TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Tak co spotřeba ???
To SirAnton. Mě vychází spotřeba pořád tak o 0,1 až 0,3 litru vyšší než deklaruje PP. Že by mi ukázal nižší spotřebu než je ve skutečnosti, to se mi ještě nestalo. I tak si ale myslím že je to dost přesné. Kamarád má u oktávky odchylku víc než jeden litr (PP ukazuje o litr méně než mu to baští). -
"-- skrytý --" 03.12.03 08:57
« Re: prvy pruser
Je to dost pravdepodobne, ze to zle namontovali. Inak by to musel byt dobry magor, co by zlomil nezlomitelne, ak teda skrutka nebola zla.
Inak skrutky sa zvyknu lamat (aspon podla mojich skusenosti) vtedy, ked clovek necha niekoho ineho (najcastejsie manika v pneuservise) aby mu menil kolesa. Su to totiz obycajny sraci, ktorym je luto pred vlozenim skrutky obetovat na zavit trochu vazeliny (soferi nakladiakov to robia vzdy a vedia preco) a su lenivy pouzit krizovy kluc a miesto toho skrutky zatahuju pneumatikou a samozrejme najlepsie s co najvacsim momentom (nech to dobre drzi). Po takomto nasadeni kolesa sa kazdy stava velmi pravdepodobnym adeptom na pruser v podobe utrhnutych hlaviciek skrutiek alebo v lepsom pripade strhnuteho zavitu.
Ja osobne od noveho auta (dufam ze uz v januari) do ziadneho pneuservisu nepojdem (zimne na diskoch) a menit si budem sam. No a ak nahodou nejaky defekt, nebudem sa rozpakovat vymenit si koleso v pneuservise sam, nech si o tom kto chce mysli co chce. -
modus ponens 02.12.03 17:44
« prvy pruser
Tak, prvy problem je na svete. Isiel som dat prezut zimaky na povodne ocelove disky a vybral som si pneuservis Mikona. Neviem, ci je to normalne, ale pri davani kolies dole jeden srob nesiel a po opakovanych pokusoch mechnika ho tento utrhol. Normalne sa v strede zlomil ten stift, co drzi kolesa. Chlapik mi tvrdil, ze bol zle nasrobovany a preto to neslo. V Toyote nastastie nerobili problemy a posudili to ako zle zakaleny stift (materialova vada), hoci s komentarom, ze take tam este nemali. :-) Tazko povedat, kde je pravda, ale uz viem, ze nielenze do Mikony viac nepojdem, ale vzhladom na nizsie (!!!) ceny v Toyote pojdem uz len tam.
Stalo sa to uz niekomu? Je vobec mozne zlomit uchytny srob pri odkrucani? Tam by predsa nemala byt taka velka paka...
Este som sa chcel spytat na vas nazor na inertne plyny v pneu namiesto vzduchu. Oplati sa to? -
modus ponens 02.12.03 17:36
« Re: Tak co spotřeba ???
To Brázdič: no, tak moja spotreba sa zatial pohybuje pod 7-litrovou hranicou. Je to asi miernejsim zabehovym tempom (ziadne tlacenie plynu na podlahu a pod.). Celkovu spotrebu mam 6.99L/100km (stav k poslednemu tankovaniu pri 2005 km). Co vsak zatial neviem odhadnut, je odchylka PP. Raz ukazuje spotrebu vyssiu ako mi vyjde vypoctom, inokedy zase nizsiu. Asi to bude nejako suvisiet s tym, kde to meriam (dialnica, mesto, okreska).
Robis si aj Ty vypocty (plna-plna nadrz) a porovnavas s PP? -
« Spotřeba stále klesá
Nevím čím to je, ale teď mám pěknou honičku a tak to honím čím dál víc a spotřeba je nižší a nižší. Navíc je chladno a já často nasedám a vysedám. Pokud vím tak by studené starty měly spotřebu spíše zvednout. Jsem teď na 5,5 litrech. Dokonce i PP mi nyní po natankování hlásí delší dojezd, než dříve. Že by PP počítač rozpoznal můj styl jízdy a přizpůsobil si parametry v řídící jednotce? Pokud by to tak ale bylo, tak by měla spotřeba spíše vzrůst, ponevadž teď jezdím ostřeji než dříve. Jinak mám najeto 9700km. -
Kolík80 25.11.03 17:09
« Re: Vylepšení
Mel jsem kozeny Recara v Lancii Delte HF a byl to hnus nejvetsi, v zime k tomu primrzala * a v lete si clovek spalil stehna, proste des a to ani nemluvim o tvarovani sedacek, zadne bocni vedeni, tvrdy jak drevena lavice. Ty uz mi nesmi domu a mimochodem Lancie taky ne!! Zkouseli jste si nekdo sednout do noveho Legacy?? Kdyby bylo operadlo o trochu delsi, tak by nemeli vubec zadnou chybu!! -
« Re: Vylepšení
To rbaron: Ty ses zase vyspal s knihovnicií viď ? :-) Měl jsem kůži v Peuegotu 605, Fordu Mercury, Opleu Astra Cabrio a Fordu Escortu Cabrio. Jestli ti ale smrdí látkové potahy, tak to asi bude tím, že se potíš jako dveře od chléva :-) Jinak si to neumím vysvětlit. Látkové potahy mi totiž nikdy nesmrděly. Jednou za čas se osprchuj, nebo si dejh vanu s mýdlem a zápach bude pryč :-) -
