TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto thomasero1

    thomasero1 20.09.05  09:40

    « Re: Re: Re:

    O Avensisu Verso jsem take uvazoval. Projel jsem verzi Terra s D-4D. (V lepsi vybave uz byl tehdy mimo rozpocet). Nakonec vyhral kombicek mimo jine proto, ze v interieru Versa jsem se citil jako dodavce a kombik byl o generaci novejsi vuz...Az prijde Toyota s novou generaci Avensisu Verso urcite budu hooodne premyslet
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  08:45

    « Bez nadpisu

    Ciste hypoteticka otazka - kedy by teoreticky mohla byt planovana uplne nova generacia Avensis?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  22:56

    « Bez nadpisu

    Byl to starší celkem hranatý espace - rok výroby odhaduju cca 1990. Myslím, že výrobce o rychlostech nad 160 km/h ani neuvažoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  22:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Třeba ty stěrače měly Viagru, tak proto ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  22:07

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    SHI:Ten Espace tvojho kamarata uz bol asi velmi stari.Mal som moznost ist s Espace initial 3.5V6 220km/h a mi ver ze tam sa stierace ani nepohli.Napisal som ze islo o 1.8VVT-I ten sa do verso nedava .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  22:02

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    :lol: lenze Traffic je v predu rovny ako doska, to sa neda porovnavat :D
    jaska 150k VVTi je cool vec
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  21:57

    « Re: Re: Re: Re:

    Ja zcasti tiez odpor ,pol zivota som odjazdil v Renault Trafic >:D ale potreby v zivote su dolezitejsie .Uvazujem o 150VVT-I takze myslim ze v tom bude tiez zabava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  21:49

    « Re: Re: Re:

    Jaskaaa, je to fajne auto, ale ja mam vrodeny odpor k vysokym vozom, aj ked to ma mnohe nesporne vyhody...
    Uvazujes o diesli co benzine?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  21:41

    « Re: Re:

    Ti poviem ze Avensis verso nie je az taky obrovsky ma 4.68m ak si dobre pamatam .Corolla verso je dost male auto pre moje pouzitie.Mam 2 deti ale casto chcu ist s nami decka brata alebo svagra a uz su problemi.Do kufra ich vopchat nemozem :P Ked som bol v toyote naposledy bol tam bol Avensis Verso Linea sol cierna metaliza ,cierny kozeny int.,17-tky kolesa a max.vybava no proste nadhera to mi ver.Povedal som mu ze toto by som bral ,tak uz pozeral do cennika o vykupe folvagna a opakoval mi urcite sa dohodneme
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  21:40

    « Re: Re: Re:

    :D >:D :D >:D shi...
    Inak Avensis stiera pekne aj pri 180, sice cesta naspat stieracom ocividne trvaaa, ale da sa.... ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  21:31

    « Re: Re:

    No jestli je ten hluk v Avensisu Verso, tak to pardon, to nemohu sloužit. Ale jezdit s takovýmto korábem 180 a víc je docela nářez. Kamarád měl kdysi Renaut Espace s nějakým upraveným motorem a remcal, že když překročil 170 km/h, tak se mu postavily stěrače ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  21:23

    « Re:

    Avensis Verso je zase o niecom inom, skusal som Corollu Verso, kupuje ju kolega, mal by ju doviest o tyzden, je to velmi pekne a priestranne auto, ma opticky tolko miesta vo vnutri ako Avensis. Sice ked je hore aj treti rad sedadiel, tak do kufra toho vela neda, ale inak super. Avensis Verso musi byt materska lod...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  21:21

    « Re:

