TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
mrazik 03.02.08 14:38
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Ma cenu psat neco dalsiho, kdyz to vlastne napsal Mohinder ? Take nechapu, proc jsi si oktavii nekoupil, kdyz ma skvele sedacky a palubni pocitac ? Treba ja merim 176 cm a sedak mi vyhovuje naprosto vyborne a sedacka je prijemna. V Octavii je moc tvrda, telo moc nedrzi a musim obcas zmenit polohu sezeni, protoze me zacne tlacit.
S tim palubakem ma Mohinder pravdu, v servisu to seridi, ale krrome toho jen pripomenu, ze tam je ukazatel stavu paliva - ono spolehat se jen na udaj pocitace se muze nekdy vymstit.
O me vsichni rikaji, jake mam siroke prsty a celkove velkou ruku a presto jsem nikdy mlhovky misot svetel nevypnul - sel jsem se jeste na to ovladani podivat a sorry, to mate s kolegou divne ruce, protoze to nechapu. Na druhou stranu ovladani svetel sdruzenym ovladacem u oktavky nejde do hlavy me.
Motory srovnavat nema smysl, protoze VW PD jsou jiz hudbou minulosti a maji spise negativni vlastnosti - hluk, duneni a turbokopance.
Tve srovnani s jinymi auty je nefer, presne jak psal Mohinder.
Jak se to rika - kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde ? -
"-- skrytý --" 03.02.08 08:49
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Tak delka sedaku je zcela individudalni, Octavii II znam dobre, mame jich v praci hromady, takze nemusim nic zkouset. Uznavam, ze ma delsi sedak, ale pri moji vysce 178 cm je delka sedaku u Avensisu dostacujici - taky jsem najezdil 1500 km v kuse a nemel jsem sebemensi problem. Sedacky v Octavii me tlaci do boku a nemuzu najit polohu, ktera by mi byla pohodlna ...
To ze palubak ukazuje spatne - zajed do servisu a nech ho seridit, v ramci zaruky na to mas pravo.
Kdyz se ti tak libi Octavia, tak proc sis ji nekoupil ? Podle toho co pises, tak je Skoda super auto a Avensis *. Me se Octavia nelibi, protoze jejich PD motory jsou zvukove desny, po 100 km me z nej boli hlava. Jasne, maji nizsi spotrebu, protoze to je jiny typ motoru, ale ten zvuk, ten hluk je strasnej. Navic jejich poruchovost, jako vsech aut z koncernu VW, je desna, vsak to vidim v praci, neni tydne, kdyby nebyly v servise. Sluzebni Avensisi jezdi, a jezdi, a jezdi ... Octavie taky jezdi, ale do servisu :-)
Porovnavat A6, BMW5 a Mercedes E320 s Avensisem je uplne zcestny, porovnavas auta v jine cenove kategorii a v jine tride. Napr. A6 2.0 TDI zacina na cene pres milion, coz je o 300 vic, nez Avensis, A6, BMW5, MB-E je vyssi stredni trida, Avensis je stredni trida ... Porovnavej priste s A4, BMW3, MB-C ano ? Navic to porovnavas s novym Mondeem - usmevne, soucasny Avensis se dela 5 let, tak je jasny ze tech 5 let je asi poznat ne ?
