TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  13:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Inak ad testy: mozno je to tym, ze citam len nemecke testy (ams, Auto Bild, Auto Zeitung, Automobil Test), kazdopadne vacsinou je nazor na Avensis rovnaky: Avensis (kombi diesel) vyborne spracovanie, vynikajuci komfort, slaby motor, "plavny" podvozok ("ESP ma plne ruky prace", "...vedeli, preco sa ESP neda vypnut", "elektronika napravuje slabiny podvozku" - doslovne citaty >:D ), maly kufor v porovnani s konkurenciou. O M6 vacsinou tiez pisu rovnako: bezpecne vlastnosti, mierne ustrelujuci zadok pri prudkom ubrani plynu v zakrute, horsia trakcia pri zrychlovani na mokru. Len mi to nejak nesedi ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  13:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Lubos: Ford sa uz do Mazdy ohladom motorov serie mierou vyssou nez znesitelnou :-( Benzinaky u M6 (1.8, 2.0) maju zhodne bloky s motormi v Mondeu, 2.3 je v podstate len prevrtany 2.0 s var. casovanim ventilov. Diesle v M6 su ale nastastie vlastnou konstrukciou Mazdy, vznikli dalsim vyvojom priamovstrekovych dieslov DITD v M626 (jeden z dovodov, preco chcem prejst na ropaka ;) ). O M2 (Fiesta s inou kastnou) a M3 skoda hovorit :(
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 10.12.04  13:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    SirAnton
    S porovnanim 1.8 motorov od Toyoty a Mazdy sa s tebneda nic ine len suhlasit. Dokonca si dovolim tvrdit, ze medzi 1,8 VVTi a 2.0 s priamym vstrekom nie je podstatny rozdiel (skusal som oba motory).
    1.8 od Mazdy je vazne biedna (ine benziny som neskusal).
    Vseobecne su benz. motory od Toyoty spicka.
    A ak sa zacne do motorov mazdy starat Ford (ak to uz nerobi), tak to bude este horsie.
    Myslim, ze ked Toyota vylezie s novym dieslom, mozno predci aj Accord.
    Rovnako aj Mazda v prvej polovici roka 2005 (najskor v Mazde 5, potom 6).
    K tym testom: Cital som ich dost o M6 aj o Avensise (vid niekde prilozene pdf). Co novinar, to nazor. O ustreleni zadku som to tiez niekde videl. Ale rovnako aj o makkom a neistom podvozku Avensisu s casto zasahujucim VSC. Takisto som videl aj opacne nazory. Kazdy ma svoje skusenosti, mozno som este vazne na hrane nesiel :)
    Hodnotenie, ako sa to ktore auto tvari, je scestne. M6 sa netvari ako sportove auto, napr. odpruzenie hodnotim ako stredne tvrde. Sedenie je trochu nizsie, ale to bolo aj v starej Corolle '96 :-)
    Vseobecne, auto sa nijako netvari, iba ho tak ludia mozu vidiet. To je akoby som povedal: M6 je pre mladych, Avensis pre starych panov (berte to s nadsazkou, ale napr. v Rakusku to tak je).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  12:36

