TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  20:38

    « Re: Avensis - lupající roleta

    To shi: Spolehni se, když můžu, rád pomůžu. Už jsem to i pro někoho fotil, tak se zkusím mrknout jesti ty fotky někde nenajdu, ale pokud ne, tak to blejsknu znovu. Udivuje tě že ti sdělili takovou volovinu, že ten problém neznají. Toyota ČR to toziž údajně rozesílala v pravidelném přípisu nedostatků pro všechny servisy. Myslím že jsou spíš líní, nebo nesledují připisy. Jinak jsem byl dnes na Autoexpu v Holešovicích a schválně jsem se tam koukal, jak to mají dnešní Avensisy kombi v originálu. Mají tam taky nalepený takový podobný podlep, jako já, takže pokud máš tu možnost se někde v autosalonu podívat na nový Avensis kombi, tak uvidíš prakticky to samé, co tam mám já.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.04  17:42

    « Avensis - lupající roleta

    Brazdiči, prosím, máš-li digitální foťák, mohl bys mi vyfotit co a kam ti v servise nalepili, aby roleta na nerovnostech přestala vydávat ony lupavé zvuky ? Pohár mé trpělivosti konečně přetekl a rozhodl jsem se to řešit. V autě nic jiného nevrže a ono tiché lupání mi narušuje mé kochání se krajinou a mou duševní rovnováhu :-)
    V servise se dušovali, že Toyota tento problém neregistruje a řešení neznají/nemají. Já to zatím řešil tím, že jsem do prostoru uložení rolety nacpal kus gumy, ale chtělo by to něco trvanlivějšího - Kdybych věděl kam a jak silná podložka se má nalepit, tak si to udělám sám a nebudu hledat kterej toyotí servis v okolí ví jak na to. Fotky od tebe by mi pomohly.
    Díky,
    Petr
    shi@bonbox.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.04  17:22

    « Landcruiser

    Já jsem jezdil pouze s LC 80, ale volant tam nijak opotřebený nebyl ani po 5 letech, moje Carina ho měla po 5,5 roce taky skoro jako nový a můj rok a půk starý Avensis ho má jako kdyby ho dnes vyrobili. Nejde mi do hlavy že by byl v novém Avensisu o tolik lepší volant než v LC. Spíš bych čekal opak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.04  15:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landcruiser

    skdd: díky za popis. Je fakt zajímavé, že auto takové kategorie, zvlášť ve srovnání se staršími LC, tak najednou zvorali (a ještě tak do očí bijící věci), protože fakt i RAVka je na tom v těch tvých problematických parametrech lépe. Jinak uznávám, že vzhledem k tomu, co jsem psal o agresivním potu, tak bych jako výrobce dělal volant takový, aby aspoň 70% populace vydržel ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.04  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landcruiser

    2nasrot:
    Volant: tak to mame agresivny pot vsetci co mame tlc :-) Supe sa to skoro kazdemu, koho poznam a ma cca 1 az 1.5 rocne auto. Poznam (sice nie osobne) iba jedineho cloveka, ktoremu sa to nesupe ale ten ma 4.0 benzin. Zaujimave este je, ze u mojich ostatnych aut agresivny pot nikdy nezosupal volant :):):)
    Plech: teraz to vymenia a mozem ti ho odfotit. Uvidis, ze 2mm nie su dostatocne. A ten nadherny tvar co uvidis, je vysledok 5 alebo 10kmh a kamena. Na cestu a na polnu cestu je mozno dostacujuci, akonahle vojdes do horsieho terenu tak ho utrhnes. Tych plechov ti mozem odfotit aj viac ak chces, vsetci ich menime.
    Chladic: samozrejme, ze je vysoko. Ale vetvy nemaju 5cm. Jednoducho chladice nie su kryte.
    Sanie: voda tam lezie tak ci tak. Ked sa pozries ako je urobene a kam je vyvedene sanie tak pochopis. Na prvy pohlad najdes mriezku "pred" pravym prednym kolesom (podblatnik) a ta okrem toho, ze sa pri jazde aj malym blatom zanesie tak ze je plna blata plni ulohu aj akehosi vstupu vzduchu. V priestore nad nou je prvy diel sania, ktory ma zaujimavy tvar :-) Odfotim povodne diely ak chces a mozeme nad tym dumat preco je to tak. Ale prax ukazala, ze ta voda tam lezie nech sa deje cokolvek - teda ak si vo vode ovela mensej ako tych 700mm povolenych.
    Brzdenie: tlc ma dve verzie, jednu bez vzduchu vzadu a druhu - logicky - s nim :-) Ta prva nevie nastavit tvrdost tlmicov (ale ma uzavierku zadneho diffu). Tu mam ja. Tuhost tych tlmicov je nedostatocna ako na jazdu v terene (auto sa hupe a neprijemnosti z toho vyplyvajuce) tak na jazdu po ceste. Teda po ceste su naozaj komfortne ale pri brzdeni je to naopak. Pokial prudko brzdis pri rychlostiach nad 60kmh auto nema smerovu stabilitu. Prvym prejavom je rozhojdanie (vid tlmice), samozrejme ked brzdim hladam trasu tak aby som sa v pripade zlych adheznych podmienok pichol "vedla" vozidla predomnou a tak aby za mnou nikto neskoncil v mojom kufri. Takze menim smer jazdy. No a v tej chvili zacinala zabava. Auto zacalo doslova tancovat. Neporovnavam z osobakom, porovnam napr. z Geckom ci cherokee. Vymenil som pruziny a tlmice za OME (vid tu [odkaz] a este [odkaz] a auto je ovela tvrdsie (to bol ciel :)) a ma lepsie jazdne vlastnosti.
    K tomu ci to bolo pred upravou (chladice atd), ano pred upravou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.04  09:50

