Prevodovka nebo klouby?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Hlucnost
Jo jo, na tom kloubu to "nepoznas". Neni tam prilis
moc co poznat. Mozna, ze kdyz budes mit novy a stary vedle sebe,
tak poznas jisty rozdil ve treni pri otaceni, ale
vizualne nemusi byt vubec poskozen, zadne obrouseni, vrypy, opotrebeni
a prestu "krupe", "boucha"... Take bych to tipl na ten
vnejsi homo... Nechces si rovnou vymenit i svislaky a i na druhe strane? Kdyz uz v tom budes :-D -
« Re: Hlucnost
Jo,to bude ono,pribrzdit. Nahore to bylo,tocilo to,ale nebrzdeny. Ty vnitrni mi taky nepripadaj prilis pravdepodobny,na stejnym typu auta pri podobnym zpusobu jizdy uz jezdej 10 let,ale mozny je vsechno. Samozrejme,ze kdyz jsem je vyndaval a prohlizel,tak byly vymyty docista a tuk novej a v patricnym mnozstvi. Je fakt,ze kdyz se na neco prijde v tomhle pripade vizualne,bude to asi jen tesne pred smrti,ty mensi vady se bez zatizeni asi nepoznaj.Moc diky za nazory,jestli vas jeste neco napadne,piste. Jo,setkal jsem se jeste s nazorem,ze by mohl byt zadrhel nekde v prevodovce,loziska diferak atd. Ale pochybuju,ze jina by mela uplne totoznou zavadu,takovy smolar snad jeste nejsem. -
« Re: Hlucnost
Spíš než poloosa (to je jen kus železa) to bude dělat vnější kloub, který se ozývá v jiné, než přímé poloze a je jedno, jestli je motor v tahu, nebo brzdí, ty vnitřní nejsou tak namáhaný (pouze propérování, ale ne rejd), takže asi vyměnit i ten poslední. Dá se to prověřit, při zvednutým předku dej plné rejdy a se zařazenou rychlostí na volnoběh přibržďuj brzdou, aby se simuloval odpor vozu při tahu. Pomocník může identifikovat místo. -
« Hlucnost
Uz delsi dobu bezvysledne resim problem hlucnosti nekde na predni naprave u predohrabu. Priznaky jsou asi nasledujici:pri rychlejsim rozjezdu se zepredu ozve kratkodobe takove jakoby zaskuceni,ktere vzapeti utichne. Hlavni problem nastava pri kolech v pravem rejdu,tak nekde uprostred nataceni a pod plynem. Nejdriv to jen tak jemne vrci,pri vetsim plynu to zacne vylozene bouchat s frekvenci otaceni.Pri jizde bez kvaltu treba s kopce to v prave ostrejsi tocce,rychleji projizdene ma tendenci zahlucet,ale opravdu jen malo. Jest jeden zvuk to ma,je to hlavne znatelny pri pomalejsi jizde na nizsich stupnich a brzdeni motorem,je to neco jako vrceni dobre utlumenyho TD nekde zepredu.Zatim byl vymenenej P vnejsi kinetak,obe loziska,jsou novy cepy a ze zoufalstvi i jina prevodovka. Zbejva mi jen levy kinetak a vnitrni klouby u prevodovky. Nejhorsi je,ze vsechny tyhle klouby jsem mel venku,umyty,rozlozeny,prohlidnuty,vizual… bez zadnych problemu. Nechce se mi uz do toho vrazet dalsi velky penize,stalo to uz dost. Zatim jezdim a cekam,az to bude horsi,abych to mohl snad najit. Mate nejaky napad? Diky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ono je to pomerne dobre lokalizovatelne
(ze ktere strany to jde), takze jestli jsi ten pravy
vymenil a jde to z prava...