Getz Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Hyundai x Škoda
Tak to zadna slava, asi te svezu. Co ty na to? Fabka stoji za *(mam ji-50kW), ale na srackovyho Getze se starym podvozkem a motoricky 20 let chciplymi technologiemi at jde do pr.... a to je fabka fakt sracka vsech sracek, na Getze nema. Zlata Ibiza (1,2 12V trivalec ma 64K a jede fakt hezky). -
« 1,2 HTP
Ahoj.
Přečtěte si v Auto hitu č.9 jaký úžasný motor Škodovka přichystala pravděpodobně z největší části našim tuzemským motoristům - tříválec (asi se zhlídla ve Wartburgu) 1,2 HTP - 40kW, úžasných 106 Nm, stovka za 18,5 sek. (jako Škoda 120) K dalším skvělým vlastnostem patří vibrace. Nedivím se, že Škodovce klesl prodej v ČR o 10,6 %. Vlastně se divím, že neklesl víc. -
« Re: Prohlídni si to a svez se!
Na ty ceny se podívej na netu nebo v autosalonu. Když už chceš jít do extrémů, tak getz má 1.6 76kw a fabii by natrhnul pr...Nevím, ale mě se prostě ten Getz líbí víc a nikomu to nenutím. Já tedy hodnotím i věci "okolo" nebo tobě je jedno kolik stojí leasing, že je tam zdarma havarijka apod.? -
"-- skrytý --" 28.03.03 11:26
« Re: Re:
vase skepticke nazory o skodovkach celkom chapem, ked ste mali s tou znackou skusenosti len s autami, ktore neboli porovnatelne so standardom ostatnych vyrobcov, co dovtedy kym prisla octavia a fabia bolo. fabie sa kazia rovnako ako ine europske auta, o japoncox nehovorim, ale to je znama vec ze su spolahlivejsie. takze getz bude na tom rovnako ako fabia a kazdy si vybera podla toho ako mu dane auto sedi. ak by som si teraz kupoval auto, kupim japonca, ale ani na moju fabiu nenadavam, proste zodpoveda europskemu standardu... -
« Re:
Ahoj NISSI
Pod Tvoje slova bych se klidně podepsal. Mám podobmné zkušenosti. Ze sedmi aut co jsem měl bylo šest Škodovek. Pokaždé jsem doufal, že ten "nový typ" bude lepší, ale bylo to vždy pouze zklamání. U nové Felicie např. porucha řídící jednotky, čidla otáček, lambdy, unikající olej, po 3 letech hnijící páté dveře,atd. O Fabii jsem toho také neslyšel moc pozitivního. Nechápu lidi, že stále, snad nějak automaticky a s nadšením kupují ty naše "zázraky automobilového průmyslu".Já jsem už se Škodovkou skončil (Fabii bych nechtěl ani kdyby to bylo poslední na světě vyráběné auto)a souhlasím s Tebou, že za ty prachy se dá koupit auťák větší, lépe vybavený, i hezčí, od téměř jakéhokoliv světového výrobce. -
« Bez nadpisu
vydavat skodovku za kvalitni auto bych si netroufal, rodice maji felicii a rok provozu po zarucni dobe je stal cca 27 tkc na nahradnich
dilech (servo ovl. klapku sani, rozsypany zamek rizeni - nutno rozrezat uchyceni volantu na miste a potom odtah ) - toto jsou typicke
problemy - osobne jsem slysel stejny pribeh minimalne od 3 lidi.Dalsi typicky problem je vytekani chladici kapaliny - ani takovou
kravinu Skoda neprizna natoz aby ji zdarma odstranila. Ja osobne jsem vlastnil Ford Escort, a to bylo tak neuveritelne poruchove
auto ze se to neda popsat - nahradni dily behem poslednich dvou let pres 100 tkc.Ted mam Nissan Almera N16 - auto o tridu vys nez
Fabie,pokud si nakonfigurujete Fabii se stejnou vybavou a aspon trochu podobnym motorem je tam cena cca o 60 tkc vyssi proti
Almere ! A to je Almera porad o tridu vys. Pro Getz je ten rozdil jeste mnohem vetsi ale aspon je to auto stejne tridy. Getz jsme
koupili jako druhy vuz do rodiny - pro zenu. Zatim naprosta spokojenost a zena nadsena. Pokud si v Getzu sednu ze volant a nastavi
sedadlo tak abych mnel dost mista, a potom si sednu do zadu mam porad jeste misto pred kolenama coz ve Fabii, Octavii ci Almere
vubec poradne nejde si za mne sednout ( 194 cm 104 kg) Jiste, skodovku prodate pozdeji za lepsi cenu, ale pokud jste uz na zacatku
