TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.09.05  12:55

    « Bez nadpisu

    1.8 VVT-i 105kW Stejný motor, jinak naprogramovaná elektronika, nejspíš kvůli těm emisím. Kód motoru je stejný (1ZZ-FE nebo tak nějak), takže hardware bude stejný.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 23.09.05  10:47

    « Re: Re: Re: sviecky na Avensis 1.8 VVT-i

    1.8 VVT-i 105kW je zrejme neeuropska verzia (americka?), ktora vraj nesplna EU emisne limity. Aspon take nieco som kdesi cital...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.05  10:16

    « Re: Re: sviecky na Avensis 1.8 VVT-i

    takze potrebujes IK16, inak ten manik z AZautodiely by ti to ma este potvrdit.
    Inak viete nieco o 1.8 VVT-i 105kW ? Daky novy motor ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.05  08:43

    « Re: sviecky na Avensis 1.8 VVT-i

    SirAnton: no na vysledok som zvedavy aj ja. Dobre ceni maju v BA AZautodieli. Na fabia fore som pisal aj kont.
    az-autodiely@nextra.sk
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.09.05  18:32

    « Denso

    [odkaz]
    Až je pořídíš, tak sem prosím napiš zda pozoruješ změnu k lepšímu/horšímu či furt nastejno.
  • 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 22.09.05  17:53

    « sviecky na Avensis 1.8 VVT-i

    Zdar vospolok,
    chcel by som tu nadhodit temu sviecok. Blizi sa mi prehliadka po 60tis. km a v ramci nej aj vymena sviecok. Mate niekto prehlad o svieckach Denso? Ktory typ sa hodi na motor 1.8 VVT-i? V navode mam uvedeny aj nejaky typ od Densa, ale uvazujem, ci neskusit tolko ospevovane Iridium Power. Mohol by niekto poradit? Mam trochu blby pocit, lebo Iridium Power nie su v zozname sviecok doporucenych vyrobcom... :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  23:19

    « Bez nadpisu

    jarod - ahaaa, no preto som sa pytal, ze ja som kupoval Avensis v Nitre a tam sa tiez jazdi asi 500m na dialnicu - obchvat okolo NR... ;) Inak s tymi cenami, mas pravdu, no na druhej strane mne sa auto na SVK oplatilo kupit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  16:57

    « Re: Re: Re:

    Brázdič: Já se řídím následujícím heslem: "Auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych ho řídil!"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  15:59

    « Re: Re:

    To Mitsi: Ty tě museli mít rádi >:D Až budu příště vybírat auto, tak tě v něm nechám svézt. Pokud to vydrží, tak už vydrží všechno :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  12:32

    « Bez nadpisu

    Atlis:Nie v Nitre budem ju testovat vo Versailles F.Z dovodu ze tu mam trvaly pobyt.Na Slovensku uz nebudem kupovat auto lebo sa to nevyplati.Tu mam za rovnake peniaze (ak nie za mensie)auto z lepsou vybavou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  12:31

    « Re:

    A mně se dokonce podařilo dieselovou předváděčku M6 po ujetí nějakých 26 km dokonce zadřít! (Už jsem to kdysi popisoval v sekci Mazda.) Natočeno měla v té době cca 8 tis. km. Dealer ani necekl, asi věděl proč...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  12:13

    « Bez nadpisu

    Brázdič: to jsem psal já o hluku v naftové M6-prodejce sám souhlasil, že je jejich auto nějaké víc hlučné(motor byl opravdu neuvěřitelně hlučný a překonal i naši tehdejší TDI), proto jsme zkusili další 2 ks(tam už lepší), ale zase to bylo v jiné barvě, takže byla možnost objednat naši barvu a doufat, že motor nebude jako v předváděčce(mělo to asi 1300 km)-a to se přiznám, za řádově 700 tis. jsem nechtěl riskovat.
    Avensis byl tichý každý(zkusil 1 naftu a 2 benzíny), ale přístup prodejce mne odradil, měl v tom dost guláš a chtěl auto protihodnotou téměř zadarmo-u konkurence přihodili 100 tis navíc a byla otázka, jestli těch 100 tis.co "vydělám" , neutratím za případné poruchy-doufám, že ne.
    Ale o tichosti Avensissu není pochyb. Navíc je i hezký. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  10:24

    « Bez nadpisu

    Je možné, že se mýlím, ale filtr pevných částic je v podstatě platinový nebo palladiový "katalyzátor". Pokud je tam platinový povrch, tak je nafta libovolná, pokud by tam snad byl palladiový, tak by ta nafta měla mít nízký obsah síry, protože palladium se se sírou nemá rádo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  08:20

