VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« VW Golf Mk.1
No, musím ti Lugu říct "dobrá práce". Tvoje předchozí téma jsem pravidelně sledoval, ale týkalo se jen Golfu II, tak jsem se ani nezapojil, ale tím, že jsi založil tohle nový téma, to jsi mi udělal radost, taky jsem to před časem zvažoval, ale měl jsem pocit, že by se jaksi nechytalo, dneska už asi moc lidí ani neví jak vypadá nejstarší Golf I. generace a přitom je to nekorunovaný král co se týče vzniku karoserie typu hatchback. Bohužel Golfa nemám, ale zase tak špatný to není, mám '83 Jettu I Coupé 1.6 benzín, ale tu v této době prodávám a na začátku prázdnin plánuju jedničku golfíka, asi se divíte, co to kupuju za veterána, ale jsem student a je mi 18, takže snad vůbec stihnu do prázdnin dodělat řidičák. Jinak na toho golfa se už třepu. Největší dilema je však pohonná jednotka - Diesel/Turbodiesel/benzín, dieseláky samozřejmě jen kvůli spotřebě, ale zase to svezení s benzínem, když benzín, tak jedině GTI (1.6 110PS nebo 1.8 112PS), žere totiž podobně jak ta má 1.6 karb. a jede o poznání líp, pak taky kotoučovky vzadu a tužší stabilizátory. O prázdninách bude času a tak plánuju komplet genrálku, zvažuju jestli to hodím do červenýho, stříbrnýho nebo černýho laku, no to se ještě uvidí. Chtěl bych to postavit v decentním stylingu, tedy bez žádných plastů (jen lemy blatníků a snad stříška na 3.dveřmi) a taky bych chtěl zahodit ty plastový nárazníky a dát tam ty malý ocelový z těch nejstarších jedniček. Hliníkáče už mám koupený, jsou to sice jen 13ky, ale zase to jsou mnohopaprskáže z BMW E21, za chvilku je budu dávat na komaxitovej lak, to bude krása! Jinak taky plánuju přečalounit svépomoci tapecírunk ve dveřích a vyčalounit kufr no a pak taky nějak opticky zkrášlit motor, časem sport. filtr sání a po čase se chystám i na komplet sportovní výfuk. Jinak bych se chtěl zeptat, který lampy se vám vzadu na jedničkách víc líbí, ty malý nebo ty novější delší vetší? Sakriš, to jsem se rozepsal, musím si něco nechat na příště :-))) -
« Re: to ruprecht
Jojo, tohle ale nechám tak na příští jaro, teď chci to auto co nejvíc zlepšit po vzhledové stránce (lemy blatníků) a interiér (tu III), podvozek, zimní pneu, vadný stěrač, a nastříkání a vyvaření podvozku. do zimy je toho až dost. Jo ještě rádio s CD. -
Neni to tak horky, mel jsem driv Kadetta a na tom jsem mel hlinikace presne tohohle rozmeru. Ty gumy jsou naprosty standard a pokud trefis roztec, je to v pohode a na ten rafek se vejdou ruzne rozmery. S legislativou je to slabsi, ja jsem ty hlinikace, ackoliv byli naprosto stejneho rozmeru (i gumy) jako original plechy, nemel zapsany v technicaku. A na STK me buzerovali, ze to jako ne. Nastesti to bylo na vesnici, kde zustalo jen u te buzerace a dal to neresili. Doporucili mi jit na zastoupeni Opla a tam si je nechat potvrdit, to by asi ale nebylo zadara. Moje rada tedy zni obout si co chces v mezich normy, na technickou pokud prudej prijet se seriakama. -
Jojo, to jsem říkal pro příklad i s pneumatikama. Jinak samo, že asi seženu, ale zase v jakým stavu budou a můj rozměr 175/70/13 zas tak častej podle mě nebude, nechce se mi dávat něco co není v techničáku. Jde nějakým způsobem povolit větší kola a mít to v techničáku? -