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Při rychlosti 200 kmh ujede auto každou sekundu asi 60 metrů, to fakt není *, natož v provozu - možná tak na solným jezeru v Utahu. Stačí třeba prasklina a malý vertikální posuv vozovky - nebo díra, jsme v Česku, že - a auto jde z bočního smyku přes střechu.
    Ještě trošku chápu, když takhle někdo blbne se svým autem, který má přečtený a ví, jak se chová. Ale kdo zkouší takhle na krev (čeká "kdy co ustřelí") předváděčku, ve který sedí poprvé, v provozu mezi nezúčastněnejma civilistama, je vůl.
    Mitsi: k tomu místu na D1. To tam tak jezdíš úmyslně, když to místo znáš? Zastáváš heslo "kdo brzdí, prohrál"? Docela ti závidím ty ocelové nervy, že se nebojíš o defekt pneu "s boky odřenými do půlky profilu".
    Ale zas je fakt, že bys to měl v tý rychlosti nejspíš rychlý a bezbolestný a pojišťovna levný. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 10.12.04  12:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    No, to ste sa pekne rozbehli... Len kratko, pretoze nemam vela casu:
    Ja som kdesi cital (zdroj si nespomeniem, ale islo o normalny test), ze M6 sa naozaj sprava tak, ze v kritickejsej situacii nemilo prekvapi. Myslim, ze to nebol test typu Mitsiho jazda. ;-) Zaverom bolo nieco v zmysle, ze M6 sa tvari ako sportove auto (treba brat vo vyzname rodinneho auta strednej triedy, nie pretekarskeho monopostu), no pri sportovej jazde tieto ocakavania celkom nenaplna.
    A este k testom ako takym. Je nutne zvazit aj dobu, kedy bol ten-ktory test pisany. Pamatam si, ze ked prisla M6 na trh, boli z nej vsetci nadseni a nesetrilo sa privlastkami ako "japonske BMW". Motor 1.8 vychvalili ako super podareny. Pritom si dovolim povedat, ze na 1.8 VVT-i od Toyoty sa nechyta v ziadnom smere (spotreba, vykon, zrychlenie, pruznost...) . Len dodam, ze 1.8 VVT-i bola na trhu nejaky ten rok (presne neviem) pred uvedenim M6. Nadsenie z noveho modelu spravi vela.
    Tymto netvrdim, ze M6 je zle auto. Keby som si mal teraz vyberat, tak opat skoncim pri trojici Accord, Avensis, M6 (v abecednom poradi, aby v tom nikto nevidel nieco, co tam nie je ;-) ) a rozhodli by konkretne ponuky predajcov.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 10.12.04  10:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Pri jazdeni, ako tu opisuje mitsi (na MPV 200 km/h so 7 ludmi) by uletelo kazde auto (ci uz ho dokaze mitsi vyrovnat alebo nie). Osobne by som ho nerad na ceste oproti stretol ani by som nebol rad medzi tymi siedmimi ludmi :)
    Ale suhlasim s dablom. Auto mi musi davat pocit istoty pri beznej aj beznej ostrej jazde, co mi M6 s pomerne vysoko posunutom limite dava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  10:37

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Mitsi: eeee... sorry, neuvedomil som si, ze si VSC na ostatnych mohol vypnut... ja som narazal len na to, ze jedina M6 bez VSC je zakladna 1.8 na 195/65R15.
    Napriek tomu tvrdim, ze na taku hranicu, ako popisujes, si "bezny smrtelnik" (tu v tejto diskusii okrem Teba asi nikto) proste netrufne, toboz bez VSC, preto toto "uletenie" nema sancu zazit. A taktiez, ze pri normalnom, ci beznom "ostrejsom" jazdeni nic take zazit nemozes.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  10:16

    « Re: Re: Re: Re:

    Brázdičovi se omlouvám, že jsem mu přisoudil výrok, který nevyřkl. Zase mne ale těší, že má jako majitel Avensise stejné poznatky, jako já, pouhý "tester". V oné "testovací zatáčce" jsem však tachometr nemohl sledovat, jelikož jsem tentokrát jel sám.
    Hondu Accord jsem zkoušel jak v sedanu, tak v Toureru. Přes rozdílnou konstrukci zadní nápravy jsem neshledal žádné významnější rozdíly.
    Pokud jde o M6, zkoušel jsem 1.8, 2.0, 2.3 a 2.0 výkonnější turbodiesel (ten jsem zadřel...) s různými karoseriemi. Vliv pneumatik samozřejmě nepopírám, ale auto musím hodnotit tak, jak ho dodává výrobce, nikoli "jak by to jelo, kdyby...to (např.) mělo takové a takové gumy". To už sice není o přímém porovnání vozů, ale z hlediska aktivní bezpečnosti je to snad dokonce důležitější, nebo ne? Proto jsem napsal to, co jsem napsal.
    A ještě k mému vozu (výrobek MMC, 2.4 GDI, SW, 7 míst), gumy ve "V", max. V po rovině 220 tacho, reál 210 (měřeno za pomoci GPS), z kopce přes 230 tacho, 220 reál. Vhodným místem pro smyk všech 4 je D1 ve směru do Brna, sjezd z táhlého kopce na cca 60. kilometru (po obou stranách jsou a vždy byly benzinky), pravotočivá zatáčka končící nájezdem na most, v levém pruhu propadlina těsně před mostovkou (v létě to ale opravili), 200 v 7 lidech, boky předních gum již "tradičně" odřené do poloviny výšky profilu. Zkuste si to někdo (nejen s M6, ale s jakýkoli autem), chci Vás vidět...
    PS: A SPZ náhodou nepotřebuješ, abys mne mohl hned jít prásknout...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  09:36