ve ztrate cca 80 000,kterou pri predpokladanem uzivani vozidla po dobu rekneme 5 let urocite rekneme 5 % je to potom uz 102 000
rozdil. Opravdu si myslite ze skodovka stejneho stari a vybavy bude v bazaru stat o 100 000 vic ? A to nepocitam pripadne nahradni
dily a servis behem tretiho roku ktery uz jste bez zaruky. Navic na laciny servis a nahradni dily pro fabii zapomente. Rozdily v servisni
hodine jsou minimalni a dily srovnatelne. Z meho pohledu ma Skoda pouze jednu vyhodu a tou je husta servisni sit. Korejsky vuz
nema sice prestiz jako vozy evropske, ale podle mne se kupuje auto na jezdeni a ne pro paradu. Ohledne ojetych vozu : kazde nove
auto je pored lepsi nez ojetina, pokud nekdo verite o pohadkam o 100 tkm najetych za 5-7 let, to muze pravda pouze u lidi
prodavajicim auto z financni tisne, u vsech aut dovezenych z venku muzete pocitat tak 50 - 80 tkm rocne. Bezproblemove auto stedni
a vyssi tridy vam nikdo hned tak neproda - jezdi se dokud nezacnou velke problemy a auto si na sebe uz vydelalo. Hodne se
pohybuju v D a BE a pokud tady vidite jezdit vylozene stary vuz nissi stedni tridy ( pres 10 let ),tak je to japonec, v D jeste sem tam
Golf 1. Loni jsem stravil celkem 7 mesicu v Syrii, vetsina novych aut tam jsou korejske auta, Skoda se tam taky celkem rozmaha,
potom nejaci japonci. Ostatni evropa pouze jako ojetiny. Vsechny auta tam jezdi v neuveritelne tvrdych podminkach, po temer
polnich cestach stylem brzda - plyn. I tam maji korejci 3 letou zaruku. Neverim tudiz ze by mohli vypustit vyrazne nekvalitni auto, zato
vim naprosto jiste ze i hodne drahe auto muze mit spoustu problemu - viz Opel Omega prvni rocniky vyroby.
Pripada mi ze lidi v CR neumneji pocitat, nebo ze od auta kromne ctyr kol a volantu nic necekaji.
-
« Re: Prohlídni si to a svez se!
meda525: podla clicknutia na "puvodni zpravu" som pochopil, ze to bola reakcia na mna... Ja Ti neberiem, ze Tvoja Fabia je skvela, ale ako argument "nemozem sa v tom ukazat" by som to bral jedine u auta ako Trabant alebo Wartburg. U inych aut - a hlavne u uplne novych - mi to pride ako argument cloveka, ktoreho nic ine rozumnejsie nepapadlo. Ked chces tvrdit, ze je Getz alebo cokolvek ine zle auto, tak ocakavam argumenty aspon trosku rozumne... -
« Re: kde se to dělá?
Všechny vozy co jdou do ČR jsou smontovány ve dvou korejských závodech: 1. Ulsan (většina) 2. Asan (Sonata, XG). Každý to pozná podle posledního písmenka ve VINu (U=Ulsan, A=Asan). Od ledna by se měla vyrábět mod. řada H-1 VAN a BUS v novém tureckém závodě HAOZ. To bude pro ČR dost výhodné, protože auta budou bez cla! -
« Re: Hyundai x Škoda
Spoluucast 30/30 je uz skoro o nicem, to uz je skoro spis na totalku. Ja resim bud 5 nebo 10 procent. Dostal jsem nova cisla od UNIQA prostrednictvim AutoPalace Butovice a je to chaos. Maji extremne levnou pojistku 10%/2% z porizovacky (tj. 7.500) za 8.600,-, ovsem za 5%/1% (3.750) chteji nejakych 20.800,-. U CP vychazi 10/10 na 12.900,- a 5/5 na 15.800,-. Jak jsi asi pochopil, porizovacka je 375 tisic. Asi pujdu do 10% UNIQA, cena je dost zajimava a minimalni spoluucast 7.500 vychazi na pul cesty mezi peti a desetiprocentni pojistkou CP. -
« Re: Hyundai x Škoda
2David: Jo krivku Elantry jsem nekde vyhrabal a mam ji ulozenou. Nebyla to ale sranda, na ofic. strankach Hyundaie jsem vubec nenasel ten 1,6/79kW, neberou oni ho od misivbusi? Mam pojistku odcizeni/zivel/vandalismus u Allianz za cca 5200 + mala sleva za PR. I s havarkou by to bylo asi 11 tis, ale nejak jsem se rozhod to risknout, zatim jsem nikdy vazneji neboural (tuk, tuk, tuk :-). Docela by me ta UNIQA zajimala, na netu se to da spocitat jenom u Allianz a CPP a nejak se mi nechce poslouchat vsechny pojistovaky, kolik by me to stalo jinde, i kdyz tusim, ze Allianz nejlevnejsi neni.