TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.04  05:26

    « Bez nadpisu

    TO:BRAZDIC
    NELZE POSOUDIT CO TO JE,SAMOZREJME S TIM OKAMZITE DO SERVISU,PORAD JE TO V ZARUCE, JEN SI TAK RIKAM OPRAVDU TO NENI REMENEM ?, PROTOZE PRI ZATAHU TURBA SE SAMOZREJME VICE NAMAHA HNACI USTROJI A TIM PADEM I REMEN, NEMUSI TO VUBEC SOUVISET S TURBEM , NAPIS POTOM CO TO BYLO ZA ZAHADU,SAZIM NA TO ,ZE TO TURBEM NENI , POKUD ALE Z NEHO NEMAS PRETLAKOVOU PISTALKU JAKO PAPINAK NEBOLI POJISTKU ABY SE NEPRETLAKOVAL
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.07.04  21:19

    « Re: Re: Dálkové ovládání

    To SirAnton: Jednou jsem zkoušel jsem mačkat LOCK i ve chvíli, kdy jsem byl klíčema téměř v zámku dveří řidiče a skončilo to tak, že jsem musel zamknout klíčem. Když jsem cca po 2 hodinách přišel k autu, tak jsem ho dálkou ani neodemknul a musel jsem odemknout opět klíčem. Pak už ale zase vše makalo. Možná to bylo nějak rozhozené již od zamknutí a tím že jsem auto znovu odemkl, tak se cosi srovnalo. Jindy mě to zlobilo jen tak, že jsem musel přijít blíže k autu. Nijak extra mi to nevadí, ale raději už si hlídám, jestli se mi auto vážně zamklo a poslouchám tedy klapnutí zámků.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 07.07.04  20:51

    « Re: Dálkové ovládání

    to Brázdič:
    Ked sa Ti to stane nabuduce, skus co najblizsie prilozit dialkove ovladanie k bocnemu oknu zo strany vodica (tam niekde je snimac) a tak zamknut/odomknut. U mna to zakazdym zabralo, co by hovorilo v prospech rusenia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.07.04  18:49

    « Dálkové ovládání

    To SirAnton: To samé se mi s dálkou stalo již 4x a také mi řekli že je to rušením. Stalo se mi to vždy na jiném místě, ale fakt je že vždy v Praze.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 07.07.04  16:37

    « Re: Mám nový problém s D-4D 85kW Avensis T25

    to Brázdič:
    Ja mavam obcas problem s dialkovym ovladanim. Proste mi nan auto niekedy nereaguje. Bol som s tym v servise a vraveli mi, ze to moze byt nejakym rusenim signalu (robi mi to len pri dome) a ze keby sa to opakovalo, mam im zavolat a ze oni to pridu premerat (vzhladom na to, ze je to sporadicke, v servise by to asi nezreprodukovali). Takze si myslim, ze by si nemal vahat a ist do servisu vysvetlit situaciu. Podla mna nebude problem. Ak ano, skus iny servis a tomuto pohroz stratou Tvojej dovery. ;-)
    Moc by som to neodkladal, aby si si nieco nerozhasil. Drzim palce, aby to rychlo a dobre dopadlo. Daj potom vediet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.07.04  15:42

    « Re: Mám nový problém s D-4D 85kW Avensis T25

    Máš to nový tak koukej jet do toyoty a nad ničím nepřenýšlej.Je to přeci v záruce. J.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.07.04  10:41

    « Bez nadpisu

    Brazdic: remenom su pohanane len mechanicke kompresory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.07.04  09:49

    « Mám nový problém s D-4D 85kW Avensis T25

    Teď už to není jen vrzání sedačky, nebo klepání rolety, ale začalo se mi z motoru ozývat přerušované pískání a to zejména když je motor studený, nebo ne zcela zahřátý a to v okamžiku kdy začne zabírat turbo. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím je pískání znatelnější. Není to ale běžné pískání turba. Je to takové přerušované pískání jako když podkluzuje řemen servořízení, což znám dobře z předešlých Peugeotů, kde se mi podobný, ale intenzivnější zvuk ozýval při plném rejdu vždy, když jsem ráno vyjížděl z garáže. Každopádně tento zvuk slyšitelný jen v okamžiku vrcholu kroutícího momentu a jakmile ustane výrazný záběr auta, tak pískání ustane. Nevíte někdo jestli je v motoru nějaký řemen, který pohání turbo a mohl by tudíž v této fázi podkluzovat? Obávám se že když přijedu do Toyoty s ohřátým motorem, tak mě budou mít za blbce, protože zvuk bude při ohřátém motoru tak nevýrazný, že když nevědí, na co se mají zaměřit, tak ho prostě neuslyší.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.07.04  23:52

    « Re: Re: Mot. oleje

    Mitsi: To je predsa uplne jasna vec. Keby mi niekedy servisak zacal tvrdit, ze prechod z polosyntetiky na syntetiku je hocikedy mozny, asi by som do takeho servisu viac nesiel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.04  14:07

    « Re: Mot. oleje

    To DZAMBO: Mluvis mi z duse, resp. s onemi servisaky plne souhlasim!
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.07.04  09:27

    « zaseknuty capslock

    az ma oci rozboleli
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.07.04  07:04

