VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
"-- skrytý --" 20.08.07 15:16
« palivové čerpadlo
Ahoj, v únoru jsem koupil Golf 3 z roku 1994 a mám s ním pořád problémy. Pokud jedu delší cestu, auto se zahřeje a musím někde zastavit, auto už nelze nastartovat. Máte někdo podobné zkušenosti? Bylo mi řečeno, že je to palivovým čerpadlem a nové stojí přes 20 tisíc + dalších x tisíc práce. -
mysak2 04.08.07 06:58
« Re: Dalkové X mlhovky
NO jediná žárovka která má 3 konektory je H4. Dvouoko mělo docela určitě 3 dráty(na kostru, nadalkový a na potkávačky) a žárovku H4.
No a o 4 oka myslim že to je takhle: v těch světlech kajních jsou potkávačky(H3, H7 nebo H1-nevim určitě) a v tech vnitřních jsou dálkový světla(žárovka opět H3,H7,H1) ty mají dva dráty a ten třetí bude podle mě na parkovačku to je žárovka 12V/4W nebo 5W podle typu auta.(obdobně jako golf IV-má prakovačky společně s dalkovýma světlama)
Takže jeden drát bude + pro dálkové, durhej + pro parkovačku a ten třetí bude společná kostra pro obě žárovky.
PS: nejsem si jistý typem žárovek H3 , H7 i H1 mají shodně dva konektory -
Petr Kneifl 24.03.06 20:36
« Dalkové X mlhovky
Koupil jsem starsiho Golfa II (1989) 1.6 CL! Předek byl po nehodě a tak tam není orig. maska! Původně tam bylo dvouoko! Teď tam je 4oko! Zjistil jsem že tam jsou nejspíše mlhovky- žárovka H3! Nevíte někdo co se do toho dávalo? Jsou tam konektory na 3 dráty! -
« Re:
Obávám se, že tento soft ve verzi shareware načte pouze jednu chybu a pár dalších věcí není aktivních, ale možná se mýlím, tento soft máme, legálně koupenej a myslím, že je super a ta cena je proti konkurenci, řekl bych parádní...
Zkoušel jsi tu Shareware verzi někde? Možná, že je je rozdíl mezi Shareware verzí a neaktivovanou plnou verzí. -
« Bez nadpisu
Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.
Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.
Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.
www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.
Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com
Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com - Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.
-
« Re: Hlučná převodovka
čeče, to přece může bejt spousta věcí. popiš to líp.. hučí furt, jen někdy, kdy.. jen za studena nebo jen až se to vohřeje... jen na neutrál, jen při zařezený rychlosti, jen při nějaký rychlosti atd.... a to samý napiš i do VW Clubu, pak Ti jistě někdo poradí spíš.... (o: čus KaZaN -
« VW gII diesel - startér
Čau všichni, tak už mám zase problém - startér. Nechce točit motor, jen tak dvakrát trochu prdne a nic. Baterií to není(testována + zkouška nastartovat přez kabely). Nevíte jestli se dá startér opravovat, popř. za kolik seženu nový resp. zaběhlý v dobrym stavu? -
« Přední náprava
Nazdar všichni, mám jeden problém, měnil jsem přední ložiska, protože šíleně hučely, už nehučí, ale je tam takový zvuk hu hu hu hu. začíná se to projevovat asi od 60 km/h nahoru. Ještě jsem měnil klouby u poloos. Auto je VW Golf II 1.3 Předem díky za každou radu -
« Re: VW Golf fan pages?
Jo,dik za rady vsechno bude,ted se na tom pracuje .
Vratil jsem se z dovolene a privez fotky Golfu 5.
Navody zatim shanim jak blazen a tunning taky priptravuju ,tem ale zatim musi pockat.
Doufam ze z toho bude jednou dobra Golf fandovska zakladna!
Richard
www.vwgolf.wz.cz