Mam pro tebe jednu radu na zaver - kup si nemecky auto, ma to jednu vyhodu - nepotrebujes garaz - protoze bud budes parkovat v servise nebo ti ho zlodeji brzo ukradnou :-! -
"-- skrytý --" 02.02.08 12:44
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Cau,tak sem to zkusil vyjet nadrz do mrte.Palubny pocitac uz ukazoval dojazd 0Km,ja som este presiel 114 KM.A natankoval som 58,7L.A zase na plnu nadrz ukazuje dojazd 653Km,pri priemernej spotrebe 7,2 by mal bit dojazd cca 840,Vysledok nepresny palubny pocitac.Na oktavke 1.9 TDI ak som natankoval plnu,tak pri priemernej spotrebe 5L ukazoval jazdny dosah 11OOkm.To iste na PASSATE.Od japonca ocakavam presnost,je to malickost ale.Co sa tyka sedadla,pises mohinder a mrazik,ze vyska sedadla je OK.JE?Urobte obidvaja experiment,aby bol objektivny skuste ho urobit bezprostredne,aby ste mali realny obraz.Zajdite do salonu SKODA a vyskusajte si Novu OCTAVIU II.Zamerajte sa na dlzku sedaka sedadla,na moznosti nastavenia sedadla u vodica na polohu sedenia za volantom,na opierku nohy vodica.A potom mi napiste naco ste prisli.Podla mna ak to iste urobite v AVENSISE,a nebudete zaujaty zistite ze dlzka sedaka sedadla,v octavii je dlhsia co je velmi dolezite pri dlhsej jazde ked vodic potrebuje oporu stehien,o moznostiach nastavenia je to to iste.Posed pri dlhej ceste v avensise nie je pre mna pohodlny,nakolko sedim vysoko poloha lavej nohy na opierke nohy je nepohodlna.To som porovnal len octaviu.AK budete mat casu skuste porovnat priamu konkurenciu Avensisu,to je nove mondeo,passat,audiA4,a zamerajte sa na veci ktore som spomenul.Uvedomte si ze sa bavime o aute kt ma cenovu hladinu polozenu podla mna dost vysoko tak mam pravo vyzadovat prepracovanost do detailov,najme ak sa to auto vyraba uz dlhsie.Viac ako 5 rokov.Pritom by stacilo tak malo,a to auto by mohlo bit super.Pritom som nespomenul take malickosti ze existuju auta napr,BMW,AUDI,kde je moznost predlzenia sedacej casti sedaku vytiahnutim stredu,dalej nastavenie aj do kolisky ak viete co to je.Neviem ci japonci neskumaju take malickosti ako je posed za volantom,a dolezitost pohodlia moznosti nastavenia sedadla pri dlhych cestach.Ja mam AVENSIS v plnej vybave a vyskovo nastavitelne sedadla maju,absenciu bedrovych opierok.Co sa tyka spotreby ty co ste pisaly o 2D-4D,ano mate ju mensiu lebo aj objem motora je mensi mate tam 93kW co je 126K.oproti 130KW/177K aj krutak je o 100NM mensi,takze vy mozte porovnavat spotrebu s 2 litrami porovnatelneho vykonu.Vsetky motori do TOYOTY AVENSIS sa vyrabaju v polsku,2,2D-4D-CAT,je s piezzo.A s D-catom,ma najcistsie emisie v danom objeme,To ano,je tichy kultyvovany,tam moja kritika nesmeruje.Ale auto musite brat ako celok.S kolegom sme sa vymenili za volantom,pocas sluzobnej cesty po nemecku,presli sme 3000km,Z toho soferoval asi 1500,viac krat sa mustalo ze zapinal hmlovky a podarilo sa mu vypnut svetla.Podotykam ze 10 rokov predaval auta,a chodil na prezentacie novych aut.Tiez mu vadil posed,a kratky sedak.Pri pohnuti Zvuk VSC.Este raz aby ste si nemyslely ze namam rad japonske auta.Nie som zaujaty len porovnavam,Ak sa bude avensis predavat v cenovej hladine aurisu nebudem krityzovat.Ale za vela penazi chcem prepracovane auto do detailov.A posed za volantom je prvorady,absencia roznych zvukov ako chek