TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: CD prehravac
Jo, to funguje v pohode, musi se mackat cudlik "text". Fakt je, ze moc originalnich CD tam tex nema. Spolehlive mi to slape u prepalenejch CDecek s doplnenym textem nebo u MP3 vypalenejch jako AudioCD. Kdyz clovek neni linej, tak muze pisnickam davat ruzny zertovny nazvy a spolujezdci se pak divi ;) -
"-- skrytý --" 25.02.05 08:30
« Re: nádrž
Poněkud nechápu "nejaponského Japonce" Mitsubishi Carismu (základem je Volvo S40), která má kupodivu hrdlo nádrže vlevo. Ovšem v prostředí převažujících "děr vpravo" je docela výhodné mít "díru vlevo", neboť stojany jsou povětšinou obsazené zleva, zatímco zprava bývá volno. -
"-- skrytý --" 24.02.05 22:36
« nádrž
Ono nemusíš být idiotem, stačí, když je idiotem někdo, kdo si najede k pravému stojanu 2m od něj a když vidíš, jak a co tam vyvádí a spěcháš, tak holt najedu vlevo a protože dveře mám docela dlouhé, tak volím cestu menšího zla, tj. že mám míň místa na vystoupení, ale dál od pitomce. Jinak, já mám hrdlo vpravo, takže téměř zásadně jezdím k pravým stojanům a to malé obejítí auta beru jako zdravotní procházku.Konečně, musí se jít zaplatit a to je o pár kroků dál, než těch 8-9 ke stojanu,že...Ovšem to už tu řešíme fakt ho*no, takže končím. -
« Re: Re: nádrž
To Kadel a td.: Proboha kde to všichni tankujete ??? :-)) S těma trubkama jsem se setkal akorát u Globusu na Černém mostě a jak jsem již psal, tak pistole jde do hrdla zastrčit přiměřeně ztuha, aby zase zbytečně nevypadávala. Pokud mají někde nějaké nenormální pistole, tak to tady hoďte do frcu. Třeba je to jedna a ta samá společnost a používá nějaké nestandardní rozměry.
To IT: Máš pravdu že Japonci mají volant na pravé straně, ale také proto dělá Toyota u Avensisů s pravostranným řízením nádrž vpravo a pro levostranné nádrž vlevo. Na přístrojovce máš pak vedle palivoměru šipečku, která ukazuje na tu stranu, kde má auto nádrž. Je to poměrně příjemná věc, když střídáš více aut. Nemusíš přemýšlet, kterou stranou máš vlastně zajet ke stojanu. Koukneš a vidíš. Jak jednoduché, laciné a přesto vyjímečné. Pokud jde o vystupování z auta, tak pokud budu idiot a nalepím se až na stojan, tak je pak samozřejmě problém vylézt z auta, když máš nádrž na straně řidiče, ale pokud má člověk všech pět pohromadě, tak si zastaví klidně metr od stojanu, čím docílí toho, že on i zbytek posádky pohodlně vystoupí z vozu a navíc nemusí obcházet auto, aby natankoval. -
"-- skrytý --" 24.02.05 18:46
« nádrž
Ty trubky dole je dobrá připomínka: když člověk najede trošku blíž, tak se o to packá. Být tam musí, jinak výbuchy v Kobře 11 asi "hadra"...ale co, nic není dokonalé, chceme jezdit, tak musíme tankovat.Faktem je, že tahat hadici přes auto nesnáším, pistole je šikmo,však to známe.. -
« Re: nádrž
Presne, taky se mi to casto stava. Pistole tam nejde zasunout cela a pak to vsude caka, na aute mi to ani nevadi, ale jsem od toho celej zadelanej. Pokud tam nejde strcit uplne, tak mi casto dela to, ze pistole vypina pri celym tankovani. To jdu radsi zaplatit a jedu si natankovat jinam. -
« Re: nádrž
Zajizdet ke stojanu z pravy strany mi nevadi, spis mi vadi hovadi, co u stojanu betonovali ty siroky trubky o ktery se vyborne obouchavaj dvere. Zajimavy je, ze v Nemecku jsou stejny trubky, ale jsou zapusteny niz a tak se o nic omlatit neda. Pak mi jeste dela potiz dolejt kapalinu do odstrikovacu, ta trubka je nejaka sikma a hrozne to v ni bubla a chlista to vsude kolem... ale mozna jsem jenom lempl :) -
"-- skrytý --" 23.02.05 21:14
« nádrž
Protože když máš hrdlo nalevo, tak se asi najede ke stojanu vlevo(?) a potom se blbě otevírají dveře řidiče, tak asi proto. Když najedeš s tímto hrdlem ke stojanu, který je vpravo, tak vystoupíš, stejně auto obejdeš a taháš hadici kolem nebo přes kufr na levou stranu. Když je hrdlo vpravo, najedu k pravému a je to v poho, jak vystoupení, tak blízko hrdlo ke stojanu. Pokud si najedu k levému, tak jsem tam kde japonec. Blbě se otevřou dveře a vystupuje se+ tahám hadici přes auto.Prostě taková malá drobnost.Japončíci mají volant vpravo, takže z jejich pohledu je to stejně logické(stojan vlevo) a praktické(hrdlo vlevo), jako třeba u německých(hrdlo vravo+stojan)....do prčic, je to věda..a otázka zvyku, někdo holky, jiní kluky (ty holky) >:D -
« Re: Nadrz u Avensis
To Povalec: Mě jde pistole vždy zastrčit skvěle a i v nádrži výborně drží, takže nehrozí, že když pistole vypne, tak tím škubnutím vyletí z nádrže ven a poleje zbytkem paliva vše kolem. U Cariny to bylo tuším o chlup horší, ale zažil jsem i daleko horší. U Agipu sice téměř netankuji, ale i tak jsem už vystřídal slušnou řadu benzínek. Dokonce bych řekl, že mi ještě nikdy tak nevyhovovalo palivové hrdlo nádrže, jako nyní.