"-- skrytý --" 24.11.03 20:12
« Re: Vylepšení
rbaron: smradlavý hadr? To neznám. Jen smradlavé nevyměněné x-let staré koberečky... BTW: nevíte někdo o nějaké prodejně v Praze a okolí, kde by měli opravdu výběr těch koberečků do aut a ne jen černý s černým pruhem nebo černý se světle černým pruhem apod.? A ještě pokud jde o tu kůži - měli jsme světlou kůži v LeBaronovi a ani klimatizace nepomohla - holá kůže na kůži se lepí vždycky a oblečená kůže na kůži klouže ;o) Jo když kůži, tak jedině na sedačkách Recaro Ergomed nebo Orthoped - s klimatizací a to bych se ještě hodně rozmýšlel ;o) Sériově to dělá málokdo a když, tak za nehorázný příplatek. A ještě jen tak mimochodem - Tatrovka apod. ve třicátých letech to měla proto, protože byla kůže levnější a kvalitnější, než dnešní umělé tkaniny, které se v interiérech používají. A pak si vezmi dneska ty různé aktivisty - viz bývalá misska Houdová... -
« Re: Vylepšení
Na tom hadru v Avensisu je zase všechno vidět. Mám černej interiér a je tam vidět každý drobek a vypadané:-) vlasy na opěrce hlavy. Ve starým Avensisu jsem měl šedivé potahy a bylo to v poho. Ale to jsou prostě prkotiny, ať si do auta dá každej co chce. Bude v tom jezdit on sám, ne? :-) -
« Re: Vylepšení
Brázdič: Taky názor českýho pumprdenta, kterýmu kůže není dost dobrá. Neseděl jsi náhodou spíš na gumokožence ve Škodě 100? Pak bych tomu věřil, z tý se dá tak leda chytnout vlka. A opravdu bych hodně rád viděl někoho, kdo se na kožených sedačkách v krémové barvě někdy připálil. Ke kůži, stejně jako ke každýmu autu rok výroby 90 a dál patří výhřev a klima, o tom se snad nemusíme bavit, ty snobe nejmenší :o) -
« Re: Vylepšení
To SirAnton: To s tebou plně souhlasím. Kůže je dobrá akorát tak pro kabriolet, nebo limuzínu se řidičem. Do kabrioletu když naprší, tak jsou kožené sedačky za chvíli suché, ale i tak se v létě připálíš a v zimě na nich mrzneš. Něco jiného je limuzína, která ti najede před barák a sedneš do dokonale ohřátého, nebo v vychlazeného auta. Zimu nebo vedro si za tebe odskáče jednoduše řidič. Jinak je kůže jen prachobyčejná snobárna, která není k ničemu. Docela mě překvapilo čalounění v Avensisu, kde je střední pruch (na kterém se sedí a o který se opírají záda) vyroben z jakési pěny, která navozuje dojem malých gumových kuliček spojených do sebe. Je to příjemné na odvětrání zad a neklouže po tom zadek v zatáčkách. Vím o čem mluvím, protože jsem ve 4 autech kůži měl a vždy mě tam pěkně srala. To aly byly auta z druhé ruky a tak jsem si nemohl vybrat běžný potah, aniž bych oželel výbavu. Zas to jen potvrzuje pravidlo, že Němci jsou snobové největší :-)
-
modus ponens 24.11.03 14:27
« Re: Vylepšení
ad koza v aute: kolko ludi, tolko chuti. Mne osobne koza v aute nesedi. Testoval som Avensis v kozi. Jednak sa mi na tych sedadlach nesedelo tak dobre ako na "obycajnych" calunenych a potom aj ten zvuk nie je pre moje usi najprijemnejsi. Najma ked ma rozculuje akekolvek povrzavanie, ci klepanie v interieri (minule som hladal, co mi to vnutri tak jemne klepoce pri prejazdoch nerovnostami a zistil som, ze to bol remienok na mojich hodinkach. ;-) ). A potom v lete sa na kozi zle sedi - predpokladam, ze sa aj medzi vami najdu ludia, ktori nosia v lete kratke nohavice/bermudy. No a sediet s holymi nohami na kozenom sedadle - to je po chvili na dobru klzacku. ;-)) Ale ako vravi kamos, ked kozu, tak jedine s vetranim v sedadlach. To je vsak uz zrejme drahsia zalezitost. :-( -
« Re: Vylepšení
našrot: Já si zase nemíním vozit zadek v nějakým smradlavým hadru, když už v tom má člověk jezdit. Třída je irelevantní. Auto bez kůže mi domů nesmí. V podmínkách, ve kterých se potíš na kůži, tak už se potíš i na hadru. Akorát ten to vsákne a pak je to právě ten smradlavej hadr, vo kterým mluvím hned v první větě :o)
Výhod, proč mít v autě kůži, je celá řada, nemíním se tady přít o něco, co je zhýčkanýmu motoristovi prostě jasný. Když to mohla mít česká Tatrovka už ve třicátých letech, není mi jasný, proč s tím tak vyspělé japonské automobilky ještě otálí.
Mimochodem, jak je to v Německu? Tam mají tahle auta taky v nabídce dva prakticky stejný benzíny a jeden nafťák, kůže v nedohlednu?