TOYOTA Avensis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Re:
To JirkaP: Celkem s tebou sohlasím a ty problémy co popisuješ jsem měl vesměs také a servis je yřešil.
1, Nemohu si pomoc, ale Octavia mela rozhodne pohodlnejsi sedadla.
Vyhovovala mi jejich tvrdost a moznost nastaveni bederni operky.
--Tak tady teda nesouhlasím. Myslím že sedáky v Oktávce jsou šílené.
2, Palubni pocitac Avensisu neumoznuje manualni nulovani a automaticke blbne. Pocitac se mi nuluje aniz bych tankoval (zpravidla parkuji v kopci a nasikmo). Soucasne mam pocit, ze deklarovana spotreba je podhodnocena.
--Ano manuální nulování není možné, ale samovolné resety při stání v kopci atd. jsou prý kontrukční problém, který nelze řešit. I tak mi ho Toyota Tsusho vyřešila, ale ani neví jak. Prý nic nenašli a přitom jsem už nějakých 45tisíc neměl samovolný reset. Reálná spotřeba mi ale celkem souhlasí s PP (+-0,3 litru/100km).
3, Z palubky v oblasti displeje palubniho pocitace se ozyva nejake vrzani. Soucasne vrze roleta zavazadloveho prostoru (v servisu mi tam nalepili nejake podlozky, ale vrze to dal).
--Má palubka si ani nevrzene a to jsem na tyhle zvuky extra citlivý! Roleta zavazadlového prostoru mi taky vrzala a podlepili ji nějakými podložkami. Od té doby klid.
4, Prevodovka je abnormalne citliva, obcas musim proslapnout spojku abych mohl zaradit. Oproti jinym autum je treba vetsi ovladaci silu.
--Při couvání někdy musím znovu prošlápnout spojku abych zařadil zpátečku, jinak při jíézdě dopeřdu je vše OK. Měl jsem i u předchozích aut.
5, Servis si me pozval na nejakou preventivni vymenu hadicky u brzd.
--Otázka pár minut. Dají ti místo běžné gumové hadičky jinou hadičku, která má na sobě jakoby husí krk z alobalu. Už mi to dělali také.
I když sjem taky musel řešit tyto drobnosti, tak si Toyotu po předchozích zkušenostech s jinými značkami nemohu vynachválit. Zrovna Škodovka a Ford byly vozy, ze kterých jsem byl nejíc nešťastný. O přístupu servisu ani nemluvím. Ať zvolím DUBU nebo TSUSHO, přístup je vždy skvělý a auto dostanu vždy umyté. Jen doufám že se Toyota časem nezkazí jako některé jiné automobilky. -
Jirka185 11.10.05 23:14
« Re:
Tak dekuji za vysvetleni :-)
Tohle forum sleduji pravidelne. Osobne jsem s Avensisem spokojeny a ve srovnani s predchozim vozem je to velky pokrok. Mel jsem Octavii Combi (model 2000) a musim konstatovat totalni nespokojenost a to v oblasti poruchovosti (jinak to vlastne bylo dobre auto).
Avensise mam rok (najeto 23 000 km) a zatim bez vaznejsich problemu (u Octavie v te dobe uz byly).
Par drobnosti vsak mam:
-- Nemohu si pomoc, ale Octavia mela rozhodne pohodlnejsi sedadla. Vyhovovala mi jejich tvrdost a moznost nastaveni bederni operky.
-- Palubni pocitac Avensisu neumoznuje manualni nulovani a automaticke blbne. Pocitac se mi nuluje aniz bych tankoval (zpravidla parkuji v kopci a nasikmo). Soucasne mam pocit, ze deklarovana spotreba je podhodnocena.
-- Z palubky v oblasti displeje palubniho pocitace se ozyva nejake vrzani. Soucasne vrze roleta zavazadloveho prostoru (v servisu mi tam nalepili nejake podlozky, ale vrze to dal).
-- Prevodovka je abnormalne citliva, obcas musim proslapnout spojku abych mohl zaradit. Oproti jinym autum je treba vetsi ovladaci silu.
-- Servis si me pozval na nejakou preventivni vymenu hadicky u brzd.
Vypada to jako drsny vycet, ale uvedl jsem i veci, ktere by leckdo presel bez povsimnuti. Jsem fakt puntickar.
S Octavii jsem mel daleko vaznejsi problemy a moje rozhodnuti pro Avensis hodnotim jako spravne. Soucasne musim uvest, ze pristup servisu Toyoty je o 100% lepsi nez pristup u Skodovky. -
"-- skrytý --" 10.10.05 13:28
« Bez nadpisu
JirkaP: není žádná sekce, jenom je to škatulkováno na jednotlivé vozy, něco je aktuálně k vidění, něco je v archívu a je třeba dohledat.
Brázdič to píše správně.
Pokud se to obecně "zvrhne" v klub bezmezně nadšených majitelů, bude to o ničem. Každé auto či výrobce má občas problém a jde o míru četnosti a ochotu to řešit a ne odpálkovat do autu.
