VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« A je to tu zas
Tak jsem zase nenastartoval - již podruhé a opět úplně ta samá věc. Nesvítil jsem baterka mě dala taky víc startů(kolem patnácti) a škyt škyt nic. Kurňa čím to může bejt? Kdyby to bylo pravidelně, ale vono to jen tak náhodně přijde. Jinak včera jsem měl spicha s GTI a fajn jsem si pokecal. Tu palubovku z III asi dělat nebudu, teda aspoň tenhle rok. Musel bych měnit všechny budíky, topení a taky si trochu pohrát se svářečkou. Zjistil jsem, ale, že mám starší verzi palubky a tak bych tam dal novou - ta není z plastu ale z nějakýho hadrmatroše a ta prej vůbec neskřípe. -
« About VW Golf Mk.III VR6
Kazy, diť jsi kdysy psal, že už je barva namýchaná. O laku se rozhodne asi podle peněz že? Ten motor a převodovka asi nebyly v plánu co? Ale jestli budeš dělat ten lak v brzké době, tak má cenu ten motor tam montovat, když by pak zase šel ven? Nedělej drahoty a řekni jakou barvu máš nachystanou :-) -
« Ecce Homo
Hufe, a jak ji jezdíš? Nahoru nebo dolů nebo v obou směrech. Já nejradši jezdím klasicky do vrchu, protože jet dolů naplno je zabijárna a jednou jsem měl fakt namále. A co říkáš na Sojkovu zatáčku? A to kdyby jsi viděl např. Waltera Leitgeba s Reynard 98A F3000 (650 PS) jak dosáhne na rovince po ní 240 km/h! Jezdíš taky někdy na Ecce Homo, když jsou závody. Teďka zrovna tušim 6.-7.6.2002 jsou. Jestli jsi byl minulej víkend v Brně na GTčkách, jak tam jezdil Vonka s Porsche 996 GT-3 R, tak to tam bude taky, ale třeba i 993 GT-2. Několik F3000, spousta M3 a RS Cosworthů, placky Luchini, Oselly a samozřejmě nebude chybět Otakar Krámský - určitě ho znáš. -
« Re: Golfíci
Moje VRčafka... ještě nevrčí, ale každou volmnou chvilku s ní trávím, celý umazaný a záriveň i učištěný.. no s ní, spíš s jejímy kousíčky (o: ..čistím leštím brousím odmašťuju šroubuju atd.. a se vším mi pomáhá Max a jeho věrní (o:
A jakou bude mít VRčka barvu? To je teď tajný... (o: pokud vůbec nějakou dostane.. ale rozhodně budou brzo nějaký fotky zase.... -
« Golfíci
Jsem z Moravy, přesněji ze Šternberka (kousek od Olomouce), nevím jestli to znáš, ale jezdí se tam závody do vrchu Ecce Homo. No jak píšeš tu šedou, taky jsem o tom uvažoval, pokud je dost světlá, tak to vypadá skoro jako stříbrná, ale tu červenou už jsem vypustil. Hodně teď na netu stahuju fotky jedniček pro inspiraci a je tam tolik pěkných, ale i úplně hnusných barev, že fakt ještě nevím. KaZy, občas čtu i tvoji diskuzi, jak je na tom Vrčafka, už zase vrčí? Ty jsi psal, že plánuješ taky novej lak, tak jakou bude mít Verča novou barvu??? -
« Re: to lug
No to jsem rád, že jste se dohodli...kdybys sháněl rádio.. tak tu mám jeden starší model Kenwooda s kazetou, sundavací panel plus changer na deset CD. Jeden parchant co mi dluží prachy mi to dal jakože místo peněz, to ovšem ale ulít... Ale zatím je to jediný co mám místo prachů. To rádio je původně moje kdysi jsme mu ho prodal, je podle mne supr, ale otázka je jaký máš nároky. JInak já mám ve VRčafce loňskej model JVC s CD a to možná taky prodám, protože musim dát VRčafku dohromady a muzika není to nejdůležoitější. -
« VW Golf Mk.1
No, musím ti Lugu říct "dobrá práce". Tvoje předchozí téma jsem pravidelně sledoval, ale týkalo se jen Golfu II, tak jsem se ani nezapojil, ale tím, že jsi založil tohle nový téma, to jsi mi udělal radost, taky jsem to před časem zvažoval, ale měl jsem pocit, že by se jaksi nechytalo, dneska už asi moc lidí ani neví jak vypadá nejstarší Golf I. generace a přitom je to nekorunovaný král co se týče vzniku karoserie typu hatchback. Bohužel Golfa nemám, ale zase tak špatný to není, mám '83 Jettu I Coupé 1.6 benzín, ale tu v této době prodávám a na začátku prázdnin plánuju jedničku golfíka, asi se