TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Hlucnost benzinovych motorov
S tym audiom u Avensisu suhlasim. Som dost narocny na muziku, ale to radio hralo fakt velmi slusne a urcite by ma uspokojilo a ja by som si usetril kopu starosti s upgradom. Avensisa nakoniec ale mat nebudem a tak ma otazka upgradu audia zanedlho caka. -
modus ponens 27.02.04 11:14
« alarm
Uz dlhsi cas mam na mysli jednu vec, no zakazdym, ked som tu, zabudnem... ;-(
Chcel by som sa spytat, ako u vas funguje alarm (konkretne Meta, ktory je na SK doporucovany servismi). Ide mi o nasledovnu "feature": ked sedim vnutri a stlacim na dverach vodica zamknutie vsetkych dveri, tak sa automaticky aktivuje alarm. Problem je, ze vdaka vnutornym snimacom pohybu sa po chvili (kedze sedim vnutri) alarm spusti. Mate to tak aj vy, alebo ide o nepozornost servisu pri montovani a da sa to aj inak nainstalovat? Pri takomto nastaveni nema totiz vnutorny zamok vsetkych dveri ziaden vyznam... :-(( -
modus ponens 20.02.04 21:14
« Hlucnost benzinovych motorov
to luf: praveze ja mam opacny pocit. V nizkych otackach je to nenormalne tiche, castokrat ani nepocujem, ze mi ide motor. Vo vyssich sa to meni, ale zase o tom je benzinak. Mam velmi rad zvuk motora pri prudkom zrychleni a otackach cez 4000. Myslim vsak, ze odhlucnenie je u Avensisu (skusal som 2.0 a 1.8) vysoko nadpriemerne. Napr. u M6 1.8 bol motor poznatelne hlucnejsi (stale vsak nie nejako extremne hlucny). Neviem, ako su na tom napr. europske znacky v tejto triede, ale doteraz zvezene osoby v mojom aute si pochvalovali tri veci: vnutorny komfort, audio a tichy motor... ;-) -
modus ponens 20.02.04 20:42
« Podvozok Avensisu a M6
to STAVROS: stale je lepsie, ked Ti aspon zlavu slubia. Znamena to, ze v principe to ide. Ze to nakoniec nevyjde, je uz druha vec. Na Slovensku som sa s takym niecim ale nestretol. Zlavy cez znamych nepocitam... :-(
to luf: ja som tiez nepobadal rozdiel v podvozku. Treba ale sucasne podotknut, ze by som ho na vlastnej kozi zazil len velmi nerad (myslim nezvladnuty najazd do zakruty, prip. prevratene auto po nezvladnutom sobom teste a pod...). To je ako s pasivnou bezpecnostou auta. Kazdy je rad, ked je najvyssia, no vyskusat hranicnu situaciu nechce nikto. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
brazdic - nezabral si. Som dufal, ze ta tou hlucnostou trosku podpichnem a ty nic :-( Ale aby som bol konkretny - diesel som neskusal, 1.8 v ktorej som mal skusobnu jazdu mala kovovo-cingotavy zvuk od volnobehu do ~2500ot. A 2l tak isto, ale v tej som sa viezol iba z parkoviska do dveri servisu (50m), takze mozno bola este studena. Vo vyssich otackach sa tie motory zvukovo prejavovali asi tak isto ako v inych autach. -
"-- skrytý --" 19.02.04 10:36
« Cena zarucnej prehliadky
Takze prave som sa vratil z PPC-Teamu v Bratislave a zarucka po 105tis stala dokopy 4468Sk. Olej Mobil F1 5W-50 bol po 470Sk. Cena prace bola 1375Sk a pritom robili aj opravu vyhrievania zadneho okna (2xpreruseny kontakt).
Auto bol Avensis 2.0 3S-FE motor (nie VVTi) -
Saab 19.02.04 07:38
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
to rbaron: taky jsem si původně myslel, že je Avensis hodně podobný nové Vectře dokud jsem neviděl film Mizerové II. Tam jezdí v jeho americkém dvojčeti, ale vzhledem k tomu, že se v US autech nevyznám, tak ani nevím co to bylo za značku :-( -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
to Brazdic: nezer to tak, proste kazdej ma jinej nazor. Ja odebiram Autorating a Avensis v ty nafte tam docela sepsuli -hlucnost motoru, nesportovni jizdni vlastnosti atd., na Prime v sobotu taky meli podobny nazor. Naopak treba v tom Autoratingu M6-ku chvalili. Je to prece jedno. Ted vyslo Subaru Legacy,ktery je nesporne lepsi nez oba zminovane vozy a taky z toho nedelam kovbojku. Potom prijde novej Passat, ten bude taky lepsi a po nem novej Galant a ten bude jeste lepsi atd. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To rbaron: Já jsem taky kritizoval své zimní gumy a to že mi v Avensisu vrzal sedák řidiče a zadní roleta kufru. Proto ta diskuze je. Pak se tu ale oběví Mitsi a najednou všechny auta žerou jako prokopnutá, plasty jsou moc měkké a jediný on umí správně řadit.....a td. Ještě nikdy tady ale nepodložil pádný důkaz svých tvrzení a nemůže se dokonce opřít ani o žádnou z recenzí. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To Mitsi: Neboj, neposuzuju jen podle recenzí, ale jen o ně podpírám svá tvrzení. O co podepřeš tvé tvrzení o nadměrném odpařování změkčovadel v Avensisu? Máš na to snad měřák a chodíš s ním testovat nová auta? Tak tady nepěj bludy a bude vše OK.