    « nasrot

    xenonova vybojka za 300Kc? To asi tezko.... Ja bych to videl tak od 1500Kč a výš za kus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.04  00:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Landcruiser

    skdd: tak jsem koukal na ty fotky a taky mám teď trochu víc času ;o). Pěkné, taky jsem mnohými podobnými místy jezdil s RAVkou (akorát jsem se nesměl na blátě či sněhu moc zastavit :o( ). No, ale k těm problémům mě napadá mě několik otázek, protože dneska jsem si jedno LC prolez: ta voda do filtru ti tam tekla i s originálním nárazníkem, nebo to si ve vodě nebyl? A chladiče se ti o větev ničili taky v době, kdys tam měl originál nárazník nebo až potom? Protože jak jsem dneska koukal, tak vstup do sání je standardně (aspoň teď na zcela novém LC90) kryt ze všech stran blatníkem plus navíc zespodu nárazníkem i když je místo, kudy tam samozřejmě voda natéct může (logicky, aby tam mohl i vzduch :o) ), ale to by musely být přední světla pod vodou. A chladiče sice pod sebou nemají kryt, jako má každý toyotí osobák, ale jsou od spodku nárazníku tak vysoko, že by se ta větev musela přímo vrazit to mezerou mezi nárazníkem a chladičem, což si samo auto neudělá, protože má kola až daleko za tímto místem. No a 2 mm plechy na spodku jsou určitě dostačující - nejsou rovné, takže jejich tuhost je zvýšená - ani boční výztuhy karoserie nejsou ze silnějšího plechu a musí vydržet podstatně více než plech na spodku offroadu (sám jsem na krycím plechu pod vanou přistál po 7m skoku přes přejezd ve 150ti, odletělo pár jisker a to bylo všechno). Pokud jde o volant, tak máš asi agresivní pot (jako dalších asi 60% lidí - cca 30% lidí nemůže třeba vzít do holé ruky mikrometr, protože pot ho lehce "nakoroduje" a pak blbě měří ;o) ). A pak by mě jen zajímalo, jak že zamyká to centrální zamykání kdy chce? A pak ta nestabilita při brzdění - jak se to projevovalo a cos všechno vyměnil za co?
    Neptám se proto, že bych si chtěl LC koupit (tedy, chtěl, ale nikdy nebudu mít na auto za víc než 200tis...), ale prostě z konstruktérského zájmu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.04  00:06

    « Re: Xenony

    Brázdič: dá se sehnat za 3 stovky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.10.04  21:08

