TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.04  10:36

    « "neznačkový servis" na Avensise?

    nevíte, prosím, někdo o nějakém vyzkoušeném a dobrém servisu, v Praze a okolí? :?: nechce se mi všechno řešit přes značkové servisy, bude to hrozně drahé 8-s (servis, který by byl schopen opravovat Avensise r.v. 2000 a nechtel 600Kč/hodinu)
    musím jinak říct, že jsem z Toyoty Avensis dost na rozpacích... :-( zas takový zázrak techniky to totiž není, je to 3,5 roku starý auto a žádnej zázrak: zůstává občas viset pastorek ve startéru při startování (nutné vyčistit než se posere celý startér), zařazená 5 vibruje v převodovce (žádná jiná rychlost ne, snad seřídit táhla?), přijde mi strašně příkrá spojka (zkusit odvzdušnit?) a nějaké drobnůstky... :shock:
    na to jaká má bejt Toyota špička a když porovnán s ostatníma autama co jsem měl, tak je to dost bída, jsem docela zklamanej ze své volby...no uvidíme časem 8-s
    pokud má někdo tip na vyzkoušenej servis, budu vděčný, dík
    Sedmispáč >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.09.04  21:38

    « Re: Avensis 4x4

    A víš že mám pocit že jo, ale nebyl jsem si jistý, tak jsem nechtěl pouštět bludy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.04  17:22

    « Re: Re: Re: Re:

    Rozhodně si prodávájí Avensis 4x4 v japonsku, ale pouze s 2.0 motorem a automatickou převodovkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.04  21:47

    « Re: Re: Re:

    To novak: Kde se prodává Avensis 4x4 ? To bych teď kecal, ale asi před půl rokem jsem prolézal různé stránky na netu s cílem najít nějaké zajímavosti a v nějaké zemi jsem nalezl oficiální stránku Toyoty s volbou 4WD u Avensisu T25. Rozhodně to nebyl stát EU, to bych si pamatoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.04  21:44

    « Re: Re: Nový diesel

    To matuS: I kdyby to bylo tak jak píšeš a Toyota by na LPG nejezdila, tak proč mi po cca 60tis.km odešla řídící jednotka BRC, která v tu dobu patřila k údajné špičce. Vím že s některými auty je potíž, ale problém je že to zjistíš, až když ti zkurví auto. Já jsem před samotnou montáží LPG obvolával pár firem a zjišťoval si ceny a zkušenosti. Ani jedna z firem mi neřekla že by mi to v Carině nemělo fungovat. Nakonec jsem skončil u firmy, která byla o něco dražší, ale místo systému Tartarini montovla BRC a navíc byla kousek od mého bydliště. Ještě že to tak bylo, poněvadž jezdit každou chvíli na reklamaci přes celou Prahu by bylo ještě horší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.09.04  20:03

    « Re: Re:

    Brázdič: kde se prodává 4x4 Avensis? :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.09.04  14:49

    « Re: Nový diesel

    brazdic, s vynechavanim LPG som mal problem iba pri studenom motore, tj nastartovat, ist par km na benzin a potom prepnut na LPG.
    su auta na ktore sa LPG dat neda, a ta toyota zrejme patrila medzi nich.
    poznam ludi s LPG a no problem, nakoniec v sydney jazdia vsetky taxiky na LPG (maju to na spztke povinne nalepene), takze pochybujem ze by s tym niekedy mali problem. a na LPG skutocne aj jazdia, lebo tam je to za autom riadne citit, ze jazdi na plyn (zrejme tam davaju nejaku prisadu este)
    tie auta su fordy, tusim 3.5 v6
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  14:41

    « Nový diesel

    Ten nový motor D-4D 130kW 400Nm pro Avensise bude asi dobrá nálož. Až to bude v prodeji, tak ho určitě prubnu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  06:41

    « Re: LPG

    DODATEK : uz jsem asi hodne unavenyyy, NEZAVYYYSLY, snad mi to omlouvite , 3 roky v USA uz jsou asi znat :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  06:25

    « LPG

    jeste dodam k tomu lpg, ze asi spis taky zalezi kdo jak ma stesti, ja mel plyn jen jednou a to je uz asi 10 let zpet v subare 1,8, montoval mi to manik co to vozil repasovane z Italie, delal mi to doma v garazi a az na to ,ze mi to taky chciplo asi po prvnim kilometru - to vsak bylo tim ,ze jsem vecer rozsvitil svetla, on to totiz omylem elektriku tahl pres draty od svetel, po kratke oprave jsem s tim jezdil asi 1,5 roku a nemel jsem jedinou zavadu, jinak pro zajimavost do Forestru se ted montuje sekvencni vstrikovani f. Tartarini,prestavba sama o sobe stoji 50 tkc, zahrnuje samotne zarizeni,toroidni nadrz v rezerve na 55 l,ukazatel stavu paliva na palubni desce a plna nadr plynu a hlavne plnou zaruku, jeste pro zajimavost,hlavne pro ty co psali o mensim vykonu atd. mam maly vynatek z nezavysleho zdroje na netu ,protoze dnes je uz asi kvalita jina :

    SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ PLYNU
    Kapalný plyn teče z nádrže do tlakového regulátoru v prostoru motoru. V tomto regulátoru se zkapalněný plyn odpaří a tlak Ipg se upraví na stabilní hodnotu. Poté proteče Ipg hadicí do SGI vstřikovačů (jejich počet závisí na počtu válců) připojených na sacím potrubí

    SGI řídící jednotka počítá optimální moment zážehu a průběh vstřikování pro každý válec samostatně. Díky tomu dochází k zachování maximálních jízdních vlastností a k minimálním emisním hodnotám výfukových plynů
    Revoluční charakteristiky automobilů s SGI zaručují vyšší výkon, než kteréhoby bylo možno dosáhnout s minulými systémy. A nezáleží je-li automobil zařízením SGI vybaven již při výrobě, anebo později.
    výhody SGI
    výkon a jízdní vlastnosti jsou téměř identické s benzínem
    kvalita a spolehlivost odpovídá standardům automobilového průmyslu -SGI odpovídá novým emisním.předpisům a splňuje EOBD
    - A HLAVNE UZ PRY NESMRDI, kamarad uz to ma a opravdu vykon je stejny, nepoznal rozdil :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.04  21:15

    « Re: Re: převodovka u Avensisu D-4D r.v. 2000

    no ono je to squelé, ale mě se nechce jezdit 120km na 2 nebo 3, to auto taky musí jezdit tak, nějak pohodově a hlavně za rozumnou spotřebu, vždyť od toho je to diesel! :roll:
    zkusím si na to zvyknout, nevím, kde bych tak zjistil optimální otáčky na řazení jednotlivých převodových stupňů?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.04  20:33

    « Re: Re: Re: Plyn

    To matuS: Na plynu jsem vůbec nešetřil. Přestavba Toyoty Cariny E včetně schválení stála cca 43.000,-Kč a od začátku katastrofa. Dělala to firma AutoGas Coubal, ketrá zdaleka nedělá jedno auto denně. Popíšu stručně jak to probíhalo. Kamarád měl cca půl roku přestavěnou Feldu na LPG a stále tvrdil jak to jezdí super a zcela zadarmo. Rozhoupal jsem se k tomu, když jsem měl najeto cca 65.000km. Do přestavby padlo 43.000,-Kč a ve chvíli kdy jsem odjel, tak mi hned v první zatáčce auto chcíplo. Jel jsem tam znovu a auto tam strávilo další den. Něco poupravili a to tak, že mi auto chcíplo asi až 10 zatáčce. Opět následoval den v servisu. Další den již auto nechcípalo, ale mělo nesmírné díry v plynu. Následoval den seřizování. Další den už auto jelo a nemělo takové díry v plynu, ale žralo místo 8litrů N95 hned 13litrů LPG. I když auto znatelně hůř jelo a podstatně víc žralo, tak jsem již rezignoval a jezdil. Po cca půl roce auto najednou auto chcíplo a dalo se jet jen na benzín. Údajně odešla lamda sonda. Auto jezdilo na benzín a ani nijak víc nežralo , ale na LPG vůbec. Tak mi teda vyměnili za 3000Kč lambdu za nějakou Volkswagen-Audi a auto kdo ví co tam ještě dělali a auto zase jezdilo na LPG cca rok. Pak se situace opakovala. Následovala další lambda sonda. Ta původní vydržela 70000,-km v pohodě a jakmile auto jezdilo na LPG, tak šla do háje jedna za druhou. Po několika dalších problémech a návštěvách LPG servisu vše skončilo tím, že se podělala řídící jednotka LPG a bylo mi sděleno, že už je to víc jak 2 roky a tudíž si mám zaplatit za novou 30tis.Kč. Auto jsem nakonec raději prodal s velikou ztrátou, poněvadž bylo rozvrtané, prošpikované LPG hadičkama a zmenšené 60L nádrží na LPG a přitom se dalo jezdit jen na benzín. Jelikož byla po celou dobu spotřeba o dost vyšší než na benzín, tak jsem toho moc neušetřil, ale za to jsem toho hodně zaplatil a nakonec jsem musel prodat auto, které bylo v super stavu. Nechal bych si ho jako druhé auto do rodiny ještě pár let. Tohle mě ale tak znechutilo, že jsem ho raději prodal.
    LPG už nikdy víc
    Ještě bych málem zapoměl, že s tím kamarádem co mě do LPG navrtal, jsem se pak díky LPG potkával velmi často, poněvadž byl taky pořád v servisu. I tak ale tvrdil, jak je spokojený. Najednou ale jezdil v nové Feldě bez LPG. Proč asi ?
    Nemám rád když někdo chválí něco, co není dobré jen proto, že to má on sám a že si potřebuje dokázat, jak dobře koupil. Mě když se na autě něco sere, klidně to napíšu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.04  20:14

