VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« VW Golf Mk.1
No, musím ti Lugu říct "dobrá práce". Tvoje předchozí téma jsem pravidelně sledoval, ale týkalo se jen Golfu II, tak jsem se ani nezapojil, ale tím, že jsi založil tohle nový téma, to jsi mi udělal radost, taky jsem to před časem zvažoval, ale měl jsem pocit, že by se jaksi nechytalo, dneska už asi moc lidí ani neví jak vypadá nejstarší Golf I. generace a přitom je to nekorunovaný král co se týče vzniku karoserie typu hatchback. Bohužel Golfa nemám, ale zase tak špatný to není, mám '83 Jettu I Coupé 1.6 benzín, ale tu v této době prodávám a na začátku prázdnin plánuju jedničku golfíka, asi se divíte, co to kupuju za veterána, ale jsem student a je mi 18, takže snad vůbec stihnu do prázdnin dodělat řidičák. Jinak na toho golfa se už třepu. Největší dilema je však pohonná jednotka - Diesel/Turbodiesel/benzín, dieseláky samozřejmě jen kvůli spotřebě, ale zase to svezení s benzínem, když benzín, tak jedině GTI (1.6 110PS nebo 1.8 112PS), žere totiž podobně jak ta má 1.6 karb. a jede o poznání líp, pak taky kotoučovky vzadu a tužší stabilizátory. O prázdninách bude času a tak plánuju komplet genrálku, zvažuju jestli to hodím do červenýho, stříbrnýho nebo černýho laku, no to se ještě uvidí. Chtěl bych to postavit v decentním stylingu, tedy bez žádných plastů (jen lemy blatníků a snad stříška na 3.dveřmi) a taky bych chtěl zahodit ty plastový nárazníky a dát tam ty malý ocelový z těch nejstarších jedniček. Hliníkáče už mám koupený, jsou to sice jen 13ky, ale zase to jsou mnohopaprskáže z BMW E21, za chvilku je budu dávat na komaxitovej lak, to bude krása! Jinak taky plánuju přečalounit svépomoci tapecírunk ve dveřích a vyčalounit kufr no a pak taky nějak opticky zkrášlit motor, časem sport. filtr sání a po čase se chystám i na komplet sportovní výfuk. Jinak bych se chtěl zeptat, který lampy se vám vzadu na jedničkách víc líbí, ty malý nebo ty novější de