    « Xenony

    Já v noci hůř vidim, tak jsem raději pořídil Avensise s Xenonama. Je tady někdo, kdo má páru o tom, kolik zhruba taková xenonová výbojka stojí ? Před časem mi někdo tvrdil že asi 6tis.Kč, ale neznám osobně nikoho, kdo by ji měnil.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 22.10.04  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Výměna žárovky

    to Lubos1: takto by som to nepausalizoval. Aj H7 ako taka ma vydrz vyssiu ako polroka (dve mi v takomto intervale odisli, pricom som nesvietil stale - co sa ale asi so zmenou cestneho zakona coskoro zmeni) a vidis, ze na niektorych autach vydrzi viac, na inych zase menej. Treba vzdy ratat s tou horsou moznostou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 22.10.04  15:26

    « Re: Re: Re: Re: Výměna žárovky

    Vacsinou som videl vypalene xenony na vozoch od VW, bez urazky :)
    niekdesom cital o zivotnosti xenonov, uz si to presne nepamatam, ale ked som si to pocital, ze by som v priemere svietil hodinu a pol denne, tak by to vydrzalo cca 3 roky.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 22.10.04  15:22

    « Re: Re: Re: Výměna žárovky

    to Lubos1: aj ked sa tvrdi, ze xenony sa nevypalia, kdesi som cital, ze na akomsi bavoraciku jedna ziarovka predsalen odisla. Cena vymeny - nova ziarovka + robota v servise (sam si to nevymenis) rozhodne nebola nizka. Presne si uz nepamatam, ale bol som velmi rad, ze nemam a v najblizsej dobe ani nebudem mat ten problem. ;-)
    Ved sa skus najblizsie v servise spytat, kolko si za to uctuju (material + robota).
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 22.10.04  15:12

    « Re: Re: Výměna žárovky

    Na 307 som to robil iba raz a to v Chorvatsku - odvtedy iba v servise, nikdy si za to nikto nic neuctoval, ak som si ziarovku kupil od nich :)
    Dufam, ze sa xenony na M6 tak rychlo nevypalia :-) Vymena by asi az taka lacna nebola
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 22.10.04  14:58

    « Re: Výměna žárovky

    to shi: >:D
    Robil som to uz viackrat - asi 3-krat, pricom raz som ich menil za nejake "blue light". V servise som to medzi recou spomenul, na co mi technik potvrdil, ze na Avensisoch tie H7 odchadzaju akosi casto. Mne sa to podarilo spravit svojpomocne, resp. s pomocou priatelky. Nezmestila sa mi tam totiz ruka a uz som zacinal pocitovat zvysenu hladinu adrenalinu, ked sa jej to podarilo. Inak, manual pomohol. Sice to tam nie je bohvieako popisane, predsalen bez neho by sme maturovali podstatne dlhsie. ;-)
    Pri vymene lavej ziarovky (H7, H1) odporucam dat dole baterku. Je to ovela elegantnejsie a asi aj rychlejsie. Akurat ze to resetne hodiny, radio a PP. Mozno by to ale islo aj tak, ze baterku len uvolnis a posunies - neskusal som. Kazdopadne som bol prvykrat znechuteny tym, ze kvoli ziarovke mam bezat do servisu. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  14:48

    « Výměna žárovky

    Koho ještě nepostihla ona radostná událost - výměna žárovky tlumeného světla na novém Avensisu, tak mu doporučuji, aby si při nejbližší návštěvě servisu nechal předvést jak na to.
    My tím strávili skoro hodinu, než jsme přišli na to jak sundat krytku chránící žárovky. A to to bylo za tepla a za světla.
    Ne že by to bylo nějak složité, ale návod moc neporadí. Při představě, že bych to musel poprvé dělat někde v mraze za tmy, mnou cloumaly prudké vášně a na adresu konstruktérů padala sprostá slova.
    Nakonec se potvrdil předpoklad, že všechno musí jít bez hrubé síly, ale chvílemi už jsem ze zoufalství neměl daleko k tomu, abych při svém tápání ve stísněném prostoru něco urval. Naštěstí je kryt žárovek celkem robustní a tak vydržel mé zuřivé cloumání.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  14:33

    « Re: Toyota C&K

    V cenách a výbavách měli tehdy chaos asi všichni. Očekávali jsme plnohodnotnou rezervu a dostali jen dojezdovku. Ale nad tím jsme mávli rukou. My ten Avensis nakonec koupili na Slovensku (Autogrand Bratislava) - rozdíl v ceně oproti ČR stál za to.
    V Hodoníně nám zatím nic složitějšího nedělali, ale jejich technik působil inteligentně, ochotně a snažil se vyhovět.
    Od dalšího toyotisty jsem slyšel celkem chválu na servis v Novém Jičíně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  12:19

