TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  16:02

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To SirAnton: Můj dojem byl naprosto stejný. Mazda 6 mě také zklamala podvozkem. Já jsem ale šel do Avensisu i přes to, že jsem mohl Mazdu 6 pořídit přes kamaráda s obrovskou slevou a mít ji asi o 160tis. levněji než Avensise. I tak to vyhrál Avensis a jsem rád. Kdybych měl ale hlouběji do kapsy, tak bych díky tak velkému finančnímu rozdílu sáhl spíš po té M6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  15:49

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Mitsi: Možná na tebe nějak špatně působí změkčovadla, co se odpařují z tvé přístrojové desky :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  15:47

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Mitsi: No neboj, ty ten odborník rozhodně nejsi. Většina testů a recenzí tak hovoří a amatéři to většinou tedy nejsou. Snad jen jednou jsem nalezl recenzi, ve ktré bylo uvedeno že kvalitnější materiály v interiéru používá jen Honda Acord, ale v zápětí jsem nalezl jiný test, kde tvrdil opak. Fakt už s tebou ale asi nebudu řešit nic. Připadáš mi jako nemocný člověk, s nějakou závažnou mozkovou chorobou. Sorry, ale fak mi tak připadáš. Vše co sám nemáš je podle tebe špatné. Zkus změnit diskuzní téma a nebo se nad sebou zamysli a přestaň tady chrlit takové bludy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  15:02

    « Re: k tomu priemeru

    to Brázdič: Můj PP kecá tak asi o 0,5 litru, takže těch 4,9 je v reálu 5,4, což je ale pořád O.K. Když měříš spotřebu podle 1-2 tankování, můšeš vyrobit ještě větší odchylku, než PP, protože tam nenašťoucháš pokaždý stejně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  14:34

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    to SirAnton: ale mame ja jsem mel skoro uz objednanej Land Rover Discovery a kdyz uz jsem mel posilat penize, tak mi rekli, ze mi slevu nedaj, tak jsem koupil Subaru, sice me to stve, ale z principu jsem ten Land ROver nevzal.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 18.02.04  14:12

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    to STAVROS: M6 sportovo (len) vyzera. Aspon tak hovoria testy (podvozku?), v ktorych prave Avensis obstal necakane dobre a podstatne lepsie nez M6. Mne osobne sa pacia obidve auta, ale v Avensise je podla mna prijemnejsi interier. No a este bol vyrazne lacnejsi ako M6, na ktoru mi na Slovensku nechceli dat ziadnu motivacnu zlavu. :-( S takym niecim ale vy v Cesku problem nemate... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  13:14

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    Mazda je jako sportovni a Toyota je takovy pro fotry auto. Ja radsi to sportovni. Jinak ja zas menim Mazdu 6 za Subaru Forester.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  11:34

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Luboš1 : řešil jsem úplně stejný problém. Mí kandidáti na nové auto : Toyota Avensis 4D4 85kW kombi a Mazda 6 CRD 100kW taky kombi. Vyhrála to Toyota tak jsem ji objednal. Víc se mi líbí vzhledově, má lepší interiér dobré sedačky a mám z ní lepší pocit. Mazda má lepší motor, pěkně dokáže zatáhnout i ve 150 km/h. Rozhodl jsem se pro Toyotu, přestože jsem měl předtím tři nové Mazdy (MPV, MX-5 a 323F)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.04  09:59

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Brázdič: Opět úhybný manévr! Já jsem jen reagoval na to, co jsi napsal Ty ohledně čelního skla. Ale třeba jsi nepsal o své Toyotě...? PS: "Všichni odborníci hovoří o kvalitě plastů v novém Avensisu jako o nejvyšší možné kvalitě" - kdo jsou to "všichni odborníci" a co je to "nejvyšší možná kvalita"? Nad touhle větou se opravdu mohu pouze pousmát (to není výtka na adresu Avensisu...).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  07:23

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Mitsi: Tak nám teda pověz, jak jsi přišel na to, že zrovna z palubní desky Avensisu se odpařuje tolik změkčovadel ty chytráku :-)) Všichni odborníci hovoří o kvalitě plastů v novém Avensisu jako o nejvyšší možné kvalitě, ale pro tebe jsou špatné. Možná by ti více vyhovovaly plasty ze starého Favorita :-)) Mimochodem ještě nikdy jsem si neotíral okno po dlouhém stání na sluníčku, jak to tady prezentuješ. Pokud ty ano tak ti fakt nezávidím. Já jsem zatím leštil přední okno jednou, ale psal jsem že mě to sere, protože když někde nechám omylem šmuhu, tak je to pak vidět až na sluníčku, nebo v noci. Znáš nějaké auto u kterého se nemusí jednou za pů roku otřít přední okno? :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  07:23

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    to Mitsi: me by zajimalo, ktery auto je pro tebe vyhovujici? Treba Bentley Arnage nepocitam, myslim tak v cenovy kategorii do 1 mil. - novy. Exisuje vubec neco co by se dalo zkousnout?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.04  01:45

