Getz Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Technologie
Fabia v testu byla 1.4 16V 55kW. Getz byl výrazně levnější, to rozhodlo. Kupodivu je Getz stejně těžkej jako Fabia a tak by snad nemusel mít takovej ten "papírovej" pocit jako starší asijská auta. Já bych korejce zas tak nepodceňoval, podívejte se co dělali ještě před 10 lety (i když totéž vlastně platí pro Škodu). -
« Re: Technologie
Hmm tak se podívej na optiku zadníc světel Fabie!
Fabie má trysky stěračů na stěračích?
Podvozek je chválen je i v mezních situacích čitelný!
No a už jen zbývá porovnej si motor 1,1 Getz a 1,2 Fabia rozdíly jsou opravdu zajímavé!
a co třeba spotřeby a zrychlení velikost zav. prostoru prostorv interiéru hlučnost.
Provozní náklady. Atd? -
« Re: Technologie
to Newpolo: A co je vlastně tak strašně "technicky
nevyspělého" na světlech s nečirou optikou, tryskách stěračů na kapotě atd.?
Getzem jsem nejel, ale staticky nevypadá o nic hůř ani líp než jiná auta této kategorie. A co se bariérových testů týče, tak by asi všechna miniauta stejně měla mít jen jednu hvězdičku. -
« Technologie
Už na první pohled je u Gece poznat, jak je na tom Hyundai s technickou vyspělostí - plastikové trysky předních stěračů na víku od motoru, světla bez čiré optiky, zastaralý způsob zamykání. A dal bych krk za to že ani podvozek, ani další technika na tom nebude lépe. Je to asi jako obyčejná barevná obrazovka a plazmová obrazovka - na obojím lze pochopit obsah filmu, ale s trochu jiným požitkem. Jsem zvědavý na výsledek bariérových testů - osobně tipuji do 3 hvězdiček.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