    « Bez nadpisu

    PRED LETY MI V SERVISU TVRDILI,ZE PRECHAZET Z POLO NA PLNOU SYNTETIKU JE BLBOST,PROTOZE V MOTORU ZUSTAVAJI USAZENINY,KTERE POTOM MUZOU DELAT NEPLECHU,NEHLEDE NA TO,ZE PRI POUZIVANI POLO JSOU VETSI VULE MAZACIHO USTROJI,TAK ZE JEDNODUSE RECENO PO NALITI PLNE SYNTETIKY,SE TOHO UZ MOC NEZLEPSI ,PROTOZE JESTLI MEL MOTOR VICE NAJETO,MAZACI PLOCHA MEZI DVEMA KOVY JE VETSI A TIM PADEM LEPSI OLEJ NEPOMUZE,JESTE SNAD,KDYZ NEKDE PRODAVAJI ZAVODNI OLEJ,TAK VETSINOU HO DOPORUCUJI PRO AUTA S MAX 80000 KM NAJETYMI - ASI VI PROC,PRO ZAJIMAVOST TREBA TAKOVA HONDA PRO SVE AUTA UPREDNOSTNUJE POLOSYNTETIKU ,NE VZDY NEJLEPSI A NEJDRAZSI = NEJLEPSI >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.04  16:17

    « Re:

    šel jsem z polosynt. na plnou a neměl jsem jedinej problém J.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.04  14:13

    « Blatnik

    Nevite, na kolik muze prijit oprava mirne promacknuteho a poskrabaneho zadniho blatniku? (asi tak 5x2cm)
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.04  06:27

    « Bez nadpisu

    k tem olejum , jestli si dobre pamatuji, tak pri vymene syntetiky za jinou by nemel byt problem , dokonce snad ani nevadi, kdyz nekdo kupuje starsi auto a prejde ze syntetiky na polo, aby usetril penize kdyz to neni nejaky citlivy motor,pozor vsak naopak nikdy neprechazet z polo na plnou syntetiku !!!!! ,
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.04  14:06

    « Re: Re: Re: Re:

    je tam 2,0i 16v a v ost bodech s tebou souhlasím J.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 24.06.04  08:58

    « Re: Re: Re:

    to ccc:
    1. Aky motor mas v Tvojej Carine? Asi nie VVT-i (vtedy sa este nerobili alebo?), cize odporucanie Toyoty o olejoch pre VVT-i motory sa Ta netyka. ;-)
    2. Keby som nemal auto v zaruke, pravdepodobne aj ja by som si olej menil sam. Nevidim dovod, preco cpat peniaze servisu za nieco, co viem spravit aj sam. Ine je to s prehliadkami ako takymi, ale o tom pisat asi nema vyznam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.04  06:45

    « Re: Re:

    Ja do toyota cariny E dávám 5W-40 od chevronu a jsem spokojen.V zimním období mi spotřeba klesla o 0,75 proti loňsku.Olej jsem koupil za 860 i s dph a to se mi zdá velice slušná cena,výměnu si provádím sám.
    J.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 24.06.04  01:12

    « Re:

    to dabel:
    Mozno je to zbytocny luxus. Ale ako som uz pisal, spotreba mi mierne poklesla (oproti povodnemu oleju 5W-30) a subjektivne to lepsie taha, pricom sa mi vidi, ze motor je tichsi. Potvrdzuju to aj skusenosti veduceho servisu s olejom 0W-xx. Tiez mi vravel, ze 0W-30 (v servisoch 0W-40 vobec nemaju) je oproti 5W-30 "nebe a dudy". Podotykam, ze islo o Castrol a konkretny olej som si doniesol sam, cize snahu predat drahsi olej mozem vylucit.
    Zial, kedze ho do VVT-i motorov nedoporucuju, prejdem na 5W-30/5W-40. Len si este zistim, ci mozem pouzit 5W-40, lebo ani tento nie je v ponuke servisov...
    Inak, dost ma rozculuje odlisnost ponuky produktov (napr. Castrolu) pre servisy a pre obchody. 0W-30 nie je v obchodoch a 0W-40 zase v servisoch. :'-(
    to all:
    Mate niekto skusenosti s olejmi Valvoline?
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.06.04  11:13

    « Bez nadpisu

    SirAnton: 0W-xx je podla mna na benzinovy motor 1.8 uuuplne zbytocny luxus. Neprinesie Ti to vobec nic (okrem vacsieho vetra v penazenke). 5W-30 alebo 5W-40 od kvalitnej znacky je plne postacujuci na celorocnu prevadzku. Miesat by som radsej nic nemiesal, bohvie, co z toho vznikne. Presadzovanie jednej znacky ako "jedinej spravnej" je podla mna tiez totalna haluz a asi len ukazuje "nadstandardne vztahy" konkretneho servisu s konkretnym dodavatelom. Btw. v nemeckej Mazde mi kazdy krat naleju inu znacku - od original oleja Mazda 5W-30, cez "klasicke" znacky 5W-30 alebo 5W-40 az po pikosky v style Veedol 10W-60 na leto. Podstatne len je, ze to auto dostava od zaciatku plnu syntetiku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…