TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Kolík80 17.02.04 09:39
« Re: k tomu priemeru
TO Mitsi: 6.9l/100km s 66KW TDickem je holej nesmysl, nechapu co s tim autem delali, aby se na tu spotrebu dostali i v tech nejvetsich mrazech kdy jsem auto nechaval rano 10 minut klapat na zahrade naprazdno jsem se na takovou spotrebu nedostal max (6l/100km). Jediny vysvetleni je,ze s tim jezdil nekdo kdo nema s dieselama zkusenosti a porad ten motor vytacel az k omezovaci.... Jinak uplne nejvetsi spotrebu jsem mel, kdyz jsem ho vezl domu, ale to jsem jel po dalnici 150 a vis a to bylo 6.2l/100km. -
"-- skrytý --" 17.02.04 09:24
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
Ad Brázdič: "Ještě by mohli vymyslet sklo, na kterém by se časem nedělal povlak a nemělo by to chybu." - To není sklem, ale odpařováním změkčovadel z nekvalitních plastů v interiéru, zj. na vrchní ploše přístrojové desky!!! Vivat Toyota (s dodatkem, že ne všechno, co pěkně vypadá, je současně kvalitní). PS: Změkčovadla používaná při výrobě plastů jsou karcinogenní... -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To luf: Pylový filtr dělá zajisté svoje, ale tátův P307 je s ním také zcela jistě vybaven, poněvadž má i klimatizaci a prachu má v autě až hrůza a to používá stejný čistící prostředek (SONAX)na plasty jaký jsem aplikoval někdy v ráří já ale on má přístrojovku za chvíli zase jako kdyby jezdil po staveništi s otevřenými okny :-)) Kvalita materiálů zcela jistě stoupla a je to dobře. Čistit interiér mě nebaví. Ještě by mohli vymyslet sklo, na kterém by se časem nedělal povlak a nemělo by to chybu :-)) -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
A nie je to nahodou prachovym filtrom vo vetrani a tym, ze v zime nejazdite s otvorenymi oknami? Tiez nemusim v zime cistit palubovku od prachu (naposledy som to robil koncom leta a je to OK), ale v lete je to uz horsie, cca. raz za 3 mesiace je nutne interier povysavat. BTW staci tu palubovku raz vylestit nejakym sajrajtom a prach sa zacne usadzovat este viacej, idealne je preto to moc nelestit, iba povysavat. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
ja mam MAzdu 6 a i me se zda, ze ty novy auta maj udelanej interier, aby se nemusel moc cistit. Ja ho za rok cistil uvnitr asi trikrat a vypada porad jako novy.
to Brazdic:ta cena ty vymeny oleje je super. Ja platil asi 8 500,- vc. DPH. Docela palba. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Lubos1: Co je pro tebe stejně prachu jako v každém jiném autě? Já měl v Carině prach už po měsíci, jako v P307, ale v novém Avensisu se skoro neusazuje. Jinak P307 je jedno z největších aut své třídy, ale skoro bych řekl že je stejně tak poruchový a tátovi v necelých 15.000km najetých převážně mimo Prahu vše vrže tak, jak mi to nevrzalo ani u Cariny někdy ve 140.000km najetých převážně po Praze. Jinak motorům HDI jsem nějak nepřišel na chuť. Znám 2 lidi co maj P307 Combi HDI 66kW a spotřebou se nedostanou po 7 litrů. Když nejezdí vyloženě ekonomicky, tak jsou někde kolm 8 litrů na 100km a to mi přijde trochu hodně na auto této třídy. Motor 2,2 HDI je na tom se spotřebou údajně o dost lépe, ale ten se do P307 nedává. Navíc je trochu blbé, že FAP výrazně zvyšuje náklady na jeho provoz. Kde jsou ty časy co jsem koupil svojí holce P205 1,8D a jezdila s ním za 4-5 litrů. Sice se to auto neuvěřitelně sralo, ale alespoň to vynahrazovalo nízkou spotřebou a rozumným povinným ručením. P407 je fakt moc pěkný, ale krása je pomíjivá. Uvidíme jak na tom bude se spolehlivotí. Pokud jsde o použité materiály, tak nevím. Zatím jsem ji viděl jen na obrázku.
-
Lubos.1 15.02.04 11:57
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
2 Brazdic> Tazko porovnavat P307 a T.Avensis. Je tam rozdiel 1 triedy. Ked som kupoval auto, bol som si pozriet aj Corollu HB (kedze som mal predtym starsi model). Takisto som sa bol previezt. Motor 1.6 VVTi trochu zivsi ako v 307, ale podstatne hlucnejsi. Sedacky slabe. Kufor asi najmensi v triede. Vnutorny priestor stiesneny, vybava nedostatocna a cena zbytocne vysoka. Vysoka strata hodnoty. Kvalita materialov v interieri rovnaka ako v 307.
