TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.04  23:06

    « Re: k tomu priemeru

    Ale vůbec ne! Mám rád auta zpřevodovaná "do dlouha". A dost dobře si neumím představit situaci, že např. ve 180 proti kopci nemám možnost pořadit. Auto, v němž v 50 zařadím za pět a na tu pětku pak už jezdím stále, rozhodně není můj ideál. Obdobně jsem vždy nesnášel styl jízdy, kdy někdo se sotva rozjede a už řadí za dvě, případně rovnou za tři... Bohužel, auta se dnes stále více dělají s "těsněji (za sebou) poskládanými" vyššími kvalty (např. krátká jednička, dlouhá dvojka a pak zase kráké 3, 4 a 5), a to včetně japonských vozů: za extrém v tomto směru považuji novou Hondu Civic. Avensis sice také nic moc, ale stále to ještě jakž takž jde. Logiku chápu: jsou tu rychlostní limity a v rámci nich ti "permanentní pětkaři" vlastně neustále podtáčejí, čímž škodí motoru i převodovce. Ale kdo s tím má pak jezdit po německé dálnici?!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.04  20:05

    « Re: k tomu priemeru

    To Mitsi: Ukaž mi kdo jezdí na Jižní spojce 80 :-)) Jsou auta co točí i daleko víc než tvoje GDI, ale rozumný člověk při rozumném cestování žadí takový rychlostní stupeň, na jaký auto dobře akceleruje a zbytečně nežere. Pokud má člověk nějakého chcípáka, tak si často musí podřadit a jít do téměř do červených hodnot otáčkoměru, ale to je extrém. Tobě by ale možná 3 kvalty stačily.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.04  18:40

    « Re: k tomu priemeru

    Pokud bych měl dodržovat předepsaných 80, pak tam tu pětku opravdu těžko zařadím - byl bych pod 2000 ot./min. A za tři mi není zatěžko řadit ani na dálnici: vlastní GDI "umí" na trojku 150, služební 160! Domnívám se, že převodovka je tam od toho, aby se používala. Jinak bychom asi stále ještě jezdili s tříkvalty: jednička jen na "rozpohybování", dvojka proti prudkému kopci, jinak vše ostatní za tři (dříve se tomu také říkalo "přímý převod" - 1:1). Nevím, kde lidi berou ty rekordně nízké spotřeby, ale když jsem ještě žil ve frankofonní Evropě a kupoval francouzský týdeník "Auto Plus" (patří do skupiny německého Auto Bildu), tak jimi naměřené průměrné spotřeby testovaných vozů obvykle nachlup odpovídaly "těm mým". U testů z německého Auto Bildu už tomu tak zdaleka není, hlavně pak ne u německých vozů (jsem "hodně přes jejich průměr"). Kde je chyba?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.04  14:59

    « Re: k tomu priemeru

    To Mitsi: No neumím si tě představit jak jedeš na Jižní spojce na trojku nebo čtyřku :-)) Leda že bys měl nějký šestilitr. Pak se nediv že ti GDI baští :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.04  10:39

    « Re: k tomu priemeru

    Ve městě jezdím max. "za tři", čtyřku řadím zcela výjimečně a pětku prakticky nikdy. Mám totiž rád "motor připravený k okamžité akceleraci", neboli "jezdím na aktivní bezpečnost". Ano, tudíž bez ohledu na spotřebu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.04  20:31

    « Re: k tomu priemeru

    To Dabel: Sorry, to bylo pro Mitsiho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.04  20:21

    « Re: k tomu priemeru

    To dabel: To že ti ta tvoje paštika papá přes 10 litrů, ještě neznamená, že to samé musí žrát i motor Toyoty. Nekomentuj něco, co jsi viděl jen vyfocené v časopise. Zeptej se SirAntona za kolik mu jezdí jeho 1,8 VVTi, když se s ním znáš.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.02.04  19:07

    « Re: 2000 otacok

    to Keso: na tom nevidim ani ja nic zle, pokial to je po meste. Neviem si totiz celkom dobre predstavit, ako po meste niekto jazdi v 4-5 tis. otackach. ;-) To by asi pri zapnutych semaforoch bud hojne vyuzil ABS, alebo by jazdil na prvom, max. druhom prevodovom stupni... :-)


    V meste motor tak ci tak poriadne neprevetras...
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.02.04  19:01

    « Re: Nove auto.

    to Brázdič & Mitsi: Jedna vec je, ze kazdy tomu riadne vytne, hoci na vlastnom aute by motor prvych par tisic km pekne pianko zabehaval.
    Druha vec (a ta je podla mna horsia), je, ze sa na predvadzacke vystrieda velke mnozstvo vodicov. Hoci celkovy pocet najazdenych km nie je velky, predsalen to moze byt na takom aute poznat.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.02.04  18:55

    « Re: k tomu priemeru

    to dabel: jasne, ze sa pozname osobne. Myslel som, ze to vies... ;-)


    Na tej akcii sa asi neuvidime, pretoze som nedostal pozvanku. Zrejme to bude tym, ze momentalne nemam s organizatorom spominanej akcie ziaden obchodny vztah... ;-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.04  14:25

    « Re: Nove auto.