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    Mitsi: Mám pocit, že asi dám ke každýmu tvýmu příspěvku smajlíka kejváka. S tím, co jsi řekl, se naprosto ztotožňuji, zvláště ten omak přístrojovky mě naprosto dostal :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.04  22:56

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Brázdič: Nerozumím všemu, ale usazování změkčovadel na vnitřní straně čelního skla patří k dost důležitým kritériím, podle kterých si vybírám auto. Ne snad že bych se tolik obával o své zdraví, ale žil jsem dost dlouho v subtropech na to, aby mě docela sra--, že po dvou hodinách stání na sluníčku nejsem schopen s autem jet po setmění bez umytí čelního skla zevnitř, neboť v něm vidím pouze duhové reflexy světlometů protijedoucích aut. V autosalonu se prd pozná, ale když člověk prohlédne (nová) auta zaparkovaná na venkovní ploše, pak je hned vidět, jak na tom ten či onen vůz je. PS: Strašně mne baví poznámky v testech publikovaných motoristickými časopisy typu: "plasty působí hodnotným dojmem, jsou příjemné na omak atd.". Tohle všechno jsou bohapusté bláboly! Např. nevím, proč bych měl neustále sahat na přístrojovku, abych zjistil, zda-li je ještě příjemná na omak. Na horním plastu přístrojovky mě však zajímají prakticky pouze dvě věci: 1/ jak moc se z něho uvolňují změkčovadla; 2/ zda se neodráží v čelním skle. Ostatní vlastnosti onoho plastu jsou mi dokonale putna!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  20:55

    « Re: k tomu priemeru

    To tomcat: Netvrdím, že se s TDi 66kW nedá jet za 4,9 litru, ale kamarádova TDi 81kW jezdila podle PP běžně za 5,5 litru a pak jsme jeli na pánskou jízdu na Slovensko (na Zmplínskou Šíravu), a když jsme pak vzali kalulačku a spočítali průměrnou spotřebu, tak nám vyšlo 7,8 litru/100km. Pravda je že jsme to zas tak nešetřili a byly jsme v autě čtyři, ale PP kecal ve svůj prospěch a to dost řádně. Navíc jsme již vyzkoušel, že když můj tachometr ukazuje 130km/hod, tak jeho u Oktávky ukazuje 140km/hod. Podobně blbě mu to ukazuje i kilometry, kde na stejné vzdálenosti ujede více kilometrů než já :-)) Podotýkám že máme na autě oba standardní rozměr pneumatik. To je pak logické že muí kecat PP.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  20:47

    « Re: Antistatika a odolnost interiéru

    To Mitsi: Nemám co bych dodal. Když ty všemu tak rozumíš :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  12:56

    « Re: k tomu priemeru

    to STAVROS: Ono taky každý auto je na něco jinýho. Když chci jezdit ostře, nekupuju si TDI66. Na ostrou jízdu to auto nemá ani motor, ani podvozek, ani brzdy, je prostě určený na něco jinýho.

    To luf: Nikdo Tě nechtěl kamenovat, nedělej ze sebe mučedníka. Jenom tam lidi, kterí s Octavií TDI běžně jezdí napsali, že 7 litrů jim to nikdy v běžnym nežralo. Zrovna o weekendu jsem jel ve čtyřech lidech stylem 140 dálnice, 100 mimo město Praha - Milevsko a zpět za 4,9 dle PP. nevím, co bych musel vyvádět, aby to žralo 7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  11:42

    « Re: k tomu priemeru

    Pisal som (asi v Ocavia rubrike), ze s Oktavkou TDI 81kW som urobil 7l tam, kde s Maximou 3.0 V6 9l pri tej istej priemernej rychlosti. To bude ale hlavne tym, ze Oktavka to isla s vyplazenym jazykom a Maxima uplne v pohodicke. BTW skoro ma za to ukamenovali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  10:38

    « Re: k tomu priemeru

    to tomcat: to jo to je jasny, ze je to uspornej motor, ale proste nekdo jezdi ostre a tak mu to tam tece. Ja trëba taky nejsem nejakej super sporilek a v pohode se dostanu na 6l/100km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  10:31

    « Re: k tomu priemeru

    to STAVROS: Dravec TDI66 není, ale vytáčet to skutečně není potřeba. Samozřejmě, pokud si hraješ na "sportovní" jízdu, tak to tam asi nateče, ale pokud jedeš takový ten normál "rychlostní limit +10" tak je v pohodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  09:56

    « Re: k tomu priemeru

    ono je nutne rici, ze ta 1,9 TDI 66kW vubec nejede, takze aby ses dostal na trosku slusny prumer musis ji tocit a tudiz leze spotreba vysoko. Nekomu se zda, ze to je dravec no a nekdo se v tom muze unudit.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…