    « Re: Re: Re:

    nasrot ad "znama zakruta" - nemyslel som ani zakrutu, ktoru si x-krat presiel, skor "znalost reakcii podvozku". Auto, s ktorym jazdis, mas vzdycky ovela lepsie v ruke ako auto, s ktorym jazdis len na predvadzacke. Ja som zvyknuty na "feedback", ktory mi dava podvozok Mazdy (626 a od nej odvodeny 6). Podobny pocit "zzitia" som mal len na Accorde, jeho "signaly" boli pre mna velmi podobne ako v M6. Ine auta, s ktorymi som jazdil, mi tento pocit "istoty" nedavali a preto sa mi ich podvozok zdal "neistejsi".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  09:31

    « Re: Re: Re:

    ad pneumatiky: to ma tak napada, ze ked Mitsi testoval M6 bez VSC, musela to byt zakladna vybava na 195/65R15. Vacsina M6 jazdi na 205/55R16 a preto im tento rozmer asi najlepsie "svedci" - tieto su vsak vsetky uz vybavene VSC.
    ad VSC: niekde som cital (tusim test v AutoTest?), ze v Avensise sa neda vobec vypnut. Inak Corolla Verso ma tu kontrolku na palubke vlavo dole.
    ad velky test pre Lubosa: mam test - porovnavacku - 8 alebo 10 kombikov s dieslami (o.i. aj Accord, Avensis, M6). Ma to teraz sice pozicane kolega, ale ked to od neho dostanem naspat, mozem Ti to doniest. Testovane nemeckymi novinarmi ;)
    ad Accord pre nasrota a Mitsiho: ak Mitsi testoval sedan a nasrot kombik, tak tam rozdiely mohli vzniknut: sedan ma vzadu multilink a kombi nie. Divne, ale je to tak :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  00:47

    « Re: Re:

    Lubos1: ano, M6tku zatím v porovnání s Avensisem nehodnotím - ale rád bych k tomu dostal nějakou rozumnou příležitost. Tedy vzít dnešní japonské "špičky" této třídy, osadit měřícími zařízeními, stejnými koly a pneu, a srovnat. Pak by se už nic okecávat nedalo ;o))
    Pokud jde o Vectru - nejel jsem běžnou, ale GTS co měla stabilizační systém a jinak naladěný podvozek - kdyby tam nebyl nebo byl vypnutý tak by ta změna pruhu byla naprosto bez jakýchkoliv poznámek a akorát bych jí vytknul ty vyjeté koleje. Ale vzhledem k tomu, že tak nešťastně zareagoval, tak jsem to zmínil...
    A pokud jde o ty zásahy VSC a protiprokluzu v zatáčce u Avensise - zkoušel jsem různé zatáčky s vypnutým i zapnutým TRC a v podstatě v jakékoliv zatáčce, kterou jedeš na dvojku nebo jedničku, někdy i trojku (teda u naší 1,8mičky, u nafťáku asi i na vyšší stupně ;o) ), a více přidáváš, tak vnitřní kolo je víc odlehčené a má tendenci se protáčet. Mě to taky totiž udivilo, že to bliká nějak častěji, než bych čekal a tak jsem to vypnul a ať jsem jel jak jsem jel, tak už si neblik (akorát když jsem to úmyslně přehnal).
    TRC=ASR=TCS= protiprokluzový systém
    VSC=DSC=ESP=VSA=ESC=VDC=PSM= stabilizační systém
    - různé typy různých automobilek se liší většinou řídícími algoritmy a způsobem zásahu a zkratka víceméně odpovídá výrobci (ESP=Bosch, VSC=Denso, PSM=Porsche atp.)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  00:28

