OMEGA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Opel OMEGA
Precipovanie mi robila f. GX-Tuning, ktora sidli na Slovensku. Pokial viem,vsetky prog. su odladene v Nemecku na brzde. Podla ich katalogu to malo pridat 20PS a 30Nm. Jednoznacne je citit rozdiel po precipovani. Auto je zivsie hlavne v strednych otackach. Co sa tyka spotreby, tak ta ostala taka ista. -
« Zhanam nejake repliky plastovych doplnkov od f. STEINMETZ.
Chcem sa spytat ci niekdo nepoznate nejaku firmu u vas v Cechach, ktora vyraba plastove doplnky (predny + zadny naraznik,prahy a zadne kridlo "hrana") podobne tym, ktore ponuka f. STEINMETZ. Original veci od STEINMETZu sa mi zdaju byt dost drahe a nechce sa mi do toho vela investovat aj ked to vyzera super.Diki za odpoved a vase nazory. -
« Re: Opel OMEGA
Dobry den.Ked sa mozem pridat do diskusie,tak Vam poslem moj osobny nazor.
Pred dvoma rokmi som vlastnil auto OPEL OMEGA B 2.5V6 170PS, r.v.1995, manual. S tim autom som najazdil cca.40tis.km a bez nejakej zavady.Kazdych 15tis.km garancka a nemal som problemy.Vacsinou som s tym autom jazdil iba po meste a mal som spotrebu okolo 12.8l/100km.Jazdil som normalne (ani pomaly, ani brutalne rychlo).
Pred 5 mesiacmi som si kupil OPEL OMEGA MV6, r.v.1998, manual foto je tu ("[odkaz]")a som velmy milo prekvapeny. Sice mam to auto precipovane (vykon 232PS/300Nm), tak spotreba v meste mi vyhadza cca. 11.2l/100km pri rovnakom sposobe jezdy ako s tou OMEGOU 2.5 V6.Najazdil som uz na nej nejakych 15tis.km bez problemov.Spravil som na nej velky servis (rozvody,tlmice,brzdove kotuce,vymenil som vsetky oleje a naplne,atd.) a teraz sa len vozim a je to super vozenie.Ked ti mozem poradit, tak si kup radsej MV6 (3.0 V6/24V), ako ten 2.5 V6. Sice je pravda, ze zaplatis viacej na poistke, ale mas mensiu spotrebu + vykonejsie auto. -
« Re: Opel OMEGA
Doporucuji si s sebou ke koupi vzit nejakeho technika, ktery se v Omegách vyzna... Co se tyce motoru, tak 2.0 je slaby, dobry je 3.0 nebo 2.5, je to velké auto, potrebuje to silny motor... 3.0 ma velmi kultivovany chod a silny vykon! Krome spousty veci, na ktere se musi dat pri koupi pozor je tu jedna obecna - pokud bude mit Omega sportovni gumy (225) a pojedete s ni po silnich s kolejema, je to opravdu hruza - plave -
"-- skrytý --" 10.10.02 21:16
« Re: Opel OMEGA
ako majitel 2.5 ale aj 3.2 (oboje s AT) mozem zodpovedne prehlasit, ze 3.2 (a aj 3.0) su pre omegu vhodnejsie motory ako 2.5, vykon vyssi ale spotreba iba nepatrne. Samozrejme, 2.5TD alebo 2.5DTI su kapitoly samo o sebe, pokial by bola nejaka 2.5td v rozumnej vybave/cene a po roku 97 nie je nad cim vahat. Nevadi, ze ma o 10kw nizsi vykon, pokial clovek nejazdi plne nalozeny rozdiel nie je az taky znatelny. Co sa tyka sedanu vs. caravan, na caravan nedam dopustit, je to take male stahovacie auto. Po sklopeni sedaciek ma neuveritelne vela miesta, pre slobodnych doporucujem na vylety za krasami okolitej krajiny a zenskeho tela. :-) Ak niekto chce vyssi vykon, chip posunie krutiaci moment aj vykon solidne vysoko (vacsina chipov okolo 170k, 310Nm). Bohuzial 2.5td som nemal takze so skusenostami z prevadzky (chyby,zavady) nemozem sluzit. U 2.5 som menil iba ziarovky, 1x chladic oleja (mierne slzil) plus bezne veci. U 3.2 1x vymena nejakeho cidla na zadnej naprave, ktore zistuje naklon vozidla kvoli xenonom (zaruka) inak nic. -
« Re: Opel OMEGA
Podobne dilema resim i ja. Puvodne jsem uvazoval o koupi Vectry, ale nakonec jsem se rozhodnul pro Omegu. Premyslim o 2.5v6 125kW nebo o 3.0v6 155kW. To, jedine, pro co jsem opravdu pevne rozhodnut je provedeni sedan, rok vyroby 97 a novejsi. O tom turbodieselu jsem taky premyslel, kamarad ma neco podobneho v BMW E34 525tds, ale tam ma vykon o 10kW vyssi. Slysel jsem, ze ten turbodiesel v omeze je prevzat z BMW, takze co se tyce spolehlivosti a spotreby muze byt dobrym kompromisem, ale nesmis zapomenout, ze omega je o dobrych 150kg tezsi nez BMW a motor ma o onech 10kW nizsi vykon. Ja bych to asi opravdu videl na benzin 2.5v6-24v. 3.0 je uz velky zrout.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!