TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
modus ponens 22.09.05 17:53
« sviecky na Avensis 1.8 VVT-i
Zdar vospolok,
chcel by som tu nadhodit temu sviecok. Blizi sa mi prehliadka po 60tis. km a v ramci nej aj vymena sviecok. Mate niekto prehlad o svieckach Denso? Ktory typ sa hodi na motor 1.8 VVT-i? V navode mam uvedeny aj nejaky typ od Densa, ale uvazujem, ci neskusit tolko ospevovane Iridium Power. Mohol by niekto poradit? Mam trochu blby pocit, lebo Iridium Power nie su v zozname sviecok doporucenych vyrobcom... :'-( -
"-- skrytý --" 21.09.05 12:13
« Bez nadpisu
Brázdič: to jsem psal já o hluku v naftové M6-prodejce sám souhlasil, že je jejich auto nějaké víc hlučné(motor byl opravdu neuvěřitelně hlučný a překonal i naši tehdejší TDI), proto jsme zkusili další 2 ks(tam už lepší), ale zase to bylo v jiné barvě, takže byla možnost objednat naši barvu a doufat, že motor nebude jako v předváděčce(mělo to asi 1300 km)-a to se přiznám, za řádově 700 tis. jsem nechtěl riskovat.
Avensis byl tichý každý(zkusil 1 naftu a 2 benzíny), ale přístup prodejce mne odradil, měl v tom dost guláš a chtěl auto protihodnotou téměř zadarmo-u konkurence přihodili 100 tis navíc a byla otázka, jestli těch 100 tis.co "vydělám" , neutratím za případné poruchy-doufám, že ne.
Ale o tichosti Avensissu není pochyb. Navíc je i hezký. ;-) -
"-- skrytý --" 21.09.05 10:24
« Bez nadpisu
Je možné, že se mýlím, ale filtr pevných částic je v podstatě platinový nebo palladiový "katalyzátor". Pokud je tam platinový povrch, tak je nafta libovolná, pokud by tam snad byl palladiový, tak by ta nafta měla mít nízký obsah síry, protože palladium se se sírou nemá rádo. -
« Avensis DCAT-180
Sledujem tu uz par dni diskusiu na tému Avensis 177kW a tak som zamieril k predajcovi zistit viac.
Avensis DCAT-180 je u nas v predaji a aj k dispozicii na testovanie. Vcera som sa sice nevozil - dosiel som totiz na zaverecnu, ale dohodol som si jazdu. Jediné na čo ma predajca upozornil je velky dopyt po tomto type auta, čo znamená že v pripade zaujmu zrejme nebude skladom a treba cakat na vyrobu.
Prekvapil ma cenovy rozdiel +105tis Sk! oproti D4D-150 pri tej istej vybave - co sa mi zda dost - ale predajca to odovodnoval technologiou DCAT.
Na co mi ale nevedel s urcitostou odpovedat bolo, ci DCAT vyzaduje inu naftu ako obycajny diesel - pozna na to niekto z vas odpoved?
BTW priamo som sa spytal aj na spominany aerodynamicky hluk - z jeho reakcie bolo jasne ze o tom nieco vie... ale nechcelo sa mu do toho, spomenul len ze to bola otazka niektorych modelov, ale ze u tychto dieslov je to v pohode - viac som ho netrapil -
« Re: Re: Re: Re:
To JirkaP: To se právě pleteš. Já jsem objednával auto v předpemiéře, tj. první den, kdy byl Avensis představen v ČR a byly tu na předvádění pouze 2 benzínové varianty 1,8VVTi sedan a 2,0 D-4 wagon. Nafta byla v tu dobu ještě v nedohlednu a jediné co mi tedy zbývalo bylo svézt se v benzínu a věřit papírovým hodnotám nafty. Sám jsem nečekal že bude auto ve vysokých rychlostech s naftou tak tiché, ale co mi trochu schází, je téměř neslyšný chod motoru při volnoběžných otáčkách či rozjezdech. Tam benzín určitě vede.
Ještě bych tady ale podotknul, jak tady někdo uváděl, že je Mazda 6 v dieslu hrozně hlučná, tak já jsem z ní měl celkem dobrý dojem. MJe o něco hlučnější než Avensis, ale o dost tiší než O1 81kW. Mě u M6 zklamal podvozek, který se mi zdál u Avensisu lepší, ale o tom už jsem tady toho v minulosti napsal hodně.
A ještě k tomu pískání. Jediné co mi kdy pískalo z hlediska aerodynamiky byly střešní příčné nosiče od firmy THULE pokud jsem na nich neměl připevněnou rakev. Jinak nikde ani náznak pískání a s rakví na střeše je to taky OK. Pokud jde o jiné pískoty, tak je slyšet při prudkém brzdění či zásahu stabilizačního systému nepatrné elektronické pískání z přístrojovky někde u spolujezdce. Zřejmě je tam nějaká řídící jednotka která je nepatrně slyšet když maká naplno. -
Jirka185 20.09.05 22:20
« Re: Re: Re:
To: Brazdic - Proc jsi si nakonec koupil diesel ? Ja jsem o benzinu ani neuvazoval (predchozi auto byl taky naftak), ale ted mi trochu vrta hlavou, zda jsem neudelal chybu. Podle vseho benzin nezere o tolik vic a preci jen bych cekal ze nenadela tolik hluku. Ty jsi zkousel obe verze, tak jsi k tomu musel mit nejaky duvod, ne ? -
"-- skrytý --" 20.09.05 18:35
« Bez nadpisu
Keby bol Avensis combi zo 7 miestami ako to ma 307 SW aj ked su provizorne (pre male deti )urcite by som nevahal.Aj tak som si objednal skusobnu jazdu na nedelu rano s Avensisom Verso 150VVT aj s combikom tym 170 konovym dieselom.500m od predajne je dialnica tak to poriadne v nedelu vyskusam :D -
thomasero1 20.09.05 09:52
« Re:
Stran hluku musim potvrdit, co jiz bylo receno. Avensis je skvele odhlucneny vuz. "Problem" byva obcas s hlukem kol v nekterych "panelovych" castech dosluhujici D1 nebo napriklad na kostkach u stadionu Sparty na Letne. Naopak na kvalitni dalnici napr. mezi Olomouci a Lipnikem nad Becvou nebo v Chorvatsku nevite, ze jedete v aute a muzete v klidu vychutavat hudbu. Hluk od zrcatek jsem v Avensisu jeste neslysel. To jsem naopak zazil v Seatu Toledo II. Mel jsem take moznost projet Lexus GS430 a prestoze je Lexus supertichy vuz, ten skok od Avensisu nebyl zas tak markantni.