    « Toyota C&K

    To shi: Právě stejnou zkušenost jsem měl s nimi na autosalonu také. Protože se mi Avensis neskutečně líbí, chtěli jsme se ženou koupit v Hodoníně. Ale přístup prodávajícího byl divný.Odporoval si v cenách,dával zdarma mlhovky které na autě byly v základu atd. Na předváděčku měli Avensise s vyplou ŘJ=nešel rychloměr(a hlavně počítadlo km!!), proto nefungovalo ABS, takže se nedalo NIC vyzkoušet.Byla zima a letní pneumatiky!!Na otázku, kolik servisují vuzů(nového Avensise) sdělil popravdě že 2, což jsem ocenil.Skončený leas. na O1 TDI chtěli odkoupit za směšnou cenu. U Renaulta dali bez mrknutí o 90 tis víc a to nakonec rozhodlo.Konečně, zatím to jezdí,a mám pocit, že mechanici autu i rozumí.Vyskytla se malá prkotina a byla naprosto přesně diagnostik. a hned opravena. Nedávno prodával bazar(VW) v HOD Land Cruiser, nešlo ABS, tak do Toyoty, tam 2 dny testovali, tradičně výměna ŘJ atd.Nakonec to vzali kluci do VW,hodoili na zvedák a byl špatný kousek vodičů a konektor asi za 1500 Kč.Nezpochybňuji kvalitu Toyoty, ale o servisu si nedělám iluze.Jezdit do velkého města=ztráta času a přístup lidí bude ještě horší.Auto se relativně rychle koupí, ale pak se musí servisovat a to je asi problém.Nicméně Avensis se mi stále velmi líbí a určitě má Toyota v ČR nějaký dobrý servis, ale v mém okolí to prostě nehrozí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  12:17

    « Re: Re: Re: Konec Toyoty Protech Vestec

    Já nebyl u C&K v servisu, možná jsou opravdu v pohodě a na tom Autosalonu jen byli hodně nevyspaní 8-s .
    Známý říkal, že je s nimi celkem spokojen až na to, že si tam prý připadá jako chodící peněženka.
    Na tom autosalonu to bylo takhle:
    Já pronesl jednu větu, oni taky. Tón a formulace stačily k tomu, abychom odešli zkoumat Nissan Primeru. Nakonec ale stejně vyhrál Avensis :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  06:31

    « Re: Re: Konec Toyoty Protech Vestec

    To já mám s CK-áčkem docela dobrou zkušenost.Byl jsem tam loni s ABS a byl jsem max spokojen.Že by se za ten rok něco změnilo????Navštívil jsem servis Regina v H.K. a tam to byla katastrofa.Nevím jak by jsi tam reagoval Ty ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.10.04  23:07

    « Re: Konec Toyoty Protech Vestec

    Když jsme na brněnském Autosalonu 2003 sondovali věci kolem nového Avensisu, tak mě pánové od C&K Brno svým vystupováním totálně znechutili během první minuty. Hostesky měli fajn, sympatické a snaživé, ale já tam nevybíral manželku, ale auto za tři čtvrtě milionu.
    Péši o zákazníka si představuji jinak, než předvedli oni a tak jsme se jim vyhnuli velkým obloukem.
    Pár historek od Hukra jsem slyšel od známého, takže jsem Brno coby místo pro servisování auta jsem celkově zamítnul.
    Mimochodem se škodovkou nyní jezdím do z Brna do Kuřimi, známý s Passatem jezdí z Brna do Slavkova. Zřejmě čím větší město, tím horší služby ...
    Toyotu nyní servisujeme v Salettě Hodoníně, pár námětů na zlepšení bych pro ně měl, ale jsou to spíše formality. Co se týče přístupu k zákazníkovi si naprosto nemohu stěžovat. Jelikož nyní prý spadají pod C&K Brno, tak doufám, že nepřevezmou jejich manýry ...
    Dopis do Toyota Europe by mohl pomoci, klidně se připojím. Pokud to někdo zformulujete, tak dobrovolně nabízím, že to přeložím do angličtiny.
    Mimochodem - když nás kdysi zkusil doběhnout autorizovaný škodovácký servis, tak dopis Škode Auto taky hezky zabral ...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…