Docela mě překvapuje, že se občas člověk v recenzích Japonských aut setká s termínem "Japonská nemoc" pokud jde o umístění nádrže na straně řidiče. Já bych naopak řekl, že nemocné jsou Německé vozy. Proč bych měl obcházet celé auto, když u Japonce stačí jen vystoupit ze dveří a už tankuji. Je to drobnost, ale potěší. -
« Nadrz u Avensis
Mam dotaz. Obcas se mi stava, ze mi pri tankovani nejde poradne zarazit hadice do nadrze. Podotykam, ze tankuju naftu a davam si bacha, abych tam necpal hadici pro nakladaky :-) U nekterejch pump v pohode, ale u nekterejch pri tankovani nafta chlista vsude kolem (treba prvni Agip na jizni spojce smerem na MB). Mnozstvi to neni velky, na plnou nadrz bych to odhadnul na pul panaka, ale auto je pak hrozne zahnojeny. Mate nekdo podobnej problem? -
"-- skrytý --" 16.02.05 22:38
« Re: Re: Re: Re: Předmět: Re: Re: Re: Dnes jsem jeden stříbrn
Brázdič: jistě, design barva apod. je subjektivní dojem a dva se nemůžou shodnout na kompromisu v podstatě nikdy. Tedy "proti gustu žádný dišputát" ;o) V Butovicích se sice občas vyskytuju, ale max. tak 10x do roka a momentálně dneska stálo auto celou dobu zaparkovaný úplně jinde. Jsem z Modřan... -
« Re: Re: Re: Předmět: Re: Re: Re: Dnes jsem jeden stříbrnej k
To našrot: Nějak jsem zapoměl, kde vlastně bydlíš. Dnes za mnou jel na Nových Butovicích (Praha 5) Avensis ve světle červené barvě, tak jsem si říkal, zda-li to nejsi ty. Řídil do madší klučina, ale bohužel jsem měl tak na spěch, že jsem si ho nestihnul prohlédnout zezadu a tudíž ani nevím, jakou měl karoserii.
Nic proti tobě, ale mě se ta barva opravdu na tomhle autě vůbec nelíbí. Jsem rád že jsem zvolil stříbrnou a to i za cenu, že je jich jako máku. -
« Re: Předmět: Re: Re: Re: Dnes jsem jeden stříbrnej kombi Ave
To JirkaP: No vždyť to je správně! Stříbrnej komabjn v naftěéééé, jediněééééééé >:D
V Technoparku v Holešovickém přístavišti má taky jedna firma pěknou flotilu, ale mejí různé barvy a většinou jsou to 4dv. a 5dv.
ad vstup do nádrže vlevo: jsem za celou dobu, co máme Toyoty naprosto spokojený, protože tyhle stojany nebývají moc obsazené, natural bývá poslední či předposlení, auto dlouhé jako hrom, takže zastavím např. "napůl cesty" k dalšímu stojanu a pohodlně vystoupím i natankuju, aniž bych se otíral o stojan ;o) Ale to, že by měl Avensis s pravostranným řízením vstup vpravo, se mi nezdá, protože by je to stálo celou jinou bočnici, jejíž forma je ukrutně drahá. Tedy, když nedělají u SUVéček dveře pro levostranný řízení tak, aby se otvíraly od chodníku, což je stojí jen převaření pantů a pár děr jinde, nepředpokládal bych, že se budou babrat se vstupem do nádrže.