TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 28.10.08 16:11
« Jaké letní pneu?
Nazdar vsichni. Prosim vas, muzete mi doporucit na zaklade vlastnich zkusenosti nejake dobre letni gumy? Original Dunlop uz mam celkem sjete (moc teda nevydrzely - cca 30000) a navic velmi silne huci v rytmu otaceni. Uz mi to lezlo krkem, ale nastesti jsem uz prezul na zimni, ktere jsou ok.
Diky vsem za info. -
"-- skrytý --" 12.09.08 21:55
« Re: Avensis 2.2 D-CAT 180 - dotazy
Nazdar, můžeš se na email (sedmispac@seznam.cz) podělit kde a za kolik? nemusím vědět tvoje jméno, ale zajímalo by mě za kolik tady lze sehnat, viděl jsem ceníky, to bych zaplakal, pak jsem viděl v nabídce v SRN a tam je podstatně lepší, ALE než prodávat Corollu a kupovat, dal bych radši protiúčtem a koupil hned ;-) tady v ČR, kupovat v SRN (EU) by asi bylo podstatně složitější na logistiku
dík :-) -
"-- skrytý --" 12.09.08 20:34
« Re: Avensis 2.2 D-CAT 180 - dotazy
Ahoj. Naftu většinou u OMV. Vozí ze Swechatu a aditiv už obsahuje. Paradoxně zrovna když jsem výjimečně natankoval u Shellu plnou, tak to po pár kilometrech začalo cukat a nedrželo volnoběh - to byl ten ventil. VIF taky občas přidávám. Zvláštní je, že všude okolo je už k dispozici bezsirná nafta a u nás nic. U starších dieselů je to jedno u D-CAT je přímo zmínka o max.možném obsahu síry. Výbava Premium Active. Koupeno v ČR ale s poměrně slušnou slevou. -
"-- skrytý --" 11.09.08 20:34
« Re: Avensis 2.2 D-CAT 180 - dotazy
Ahoj Zajíci ;-) chtěl bych spíš hatchback, kombi ne-e. Potřebuju občas něco odvézt a sedan už taky nechci. S tou naftou = kde tankuješ? Já mám Corollu 1.4 D4D odkojenou naftou z Hypernovy a lítá jak malý letadlo! :-) Tankuju jen u Hypernovy nebo u Globusu a přidávám VIF, občas jí dopřeju i pár litrů Shellu apod., ale rozdíl je jen v ceně. Na Globusí naftu s VIF jezdí super! Mám po třech letech nalítáno už skoro 90.000km a v pohode. Jen je to malý, chtělo by to upgrade na Avensise. Hele a v jaký to máš výbavě? Kupováno v ČR nebo v EU? čus -
"-- skrytý --" 10.09.08 20:32
« Re: Avensis 2.2 D-CAT 180 - dotazy
Zdravím.
Jezdí to dle mého názoru výborně. Ze všech tří dieselů je nejkultivovanější,to asi oceňuji nejvíc 80kmh nebo 180kmh furt stejný ticho. Když s tím jede poprvé někdo jiný, zvyklý třeba na Passata, tak v 90kmh ho musím upozornit, že tam má pořád dvojku. 400Nm - nemusíš moc řadit. Neumírá ve 4tis. a svižně jede až na omezovač. Ale taky si potom sosne. Na udávanou spotřebu 6.1l kombi se asi nedostaneš. Při jízdě jako se 120kou mám tak 6.4l při jízdě co to dá (180 po dálnici apod.) nepřeleze cca 7.2l. Nafta je problém. V ČR nepatří k nejkvalitnějším a už jsem měl jednou zanesený GDR ventil. Viz. můj předchozí příspěvek. -
"-- skrytý --" 07.09.08 16:32
« Avensis 2.2 D-CAT 180 - dotazy
zdravím všechny, v současnosti jsem celkem spokojený majitel Corolly 1.4 D4D a uvažuji o upgrade. vybral jsem si Avensis, 5 dv.hatchback (nejsou známé problémy, event.kroucení karoserie?) s motorem 2.2 D-CAT 180k/130kW - motor neznám, není prakticky nikde na projetí u dealerů, nemáte to někdo? jak to jezdí, není zvýšená poruchovost u katu. a spol.? budu vděčný za jakékoliv info a rady... kupoval bych v Německu nové, tady je moc draho :-) -
WinDiesel 23.08.08 10:32
« Re: klimovy kompresor
Jelinek4: Většinou začne zlobit magnetická spojka, která se ale nedává. Kompresory Denso se začnou opravovat v síti autorizovaných opraven příští jaro. Buď vydrž, nebo si pořiď nový kompresor z poprodejní sítě společnosti Denso, bude tak o 70 až 100% levnější než ze sítě Toyoty. -
"-- skrytý --" 23.04.08 20:48
« Nekvalitní nafta
Ještě se podělím o zkušenost:
Po cca 50tis.km mě motor (2.2 D-CAT) nechtěl při startování naskočit. Třeba ani na popáté. Musel jsem to podržet plynem úplně stejně jako u 120-ky při -10st. Někdy jenom kolísaly otáčky cca 5-30s. Teplý motor to nedělal. Rozdělali to a zjistili zanešený ventil (von se nějak jmenuje, ale už jsem to zapomněl), který řídí poměr mezi čistým vzduchem a spalinami, které se znovu přisávají do válce. Když je motor studený, musí mít jen čistý vzduch. Jelikož byl ventil zanešený, tak se nedovřel úplně a hned od začátku to nasávalo splodiny z výfuku. Vyčistili to, nahráli do řídicí jednotky nový "východní software" (pro ČR, SK, PL a HU) a je to ok (asi trochu ubrali na ekologii, zato to jede :-) ) Tento motor je nový a je velmi přiškrcen, co se týče emisí. Potřebuje jen palivo nejvyšší kvality a to u nás není. Ani u "značkových" benzinek. Už chápu proč jezdím po Švýcarsku a jihu Německa za 6.2l dlouhodobý průměr a u nás za 6.8l. Nestálo mě to nic, auto mě vypulírovali včetně interiéru, plastů, sedadel atd. takže jsem se ani moc nezlobil. Prej by si mě zvali stejně.
Je problém jen v mém Avensisu, třeba tlumiče? Nebo je to vlastnost a i vy máte podobné zkušenosti? Díky za reakce.
PS ta OII není nejmladší (minimálně 3 roky, 90tis najeto)