    « Re:

    Yo: s těma hodinama s Vectrou je to samozřejmě přehnané. Jen jsem tím chtěl říct, že ESP ve Vectře není zrovna dobře navržené, protože autem cuká. A každá skoková změna může znamenat situaci dost nepříjemné výsledky - kdyby to tohle udělalo třeba na sněhu, tak to dostane to auto zaručeně do smyku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  00:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé sro

    Brázdič: to jsem psal já (taky jsem na to reagoval), protože je to pravda. Každé sériové auto se v extrémní situaci, když se nesnažíš jeho dráhu korigovat ještě dalšími prvky, kromě volantu, hrne po předku ven. Akorát některé víc, některé míň. Avensis má tu výhodu, že jeho VSC zasahuje do jízdních vlastností příznivě, a tak jeho nedotáčivost slušně koriguje. Zkus ho dostat do extrému na obráceně (tedy špatně) klopené zatáčce (jako je třeba ta, co jsem popisoval) a tam to pocítíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.04  00:09

    « Re: Re:

    Viados: Musím se Mitsiho zastat (ne že by to snad potřeboval), ale já ten Mitsiho text chápu jako mírnou nadsázku - radši by dostal ve 200 km/h smyk na všechny 4 kola v autě, které se chová předvídatelně, než dostat smyk v autě, které se ve specifické situaci najednou a bez nejmenšího varování začne chovat nečekaně.
    Já takové moderní leč nečitelné auto plné překvapení taky zažil a musím říct, že dodnes na něj vzpomínám s jistou hrůzou. Byl to "bourák americké výroby - Chevrolet Cavalier", který se stal v zatáčce nestabilním , když motor překročil asi tak 3800 otáček.
    Takový kickdown od automatu v docela normální zatáčce při docela normální rychlosti způsobil, že jsem se ve voze r.v. 2003 během sekundy zpotil a s láskou začal vzpomínat na Felicii, která je o 8 let mladší a o jejímž podvozku si myslím své ...
    Naprosto Mitsiho chápu. Co se mě týče mám radši horší leč čitelné, než lepší a plné nechtěných překvapení. Od auta očekávám, že mě podrží, když udělám chybu, a ne že mě podrazí v okamžiku, kdy se mi to nejméně hodí ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.04  23:13

    « Re:

    Mě se zase líbí Mitsiho řízené smyky ve 200 kmh s MPV (na pneu s indexem T) ... to prostě nemá chybu - skoro jako od Šimka s Grossmannem. Kdyby to všechno, co Mitsi o sobě píše, byla pravda, Kresta, Soldberg i Gardemeister by na něj ztráceli v každé RZ ne sekundy ale minuty. Tím nechci říct, že Mitsi nerozumí autům víc, než já a dalších 95% zde diskutujících, ale i přehánět se musí s mírou. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.04  23:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé srovnán

    To Mitsi Souhlasím z Brázdičem, že M6 nemá ráda především dlouhé táhlé utahovačky jeté pod plynem. Naopak s ním nesouhlasím, pokud jde o "hrnutí předku ven ze zatáčky" u Avensise, když se to přežene: moje zkušenost naopak byla taková, že Avensis s ESP v těchto chvílích "odsazuje zadek", což je mně osobně příjemné a sympatické, jelikož se stále dá snadno korigovat (na rozdíl od M6).
    PS: Hondu Accord se mi v podstatě vůbec nepodařilo tzv. "dostat do kolen", odmyslím-li samozřejmě (velmi korektní) smyk všech čtyřech!

