VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
"-- skrytý --" 20.12.08 18:54
« Re: Sytič...
ja mela tedka podobnej problem se svym Polem..chcipalo mi to na volnobeh a kdyz uz jsem to konecne rozjela, tak jsem mela naky divny votacky.. no nejdriv mi vycistili klapku, pak vymenili tepelny cidla- to nepomohlo, tak jsem to dala do jinyho servisu a byly to kabely- - divne se klepal volant a smrdelo to z vyfuku.. tak zkus:) -
"-- skrytý --" 20.12.08 17:30
« Re: Sytič...
Tak to potom nejspíš nemáš Golfa TDI. Může to být klidně i starší D nebo TD, to na tom nic nemění, protože diesely sytič nikdy neměly. Pokud vím, Golf III neměl manuální sytič ani v benzínové verzi (vždy byl automatický elektronicky řízený). Motory TDI jsou všechny plně elektronicky řízené (žádné lanko, jen a jen počítač) včetně regulace volnoběhu. Je-li motor velmi studený, zvýší řídicí jednotka volnoběh až na těch 1000 / min, ale přepínač na toto tam opravdu sériově nebyl. Co ovšem je možné - koupils auto s powerboxem (krabička zvyšující výkon motoru) nebo jiným udělátkem podobného charakteru. Ty mohou být vypínatelné. -
"-- skrytý --" 20.12.08 14:38
« Sytič...
Tak co je ta páčka pod světly kterou musím vytáhnout než nastartuju???pokud jí nepovytáhnu tak nastartovat nejde..Jo a proč když už nastartuju a mám otáčky kolem 1000 a tu páčku zastrčím zpět tak mi otáčky klesnou zhruba na 800 a auto se nepříjemně třese...Jinak se omlouvám jestli to někomu příjde legrační ale krom autoškoly nemám z autem zkušenosti... -
DeMooro 16.10.08 18:27
« Golf II Gti a nedá se točit přez 5000
Mám problém, koupil sem golfa gti 8v, ale motor se nedá točit přez 5000 otáček za touto hranicí vůbec netáhne a když to zkoušim tak i doivně smrdí, byl by sem moc rád kdyby jste mi nikdo poradil. Předchozí majitel říkal že si hrál z předstihem a že by to potřebovalo nastavit, tak nevim jesli to může být tim. -
"-- skrytý --" 04.08.08 02:45
« Prosba
Zdravim vas rad bych se zeptal mam golfa 3 1.4 benzim 44 kw rok 1994 obcas se mi stava ze mi z niceho nic spadnou otacky vypne se mi motor a po chvilce to zase naskoci civku i palec jsem dal jiz nove ale porad to same muzete mi prosim poradit co s tim dekuji za odpoved -
"-- skrytý --" 25.08.07 15:54
« Zdravim
Měl bych menší dotaz. Má smysl vrážet prachy (do tuningu) golfa II CL 1.8, kterej má najetý bezmála 250tis.km, motorově se auto zdá být v pořádku, má novou spojku a karoserie není nikde "schnilá". Tim tuningem jsem měl na mysli sportovní výfuk, sportovní přímé sání, těsnění pod hlavu válců, tlumiče, kola, lepší olej, třeba něco od Castrolu,lak. Počítal jsem ceny a vyšlo mě to zhruba +,-, do 25.000,- (mimo laku), v další fázi bych tam chtěl pápnout jiný brzdy, popřípadě nechat zkrátit převody, jiné ojnice, lamínat a takový ty hovadiny. Stěžejní ovšem bude to, jestli to má vůbec cenu, viděl jsem golfa, taky II co měl najeto 950.000km a pořád to špapalo obstojně, no ale.... Co vy na to? -
"-- skrytý --" 20.08.07 15:16
« palivové čerpadlo
Ahoj, v únoru jsem koupil Golf 3 z roku 1994 a mám s ním pořád problémy. Pokud jedu delší cestu, auto se zahřeje a musím někde zastavit, auto už nelze nastartovat. Máte někdo podobné zkušenosti? Bylo mi řečeno, že je to palivovým čerpadlem a nové stojí přes 20 tisíc + dalších x tisíc práce. -
mysak2 04.08.07 06:58
« Re: Dalkové X mlhovky
NO jediná žárovka která má 3 konektory je H4. Dvouoko mělo docela určitě 3 dráty(na kostru, nadalkový a na potkávačky) a žárovku H4.
No a o 4 oka myslim že to je takhle: v těch světlech kajních jsou potkávačky(H3, H7 nebo H1-nevim určitě) a v tech vnitřních jsou dálkový světla(žárovka opět H3,H7,H1) ty mají dva dráty a ten třetí bude podle mě na parkovačku to je žárovka 12V/4W nebo 5W podle typu auta.(obdobně jako golf IV-má prakovačky společně s dalkovýma světlama)
Takže jeden drát bude + pro dálkové, durhej + pro parkovačku a ten třetí bude společná kostra pro obě žárovky.
PS: nejsem si jistý typem žárovek H3 , H7 i H1 mají shodně dva konektory -
Petr Kneifl 24.03.06 20:36
« Dalkové X mlhovky
Koupil jsem starsiho Golfa II (1989) 1.6 CL! Předek byl po nehodě a tak tam není orig. maska! Původně tam bylo dvouoko! Teď tam je 4oko! Zjistil jsem že tam jsou nejspíše mlhovky- žárovka H3! Nevíte někdo co se do toho dávalo? Jsou tam konektory na 3 dráty! -
« Re:
Obávám se, že tento soft ve verzi shareware načte pouze jednu chybu a pár dalších věcí není aktivních, ale možná se mýlím, tento soft máme, legálně koupenej a myslím, že je super a ta cena je proti konkurenci, řekl bych parádní...
Zkoušel jsi tu Shareware verzi někde? Možná, že je je rozdíl mezi Shareware verzí a neaktivovanou plnou verzí.