VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
"-- skrytý --" 10.03.10 21:00
« vw golf III 1,6
Zdravím všechny na tomto webu a prosím o pomoc. Mám vw golf III, ale zlobí mě otáčky motoru. Někdy ráno nastartuji a volnoběh vyletí až někde mezi 2 až 3 tis. Problém se mi snaží jeden mechanik vyřešit, ale nedaří se mu to. Napíchne to na počítač, srovná otáčky a po nějakém čase, (cca 1000 až 1500 km) se to zase rozhodí. Už mi vyměnil svíčky, hlavu rozdělovače, palec a také kabely k rozdělovači a svíčkám. Už se pokoušel pohnout i rozdělovačem, ale stále nic. Kdo ví, jak řešit tento problém, tak mi dejte prosím vědět, budu moc vděčnej. Díky moc. David -
"-- skrytý --" 23.02.10 19:30
« Mračítka předních světlometů za super ceny
Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 199Kč. Vyberte si Vaše mračítko na GOLF IV Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz] -
"-- skrytý --" 20.12.08 18:54
« Re: Sytič...
ja mela tedka podobnej problem se svym Polem..chcipalo mi to na volnobeh a kdyz uz jsem to konecne rozjela, tak jsem mela naky divny votacky.. no nejdriv mi vycistili klapku, pak vymenili tepelny cidla- to nepomohlo, tak jsem to dala do jinyho servisu a byly to kabely- - divne se klepal volant a smrdelo to z vyfuku.. tak zkus:) -
"-- skrytý --" 20.12.08 17:30
« Re: Sytič...
Tak to potom nejspíš nemáš Golfa TDI. Může to být klidně i starší D nebo TD, to na tom nic nemění, protože diesely sytič nikdy neměly. Pokud vím, Golf III neměl manuální sytič ani v benzínové verzi (vždy byl automatický elektronicky řízený). Motory TDI jsou všechny plně elektronicky řízené (žádné lanko, jen a jen počítač) včetně regulace volnoběhu. Je-li motor velmi studený, zvýší řídicí jednotka volnoběh až na těch 1000 / min, ale přepínač na toto tam opravdu sériově nebyl. Co ovšem je možné - koupils auto s powerboxem (krabička zvyšující výkon motoru) nebo jiným udělátkem podobného charakteru. Ty mohou být vypínatelné. -
"-- skrytý --" 20.12.08 14:38
« Sytič...
Tak co je ta páčka pod světly kterou musím vytáhnout než nastartuju???pokud jí nepovytáhnu tak nastartovat nejde..Jo a proč když už nastartuju a mám otáčky kolem 1000 a tu páčku zastrčím zpět tak mi otáčky klesnou zhruba na 800 a auto se nepříjemně třese...Jinak se omlouvám jestli to někomu příjde legrační ale krom autoškoly nemám z autem zkušenosti... -
DeMooro 16.10.08 18:27
« Golf II Gti a nedá se točit přez 5000
Mám problém, koupil sem golfa gti 8v, ale motor se nedá točit přez 5000 otáček za touto hranicí vůbec netáhne a když to zkoušim tak i doivně smrdí, byl by sem moc rád kdyby jste mi nikdo poradil. Předchozí majitel říkal že si hrál z předstihem a že by to potřebovalo nastavit, tak nevim jesli to může být tim. -
"-- skrytý --" 04.08.08 02:45
« Prosba
Zdravim vas rad bych se zeptal mam golfa 3 1.4 benzim 44 kw rok 1994 obcas se mi stava ze mi z niceho nic spadnou otacky vypne se mi motor a po chvilce to zase naskoci civku i palec jsem dal jiz nove ale porad to same muzete mi prosim poradit co s tim dekuji za odpoved -
"-- skrytý --" 25.08.07 15:54
« Zdravim
Měl bych menší dotaz. Má smysl vrážet prachy (do tuningu) golfa II CL 1.8, kterej má najetý bezmála 250tis.km, motorově se auto zdá být v pořádku, má novou spojku a karoserie není nikde "schnilá". Tim tuningem jsem měl na mysli sportovní výfuk, sportovní přímé sání, těsnění pod hlavu válců, tlumiče, kola, lepší olej, třeba něco od Castrolu,lak. Počítal jsem ceny a vyšlo mě to zhruba +,-, do 25.000,- (mimo laku), v další fázi bych tam chtěl pápnout jiný brzdy, popřípadě nechat zkrátit převody, jiné ojnice, lamínat a takový ty hovadiny. Stěžejní ovšem bude to, jestli to má vůbec cenu, viděl jsem golfa, taky II co měl najeto 950.000km a pořád to špapalo obstojně, no ale.... Co vy na to?
Golf je to můj první nevím si rady a děkuji za jakékoli rady..