TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Protiprokluz
To Kadel: Je to asi normální. Je to ten samý zvuk, který slyšíš, jakmile se s autem rozjedeš? Pokud jo, tak to samé dělá i mě. Neřekl bych rány, ale prostě to tam jakoby cvaká. Stejně tak je také docela slyšet ABS pokud zrovna zabírá. To ABS a VSC je na sněhu fakt super, ale ten protipodkluz mě nějak neuchvátil. -
« Tuningovaný Avensis
Čau lidi, jak to tak pozoruju, tak se před Vánocema asi prodalo dost nových Avensisů. Stále více je potkávám u ulicích Prahy. Včera jsem ale viděl špičkově vytuněného Avensise Liftbacka se skopčáckou SPZkou. Měl snad 18" nádherné kola, vytažené blatníky, zcela jinou přední masku, sportovní nárazníky a kdoví co dřímalo pod kapotou. Moc mě mrzí že jsem u sebe neměl digitála. Stálo by to za fotku. Takhle pěkný kousek jsem ještě neviděl ani na netu. -
« Lehká noha
Tak jsem dnes stěhoval nábytek z Poděbrad do Prahy. Jelikož za mnou lej ještě kamarád s Ducatem a jel jen 90km/hod, tak jsem držel stejnou rychlost s ním. Spotřeba se trvale pohyvovala kolem 3,6 litru na 100km. To jsem ani netušil, že když člověk jede tak pomalu, že je z toho auta skoro perpetum-mobile. Jinak dnes ráno na Primě byl Avensis D-4D v pořadu "Autosalon". Obdivolai tam přkvapivě nízkou spotřebu při rychlosti 120km/hod jen 5,9 litru. Tak jsem to dnes také zkusil, protože se mi to moc nezdálo a při konsantních 120km, jak to uváděli oni, jsem byl na spotřebě 4,8 litru a to jsem jel ještě do mírného kopečka. Zřejmě měli k otestování zcela nové auto a to mi na začátku taky žralo výrazně víc. -
« Re: sterace a svetla
To bambinone: Passatem s xenony jsem nejel, ale jel jsem Passatem s halogeny a přilo mi to že to auto nesvítí oproti mému Avensisu s Xenony, což mi přijde zároveň přijde logické. Stejný pocit jsem měl, když jsem jel Oktávkou s halogeny. Tys to fakt myslel tak, že halogeny u Passtatu stvítí víc než xenony u Avensiu, nebo jsem to špatně pochopil ?
-
« sterace a svetla
- ac se mne zda, ze jsem v manualu cetl, ze automaticka funkce steracu se po vypnuti zapalovani deaktivuje a je nutne ji prechodem pres jinou polohu znovu zapnout, tak ted se mne zda, ze funguje trvale. Je to asi prijemnejsi a srozumitelnejsi, nicmene v tomto destivo mrazivem pocasi se sterace po nastartovani pekne rvaly s ledem na prednim okne. Nebo se s tim manualem mylim? - uz jsem jej strcil nekam hluboko do kufru...
- projel jsem se VW Passatem s halogeny a pak jeste vecer Avensisem a prislo mne, ze tlumena svetla Avensisu sviti o poznani na kratsi vzdalenost. Jakou mate zkusenost - lze to vubec nejak nastavovat? -
« Re: spotreba
To Howard: Ale ty nemáš normální auto :-)) Jezdíš přece pořád tou konzervou, ne? :-)) Kdyby si pozorněji četl, tak zjistíš že PP má odchylku cca 0,1-0,3 litru a tím se moc aut pochlubit nemůže. Jde jen o to že při resetu průměrné spotřeby naskočí hodnota 35L/100km, což je maximum a během chvilky se přemění na skutečnou průměrnou spotřebu. Některá auta to mají zase tak, že po resetu naběhne 0L/100km a postupně se zvýší.
-
"-- skrytý --" 11.12.03 19:28
« Re: spotreba
A pokud jde o tu "alibistickou" rezervu: z hlediska koncepce auta je PP naprosto k ničemu nebo spíš negativní zařízení, ostatně jako kterákoliv nezajímavá kontrolka navíc (např. co se stane strašného, když ti dojde kapalina v ostřikovači...?), které odvádí pozornost od řízení. V případě nafťáků s přímým vstřikem (dneska převážně common-rail nebo PD) a benzínových motorů s přímým vstřikem má ta "nepochopitelná" rezerva 10l při nulovém dojezdu snadné vysvětlení - jakmile u jednoho z výše uvedených typů dojde PHM, tak motor končí, protože palivová soustava nasaje vzduch a odvzdušnit se nedá, jedině vyměnit kompletně za novou. -
« Re: spotreba
To bambinone: S tím šplouchnutím jsi mě rozesmál :-)) Už jsem tady před nějakým časem uváděl, že se občas stane že se najednou sama od sebe zresetuje průměrná spotřeba. Tím dojde ke stejnému efektu, jakö když natankuješ nádrž. Průměrná spotřeba se zresetuje na maximální hodnotu tj 35litrů/100km a pak postupně klesá. Mě se to stalo za 10.500km již 3x a Kadell to tu také již zmiňoval. Je to zřejmě důsledek toho, že se PP přizpůsobuje stylu jízdy.