Ať se to líbí nebo ne, Toyota se snaží řešit, Renault-asi díky prodejnímu úspěchu-to trošku pálkuje.Kdybych to nezažil, tak to nepíši. Mně ta oprava bude nakonec stát to, co ušetřím na ceně, za jejich prohlídku-dostane to soukromník(rozdíl jejich a jeho ceny za prohlídku vč.materiálu). Protože má kvalifikaci, použije předepsaný materiál, má vybavení, záruka normálně platí. Tohle jim trochu uniká...Teoreticky nic neprodělám, ale vadí mi ten přístup, kdy jsou hoši od Renaulta přesvědčeni o dokonalosti výrobku.Fajn, já jim to neberu, chápu a dost vím o tlacích dovozce na prodejce neuznávat atd., ale vše má své hranice.Jinak proti Renaultu nic nemám, jenom tu drobnost, že je první a poslední v domě.
Takže jak praví klasik:Japonec až nakonec a pohoda. ;-) -
« Re: Re:
To JirkaP: Ne je tady jen diskusní forum, ale každý tady většinou jen pěje báje, ale málokdo se tady pochlubí s reálnými fakty, jakož jsou i závady a skutečné ceny servisních prohlídek. Buď by se tady mělo psát všechno, nebo nic. Tahle diskuse by měla pomáhat zájemcům o nový vůz, aby si správně vybrali a né k tomu, aby byl člověk dezorientován a myslel si že každý dnešní vůz je kvalitní, tak jako to slýchám od jednoho známého, co tomu skutečně věří :D -
« Re: Re: Re:
To Petr T.: Neboj nejsem dnešní, ale myslel jsem tím Čechy. Asi to tak ale nevyznělo. Toyota bude za chvíli největší automobilkou na světě a zaslouží si to. Většina čechů ale uvažuje tak, že co je levné, to se vyplatí. Já se raději držím hesla že nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. -
"-- skrytý --" 09.10.05 16:42
« TOYOTA VSTOUPILA DO SUBARU
Druhá největší automobilka světa, japonská Toyota, se stala novým aliančním partnerem menší japonské automobilky Subaru, respektive její mateřské společnosti Fuji Heavy Industries (FHI). Za podíl ve výši 8,7 % (68 milionů akcií), který odkupuje od General Motors, zaplatí podle listu Automobile News 302 milonů dolarů. GM se však zbavuje celého svého dvacetiprocentního podílu, který koupil v roce 1999. Zbytek hodlala americká automobilka prodat na volném trhu, společnost Fuji Heavy Industries však okamžitě oznámila, že těchto zbývajících 90 milionů akcií odkoupí do GM zpět. Toyota o navýšení svého podílu podle vlastního vyjádření neuvažuje, přesto bude se svými 8,7 % největším podílníkem Fuji Heavy Industries. Naplánována je společná pracovní skupina, která bude vyhodnocovat možné oblasti spolupráce mezi dvěma japonskými automobilkami jak v oblasti vývoje, tak výroby.
Důsledkem odprodeje podílu GM v Subaru je mimo jiné zastavení vývoje SUV modelu Saab 9-6x, vycházejícího z modelu Subaru B9 Tribeca. FHI za zrušení účasti ve společném projektu od GM 43,9 milionu dolarů. Celkem na koupi a následném odprodeji podílu v FHI General Motors podle odhadu analytiků prodělá okolo 750 milionů dolarů. -
"-- skrytý --" 09.10.05 16:32
« Re: Re:
To Brázdič: Nesouhlasím. Čěši jsou malověrní a evropská auta žerou, ale v Evropě (západní, kde mají peníze a koupí si kvalitu) i v USA je vidět neustálý a nepřetržitý vzestup Japonců. To si piš, že Avensis a Lexus IS s D4D 180 D-CAT budou v západní Evropě velké hity!!! Peníze na to mají a dokonalé systémy odlučování částic jako je D-CAT v kombinaci s výkonem / krouťákem budou na trzích jako je Německo a UK prodejní bombou!!! A tato situace se jednou přenese i k nám. Problémem je ovšem, že všechny ty nekvalitní eurosra..ky se k nám rychle dostávají jeko ojetiny, a kvalitní japonci tam na západě zůstávají, protože jejich majitelé necítí potřebu se jich po 3 letech zbavit... -
"-- skrytý --" 09.10.05 16:22
« Čekám pouze na zahájení prodeje...
těchto nových motorů shodou okolností objemu 1,5 u Nissanu i Toyoty. Zatím se prodávají poze v Japonsku. Pak budu schopen dostat svíčky pro náhradní spotřebu, a potom to vyzkoušíme... :!: A toho bohdá nebude, abychom to nevyužili.
