TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.09.05  22:10

    « Bez nadpisu

    No to som rad ze nie som "ten zvlastny" sam ;)
    Dovod preco sa ludia divia je skor dany svk mentalitou, kazdy plesoun okolo 25 ma cierneho golfa, elektrony aspon 18" a hooodne tmave skla, pokial mozno aj celne >:D no a ja som plesoun a mam avensis >:D ale RX8 bude hned ako nebude treba kociar pre dcerku ;)
    Bohuzial novy diesel som neskusal, bol som ho pozriet v jednom salone, ale neviezol som sa... radsej... asi by sa mi do toho mojho sadalo s tazkym srdcom :'-( predsalen 2.0/115/280/11,2 proti 2.2/177/400/8,6 znie dost depresivne :-(
    Pri zivote ma drzi len 1.3/240/211/6,4 ala RX8 :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 17.09.05  20:16

    « Re: Avensis pro mladochy

    Mna od kupy Avensisu odradil design exterieru , interier je OK. Skoda, ze este neboli v ponuke sucasne 2,2 dieselove motory, asi by to nebolo jednoduche rozhodovanie.
    Len tak mimochodom, uz niekto Avensis s niektorou verziou noveho dieselu skusal?
  • 00 Reagovat !

    foto Jirka185

    Jirka185 16.09.05  23:40

    « Avensis pro mladochy

    Tak ja se pridam... me je 26 (kdyz jsem si Avensise kupoval, bylo mi taky 24 :-), nemam rodinu a sel jsem dokonce do kombika. Myslim, ze velke auto dava svobodu - dovnitr nalozim bez problemu dve kola aniz bych je rozmontovaval, kdyz sklopim sedadla, mam dvojluzko...
    Az budu v duchodu, budou mi tyhle vymozenosti na nic a bude cas si koupit sportaka s malym kufrem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  16:33

    « Re: Re:

    To Atlis: Když může jezdit 60-letý dědek v RX-8, proč by nemohl jezdit 24-letý kluk v Avensisu >:D Rodinu máš a tak není vůbec divu že si kupuješ rodinné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  15:34

    « Re:

    A proč ne! Důležitý je přece účel: pokud ho dané auto plní, pak je vše OK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  15:03

    « Bez nadpisu

    No ja som chcel Mazdu, lenze RX8... ;) Vsetko je na nej oki, miesta je dost, len kufrik je 280 litrovy... a to bol problem... Takze prisli na rad rodinne auta a rozhodoval som sa medzi Superbom, Passatom, Accordom, BMW 3er no a samozrejme Avensisom... Auto som potreboval dost rychlo, nebolo casu na velke vyberanie, na cakanie uz vobec. Avensis mi sadol najviac, bola velmi dobra ponuka tak som ho vzal.
    Budem ho menit asi az o tri roky, potom sa uvidi. Mala uz bude odrastena, kociarik uz nebude, treba tak sa snad vratim k laske RX8 ;)
    Inak sa stazovat nemozem, auto je svizne, pohodlne, velke, spotreba krasna. Akurat sa vsetci divia preco si 24 rocny chalan kupil tak decentne auto a este v bronzovej farbe :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  21:59

    « Re:

    To Atlis: Mám rozměr 7J 16H2. Proč si teda nešel do M6 nebo Acordu když si hledal spíše sporťák? V kombíku se dálá přeci taky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  20:11

    « Bez nadpisu

    Suhlasim, Avensis je decentak, ja som ho kupoval tiez kvoli rodine ale predsalen sa asi priklonim k ENZU, nech mam aspon trosku srdce na mieste ;) Uvazoval som totiz o vyrazne sportovejsom auticku, lenze do kufra by sa mi nezmestil kociar :D
    Inak, pozeral som stranku FONDMETAL a tabulku rozmerov diskov, no nenasiel som tam nikde 6,5x16" ET45, aky mas ty rozmer?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  14:04

    « Re:

