka. Motor 2.0V6, 144 konikov. Robila sa len do toho "najagresivnejsieho" modelu 323F, napriklad je tu: [odkaz] id=11111111121950277 (vyhodte medzeru). Robila sa v case 94-97, v case, ked Mazda mala progresivny design a do kazdeho modelu V6, v case, ked prisiel rad Xedos, proste v "zlatych casoch". Potom ju kupil Ford a pre europske trhy sestvalce "zatrhol", udajne pre nedostatok dopytu (V6tiek sa ale predalo dost, hlavne 2.5V6 v 626). Pre Japonsko a Ameriku maju dalej volnost, napr. v USA sa predava Mazda6 s 3.0V6 motorom a 220 konikmi - to by som sa asi nechal ukecat!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.11.03  19:18

    « Re: Vylepšení

    dabel: 323jku dělali s V6tkou? To jsem ještě neslyšel. V kterých letech? Jinak šestiválce dělají japonci pořád, ale jen do těch aut "vyšší kategorie" (Subaru Legacy, Toyota Camry, Lexus IS200, Nissan Maxima atd.). Akorát dneska jsou takové všeobecné tendence dělat auta čím dál větší a proto každý očekává, že by auto střední třídy, které je dneska stejně velké ne-li větší, jako byla vyšší třída před 10ti lety, mělo mít také nějaký extra velký motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.11.03  19:13

    « Re: Vylepšení

    SirAnton: podle rozvoru je kokotávka nižší střední, podle délky normální střední (tedy jako Avensis, 6tka, Primera apod.).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.03  14:25

    « Re: Vylepšení

    Brazdic: ako moze trosku nafuknuty Golf patrit do strednej triedy? To nie, to je volaka haluz ;)) Ad sestvalce: no nie je to tak davno, co Japonci sestvalce mali - a dokonca aj v NST. Mazda 323 V6 a 626 V6 ;)) * Ford, ze im to zatrhli :-( Teraz ostal uz len Galant 2500V6 a je to skoda :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.03  13:58

    « Re: Vylepšení

    To SirAnton: Nechci ti do toho mluvit, ale Oktávka podle nového řazení nyní spadá do střední třídy. Staré řazení jí umisťovalo do nižší střední třídy, ale to už je minulost. S Corolu mohla ještě v něčem soupeřit, ale ve střední třídě moc šancí nemá.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 17.11.03  13:04

    « Re: Vylepšení

    to našrot: nic v zlom, ale "japonski" konkurenti Octavky su Corolla, Civic, Almera, Mazda3, ... Cize nizsia stredna trieda. No a v NST sa 6-valce akosi nenosia. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.03  07:55

    « Re: Vylepšení

    rbaron: a už jsi někdy viděl od japonců auto střední třídy (a nebyl to Lexus nebo Infiniti...), tedy úroveň stejná, jako např. kokotávka, které by mělo možnost takových pitomostí, jako je kožené čalounění a víc než 4 válcový motor? Já tedy ne. A to se mi na japonských autech líbí, protože si na nic nehrajou, narozdíl od evropských.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.03  00:00

    « Re: Vylepšení

    Ten šestiválec by fakt Avensisu seděl, ale automat si objednat můžeš a kůže taky bude.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…