Točivý moment a výkon motoru
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Jak to teda je ?
Zdarec !
Muze nekdo z vas na tomto miste vysvetlit, co je vlastne tocivy moment a co vykon motoru ? Kdy motor nejvic tahne, resp. kdy nas kara flakne nejvic do sedacek ? Je to prave pri maximalni hodnote tociveho momentu, jehoz vrchol motor dosahuje v nizzich otackach anebo je to maximalni vykon, kterej je polozen vys ? Jak je spojen tah motoru pri ruznych rychlostech v zavislosi na techto hodnotach (nemyslim tim, ze se snizuje kvuli zprevodovani) ? Slysel jsem, ze existuji vzorce resici vztahy techto dvou promennych, ale zadny permanentni algoritmus mi nepripada na prvni pohled logicky, kdyz vime, ze tocivy moment vetsinou zustava podle objemu plus minus na stejne hodnote, ale vykon se da vyhnat ruzne vysoko. Znamej dvoulitr z Octavie ma nejakych 115 koni a takova S2000 jich ma 240...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!