    Já jsem rozhodně nenapsal že se u Avensisu hrne předek ze zatáčky !!!
    Mám stejnou zkušenost jako ty a tenhle žvást psal někdo jiný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 09.12.04  22:40

    « Re:

    Yo
    ak sa ti diskusia nepaci a nie je ta hodna, tak ju necitaj a neprispievaj, nikomu to nebude chybat
    našrot
    len tak pre zaciatok - vobec sa nerozculujem, snazim sa diskutovat a s mitsim sa to celkom da :)
    Ak niekto hodnoti podvozok a jazdne vlastnosti M6, je to ok, ale ak ich chce porovnavat s Avensisom bez objektivneho sucasneho porovnania za rovnakych podmienok, tak mi to trochu vadi a snazim sa argumentovat.
    Z tvojho prispevku vyplyva, ze si M6 prakticky nemoho poriadne otestovat, takze ju nehodnotis v porovnanim s Avensisom.
    TRC je predpokladam nieco ako ASR (alebo sa mylim?) , ktora zabera pri snahe kolies preklznut. Pri prejazde zakrutou podla mojho nazoru nema dovod TRC zasahovat, kym si nepridaval na klzkom povrchu. Takze to muselo byt VSC.
    Co sa tyka vyjadrenia k novinarskym testom, v pdf (link dole) su uvedene auta testovane sucasne, takze to je iny pripad. A nehodnotil by som novinarov ako 'niekoho s fafikom' (samozrejme novinar a novinar je rozdiel), predsa ak to niekto robi dlhe roky, tak nejake skusenosti ma.
    Podvozok Corolly (moje prve auto '96) bol celkom faj, pomerne tvrdy, ale uskakoval zadok - bol na rovnakej urovni alebo o malo horsi ako P307. Obe auta som nejaky cas mal, jazdil som rovnake trasy a mam moznost to posudit.
    Na Vectre som jazdil iba chcilu, jedine, co ma zaujalo, boli vynikajuce sedacky, inak nic, ale ziadny extrem som neskusal, kedze sedel pri mne dealer a mal smrt v ociach, ked som na to trochu dupol.
    Ale vseobecne ma Vectra slusne jazdne vlastnosti, takze tvoje poznamky o 70 km/h rychlosti a problemom s ovladatelnostou auta neberiem vazne.
    Rad by som privital test napr. Accorda, 6, Avensisu a aj Primery za rovnakych podmienok. Test, kde by sa skusalo vsetko mozne a nemozne. Alebo aspon Avensisu a M6, kedze sa o tom bavime :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.04  21:40

    « Bez nadpisu

    Našrote: vrať se k líčení průjezdů zatáček na 200. To všechny ohromí. Při Tvých glosách o normální jízdě se totiž lidi musí jen smát, viz "zážitek" o přejíždění mezi pruhy, při kterém jsi se ve Vectře málem dostal do hodin.
    :-) ---- nemohl jsem najít dostatečně šikmookého smajlíka, kterého by tato diskuze byla hodna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.04  21:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé srovnání