    To Atlis: Jojo přesně tak. Taky v tom vidím podobu s koly od Audi. Myslím že Avensis má je spíš důstojné rodinné a podnikatelské auto než sportovní a proto jsem nakonec nezvolil ENZO, ale šel jsem do decentních Fondmetalů. Fotka by asi vypadala lépe, kdyby to vše bylo nablýskané, ale je to focené před měsícem v Chorvatsku a tudíž má auto i liťáky za sebou nějakých 1200km bez myčky a nějaký ten děštík po cestě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  13:17

    « Bez nadpisu

    Pekne fotky ;) tie Fondmetaly mi pripominaju disky pre Audi, su pekne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.05  23:19

    « Re:

    To Atlis: Já jsem o nich taky hodně uvažoval, ale nakonec jsem zvolil ty Fondmetaly. Líbili se mi k tomuto typu auta víc. Jsou nyní vidět na mých stránkách www.volny.cz/brazdic2 , které jsem právě aktualizoval a doplnil jsem 2 fotky v sekci "Fotky od Vás"
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.05  22:20

    « Bez nadpisu

    No ja som isiel naposledy z Galanty do Stetina cez CR a N, slusne nabaleny, cez CR som isiel po dialniciach cirka 160kmh, v nemecku podla moznosti okolo 160 - 180kmh, zriedka po 200kmh (pristrojovych) no a spotreba priemer 6,5 litra... Auto ma najazdene 9000km za dva mesiace, tymto tempom do konca roka absolvujem prvu garancku... som zvedavy co sa dozviem... ;)
    Inak co sa tyka tych elektronov - tak som nasiel jedine schopne ENZO H, 6,5x16 ET45, tie mas Brazdic v galerii na rovnakom bronzovom sedane aky mam ja... takze asi pojdem do nich....
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.09.05  18:30

    « Avensis T25 jako sanitka

    Tak jsem při letošním návratu z Chorvatska potkal Rakouský Avensis T25 Wagoon jako sanitku. Bohužel jsem ho nestihnul vyfotit, jelikož to mastil tak 180 a majáky měl vypnuté.
    Jinak jsem jel letos Chorvatsko 4 dospělí + dítě + velká rakev na střeše a kufr narvaný až po okraj. Spotřeba 6 litrů nafty. Cesta Praha-Makarska trvala 13hod i s přestávkami cca 1,5hod. Zpět jsem jel o 10min déle. Dálnice je fakt prima, ale nesmí se jet o víkendu. Nepotkal jsem jedinou kolonu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.05  10:15

    « Bez nadpisu

    Tak ohledne rychlosti mel jsem ho puvodne obuty na kolech 195 60 r 15 (ted uz jen na zimu)
    ted 205 45 r 16 88V a podvozek je znatelne pritvrzen a taky stabylita ve vysokych rychlostech se zmenila ted neni problem auto drzet kolem 200-220 ale pak prijde na radu omezovac 225 kolem 5700rpm takze do cerveneho pole jeste kus zbyva.
    V nemecku na dalnici jsem potreboval brzdit z 220 na 0 bouracka a zabrzdil jsem uplne bez problemu (kotouce na vsech 4) ABS parkrat sebou skublo a to bylo v zatačce ale vse ok vcetne posadky . :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.05  09:28

    « Bez nadpisu

    Ahoj tak jestly chces tak mam komplet cesky manual jsem z Prahy jestly mas zajem tak pisni .
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.08.05  22:35

    « manuál

    Po marném snažení v Česku jsem přivezl Avensise LB (1,8 SOL do provozu 6/2001) z Německa. Při přihlašování po mě chtějí Návod k obsluze a údtržbě v češtině (i mě by se v české verzi lépe četlo...). Nevíte někdo, zda-li se čeký manuál k tomuto vozu (z německé verze usuzuji, že je důležitý rok výroby, jinak je manuál univerzální pro všechny současně vyráběné modely Avensise) dá někde sehnat? Asi by stačilo i si jej na pár dnů půjčit...
    Děkuji za informaci, přeji pěkný den,
    Toska
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  21:35

    « Bez nadpisu

    Dakujem, ten web som nasiel ako prvy, odkaz nan je na nejakom nemeckom fore....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.05  15:08