-
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To luf: Ještě k té hlučnosti benínových Avensisů. Jel jsem jen benzínem 2.0 D-4, ale byl skvěle tichý a při běhu na volnoběh nebyl slyšet vůbec. Při vytáčení byl slyšet jen náznakem a tvořil celkem příjemnou kulisu. Předpokládám že by u VVTi motorů neměl být tak velký rozdíl v hlučnosti.
-
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To luf: Znám se s jedním člověkem od importéra Mazdy, takže bych dovedl zařídit dost vysokou slevu, ale vcelku tě neznám a nemám důvod. Udělal by to pro mně čistě jako pro velmi dobrého kamaráda, ale nedovolil bych si ho otravovat se slevou pro člověka, kterého ani neznám. Můj osobní dojem z M6 vs. Avensis byl: Avensis - lepší plasty, lepší podvozek, příjemnější ovládání, vzhled interiéru, známá spolehlivost. M6 - výkonnější motor. Pokud jde o design, tak preferuji spíše ten decentní než sportovní, ale i sportovní by mi nevadil, kdyby tomu odpovídaly vlastnosti auta. Do toho má ale M6 pořád trošku daleko, poněvadž výkonný motor není všechno.
-
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
To rbaron: S tebou nesouhlasím, ale beru to. Je to názor. Mitsi tady ale prosazuje blbosti o kterých zde nehovoří jako o názoru, ale prosazuje to jako jasnou věc. Mě se taky nelíběj Škodovky a nikdy bych do nich nešel a tobě se nemusí líbit Avensis. -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
Hmmm, a cim je podvozok Avensisu taky vynikajuci? Mal som z neho dobry dojem, ale zase nie az taky skvely, aby som ho uprednostnoval nad niecim inym, proste sa mi zdal ako standard triedy. Testoval som dokedy vydrzi na dialnicnom privadzaci a nebol o nic lepsi alebo horsi ako kazde ine auto v tom useku. Nieco som prehliadol? Dovody, preco by som Avensis chcel su usporne motory, pekny interier a vela priestoru. Vidite tam niekde podvozok :-) ? BTW co hlucnost? Divim sa, ze sa na nu nestazujete, na volnobeh a v nizkych otackach su benzinove Avensisy snad najhlucnejsie auta, co som kedy skusal.
to Brazdic - ked nchces tu M6ku , tak ja si ju kupim, pre mna je 160tis dost na to, aby som uprednostnil Mazdu :-))) Zozenies mi ju (samozrejme kombi s dieselom)? -
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
Brázdič: Ty jsi jako když tě vosa píchne do zadku, čéče. Někdo ti šáhne na tvojí avenzůru a už jsi z toho jak na trní, přitom je to auto, se kterým se Toy chctěla designově přiblížit dojčlandům, ale vyšla z toho hrozná rybina.
Mitsi častokrát nadával a kritizoval i auta, který měl, gumy který koupil a tak dál a jeho rady byly už spoustě lidí tady docela užitečný. Osobně taky nechápu ty kecy o krásnejch přístrojovkách na omak a plky motoristických novinářů jsou někdy ta největší konina, co za celej den stačím postřehnout. -
"-- skrytý --" 18.02.04 17:33
« Re: Antistatika a odolnost interiéru
Ano, nejlepší obrana je přece útok, a nejlépe pod pás! Pokud posuzuješ auta podle recenzí v motoristických časopisech, pak začínám chápat, odkud bereš ty své názory. Pár těch pisálků znám a když je mám srovnat s lidmi kolem konstrukce a schvalování technické způsobilosti (kterých znám nepoměrně více), tak to jsou dva naprosto odlišné světy. Já osobně nevěřím ničemu, co jsem sám nevyzkoušel, neprojel, nerozebral atd., samozřejmě na dostatečně reprezentativním vzorku aut, resp. v jejich srovnání. Zkus to taky někdy!
Osobne to povazujem za problem, pretoze ak je tlacitkom na dverach mozne aktivovat alarm, tak po rozbiti okna je skoro urcite mozne tym istym tlacitkom alarm deaktivovat ! (Security risk ako vysity).
* do takych ruk a dva tyzdne nepustit k vode.