    Jen tak na začátek: Lubos1 se tu pořád rozčiluje, že tu někdo hází nebo hodil špínu na M6tku ve srovnání s Avensisem, tak tak jsem to vůbec nemyslel. Jen jsem napsal, že jsem neměl díky špatnému posazení v autě (které bylo dáno nedostatkem trpělivosti dealera) možnost vyzkoušet zatáčku podobně ostře, jako s ostatními auty, a proto jsem zatáčku projel pomaleji. A taky jsem to tam napsal.
    Co se týče blikání VSC - mnozí včetně novinářů si musí uvědomit, že při zapnutém TRC (které se, jen tak pro zajímavost vypíná vlevo těsně u volantu, u Corolly Verso na středovém tunelu) bliká stejná kontrolka a že když se TRC vypne, tak dá, alespoň u Avensise, hodně velkou práci tu kontrolku rozblikat.
    Pokud jde ještě o novinářské testy - tak to je stejné, jako když si jde někdo s fafíkem kupovat třeba auto nižší střední a teď s tím fafíkem přijede třeba do Toyoty, projede si Corollu a je nadšen. Pak přijede do Pažouta, projede 307mu a je nadšen. Pak do VW, sveze se oktávkou či golfem a je nadšen. Z jednoho a prostého důvodu - protože vždycky mezi přesedáním jede tím fafíkem a proti němu je plusovým skokem i 12let stará Corolla ;o) A když ti novináři testují M6tku a za půl roku nato Avensise a za půl roku zase Accorda, tak se jejich pocity nedají srovnat, protože si z těch předchozích aut skoro nic nepamatují, nebo hlavně nemají to přímé srovnání na stejné trase.
    dabel: ad "známá zatáčka" - naschvál jsem si vybral relativně neznámou zatáčku (jezdím jí tak 1 za rok) a jel jsem jí Avensisem jako první, takže byl v nevýhodě, oproti ostatním autům (navíc na testované trase to byla zatáčka předposlední po cca 25km). Stejně tak jsem psal, že díky VSC zatím ještě neznám přesně limity podvozku, protože nebyla zatím příležitost na nějaké rozumné ploše. Tedy je odhaduji stejným způsobem, jako u těch aut, se kterými jsem ten den jel.
    Pokud jde o podvozek Corolly, tak to se nedá srovnávat s Avensisem, protože ta má vzadu strašnou torzní vlečenou nápravu, která je tak pro klidnou jízdu na chalupu, ale rozhodně ne na nějaké ostré zatáčky.
    Lubos1: srovnání Vectry a Avensise musí být nutně směšné - jel jsem v GTSu 3,0V6 a tam mi ESP zabralo při relativně klidném vystřídání pruhů na suchu v 70km rychlosti takovým způsobem, že to by to auto málem dostalo do hodin. Nemluvě o tom, že takové problémy, jako měla ta Vectra na vyjetých kolejích kousek od baráku, jsem nezažil ani v oktávce...
    Mitsi: ad hrnutí předku ze zatáčky - napsal jsem to proto, protože při pípavém VSC (tedy krize ;o) ) na špatném povrchu se tak chová, i když se fakt VSC krásně snaží s tím zadkem dělat divy, jako kdyby si chtěl člověk pomáhat ručkou ;o) A hlavně se mi líbí, že to zabírá opravdu tak, jak má - dovolí to mírný smyk a nijak to s autem necuká (narozdíl třeba od Opelů). Jinak co se týče kolen a Accordu, tak jí zkus někdy na vymleté silnici s tím štěrkem všude možně a zjistíš, že to jí fakt nesvědčí.
    Co se týče zkoušení, tak jsme na tom dřív byli podobně a teď taky projedu tak 2 za měsíc ;o)
    Co bych navrhoval, tak uspořádat třeba nějaký společný objektivní test, akorát zase by všichni neměli stejné pneu ;o) BTW: dneska jsem zjistil, že těm Nokianům WR, na kterých jezdíme Avensise, nesvědčí moc přefukování - tatíkovi se zdálo, že to auto na blátě při 1° nějak moc plave, tak je z 2,4/2,4 nafouk podle plného zatížení na 2,5/2,8 a teď dost často zabírá ABS a TRC... pokud teda opravdu zrovna nejede plné auto lidí ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 09.12.04  18:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Ako som spominal, na M6 si rychlost sledoval, ale bolo to aj na Avensise?
    Este mi prosim napis, na akom MPV jazdis, lebo vazne neverim, ze si s hociktorym MPV dokazal o 20 km/h predcit M6. potom by som sa s Mazdou vazne bal jazdit :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…