Nakonec Japonec!!! (Ale asi v dieselu a Lexus IS, pro mne je to vhodnější typ vozítka, hodně najezdím, a Toyota učinila velký pokrok, D-CAT mne také oslovuje.) -
« Re:
To IT: No to zní snad až přehnaně >:D Jo jsem ale skutečně velmi spokojený i když s bývalou Carinou jsem nemusel řešit za nějakých 170tis. vůbec nic. Carinu jsem ale kupoval na úplném konci její výroby (1998) a Avensise na samém začátku. Také je nutné přihlédnout k tomu, že kvalita klesá všude a nejenom v automobilovém průmyslu. Kde jsou ty časy co jsem zákazníkům prodával počítače co jim sloužily 12 let (nebo-li dodnes). I když stále používáme výběr toho nejlepšího na trhu, životnost se zhoršuje a můžou za to výrobci dílů, kteří šetří kde to jen jde a na trh chrlí neodskoušené novinky. Pořád jsme ale kvalitou úplně někde jinde než velké počítačové firmy, co do toho ládují vše co jim přijde pod ruku, jen když je to levné. O hypermarketech raději pomlčím úplně. Když jim někdo chce dodávat, musí jim to dodat skoro zadarmo a tudíž se musí ušetřit kde to jen jde, hypermarket to pak označí jako AKCI a pak si to stejně prodá za běžnou cenu, ale za tu by mohl mít zákazník daleko vyšší kvalitu a také servisní zázemí.
Dokud se budou lidi řídit jen nízkou cenou a reklamou, budou výrobci klidně vyrábět zmetky. Stačí se podívat na prodejnost Renault, Peugeot vs. Toyota, Mazda. Čím větší zmetek, tím se to líp prodává :( -
"-- skrytý --" 09.10.05 10:40
« Bez nadpisu
Brázdič: Tiše závidím. Toyota si přizná chybu. Tohle u Renauta nehrozí. Na konkurenčním autorevue...se rozpotala diskuse, že pár nespokojenců s Renaultem dělá vědu z nějakých problémů, které se stávají všude a že většina je spokojena. Jistě, všude se stavají problémy, většina to na auto.cz aj. nepíše, já osobně byl líný se registrovat, resp. měl tak málo času, že 2 roky jen četl a nic nepsal.
U Laguny2 se občas sjíždějí některé přední kotouče, zpočátku to někomu uznali, nyní ne.
Budu kupovat nové za své.Nejprve kotouče a až dojde na velké auto, bude to japonec.V tom mám jasno.
K mlčící většině: nikdy nebude většina majitelů psát, to je iluze, ale z toho co se objeví, je jasné, pro koho je zákazník i po zakopupení auta a pro koho ne.
Mně dorazili tím, že jsem brzdil-tak se zevnitř udělaly rýhy a to proto, že jsou u plovoucího třmenu na vnitřní straně pístky(větší síla).
Dík za tuto info. Jenom se potvrzuje, proč jde Toyota tak nahoru.
Takže Toyota to má za 1* a dál není co dodat. ;-)
Jak se dosplácí, je to můj favorit č.1.Avensis, co jiného ;-) -
"-- skrytý --" 08.10.05 20:19
« Iridium Power, Tough, Racing
To syr Anton: >:D Iridium Power vydrží od 50 tkm do 100 tkm. Iridium Tough dvojnásobek při ceně o 1/3 vyšší. Pozn: Ceny jsou IP 600 Kč cca, IT, 800 Kč cca za 1 ks. Pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Všechny nejnovější dražší modely Toyoty (od Avensis výše + Lexus) jsou již osazeny iridiovými svíčkami (long life) s elektrodou 0,7 mm. Ale 0,4 mm IP a IT jsou ještě stále výkonnější. Toto asi skončí s nástupem nových generací motorů, které budou osazeny svíčkami Double Iridium (nové motory 1,5 Toyota a Nissan). Proti střdové elektrodě 0,4 mm je posazen již ne platinový čip, ale iridiová tyčinka o průměru 0,4 mm. Mezi tyto elektrody je poté koncentrována jiskra... Zdravím MITSI. -
« Re: Re: Re: Toyota Avensis D-4D 85kW prohlídka 60 tis. km
To Lubos1:
U polžky chladící kapalina je napsáno 3ks, tak to jsou asi 3 litry a 3 litry destilované vody.
Pilový filtr byl dobrý a nebyl důvod ho měnit, ale jinak jsem za něj platil při 30tis. kontrole 985,-Kč bez DPH. Možná na to má vliv to, že filtr jednou za půl roku vyndám a vyluxuju. Je pak zase jako nový a je to otázka povolení jednoho šroubku.
A teď pozor !!! Dnes mě velice potěšil telefonát od pana Koreckého ze zastoupení Toyoty. Při 30 tis. kontrole jsem si stěžoval na to, že mi již museli měnit zadní destičky a to mi přišlo docela brzo. Cena byla sice pouhých 1200,-Kč bez DPH, ale šlo o princip. Byla sjetá hlavně jedna destička a ostatní byly celkem OK. Dnes mi sám volal a oznámil mi, že jsem měl na autě nějak špatně brzdič, nebo tak nějak a že mi výměnu zadních destiček dodatečně uhradí v plném rozsahu. Tím tedy vyřešili jedinou drobnost, která mi za dobu provozu Avensisu pokazila náladu.
Okrem toho existuje uz v sucasnosti Corolla aj Yaris s benzinovym turbo motorom, takze nejake skusenosti uz su.