TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To SirAnton: Můj dojem byl naprosto stejný. Mazda 6 mě také zklamala podvozkem. Já jsem ale šel do Avensisu i přes to, že jsem mohl Mazdu 6 pořídit přes kamaráda s obrovskou slevou a mít ji asi o 160tis. levněji než Avensise. I tak to vyhrál Avensis a jsem rád. Kdybych měl ale hlouběji do kapsy, tak bych díky tak velkému finančnímu rozdílu sáhl spíš po té M6. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Mitsi: No neboj, ty ten odborník rozhodně nejsi. Většina testů a recenzí tak hovoří a amatéři to většinou tedy nejsou. Snad jen jednou jsem nalezl recenzi, ve ktré bylo uvedeno že kvalitnější materiály v interiéru používá jen Honda Acord, ale v zápětí jsem nalezl jiný test, kde tvrdil opak. Fakt už s tebou ale asi nebudu řešit nic. Připadáš mi jako nemocný člověk, s nějakou závažnou mozkovou chorobou. Sorry, ale fak mi tak připadáš. Vše co sám nemáš je podle tebe špatné. Zkus změnit diskuzní téma a nebo se nad sebou zamysli a přestaň tady chrlit takové bludy.
-
modus ponens 18.02.04 14:12
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
to STAVROS: M6 sportovo (len) vyzera. Aspon tak hovoria testy (podvozku?), v ktorych prave Avensis obstal necakane dobre a podstatne lepsie nez M6. Mne osobne sa pacia obidve auta, ale v Avensise je podla mna prijemnejsi interier. No a este bol vyrazne lacnejsi ako M6, na ktoru mi na Slovensku nechceli dat ziadnu motivacnu zlavu. :-( S takym niecim ale vy v Cesku problem nemate... ;-) -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Luboš1 : řešil jsem úplně stejný problém. Mí kandidáti na nové auto : Toyota Avensis 4D4 85kW kombi a Mazda 6 CRD 100kW taky kombi. Vyhrála to Toyota tak jsem ji objednal. Víc se mi líbí vzhledově, má lepší interiér dobré sedačky a mám z ní lepší pocit. Mazda má lepší motor, pěkně dokáže zatáhnout i ve 150 km/h. Rozhodl jsem se pro Toyotu, přestože jsem měl předtím tři nové Mazdy (MPV, MX-5 a 323F) -
"-- skrytý --" 18.02.04 09:59
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Brázdič: Opět úhybný manévr! Já jsem jen reagoval na to, co jsi napsal Ty ohledně čelního skla. Ale třeba jsi nepsal o své Toyotě...? PS: "Všichni odborníci hovoří o kvalitě plastů v novém Avensisu jako o nejvyšší možné kvalitě" - kdo jsou to "všichni odborníci" a co je to "nejvyšší možná kvalita"? Nad touhle větou se opravdu mohu pouze pousmát (to není výtka na adresu Avensisu...). -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Mitsi: Tak nám teda pověz, jak jsi přišel na to, že zrovna z palubní desky Avensisu se odpařuje tolik změkčovadel ty chytráku :-)) Všichni odborníci hovoří o kvalitě plastů v novém Avensisu jako o nejvyšší možné kvalitě, ale pro tebe jsou špatné. Možná by ti více vyhovovaly plasty ze starého Favorita :-)) Mimochodem ještě nikdy jsem si neotíral okno po dlouhém stání na sluníčku, jak to tady prezentuješ. Pokud ty ano tak ti fakt nezávidím. Já jsem zatím leštil přední okno jednou, ale psal jsem že mě to sere, protože když někde nechám omylem šmuhu, tak je to pak vidět až na sluníčku, nebo v noci. Znáš nějaké auto u kterého se nemusí jednou za pů roku otřít přední okno? :-))
-
"-- skrytý --" 17.02.04 22:56
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Brázdič: Nerozumím všemu, ale usazování změkčovadel na vnitřní straně čelního skla patří k dost důležitým kritériím, podle kterých si vybírám auto. Ne snad že bych se tolik obával o své zdraví, ale žil jsem dost dlouho v subtropech na to, aby mě docela sra--, že po dvou hodinách stání na sluníčku nejsem schopen s autem jet po setmění bez umytí čelního skla zevnitř, neboť v něm vidím pouze duhové reflexy světlometů protijedoucích aut. V autosalonu se prd pozná, ale když člověk prohlédne (nová) auta zaparkovaná na venkovní ploše, pak je hned vidět, jak na tom ten či onen vůz je. PS: Strašně mne baví poznámky v testech publikovaných motoristickými časopisy typu: "plasty působí hodnotným dojmem, jsou příjemné na omak atd.". Tohle všechno jsou bohapusté bláboly! Např. nevím, proč bych měl neustále sahat na přístrojovku, abych zjistil, zda-li je ještě příjemná na omak. Na horním plastu přístrojovky mě však zajímají prakticky pouze dvě věci: 1/ jak moc se z něho uvolňují změkčovadla; 2/ zda se neodráží v čelním skle. Ostatní vlastnosti onoho plastu jsou mi dokonale putna!!! -
« Re: k tomu priemeru
To tomcat: Netvrdím, že se s TDi 66kW nedá jet za 4,9 litru, ale kamarádova TDi 81kW jezdila podle PP běžně za 5,5 litru a pak jsme jeli na pánskou jízdu na Slovensko (na Zmplínskou Šíravu), a když jsme pak vzali kalulačku a spočítali průměrnou spotřebu, tak nám vyšlo 7,8 litru/100km. Pravda je že jsme to zas tak nešetřili a byly jsme v autě čtyři, ale PP kecal ve svůj prospěch a to dost řádně. Navíc jsme již vyzkoušel, že když můj tachometr ukazuje 130km/hod, tak jeho u Oktávky ukazuje 140km/hod. Podobně blbě mu to ukazuje i kilometry, kde na stejné vzdálenosti ujede více kilometrů než já :-)) Podotýkám že máme na autě oba standardní rozměr pneumatik. To je pak logické že muí kecat PP.
-
« Re: k tomu priemeru
to STAVROS: Ono taky každý auto je na něco jinýho. Když chci jezdit ostře, nekupuju si TDI66. Na ostrou jízdu to auto nemá ani motor, ani podvozek, ani brzdy, je prostě určený na něco jinýho.
To luf: Nikdo Tě nechtěl kamenovat, nedělej ze sebe mučedníka. Jenom tam lidi, kterí s Octavií TDI běžně jezdí napsali, že 7 litrů jim to nikdy v běžnym nežralo. Zrovna o weekendu jsem jel ve čtyřech lidech stylem 140 dálnice, 100 mimo město Praha - Milevsko a zpět za 4,9 dle PP. nevím, co bych musel vyvádět, aby to žralo 7. -
« Re: k tomu priemeru
Pisal som (asi v Ocavia rubrike), ze s Oktavkou TDI 81kW som urobil 7l tam, kde s Maximou 3.0 V6 9l pri tej istej priemernej rychlosti. To bude ale hlavne tym, ze Oktavka to isla s vyplazenym jazykom a Maxima uplne v pohodicke. BTW skoro ma za to ukamenovali :-)