VSC,tiez.Inak myslim ze lubos spominal ze rozmyslal o kupe lexusa IS,ci mazdy 6,Tak neviem lubos ako si skusal ale lexus je urcite lepsia volba.Ja ked som KUpoval BMW,tak som mal tyzden pozicane Audi A6 3 TDI,Mercedes E 320 CDI, A BMW 530 D,najazdil som nanich do kopy asi 2000 km,A podlhom porovnavani som sa rozhodol.U toyoty som neskusal neporovnaval,myslel som ze neni treba auto je dlho na trhu,a japonci su dosledny,ale clovek sa uci cely zivot.Rozhodla cena a posledne 2 kusy,tychto aut v centralnom sklade v DE za 19000 EU plus DPH cize cca cena octavky v plnej vybave.AK by som si ju mal kupit za cenu normalnu nekupil by som si ju este raz,tot vsjo.Ak budete odpisovat najprv otestujte a dokladne porovnajte,a odpiste na co ste prisly! -
"-- skrytý --" 31.01.08 21:09
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Ja mam Avensis 2.0 D-4D kombi uz 10 mesicu a nemuzu si stezovat, je to auto podle mych predstav. Az na uplne drobnosti resene v ramci zaruky je to spolehlive a pohodlne auto, s velkym prostorem a dobrymi jizdnimi vlastnostmi. Motor je kultivovany, na diesel tichy resp. dobre odhlucneny a mam spotrebu 6.2 podle tankovani (pricemz vetsi cast momentalne jezdim v kolonach po Praze). To ze mas vyssi je dano tim, ze je to D-CAT motor (je konstrukcne jiny od novejsiho D-4D 2.0, ktery ma nizsi spotrebu). Realny objem nadrze neni 60 litru ale 55, zkus to nekdy vyjet az do mrte :-) Ja na plnou ujedu skoro 900 km ...
Co se tyce ovladani, me treba vyhovuje, je pravda, ze zadni ostrikovac moc chytre udelany neni. Pipani pasu me rozesmalo, vsak od toho je ten zvuk tak odporny ne ;-) Vyska sedadla mi prijde OK. Design je vec nazoru, jsou urcite hezci auta (nova Mazda 6 hmmmm), alespon neni tolik oblibene u zlodeju ... -
mrazik 31.01.08 19:52
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Mam Avensis Kombi 2.0 D-4D uz 2 mesice a pripojim se k vyjadreni na tve vytky. Ja mam spotrebu 7.4, pciemz prevazny provoz je mesto Praha a docela na to slapu, takze spotreba je odpovidajici. Tvuj jizdni styl asi nebude klidny a v aha auta ve srovnani s BMW bude take vyssi.
Sedadlo mam vyskove nastavitelne a vyssi posez mi vyhovuje, ostatne vyssi posez maji v podstate vsechny auta stredni tridy.
Nechapu v cem ti vadi zvuk od VSC, ktery se ozve jednou tesne po rozjeti. Ja ho skoro neslysim a stezovat si na to mi prijde trochu ujety.
Svetla, blinkry, ostrikovace, proste ovladani packami mi prijde normalni a stejne jako u ostatnich aut. Ja si zvykl velice rychle a konkretne ten zadni je logicky.
Pokud ti vadi zvuk nezapnutych pasu, pak si je zapni, od toho tam jsou. Ti co jezdi s nezapnutymi pasy, k tem se ani vyjadrovat nebudu.
Pro me Avensis vede ve stejnych parametrech, ve kterych ho chvali v testech - zpracovani a pouzite materialy, vynikajici motory, velky vnitrni prostor, vysoky komfort. Nenachazim nic v cem by zaostavalo.
Design je ciste subjektivni a me si auto ziskalo az kdyz jsem si do nej sedl, pak bylo okamzite rozhodnuto. -
Lubos.1 31.01.08 15:02
« Re: Toyota avensis D-4DCat130kW
Ja mam Avensis nejake dva tyzdne,tak sa vyjadrim k tvojim pripomienkam :-)
- motor ma 2.2 D-4D 150k, terajsiu spotrebu mam 6.6 l/100 km, ale s ohladom na absolutnu prevahu dialnic (tacho stale 150 - 160) a poctom najazdenych km (doteraz iba 2200) je to ok.