divíte, co to kupuju za veterána, ale jsem student a je mi 18, takže snad vůbec stihnu do prázdnin dodělat řidičák. Jinak na toho golfa se už třepu. Největší dilema je však pohonná jednotka - Diesel/Turbodiesel/benzín, dieseláky samozřejmě jen kvůli spotřebě, ale zase to svezení s benzínem, když benzín, tak jedině GTI (1.6 110PS nebo 1.8 112PS), žere totiž podobně jak ta má 1.6 karb. a jede o poznání líp, pak taky kotoučovky vzadu a tužší stabilizátory. O prázdninách bude času a tak plánuju komplet genrálku, zvažuju jestli to hodím do červenýho, stříbrnýho nebo černýho laku, no to se ještě uvidí. Chtěl bych to postavit v decentním stylingu, tedy bez žádných plastů (jen lemy blatníků a snad stříška na 3.dveřmi) a taky bych chtěl zahodit ty plastový nárazníky a dát tam ty malý ocelový z těch nejstarších jedniček. Hliníkáče už mám koupený, jsou to sice jen 13ky, ale zase to jsou mnohopaprskáže z BMW E21, za chvilku je budu dávat na komaxitovej lak, to bude krása! Jinak taky plánuju přečalounit svépomoci tapecírunk ve dveřích a vyčalounit kufr no a pak taky nějak opticky zkrášlit motor, časem sport. filtr sání a po čase se chystám i na komplet sportovní výfuk. Jinak bych se chtěl zeptat, který lampy se vám vzadu na jedničkách víc líbí, ty malý nebo ty novější delší vetší? Sakriš, to jsem se rozepsal, musím si něco nechat na příště :-))) -
« Re: to ruprecht
Jojo, tohle ale nechám tak na příští jaro, teď chci to auto co nejvíc zlepšit po vzhledové stránce (lemy blatníků) a interiér (tu III), podvozek, zimní pneu, vadný stěrač, a nastříkání a vyvaření podvozku. do zimy je toho až dost. Jo ještě rádio s CD. -
« Re: to ruprecht
Neni to tak horky, mel jsem driv Kadetta a na tom jsem mel hlinikace presne tohohle rozmeru. Ty gumy jsou naprosty standard a pokud trefis roztec, je to v pohode a na ten rafek se vejdou ruzne rozmery. S legislativou je to slabsi, ja jsem ty hlinikace, ackoliv byli naprosto stejneho rozmeru (i gumy) jako original plechy, nemel zapsany v technicaku. A na STK me buzerovali, ze to jako ne. Nastesti to bylo na vesnici, kde zustalo jen u te buzerace a dal to neresili. Doporucili mi jit na zastoupeni Opla a tam si je nechat potvrdit, to by asi ale nebylo zadara. Moje rada tedy zni obout si co chces v mezich normy, na technickou pokud prudej prijet se seriakama. -
« Re: to ruprecht
Jojo, to jsem říkal pro příklad i s pneumatikama. Jinak samo, že asi seženu, ale zase v jakým stavu budou a můj rozměr 175/70/13 zas tak častej podle mě nebude, nechce se mi dávat něco co není v techničáku. Jde nějakým způsobem povolit větší kola a mít to v techničáku? -
« Potřeboval bych poradit... dík
Nevíte náhodou někdo, kde by se na netu dal sehnat servisní manuál na Golfa III 1.9 TDi? Potřeboval bych vědět takové věci jako, po kolika měnit vzduchový filtr, svíčky, klínový řemen atd. případně děkuji za všechny informace, které by jste mi napsali z této oblasti. Dík zatím Zdar -
« Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Tak to je dobry, oni ty GII moc nerezly. Jak jsem psal, znamej ho mel, to auto nemyl ani jednou rocne, lil do toho akorat olej a naftu. Boha to byl ale drzak. Jenze narazit na novejsi rocnik a takovy aby to nebylo zhuntovany a nemelo to trikrat pretocenej tacho, to je tezky. Nebo hooodne drahy a to zas bych sel do neceho jinyho. Takze jelikoz zakonodarci dali a uvolili se delat z nasi zeme "vrakoviste", kamos vozi a bude nejaka 6-8 letka. Alespon na nasem vrakaci(CZ) zvednu trochu prumer, 14 let je fakt dost. No a do kila bude nejaka lehce bouchla Astra, ZX, R19, P309, no neco v tomhle stylu :-) necham se prekvapit :-) VW bych bral, ale na muj vkus nenabizi nic vic nez jmenovani, krom vyssi ceny.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!