Nedavno som mal moznost ist ako spolujazdec v Corolle combi (okolo 50 000 km) a musim sa priznat, ze tam bolo pazvukov az az.
Je len logicke, ze Avensis je lepsi ako P 307. Ked uz tak rad porovnavas Avensis s inymi autami, skus ho porovnat s pripravovanym P 407. Porovnaj motory HDi (2.0 100 kW) s toyotackymi zatial stale biedymi dieslami.
Porovnaj moznosti vybavy a paletu motorov...
Aby sme si rozumeli, Avensis a Mazda6 su kandidatmi na moje nove auto o necely rok, takze nic proti nim, ale je nutne byt trochu triezvy v hodnoteni svojho auta. Mimochodom mam 307 a prach som neutieral asi 4 mesiace a je ho tam ako v kazdom aute :) -
« Antistatika a odolnost interiéru
Ještě jsem zjistil jednu zajímavou věc. A každého auta jsem cca 1x za měsíc utíral přístrojovku od prachu. U Avensisu se na ní ale skoro nechytá prach a tak jsem jí za 6 měsíců otíral jen jednou. Tady udělala Toyota skutečně veliký krok v kvalitě použitých materálů. Táta nedavno leštil interiér u své P-307 a po měsíci tam má slušný nános. Navíc skoro nejezdí. Vůbec celý jeho interiér vypadá již dost opotřebeně a dveře už mu jdou také trochu divně zavírat, s takovým divným pazvukem při zaklapnutí. Plasty už přístrojovky se už také začínají ozývat a vydávat divné pazvuky. Peugeot 307 se mi fakt moc líbí a má skvěle vyřešený vnitřní prostor, ale jinak bych ho nechtěl ani zadarmo. -
« Re: k tomu priemeru
pablo - mozno by si sa divil, ale tento casak je velmi objektivny. A velmi zaujimave je v nom citat porovnavacky napr. AlfaRomeo vs. BMW (mozno by sa niekto divil, ake dokonale jazdne vlastnosti ma Alfa oproti BMW) alebo porovnania v ramci triedy. Casto francuzske auto skonci velmi spatne, co som v nemeckom casopise este nevidel (teda aby nemecke auto skoncilo na chvoste). Alebo su tam pekne porovnania Renault vs. Citroen vs. Peugeot. Velmi vela veci skutocne meraju a nedavaju na pocity. A ich postrehy z auta v drvivej vacsine zodpovedaju mojim vlastnym (vid. tiez Mitsiho nazor) -
« Re: k tomu priemeru
Jako by ste nevedeli ze Krisoti nedaj dopustit na svoje PSA s Renoltiky,Skopcaci na svoje pixly,a at chtej nebo ne,tak se tomu nektere udaje(hlavne ty za desetinnou carkou)hodne podrizuji.Rusaci taky milujou ziga a moskaly-uz proto ze to jsou jediny dostupny a pro ne opravitelny auta.Ale jak je mozny ze se v Germanskejch filmech a dokumentech cim dal vic objevujou "rejze",kdyz je fsecky testy tak hanej? -
"-- skrytý --" 10.02.04 01:55
« Re: k tomu priemeru
To luf a francouzský týdeník AutoPlus: Asi s těmi auty jezdí stejně, jako já. Navíc (na rozdíl od AutoBildu) dokáží o autě něco reálného (realistického, pravdivého...) taky napsat - pokud jsem se kdy svezl se stejným autem, které oni otestovali (a byly jich svého času desítky, kde jsem to mohl porovnat), pak vždy konstatovali vlastnosti, které jsem konstatoval i já. A nebylo rozhodující, zda oni kritizovali právě to, co mně vyhovuje, event. naopak. Proto nemám důvod právě tomu, "co odhalí" v AutoPlus, nevěřit: jestliže napíšou, že VW TDI 66kW bere v průměru 6,9, pak by to s největší pravděpodobností byla i moje reálná/průměrná spotřeba! -
"-- skrytý --" 09.02.04 18:14
« Re: k tomu priemeru
To Stavros: Právě tenhle typ záběhu nedoporučuji - motor se pořádně neprohřeje (teď nemám na mysli ani tak chlad. kapalinu, jako spíše všechny olejové náplně), resp. agregáty jsou nuceny běhat v teplotním režimu, který pro ně rozhodně není ideální. Přimlouvám se proto za alespoň 1000km v "ideálním režimu" dle mého předchozího popisu. -
« Re: k tomu priemeru
to TomAnt: byl to ten novej Forester? Jinak me jde o pohon 4x4. Je to proste diky letosni zime docela dulezity. Bydlim vysoko a dost ho vyuziju. Jinak M6-ku si bere kolega, takze bude stejne jako moje. Muzu si ji pujcit kdy budu chtit. U Land Rovera mi nedali slevu, tak jsem se holt domluvil v Subaru. Vyjde me na 900 000,- Coz neni az tak hrozny.