- sedi sa vysoko, to je pravda, vadilo mi to par dni, potom som si zvykol. ak presadas do auta so sedadlom nizsie, tak to musi vadit
- blby zvuk kontroly systemu VSC - kym som nevedl, co to je, tak mi to vadilo, potom uz nie
- Opierka na lavu nohu u vodica velmi mala - suhlas, ale skor by som povedal kratka, siroka je dost
- Ovladanie svetiel,stieracov - je uplne normalne, logicke, je zhodne s inymi "japoncami", mne vyhovuje, ine by som nechcel
- Pipanie nezapnutia bezpecnostnych pasov - no pasy si treba zapinat :-)
Neviem, ci Avensis zaostava za konkurenciou, design je objektivne tazko hodnotitelny, motory, hlucnost, kvalita vypracovania, vybava, jazdne vlastnosti,...vsetko je OK a minimalne v priemere strednej triedy.
Vyberal som medzi Mazdou 6 (ale tu som uz mal, tak som nechcel to iste), Hondou Accord, Avensisom a Lexusom IS. Vybral som Toyotu a az na niektore vyhrady nelutjem. -
"-- skrytý --" 30.01.08 17:01
« Toyota avensis D-4DCat130kW
Zdravim,minuly rok v auguste sa mi podarilo zohnat v Nemecku,novu toyotu avensis 130kw,177k v najvyssej vybave,za velmi priaznivu cenu,tak som nevahal.Paci sa mi kultivovanost pohonnej jednotky,odhlucnenie a linearny tah v sirsom spektre otacok motora.Po Octavii Tdi a Passate PD ktore som mal je to balzam na usi,spotreba uz tak dobra ne je,mimo mesta bezne 7,2 a po meste aj 9.Ale je to asi Tym objemom motora 2231cm3.a Dcatom,Mozem porovnat BMW 530D E60 M paket manual,preto uvadzam M paket auto ma Pneu 245/40/18 spotreba mimo mesta 6,5 a v meste bezne 8.Nakolko jazdim na nom striedavo na toyote a BMW spotrebu sledujem je realna,nielen cez palubny pocitac.Myslel som ze trocha casom klesne,auto ma najazdene 12tis,km ale zatial nic.Ak ho trocha poprehanam spotreba vyssia ako u BMW 530, podotykam 6 valec objem 2993cm3,aj o2,5 litra.Tak v tom ma toyota sklamala.Inak je toho viac co mi vadi na toyote okrem spotreby,sedadlo sa neda nastavit do nissej polohy,ako bezne na nemeckych autach, ten posed je taky trocha vysoko.Pri pohnuti sa blby zvuk kontroly systemu VSC.Opierka na lavu nohu u vodica velmi mala.Palubny pocitac ukazuje pri spotrebe 7,2 dojazd 650km,trochu cudne pri objeme nadrze na 60 L,bol som s tym v servise v zaruke,je to normalka.Ovladanie svetiel,stieracov najme zadneho a ostrekovaca,ako keby ho navrhoval niekto kto o tom nema ani paru.Pipanie nezapnutia bezpecnostnych pasov,to sa neda prirovnat k nicomu odporucam vyskusat.Mozno som narocny ale auto ktore sa vyraba uz trocha dlhsie ako Avensis,by mohlo byt prepracovanejsie.Uz chapem preco v porovnavacich testoch neobsadzuje prve priecky,a zaostava za konkurenciou.Ak by som si to auto mal kupit za cenu za aku sa predava,na Slovensku ,nekupil by som si ho.Su aj lepsie auta,a kupovat auto koli tomu ze vedie rebricek spolahlivosti,to nemusim.U mna rozhodla cena,podstatna nizsia ako je bezne aj vonku.Dufam ze som potencialnych kupcov,neodradil:-)))
-
"-- skrytý --" 30.01.08 16:53
« Toyota avensis D-4DCat130kW
