TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To matuS: Dovol abych odporoval, ale když tady hýříš takovými rozumy, tak se nedá neodporovat.
praveze normalne v zakone je, ze vedoma kupa kradnutych veci je tiez trestny cin
Nejsem sice právník, ale trestný čin je to až od určité hodnoty. V mém případě by to byl i tak jen přestupek >:D Ale jinak ti to pálí :D -
« Olej
Sorry za stručnost, ale mám horečku, tak jen v rychlosti. Pokud vím, tak se v daném autoservisu odkud olej mám zcela běžně zaokrouhluje. Tudíž zákazník má třeba 4,6 litru oleje a zaplatí 5 litrů. Kdyby bylo vedení co k čemu, tak to mají zdokladované na každé faktuře a můžou se tím zabývat. Stejným způsobem jsem byl vždy okrádán i já, poněvadž jsem vždy zaplatil větší množství oleje, než se do auta běžně vešlo. Před pár lety jsem si ale nechal měnit olej (jejich olej) v Toyotě Carině E v Autocentru Duba a na faktuře to bylo také zaokrouhleno, na což jsem byl z předešlých značek zvyklý. Pak mi ale vyrazilo dech, když jsem dorazil domů a v kufru jsem nalezl litrovou láhev se zbytkem oleje, co se již do auta nevešel (asi na dolévání, i když jsem nikdy dolévat nemusel). V tu dobu jsem ještě ani nevěděl, že u Duby pracuje můj bývalý spolužák a docela mi to vyrazilo dech.
Myslím že lidi se dají ohlídat, ale je nutné jim dát slušný plat a zavázat zaměstnance odpovědností. Navíc je nutné provádět kontroly a ty jak vím od kamaráda nejsou u Duby nic vyjímečného. -
modus ponens 29.03.05 21:17
« Re: Jde o princip
to shi:
protože si kvalitního servisu vážím a chápu, že z něčeho zaměstnance platit musí, ikdyž nad tou cenou oleje mi pěkně skřípou zuby
Podla mna je na zamyslenie, ked si niekto vyhradzuje pravo zivit sa obycajnym navysenim predajnej ceny za tovar, ktory sa da bezne v obchodoch kupit za nizsiu cenu. Ten obchod ma predsa tiez marzu a nie malu, ked to porovnam s cenami vonku...