    Mitsi: nádrž za zadní nápravou mít nemůžeš - je to proti bezpečnostním předpisům.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.04  09:26

    « Re: k tomu priemeru

    SirAnton: mam taky silny pocit, ze sa pozname osobne... neuvidime sa nahodou o dva tyzdne na jednej akcii spojenej s tenisom a bowlingom?

    Mitsi: napis Brazdicovi, ze si Avensisa nahanal co to dalo a aj tak to zozralo necelych 5 litrov. Inak nebude spokojny ;))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.04  09:01

    « Re: Nove auto.

    Takové auto, které by mě plně uspokojilo, ještě nikdy nikdo nevyrobil! A kdybych si ho měl stvořit sám, rozhodně bych začal odbouráním cca 20% hmotnosti vozu tvořených zbytečnostmi, kterými marketingoví inženýři zasírají mozky zákazníků...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  23:25

    « Re: Nove auto.

    To Mitsi: Jsi tak chytrej, že bys měl ty auta navrhovat sám :-))) Možná bys dokonce stvořil naprosto jedinečnou značku, která by položila automobilový průmysl na kolena :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.04  22:15

    « Re: Nove auto.

    Vůči předváděčkám uplatňuji "princip rovného zacházení": To, co vydrží mé vlastní auto, musí vydržet i předváděčka! A auto, které nevydží mé zacházení, si nezaslouží, abych ho řídil!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.04  22:13

    « Re: Nove auto.

    Už jsem o tom uvažoval: přívěs za auto s malou cisternou a natáhnout hadičku... Rovněž mi vadí tolik zbytečného místa na podvozku řady aut, když by se tam daly nakrásně namontovat přídavné nádrže: nejhorší je to asi u Toyoty Land Cruiseru, kde nádrž vlevo před zadní nápravou zbytečně omezuje přechodový úhel, příčemž dozadu pod podlahu zavazadlového prostoru by se vešla hezky plochá nádrž o min. trojnásobném objemu! Blbá Toyota...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  21:42

    « Re: Nove auto.

    To Mitsi: Kanystřík je pro tebe k ničemu. Já bych si na tvém místě raději koupil barel, nebo rovnou cisternu, když máš takovou spotřebu paliva :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  21:40

    « Re: Nove auto.

    To Mitsi: Už si někdy viděl, aby si někdo testoval předváděcí auto s lehkou nohou na plynu? Já teda ne. Je mi líto lidí, kteří si pak ty předváděčky kupují, ale já tomu dám vždycky pořádnej céres. Dokonce jsem si musel i vyzkoušet VSC (Vehicle Stability System) a to šlo nejlépe na šotolině. Prodejce s tím moc nepočítal a tak v okamžiku kdy jsem vlítnul a plácek se šotolinou a ostře to krouhnul, vyletěl nohama až do stropu. Seděl totiž na zadním sedáku a vedle mě ve předu seděla manželka. Bohužel však ani tento manévr nestačil na sepnutí VSC a auto vybralo zatáčku bez jakékoliv výpomoci fyzikálním zákonům. Prvně jsem pocítil funkci VSC až se svým vlatním Avensisem a to na sněhu. Myslíš že se tohle dá realizovat s 2.000 otáčkami? :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.04  21:34

    « Re: Nove auto.

    Nabídnul bych mu i vlastní svačinu, ale žádnou jsem s sebou neměl. Takže jsem zůstal na holičkách. Asi zase začnu jezdit s plastovým kanystříkem, byť mi smrdí v kufru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.04  21:32

    « Re: Nove auto.

    A když mne budete zlobit, taky vám "svým zářením vypálím" např. ECU airbagů (ty mne totiž móc ser..) - i to se mi už u mého auta povedlo, jelikož žádné jiné vysvětlení neexistuje, resp. nikdo neodhalil! A jestli si někdo myslí, že je mi příjemné, když mi na dálnici (za soumraku a silného deště) dojde benzín (od r. 1976 se mi to stalo podruhé, přičemž poprvé jsem dojel k benzince setrvačností, tentokrát bohužel ne...), pak je na omylu. A to jsem si byl téměř jist, že to musí dojet ještě min. 40 km!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…