Zdravim,minuly rok v auguste sa mi podarilo zohnat v Nemecku,novu toyotu avensis 130kw,177k v najvyssej vybave,za velmi priaznivu cenu,tak som nevahal.Paci sa mi kultivovanost pohonnej jednotky,odhlucnenie a linearny tah v sirsom spektre otacok motora.Po Octavii Tdi a Passate PD ktore som mal je to balzam na usi,spotreba uz tak dobra ne je,mimo mesta bezne 7,2 a po meste aj 9.Ale je to asi Tym objemom motora 2231cm3.a Dcatom,Mozem porovnat BMW 530D E60 M paket manual,preto uvadzam M paket auto ma Pneu 245/40/18 spotreba mimo mesta 6,5 a v meste bezne 8.Nakolko jazdim na nom striedavo na toyote a BMW spotrebu sledujem je realna,nielen cez palubny pocitac.Myslel som ze trocha casom klesne,auto ma najazdene 12tis,km ale zatial nic.Ak ho trocha poprehanam spotreba vyssia ako u BMW 530, podotykam 6 valec objem 2993cm3,aj o2,5 litra.Tak v tom ma toyota sklamala.Inak je toho viac co mi vadi na toyote okrem spotreby,sedadlo sa neda nastavit do nissej polohy,ako bezne na nemeckych autach, ten posed je taky trocha vysoko.Pri pohnuti sa blby zvuk kontroly systemu VSC.Opierka na lavu nohu u vodica velmi mala.Palubny pocitac ukazuje pri spotrebe 7,2 dojazd 650km,trochu cudne pri objeme nadrze na 60 L,bol som s tym v servise v zaruke,je to normalka.Ovladanie svetiel,stieracov najme zadneho a ostrekovaca,ako keby ho navrhoval niekto kto o tom nema ani paru.Pipanie nezapnutia bezpecnostnych pasov,to sa neda prirovnat k nicomu odporucam vyskusat.Mozno som narocny ale auto ktore sa vyraba uz trocha dlhsie ako Avensis,by mohlo byt prepracovanejsie.Uz chapem preco v porovnavacich testoch neobsadzuje prve priecky,a zaostava za konkurenciou.Ak by som si to auto mal kupit za cenu za aku sa predava,na Slovensku ,nekupil by som si ho.Su aj lepsie auta,a kupovat auto koli tomu ze vedie rebricek spolahlivosti,to nemusim.U mna rozhodla cena,podstatna nizsia ako je bezne aj vonku.Dufam ze som potencialnych kupcov,neodradil:-))) -
"-- skrytý --" 28.01.08 19:29
« CUKANIE MOTOROM
Zdravim vsetkych, pisem sem prvykrat a chcem sa vas opytat ci neviete cim by tom mohlo byt, mam toyotu avensis r. v. 2004 2,0 D-4D a pri prudsom pridani plynu v otackach asi 2400 trhne motorom a potom uz zrychluje rovnomerne a aj pri maximalnom zatazeni system nepada tak si myslim ze vstrekovace by to nemuseli byt. V toyote mi merali tlaky vo vstrekovacoch a v celom systeme tam nic nevyhodilo, servisny technik mi ale povedal, ze to zkontroloval iba elektricku cast ze manualnu cast vstrekovacov nevie premerat. Ale este nedavno tam bola jedna vada s tou som kupil auto, tiekla nafta z jedneho vstrekovaca, v servise dotiahli maticu co dotahuje vstrekovac ta bola ocividne povolena a odvtedy nafta neunika, ale neviem ci to moze mat nejaky vplyv na to cukanie. Za pripadne rady som vopred vdacny -
mrazik 27.01.08 20:12
« Re: novy Avensis - buchnutie pri silnejsom brzdeni
Tak ranu po silnem brzdeni jsem tedy nezaznamenal. I kdyz nedavno jsem po silnem brzdeni ranu zaznamenal, ale to bylo zastaveni o auto prede mnou :'-( . Nastesti se nic nestalo, jen trochu popraskala mrizka, ale zatim drzi pohromade. -
Karel_Povalec 21.01.08 14:48
« Re: novy Avensis - buchnutie pri silnejsom brzdeni
Jo, taky jsem obcas neco zaslech. Pripada mi to, jak kdyz nejak blbe sploucha nafta v nadrzi nebo se nekde v kufru valely nejaky kusy "povinny vybavy". Protoze mam ale v kufru spoustu jinyho bordelu, kterej dela podstatne vetsi rachot, tak me to nechava klidnym. -
Lubos.1 20.01.08 17:54
« novy Avensis - buchnutie pri silnejsom brzdeni
Zdravim, kupil som noveho Avensisa 2.2 D-4D a chcem sa spytat na dve veci.
