TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: este raz PP
mne sa zda, ze ak netreba jednoznacne nieco vymenit, tak servis stoji za *. A to myslim vseobecne. Ja osobne som si jedno neprijemne pukotanie v streche riesil sa a uz je pokoj. To bolo reci, ako ze ked to rozoberu, tak to uz nikto neda do kopy a ine podobne. Pritom som nic nerozoberal. A to ma presviedcal, ze tam ani ziadne kabliky nemozu pukotat. Niet nad znackov servis. Taktiez problem s riadenim odstranili az na druhy krat a to som ich sam naviedol na riesenie problemu. Proste su tam suplikanti. Sak je mi jasne, ked sa tam menia ako spinave pradlo a robia to pre prachy a nie preto, ze ich to bavi. Takych je malo. To aby si clovek robil vse sam, len keby sa dala zohnat tech. dokumentacia. -
"-- skrytý --" 05.10.04 13:37
« Re: este raz PP
Mate/mali ste este niekto problem s necakanym nulovanim priemernej spotreby na Avensise?
Ale samozrejme. 3-4 krat pravdepodobne ako dosledok velkeho naklonu auta (pri otacani cuvanie do strmeho kopca a pod...). Asi dvakrat to bolo na uplnej rovine relativne skoro po natankovani plnej nadrze (asi po prejdeni 100-300 km), takze to nebolo sposobene ani naklonom ani nejakym pretecenim volneho poctu pametovych miest v PP (aj taku teoriu som niekde pocul). -
modus ponens 05.10.04 13:15
« este raz PP
to all: Tak som sa dnes konecne odhodlal dat auto do servisu, nech sa mi pozru na tie resety priemernej spotreby PP. Volal som tam, co je vo veci a vysledok: rozobrali palivovy system a ziadny problem nenasli. :'-(
Mate/mali ste este niekto problem s necakanym nulovanim priemernej spotreby na Avensise? Okrem Brazdica... -
« Antiradar
To SirAnton: Mám antiradar BEL Vector 960, stál cca 15-16tis.Kč, už si přesně nevzpomínám. Je to skvělá záležitost, ale má to i jeden háček. Tan háček není v tom, že by to odporovalo vyhlášce, ale v tom, že je velmi těžké najít dobře fungující kus. Já mám už třetí kus teprve tento seká latinu. První kus fungoval bez problémů cca 40 dnů, ten druhý asi 50 dnů a ten třetí mám již několik měsíců a zatím fachčí dobře. Pokud chceš vědět víc, tak se můžeš mrknout na diskuzi, kde se tyto antiradary probírají. Asi jsem smolař, poněvadž jsem údajně jediný, kdo měl tyto problémy. Adresa je [odkaz] -
modus ponens 01.10.04 08:59
« Re: Jsem celebrita :-))
to Brázdič:
ako celebrita sa mozes aspon viacej bat o svoje auto. To vies, kto je "na ociach", toho si viac ludi vsimne. ;-)
Aky antiradar mas? Kolko stal, aka je montaz a ako funguje? Si spokojny? Ozaj, nie je to proti vyhlaske? Ak ano, da sa zamedzit tomu, aby Ti nan policajti prisli? -
« Jsem celebrita :-))
Tak jsem se dnes koukal na zprávy na nově a najednou se vidím jak frčím z Barranďáku směrem dolů. Nejprve si říkám, ha...stejný Avensis a pak koukám že má stejná kola a tmavé folie. Ani jsem si tam dnes žádné kamery nevšiml, ale to bude asi tím, že díky antiradaru už nesleduju blbosti kolem a věnuji se více silnici. :D -
"-- skrytý --" 28.09.04 11:14
« Brždění
A taky bude možná brzdit líp nafťák než benzíňák, protože těžký motor přitlačí při brždění kola víc k vozovce. Zmiňuješ Opel Astra Cabrio, to byl jistě benzín. Já měl Opel Astra Caravan DTi a u toho mi ABS fungovalo skvěle. Za tři roky a 120 tkm mi seplo kromě zimy jen asi 3x nebo 4x, vždy na hraně adheze, např. na prachu ap. -
« Re: Re: K té debatě o ABS
To Miro: Pokud se nepletu, tak na Avensisu mám právě Mischeliny a rozhodně brzo do smyku nejdou. Navíc jak jsem psal, tak skvěle brzdí. Jako zimáky mám ale Pneumanty a ty se chovají dost záludně. Jakmile je trochu ojedu, tak pořídím jinou značku. -
« Re: K té debatě o ABS
ale ked nieco take najdes, pozri na obutie( rozdiel v pneumatikach byva aj cez 2m, co je dost.
