VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Hlučná převodovka
čeče, to přece může bejt spousta věcí. popiš to líp.. hučí furt, jen někdy, kdy.. jen za studena nebo jen až se to vohřeje... jen na neutrál, jen při zařezený rychlosti, jen při nějaký rychlosti atd.... a to samý napiš i do VW Clubu, pak Ti jistě někdo poradí spíš.... (o: čus KaZaN -
« VW gII diesel - startér
Čau všichni, tak už mám zase problém - startér. Nechce točit motor, jen tak dvakrát trochu prdne a nic. Baterií to není(testována + zkouška nastartovat přez kabely). Nevíte jestli se dá startér opravovat, popř. za kolik seženu nový resp. zaběhlý v dobrym stavu? -
« Přední náprava
Nazdar všichni, mám jeden problém, měnil jsem přední ložiska, protože šíleně hučely, už nehučí, ale je tam takový zvuk hu hu hu hu. začíná se to projevovat asi od 60 km/h nahoru. Ještě jsem měnil klouby u poloos. Auto je VW Golf II 1.3 Předem díky za každou radu -
« Re: VW Golf fan pages?
Jo,dik za rady vsechno bude,ted se na tom pracuje .
Vratil jsem se z dovolene a privez fotky Golfu 5.
Navody zatim shanim jak blazen a tunning taky priptravuju ,tem ale zatim musi pockat.
Doufam ze z toho bude jednou dobra Golf fandovska zakladna!
Richard
www.vwgolf.wz.cz
-
« Re: Elektrony
Kola seženeš i levněji než za trojku na kus, podstatný je jakej chceš design. Pokud s nim abudeš smažit i přes zimu, ověř si, že jsou to i zimu snášející alu. Až se rozhodneš pro design, třeba si najdi něco na Alcaru nebo jak se menuje ten web, kola maj tuším už i na tom pneu3 (viz room Pneumatiky) .. tak pošli fotku, možná bych mohl něco sehnat zajímavě. Stejně tak se mohu poptat mezi známejma, zda nemaj něco jetýho ale nezničenýho na prodej... -
« Elektrony
Tak se pomalu dívám jaképak bych si koupil na svého Golfíka II koupil elektrony a hlavně jaký rozměr. Doporučený pokud vím je 185/60/R14 (teď mám 175/70/R13 plecháče). Můžete mi říct vaše zkušenosti a poradit. Nechci žádný extrém nad R15, což jsou největší povolená kola na II. Jinak ještě jeden dotaz, za kolik a jakou značku nakupovat, popř. vyplatí se koupit ojeté a co u nich zkontrolovat aby bylo v pořádku. Jinak ty ceny bych opravdu potřeboval co nejnižší, tj. max do 3tis./kus - zatím nejlevnější nové jsem viděl za 1800kč s DPH/kus. -
« Re: Zdar .............. poradte mi...
Hele Zdar lidičky, tak dík za vaše všechny poznámky, zase jsem o něco chtřejší. Svíčkami u dieslu jsem samozřejmě myslel žhavící a dík za ty boshky - určitě je zkusím. Ten vzduch filtr už jsem koupil a na tom satrým mám najeto asi 35 tis. tak už je asi na čase. Jinak dík moc chlapi a zatím se majte ZDARRRRRRRRRRRRRRRRR a at to vrčí a frčí -
« Re: Zdar .............. poradte mi...
Jak to funguje? LUGu, dyť máš haldu manuálů (o:
Svíčky bych měnil (pokud je tam máš a je fuk jestli žhafky nebo jiný :o) tak až budou fakt na výměnu, takže vyndat okouknout a případně vyměnit... Já vim, slíbil jsem manuál, jetšě jsem ho nenašel..mám tady toho moc..sorry... -
« Re: Zdar .............. poradte mi...
No je to možný (já opravdu do žhavení nešahám-moc o tom nevím), já jenom vím, že prostě v mym golfíku, prostě svíčky nejsou, jsou tam jen nějaký žhavící tělístky, relátka. Přímo svíčky jako jsou u benzínu, tam ale určitě nemám. Jinak určitě bych byl rád jak to u dieselů funguje. Akorát nedávno jsem s tím měl problém.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.
Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.
www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.
Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com
Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com - Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.