    « Re: převodovka u Avensisu D-4D r.v. 2000

    Nevím jak je tomu dieselu, ale já si u benzínu furt ještě zvykám, že můžu točit až nad 6000 ot/min. Při 2000 ot/min se tomu moc nechce, ale když člověk podřadí ze čtverky na dvojku, tak hned najde kde se skrývá těch 95 kW :-)
    S každým autem se jezdí jinak a člověk se musí přizpůsobit charakteristice motoru. Možná by něco užitečného napověděl průběh točivého momentu pro ten D4-D motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.04  18:12

    « převodovka u Avensisu D-4D r.v. 2000

    měl bych dotázek na majitele těhle aut (možná i starší model s jiným motorem = benzín) :?:
    - pořád si nějak nemůžu zvyknout na převodovku v Avensisu, přijde mi, že jsou strašně krátké převodové stupně a velmi rychle to ztrácí výkon při poklesu otáček 8-s
    dneska jsem se s tím setkal, že se mi při cca 2.100 otáčkách náhle rozvibrovala zařazená 5 na dálnici :-( to se mi nikdy předtím s Peugeotem nebo Citroenem (u Renaultu taky) nestalo...? přijde mi, že u francouzkejch aut byly daleko delší ty rychlostí a pružnější, dalose dalekovíce jezdit bez řazení, dokonce i s teplým motorem rozjíždět na 2 apod. :-!
    u Avensisu mi přijde, že musím řadit jako zběsilej a pořád hlídat aby mi neklesly moc otáčky :'-( tak nevím jestli se s tím setkal i někdo jiný, nebo jestli má "načatou" převodovku na 80.000km?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.09.04  16:18

    « Re: Re: Plyn

    malo to striekacku
    ono ked tam niekto hodi plyn made in domace rucicky, tak to moze byt zle. ked zainvestujes do poriadneho systemu (s predhrevom a pod), tak nema byt z coho problem. stavim sa ze dzambo nebude mat problem.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 02.09.04  13:14

    « Re: Plyn

    No, moj kamarat mal Feldu na plyn a vravel, ze nikdy viac. Nejde o problemy (tie su dalsim dovodom), ale o vykon. Bolo to na plyn strasne lenive a celkovym porovnanim s uspornou jazdou na benzin vobec neusetril. Ked priratam prakticky odrovnany priestor v kufri (v jeho pripade jazda bez rezervy), pride mi to zbytocne riziko pri zanedbatelnej (ak vobec) uspore.
    Mozno bude niekto namietat, ze 50kW je slabota, ale ked si raz kupujem auto s vykonom x kW a pouzitim plynu mi vykon citelne poklesne, stoji za uvahu, ci vlastne nieco ziskam. Ci sa radsej rovno neobzriet po slabsom motore a neprerabat silnejsi na plyn.
    Inak, ten Forester je splyneny priamo vyrobcom? Nie je to nahodou robene predajcom v CZ/SK?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.04  12:40

    « Plyn

    To matuS: Pokud to auto mělo ještě karbec, tak se vůbec nedivím, ale já jsem řešil problémy od začátku ž do konce a ve výsledku jsem na tom jenom prodělal a to nepočítám ztracený čas při věčných návštěvách LPG servisu. Kamarád co mě do toho naočkoval měl nakonec tytéž zkušenosti, ale on na tom narozdíl ode mne neprodělal tolik, protože mu neodešel počítač.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.09.04  11:26

    « Re: Re: Re:

    jazdil som na aute s plynom a nikdy ziaden problem, teda raz za cas bolo treba premazat klb skrtiacej klapky, lebo z plynu schla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.04  10:53

    « Re: Re:

    To Dzambo, Brázdič : Taky se mi nelíbí interiér ve Foresteru ani sedačky i ten posez byl takový divný, asi to chce si zvyknout, Avensis se mi líbí mnohem více a navíc jsem včera v něm absolvoval 1450km během 17-ti hodin a úplná pohoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.04  07:03

    « Re:

    To DZAMBO: Avensis se vyrábí i v provedení 4WD, ale bohužel se neprodává na našem trhu. Pokud jde o plyn u Forestera, tak s tím jsem si již užil své a zapřísáhl jsem se že již nikdy víc, ale když je to originál plyn z fabriky, tak to možná bude fungovat. Taky se mi nelíbí interiér, který působí trošku lacině, ale asi to vyváží ta jízda do sasněženého kopce.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…