1. vzdy po nastartovani a rozbehnuti sa ozve zospodu taky skrabavy az kovovy zvuk, tu niekde na fore som cital, ze je to senzor VSC/TRC, ktery urobi pred jazdou pre-check celeho brzdovyho systemu. Je to pravda?
2. Pri silnejsom brzdeni mi vzdy nieco odspodu akoby buchne a potom, ked znovu pridam plyn, sa niekedy ozve podobny zvuk ako nastartovani a rozbehnuti. Robi to aj inym?
Pochybujem, ze to buchnutie pri brzdeni je nejaky problem, mozno sa zapne nejaky asistent 8-s , ale chcem mat istotu
Diky -
"-- skrytý --" 15.11.07 19:35
« Praskani zarovek - sedan
Zdravim, mam sedana r.v. 2003, najeto 190t km a porad mi v zadnich svetlech praskaj obrysovky. To je snad kazdejch 14 dni jedna zarovka. Nastesti jsou v jednom svetle 3, takze nez to vsechno popraska, nejaka doba uplyne a da se s tim jeste jezdit. Mne to praskalo tak casto, ze se mi podarilo ulomit ten zobacek, co tam drzi to plato se zarovkama, takze to tam ted musim nejak nabastlit, aby se to neklepalo. Kdyz potkam nejakyho sedana, tak ma vetsinou taky aspon jednu zarovku prasklou. Neresili jste to nekdo? Slabsi zarovky R5W 5W se uz asi nedelaj, co?
Lexus IS ako aj Avensis som si samozrejme poriadne vyskusal, v IS je posed vyborny. Nesedel mi vsak motor, vybava v mojej cenovej hladine (vysiel by iba zaklad).Kufor bol extremne maly, co by sice nevadilo, keby sa dali sklopit zadne sedacky. Na nich sa mimochodom da prevazat iba dieta.
150k motor v Avensise je podla mojho nazoru vyborny, spotrebu mam zatial 6,6 l (dialnice 150 - 160 km/h tacho + a mesto). Na posed sa da zvyknut, sedacky su OK, maju vybornu bedrovu opierku, ktora je presne tam, kde ju potrebujem. Sedaky su kratsie, to mas pravdu. Toyota je mimochodom znama tym, ze jej modely maju vyssi posed.
Ako som uz spominal, ak by si auto casto nestriedal inym s nizsim posedom, tak to nevidis ako problem.
Pravdou je, ze ak vyberas auto, je potrebne ho vyskusat. Je malo modelov aut, ktore sadnu kazdemu. Je ale evidentne, ze si si Avensis pred kupou nevyskusal a to bola chyba. Naprava je jednoduche: predaj Toyotu a kup napr. spominanu Octaviu.
Este reakcia na tvoju vetu: "Ak budete odpisovat najprv otestujte a dokladne porovnajte,a odpiste na co ste prisly!" Bez ohladu na tvoj pravopis ti musim pripomenut, ze ty si tu asi jediny, kto kupil Avensis bez vyskusania a porovnavania. My ostatni sme tuto chybu neurobili a auto sme si pred tym otestovali. Evidentne sme spokojni a ja osobne tiez, az na niektore vyhrady, ktore som mal doteraz ku kazdemu autu. Keby som nebol spokojny, bez problemov to tu napisem.