« Potřeboval bych poradit... dík
Nevíte náhodou někdo, kde by se na netu dal sehnat servisní manuál na Golfa III 1.9 TDi? Potřeboval bych vědět takové věci jako, po kolika měnit vzduchový filtr, svíčky, klínový řemen atd. případně děkuji za všechny informace, které by jste mi napsali z této oblasti. Dík zatím Zdar -
« Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Tak to je dobry, oni ty GII moc nerezly. Jak jsem psal, znamej ho mel, to auto nemyl ani jednou rocne, lil do toho akorat olej a naftu. Boha to byl ale drzak. Jenze narazit na novejsi rocnik a takovy aby to nebylo zhuntovany a nemelo to trikrat pretocenej tacho, to je tezky. Nebo hooodne drahy a to zas bych sel do neceho jinyho. Takze jelikoz zakonodarci dali a uvolili se delat z nasi zeme "vrakoviste", kamos vozi a bude nejaka 6-8 letka. Alespon na nasem vrakaci(CZ) zvednu trochu prumer, 14 let je fakt dost. No a do kila bude nejaka lehce bouchla Astra, ZX, R19, P309, no neco v tomhle stylu :-) necham se prekvapit :-) VW bych bral, ale na muj vkus nenabizi nic vic nez jmenovani, krom vyssi ceny. -
to ruprecht: A mezi čím tedy vybíráš? Kolik hodláš investovat? Z těch starších aut v dieslu dejme tomu do 75 tis.+/-, bych viděl buď toho mýho golfíka 1,6D, nebo Toyotu Corrolu rv 88-92 1,8D (fakt jede super, má jí známej), no a pak to vidím už jen tak na Fiestu rv. 89+ 1,8D i když zas jsem slyšel,že jsou s ní problémy. Tyhle auta by moje volba (hlavně ty první dva) kdybych se znova rozhodoval s financemi do 75tis.
-
No je na tom vcelku dobře pouze trochu začíná koroze na blatnících, v létě plánuju je zbrousit znovu přetřít a dát na ně plastaový lemy. Jinak je to dobrý. Na zimu hodlám nastříkat podvozek popř. vyvařit případné rezivění (o kterém nevím). -
Já bych LUGos od tý GIII paluby neutíkal, je to frajeřina, kola sice dělaj auto..ale to má každej (o: ...a navíc ta palubka není tolik o penězích jako spíš o zručnosti, času a fandovství. Jestli ji tam fakt napásneš, jsi frajer a musíš se s tím pochlubit... Hliníkový botičky jsou o celkem jinejch kočičkách... -
Tak jsem se presunul taky sem, kdyz jsi to utipl ve vedlejsim tematu. No taky ted zvazuju koupi neceho jineho, svoje AX jsem dneska strelil, ne ze bych nebyl spokojen, ale chce to neco vetsiho. Jenze ted jsem namlsanej spotrebou cca 5l a tudiz to bude diesel. Jak rikam 1.6D jsem chtel moc, ale nelibily se mi ceny a rocnik uz je to taky starsi. Navic chi uz jedine 5dv. Na ani tak z duvodu designu, libi se mi obecne auta 3dv, ale prakticky :-( Jak je na tom ten tvuj VWII s korozi, podvozek atd. Na vymenu palubky bych se vy... a radsi bych tomu obul nejaky pekny hlinikovy backurky. -
Ježiš Lug, já zapomněl na ty Tvý fotky viď.. teď si mi to připomněl, já Ti je pověsim.Dneska odpoledne, ju. Teda pokud je mám v tomhle kompu, jinak až v noci (o:
Koukám, že si se dobře uvedl manuály na VW Clubu (o: Měli radost viď. A já myslel, že je má už každej a ono ne... (o:
Číslo na toho pána s díly u Karlových Varů je 0608 983360. Řekni, že Tě poslal KaZaN. Ovšem prodává díly, ne rady (o:. BTW objevuje se i na VW Clubu, případně je možno oslovit Jackoba 034, jsou to parťáci. Moc fajn kluci, už mi mockrát pomohli.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!