    « Bez nadpisu

  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  13:51

    « Bez nadpisu

    Chlapci, dakujem za radu ohladom tych elektronov, skutocne nemaju spravny rozmer, aj ked na jednej stranke som ich nasiel ako odporucane pre Avensis... Hladam dalej, dost ma to zarmutilo... No, co uz. Kazdy sa uci.
    Co sa tyka chipu, bola to len ciste otazka, nejde mi o maximalnu rychlost, po cestach na ktorych sa pohybujem je zvacsa nemozne vyvinut taku rychlost. Naviac, Micheliny ktore mam, zacinaju pri 190km/h hucat (predpokladam ze gumy). Brzdil som raz intensivnejsie zo 180km/h na asi 90 kvoli kamionu, je to dost krusna chvila...
    Pre mna je skor dolezitejsia pruznost a akceleracia pri nizsich rychlostiach. Viem ze pchat do noveho motoru chip je blbost. Dost uvazujem ze o dva roky, ked planujem vymenu pojdem do 177k D-CAT ak nebude nic lepsie, co je ale este daleko...
    Opticky tuning - no priatel google mi toho vela nenasiel, Avensis pravdepodobne nie je oblubenym autom tunerov. S diskami ako som zistil je tiez problem, no neviem co z toho auta vykresem :D
    Ak mate nejake linky na jemne tuningove upravy na Avensis, dajte mi prosim vediet.
    Dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.05  09:50

    « Shi

    Já neblbnu :-) Rozhodně netvrdím, že by měl Avensis slabý podvozek nebo brzdy, na druhou stranu při ostřejší jízdě by se hodilo potlačit naklánění karoserie v zatáčkách. Když si někdo nechá zvedat výkon, tak asi nejezdí jako beránek.
    Šlo mi jen o to, že když nechat zvyšovat výkon, tak u někoho, kdo chápe, že auto není jenom motor a vnímá ho trošku komplexně. Slyšel jsem o lidech, kteří si nechali udělat chiptuning u nějakých fušerů - kroutící výkon pak sice měli jako traktor, ale převodovka jim šla do věčných lovišť behem pár desítek tisíc km.

    Spousta aut, u kterých si lidé nechávali dělat chiptuning, má v serii nějaké slabé místo. Slušná chiptuningová firma by to měla vědět a měla by to zákazníkovi naznačit. Stejně jako by měla naznačit, že hodlá-li zákazník zkoumat nové limity vozu po nachipování, tak long-life pneumatiky s rychlostním indexem T (190 km/h) nejsou zrovna dobrou volbou.
    Osobní zkušenost - kamarád, který měl na autě chiptuning, mě vezl rychlostí cca 210 km/h. Tato rychlost byla bez chiptuningu nedosažitelná - papírová maximálka byla 180 nebo 190 km/h, ale víc určitě ne. A ten blázen ani nevěděl jestli má pneu T, H, nebo V. Na autě měl něaké long-life micheliny 195/65R15, jejichž jediná dobrá vlastnost je to, že se skoro nesjíždějí. Shodou okolností byl nucen z rychlosti cca 200 km/h brzdit do zastavení - nebylo to nouzové brždění, ale nemělo to k tomu daleko - brzdili jsme, abysme nesmetli zeleného mužíka s plácačkou, který nás stavěl. Měl co dělat aby to dobrzdil. Díky zelenému mužíkovi také vím, že kamarádovi tachometr v rychlostech kolem 200 km/h měří celkem přesně.
    Kdbyby ten chiptuner nebyl mastičkář, který jde jen po penězích, ale odborník na auta, tak by kamarádovi, který rád jezdí rychle, ale jinak se o své auto moc nezajímá, minimálně doporučil jiné pneu. Pneu, které si kamarád tak oblíbil (protože se moc nesjíždí) jsou pro jeho styl jízdy dost nevhodné.
    Zkoušeli jste někdo s Avensisem nouzově brzdit z cca 180 až 200 km/h ? Jak se to chová ? Japonská auta, co se týče brzd zrovna dobrou pověst nemají. U Avensisu se sice prsili, že na brzdách intenzivně pracovali a že si za vzor vzali Porche, ale zajímala by mě praktická zkušenost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…