    Luboš1: ale no tak to byla přece nadsázka, bavili jsme se o japonských autech a záměrně jsem nepsal Accord.Dokonalé ticho.
    M6 se mi z trojky Avensis-Accord-M6 jevila jako nejhlučnější, protože mi to nedalo a doufal, že je to jenom náhodný kus, tak zkusil další dvě. Ty měly motor tišší(vše nafta), ale ten jeden common rail byl opravdu hlučnější než celé TDi či PD.
    Domů jsme se vraceli Octávkou a žena se mne fakt zcela vážně ptala, jestli tohle má být pokrok, tak ať si necháme naftovou Octávku. Asi to byla smůla na extra nevydařený kus a sám prodejce tvrdil,že motor má hodně divný zvuk. Proto také zajistil další dvě,chtěl prodat, ale nahlodání hlukem již bylo a to je ten problém. Třeba se mělo jet jenom v 1,8 benzín a vše mohlo být jinak. Někdy rozhodují náhody.
    Nedávno jsem kupoval Swifta a ze 2 předváděček byl každý jinak hlučný a ten co je doma je z nich nejtišší. No tak si vyber....
    Jinak nic proti M6, je to jistě dobré a rozhodně hezké auto.
    Podle mne není konst. kvalita-obecně. Už jsem jel ve 2 octávkách 66kW, kde ropák šustil tak bezva, že celé HDI&(common rail) se může jít bodnout ale také třeba v Audi za 2 melouny, kde 2,5 TDI-PD hlukem výrazně překonávalo Lagunu, Mazdu, Octávku, vše...
    P.S:auta jsou k vzteku a k tomu ty ceny nafty a benzínu a pachtování se komoušů se socanama...nakonec nám to znárodní a budeme chodit všichni pěšky, jenže aby nás pak nepřejelo nějaké bolševické hovado, že jo? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  21:12

    « Bez nadpisu

    To co som pisal o tom susedovi ze ma ten hluk v kabine bude asi pravda lebo mu to Toyota France poslala pisomne o tych spatakoch aj o dodrzovanej rychlosti pod 130km/h"myslel som si ze to povedal zo zartu o tych sklopenych zrkadlach" mimochodom on ma tiez 1.8VVT-I.Ten list mi na moje poziadanie dneska ukazal.Ale nic nemeni na tom ze asi vymenim moj VW za Avensis Verso alebo Renault Espace.S VW som velmi spokojny ,ale potrebujem nejake vacsie auto min.7 miest +velky kufor.Toyota dava lakavu ponuku ze mi odkupi mojho VW za argusovsku cenu plus mi doplati 4000eur >:D a este mozem vyvalcit nejaku zlavu.Este som to Verso poriadne nevidel ,ale cez tuto sobotu a nedelu su otvorene dni Toyoty takze ich pojdem navstivit a zajtra skusim dohodnut skusobnu jazdu ,takze hadam sa rozhodnem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  21:01

    « Bez nadpisu

    Hluk pri 180kmh je, to je jasne... nejdes predsa 60kou po meste... No ak Ti staci taketo prirovnanie - mam mesacnu dceru, ktoru som viezol 900km cez SR, CR, GE a PL, isli sme v rozmedziach rychlosti 130 - 200kmh na dialniciach, radio som mal stisene tak aby ju vyrazne nerusilo a dalo sa pekne pocuvat aj pri tych rychlostiach. Zena hovorila, ze vyraznejsi hluk je na zadnych sedadlach, no mne sa to zdalo normalne (vzdu som isiel 130 len raz), v predu je podla mna hluk uplne v poho. Podla mojho nazoru je Avensis idealny na dlhe trasy, mesto mu velmi nesedi (D-4D) motor je najtichsi nad 2200 otacok a uplne nadherna a podla mna idealna jazda je v nom okolo 140kmh/3000ot, kedy je ako barancek.
    A takto by som mohol pokracovat dalej a dalej. Motor urcite nie je pocut, do auta sa prenasa zvuk hlavne od kolies - o tom tusim pise aj whatcar, nepredstavuj si to vsak ako buracanie hurikanu - je to jednoducho klasicky sum. Tie zrkadla Ti mozem overit, nie je to problem, no podla mna nech je to aj od nich, tak je ptakovina ich za jazdy sklapat, ja som si ich po dni co som mal auto nahodou sklopil vecer pri jazde po kosiciach v premavke, a bola to sranda :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  20:52