Aby sa predislo spekulaciam, museli by v jeden den testovat vsetky auta na rovnakom povrchu a rovnakych pneumatikach(mimo rozmerov). Napr mne osobne sa zda, ze Micheliny idu rychlo do smyku a tym padom hned reaguje ABS. A to nevravim o vlhkom ci mokrom povrchu. Hned ako dostanem disky na zimne gumy, tak ich menim. Uz zacnu chladne a mokre dni. Nemozem v meste neustale jazdit s 20m odstupom. Poznate to, nikam by som sa nedostal :-) -
« K té debatě o ABS
Za správnou považuji takovou reakci ABS, kdy auto prvně uvolní kolo těsně po prvním propísknutí pneu a to v co nejkratší době. U mého Avensisu mi funguje ABS naprosto skvěle. Zatím jsem kromě Avensisu nevlastnil auto, u kterého bych byl s ABS spokojený.
Peugeot 405 MI16 - ABS fungovalo někdy moc brzo a někdy vůbec.
Peuegot 605 3.0 - ABS jako by tam vůbec nebylo
Ford Escort Cabrio 1,6 XRi - ABS fungovalo dost pozdě zvláštně pomalu
Opel Astra Cabrio 2.0 - ABS spínalo tak brzo, že auto skoro nebrzdilo
U jiných aut jsem ABS neměl. Občas jsem se projel cizím autem, ale nikdy jsem s cizím autem nezažil krizovou situaci, takže nemůžu jiné vozy posuzovat. Celkově by zajímal nějaký srovnávací test brzné dráhy Avensisu a konkurenčních aut, poněvadž mi připadají brzdy Avensisu nesmírně dobré. Nevíte někdo kde se dá něco takového najít? -
« Návrat z Chorvatska
Včera v noci jsem se vrátil z Chorvatska a mám teď trochu skluz, takže jen v rychlosti.
Průměrná spotřeba 5,5 za celkových 2500km při jízdě na hranici rychlostních limitů a někdy i více. Obě trasy jsem zcela v pohodě ujel nonstop bez známek ůnavy, což přisuzuji opravdu pohodlnému posezu. Jednou jsem jel to samé s Carinou a byl jsem v cíli cesty zničený, ale zvládnul jsem to taky. Nejhorší co jsem kdy zažil, bylo 400km s Oktávkou. Neumím si představit jak někdo tuto trasu jede v Oktávce nebo Fabii. Upřímnou soustrast :-) -
"-- skrytý --" 26.09.04 00:08
« Re: Re: Re: Re: Re: ABS
Smysl ABS je udržovat brzdnou sílu na hranici adhezní síly, protože větší brzdné síly se v podstatě nedá dosáhnout. To "v podstatě" je důležité, protože těsně po zablokování kol je vyšší součinitel tření než adheze, a tak je brzdná síla větší, než kdyby se kola neblokli. Jenže to platí jen do chvíle, než se ohřejí pneumatiky, což je hodně brzo. A protože se ty pneumatiky ohřejí, tak zapískají a to je pak chvíle, kdy ABS nechá kolo pootočit.
Auto, které nenechá kolo zablokovat vůbec bohužel existuje - je to například Peugeot 406 a s takovým autem se nedá taky kvalitně zabrzdit. -
modus ponens 24.09.04 14:36
« Re: Re: Re: Re: ABS
No, u mna to bol okamih. Proste som dupol na brzdu a pocul som zapistanie pneumatik. Trvalo to cca pol sekundy - tazko odhadnut. Len ma prekvapilo, ze ABS necha pneumatiky pistat a az potom sa spusti. Neviem, ci mam spravne predstavy o fungovani ABS, ale principialne by mala mat elektronika dost casu na spravnu reakciu. Urcite viac ako je (mechanicka) reakcia samotnych brzd, nie?
Funguje na nejakom aute ABS tak, ze vobec nepusti gumu do smyku?