    « Avensis DCAT-180

    Sledujem tu uz par dni diskusiu na tému Avensis 177kW a tak som zamieril k predajcovi zistit viac.
    Avensis DCAT-180 je u nas v predaji a aj k dispozicii na testovanie. Vcera som sa sice nevozil - dosiel som totiz na zaverecnu, ale dohodol som si jazdu. Jediné na čo ma predajca upozornil je velky dopyt po tomto type auta, čo znamená že v pripade zaujmu zrejme nebude skladom a treba cakat na vyrobu.
    Prekvapil ma cenovy rozdiel +105tis Sk! oproti D4D-150 pri tej istej vybave - co sa mi zda dost - ale predajca to odovodnoval technologiou DCAT.
    Na co mi ale nevedel s urcitostou odpovedat bolo, ci DCAT vyzaduje inu naftu ako obycajny diesel - pozna na to niekto z vas odpoved?
    BTW priamo som sa spytal aj na spominany aerodynamicky hluk - z jeho reakcie bolo jasne ze o tom nieco vie... ale nechcelo sa mu do toho, spomenul len ze to bola otazka niektorych modelov, ale ze u tychto dieslov je to v pohode - viac som ho netrapil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  23:14

    « Re: Re: Re: Re:

    To JirkaP: To se právě pleteš. Já jsem objednával auto v předpemiéře, tj. první den, kdy byl Avensis představen v ČR a byly tu na předvádění pouze 2 benzínové varianty 1,8VVTi sedan a 2,0 D-4 wagon. Nafta byla v tu dobu ještě v nedohlednu a jediné co mi tedy zbývalo bylo svézt se v benzínu a věřit papírovým hodnotám nafty. Sám jsem nečekal že bude auto ve vysokých rychlostech s naftou tak tiché, ale co mi trochu schází, je téměř neslyšný chod motoru při volnoběžných otáčkách či rozjezdech. Tam benzín určitě vede.
    Ještě bych tady ale podotknul, jak tady někdo uváděl, že je Mazda 6 v dieslu hrozně hlučná, tak já jsem z ní měl celkem dobrý dojem. MJe o něco hlučnější než Avensis, ale o dost tiší než O1 81kW. Mě u M6 zklamal podvozek, který se mi zdál u Avensisu lepší, ale o tom už jsem tady toho v minulosti napsal hodně.
    A ještě k tomu pískání. Jediné co mi kdy pískalo z hlediska aerodynamiky byly střešní příčné nosiče od firmy THULE pokud jsem na nich neměl připevněnou rakev. Jinak nikde ani náznak pískání a s rakví na střeše je to taky OK. Pokud jde o jiné pískoty, tak je slyšet při prudkém brzdění či zásahu stabilizačního systému nepatrné elektronické pískání z přístrojovky někde u spolujezdce. Zřejmě je tam nějaká řídící jednotka která je nepatrně slyšet když maká naplno.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  22:38

    « Bez nadpisu

    Jarod - nejdes ju nahodou testovat v Nitre? ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jirka185

    Jirka185 20.09.05  22:20

    « Re: Re: Re:

    To: Brazdic - Proc jsi si nakonec koupil diesel ? Ja jsem o benzinu ani neuvazoval (predchozi auto byl taky naftak), ale ted mi trochu vrta hlavou, zda jsem neudelal chybu. Podle vseho benzin nezere o tolik vic a preci jen bych cekal ze nenadela tolik hluku. Ty jsi zkousel obe verze, tak jsi k tomu musel mit nejaky duvod, ne ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.05  18:35

    « Bez nadpisu

    Keby bol Avensis combi zo 7 miestami ako to ma 307 SW aj ked su provizorne (pre male deti )urcite by som nevahal.Aj tak som si objednal skusobnu jazdu na nedelu rano s Avensisom Verso 150VVT aj s combikom tym 170 konovym dieselom.500m od predajne je dialnica tak to poriadne v nedelu vyskusam :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  17:54

    « Re: Re:

    To thomasero: Za kolik jezdíš s 2.0 108kW ? Když jsem si tenkrát projížděl předváděčku, tak mi ukazoval 8,3 litru a to jsem ho celkem proháněl.
  • « 00 Reagovat !

    foto thomasero1

    thomasero1 20.09.05  09:52

    « Re:

    Stran hluku musim potvrdit, co jiz bylo receno. Avensis je skvele odhlucneny vuz. "Problem" byva obcas s hlukem kol v nekterych "panelovych" castech dosluhujici D1 nebo napriklad na kostkach u stadionu Sparty na Letne. Naopak na kvalitni dalnici napr. mezi Olomouci a Lipnikem nad Becvou nebo v Chorvatsku nevite, ze jedete v aute a muzete v klidu vychutavat hudbu. Hluk od zrcatek jsem v Avensisu jeste neslysel. To jsem naopak zazil v Seatu Toledo II. Mel jsem take moznost projet Lexus GS430 a prestoze je Lexus supertichy vuz, ten skok od Avensisu nebyl zas tak markantni.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…