    « Bez nadpisu

    Jak už jsem psal - kombi T25 motor 1.8 - žádné svištění, pištění ani nic podobného způsobeného větrem tam fakt není. Kdyby to tam bylo, tak bych o tom věděl, protože na hluk jsem celkem háklivý. (Musím přiznat, že mým snem je je Lexus).Ve své třídě Avensis určitě patří k tomu nejlepšímu. Rychleji jak cca 175 km/h jsem s tím nejel, takže o hluku v rychlostech rychlostech nad cca 175 km/h nic nevím, ale pochybuji, že by tam najednou začalo něco pištět.
    Hluk od pneumatik záleží hodně na použitých pneumatikách, vzhledem k tomu jaké ticho jinak v autě panuje je to to jediné, co by se v tomto ohledu mohlo trochu zlepšit. Ale v design centru asi nemají k dispozici drncavou dálnici typu D1, takže netušili, že standardní odhlučnění nemusí k dokonalosti stačit. Podotýkám, že hluk od kol je dobře utlumen, ovšem vzhledem ke kvalitnímu odhlučnění od motoru a výborné aerodynamice je to to jediné, co na některých úsecích D1 může vadit. Na úseku s kvalitním povrchem je to fakt dokonalé.
    Majitelům kombi doporučuji zkusit v létě tohle:
    Stáhnětě všechna 4 okýnka až úplně dolů a jedte rychlostí do 60 km/h - je to jako v dobře udělaném kabrioletu - žádný hluk, žádný vítr, jen drobný vánek - romantika a naprostá paráda. Ale funguje to jen když jsou stažená všechna 4 okýnka - to jsou tlakové poměry vyrovnané. Projížděl jsem takhle vinařským krajem za krásného letného počasí, poslouchal jsem Vivaldiho a kochal jsem se jako Rudolf Hrušinský ve filmu Vesničko má, středisková ... :*)
    (Teda ze silncie jsem nesjel, ale moc nechybělo ...)
    Tak a teď z poheldu někoho, kdo se snaží nějaký hluk najít:
    Málo, ale opravdu velmi málo pištění je slyšet v nízkých rychlostech, což si vysvětluji jako zvuk způsobený otvíráním a zavíráním ventilů u 16V motoru. Slyším to tady i na 16V motoru ve Fabii - ze svého okolí jsem si toho všiml jen já a jeden známý, který je na vysokofrekvenční pískot velmi háklivý. Další tiché pískání v určitých rychlostech se dá najít při určitém typu zimních pneumatik za určité rychlosti na občas se vyskytujícím vlhkém velmi hladkém povrchu. A to je skutečně vše. Žádné jiné pískání jsem nikdy neslyšel - a to mám uši jako netopýr.
    Podotýkám, že zatímco tady se ve všech případech jedná o velmi tiché pískání, tak naopak dunění koncernových TDI motorů mě přivádí k šílenství. Hluk rozhodně není u Avensisu kombi problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 19.09.05  20:42

    « Re:

    Pokud chceš skutečně hlučné auto, kup si Mazdu6-možná po faceliftu to vyřešili(?), nevím, nejel jsem, ale tam je aerodynamický hluk naprosto kouzelný(na třídu vozu), ropák byl i zahřátý také velmi dobře slyšet,na volnoběh překonával i PD od VW, o hluku od pneumatik ani nepíši. Třeba to napravili, ale doma to bylo před časem auto č1, které se koupí a žena se tvrdě postavila proti, že v tomhle nehodlá jezdit. Do té doby prošlo vše...Vyzkoušel jsem 3 kusy, protože jsem ji fakt zoufale chtěl, ale hluk byl nepřijatelný, seč je to stále nádherné auto.
    K tomu motoru - Zvnutra aj zvonku je diesel od Mazdy 6 omnoho tichsi ako TDI PD. Mal som to moznost porovnavat tym sposobom, ze stali auta pri sebe (Passat predoslej generacie).
    Pri beznej jazde pocut zahriaty motor iba pri zrychlovani, alebo az nad 160km/h.
    Hluk od pneu - to je pravda, dodavane Brigestony su uz raz take, ale pravda je aj to, ze to mohli odhlucnit lepsie.
    Aerodynamicky hluk - pocutelne slabe akoby prefukovanie od zadneho praveho okna - po vymene tesneni je to lepsie a sem tam pocutelne iba mnou :-) Ak fuka silny vietor, tak to pocut aj vnutri, ale pri bezvetri je M6 absolutne ticha a hluk prenika az po prekroceni 160km/h.
    Avensis bude urcite vo vyssich rychlostach tichsi (predsalen je to nocsi model a odhlucnenie bude lepsie). Mondeo bolo podla mojich skusenosti tichsie, stara Octavia omnoho hlucnejsia, Passat predoslej generacie bol na tom rovnako ako M6. P307 lepsie az do urcitej rychlosti (potom vsetko prehlucil motor) Tazko vsak porovnavat. kedze pri jazde v tychto vozoch urcite neboli rovnake podmienky.
    Podla testov napr. v novom Passate bol aerodynamicky hluk jeden z dovodov kritiky (silny uz od 130 km/h).
    Nechcem obhajovat M6, hluk vo vnutri je jedna z mala veci, ktore mi vadia. Ale jednoznacne napisat, ze "Pokud chceš skutečně hlučné auto, kup si Mazdu6" je absolutna blbost. Ale je pravda, ze Lagunu som neskusal :)
    Asi vazne pojdem ptestovat ten novy diesel od Toyoty v Avensise. A skusim hlavne tu dialnicu :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  19:48

    « Bez nadpisu

    no ono je fakt, že o Mazdě 6 tam píšou: "Wind noise isn’t excessive and the 6 Estate is a calm cruiser, ideally suited to long motorway journeys" a o tý jak z testů i diskusí vychází, že zrovna ideální není....
    ...no nicméně k tomu hluku je na tom zmiňovaném fóru docela dost výtek... třeba "I have 2005 Avensis 1.8 VVTi. The same problem, wind noise on high speed. Checked door seals, they were OK. Finally, on high speed I remembered to retract, close outside mirrors using auto-close button. As soon as mirrors closed, noise was gone. Opened them back and noise was there. Speed 160-180 km/h."
    a to není jediný, kdo tam podobný problém má, a když ho teď vidím i v tomhle fóru tak jsem prostě zvědavej, jak to ve skutečnosti je. Vím, že máte svoje auta rádi a považujete je za nejlepší pod sluncem ;-) ale prostě jenom chci vědět, jestli se ten hluk projevuje i u někoho z vás (ideálně s motorem 1.8VVT-i), když to několik lidí zmiňuje v jiných fórech, nepovažoval bych to za nějakou blbost... a nekamenujte mě, že pochybuju o kvalitách toyoty, jenom si chci zjistit všechny možné a nejlépe nezaujaté informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.05  19:38

    « Re:

    michal67: podepisuji se pod to, seč jsem nakonec volil jinak, ale Avensis a hluk je hloupost a o kvalitě auta nemá smysl pochybovat(no tak teď mění hadičku od posilovače brzd, ale to se stává všem,ne?)
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  19:20

    « Bez nadpisu

    V období výběru auta jsem měl možnost během jedné hodiny vyzkoušet naftového Avensise a Mazdu 6(140k) a kromě nepatrně lepšího zátahu působil Avensis ve všech ohledech výrazně lepším dojmem než Mazda.Motor byl krásně tichý.Dokonce se mi zdálo,že ve vyšších rychlostech byl tišší než benzinová verse Avensise 1.8.Je to vynikající auto i když já jsem nakonec volil jikak.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…