VW GOLF....To NEJlepsi auto na svete! Jaky mate zkusenosti?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: spotřeba
to Matus: Jde o ten tah motoru, kterej nepotřebuje žádný turba a v neposlední řadě taky o krásnej zvuk, kterej dává dohromady právě těch 6 válců a pořadí jejich zapalování. Co je na tom tak nepochopitelnýho. Vezmi dvě auta, jedno čtyřvál a druhý šestivál. Trochu je protúruj a řekni, kterej zvuk se Ti bude líbit víc. Jestli ne šestiválec, tak jseš divnej, protože všechno ostatní zní jako Favorit :o/ Úplně jiný kafe je ještě V8. To je opravdová nádhera. Těch osm válců hraje ještě lepší symfonii a většinou je to podpořeno ještě větším objemem (4 litry a více) a ten basový dunivý zvuk ničím nenahradíš. Zkus zajít na motorvision.de a ve videoreportážích je tam zvuk roku. To video si stáhni a pusť. Mě se z toho jednoznačně nejvíc líbí MB CLK s 5.5 V8, ten zvuk, to je prostě orgie! -
« Re: spotřeba
Hochu, všichni jsou nadržení z šestiválců... Říká ti něco systém Silent Shaft? Byl vyvinutej v roce 1975 v Mitsubishi Motors. Podstatně snižuje hlučnost motoru a současně také znatelně kultivuje jeho projev, takže se i původně neurvalý čtyřválec najednou začne chovat téměř jako sametová V6. To všechno mají na svědomí dva přídavné vyvažovací hřídele, které se točí dvojnásobnou rychlostí a v opačném smyslu než hřídel klikový(měl sem Mitsubishi Galant 85 s tímto systémem a takovej chod motoru z roku 1985 nemají ani současný čtyřváli). Licenci na Silent Shaft od Mitsubishi koupily firmy jako Porsche, Volvo, Saab, Lancia atd. Takže dnes se snaží kdekdo napodobovat vlastnosti V6 ve čtyřválci. A pak že mi jsme nadržení z V6 :-) Si piš, že sme. -
« Re: spotřeba
to asimov: To Ti naprosto schvaluju. Nevím proč, ale všechny motory kolem nás jsou čtyřválce. Nemá to zvuk, je to bez poezie, projede to a udělá to jen takový unylý řřřřřřřř. To šestiválec je jiný kafe. Původně jsem chtěl ameriku, jedině s V8, ale "ztroskotal" jsem u BMW 635CSi s šestiválcem třiapůl litru a 220 kobylek. Mám ho tejden a málem v něm i spím :o) -
« Re: stručně
V Golfu je víc místa než v Oktávce? Tak to bych se nasmál. Když si sednu do sedačky tvrdý jak prkno, tak mě po deseti kilometrech bolí záda a tím už to končí všechno. To je neauto! A design? Něco tak neosobního jako od koncernu VW snad automobilová historie nepamatuje. I blbej trabant měl svou tvář... -
"-- skrytý --" 16.03.02 17:40
« Re: stručně
ace2: s tím hlukem to bude asi dědičné - jel jsem předevčírem novým Superbem s 1,9 96kW a je sice pravda, že byl tišší než oktávka TDi 66kW, ale zase takový rozdíl to není. Když tu hlučnost srovnám s 10 let starou Corollou, kterou jezdím, tak kdybych do ní narval tolik "tlumících papundeklů" jako je v Superbu, tak bych ani nepoznal jestli jedu 100 na dvojku nebo pětku :o)) Ale asi je to s tou hlučností nějaký nový trend - máme doma ještě CarinuE a RAV4ku a obě jsou hlučnější než ta stará Corolla, ale pořád na VW & comp. nemají.
Mimochodem, říkal mi Dolák, že se nedávno v Mostě dělaly 14 dní srovnávací testy všech aut nižší střední třídy (tedy P306, Corolla, Golf,...) - navezli tam každý den 25 lidí (jakýchkoliv) a ti se svezli několikrát každým autem, dostali dotazník a vyplňovali. Výsledkem bylo 1. místo pro novou Corollu a druhé (něčeho se podržte) VW Golf!! Já nevím, co na tom ty lidi vidějí - design je už skoro 20let stejný, motory nic moc (až tedy na VR6tku, jenže i tak je na tom výkonově podobně jako mnohé neněmecké 2litry...), místa o něco málo víc než v oktávce a ceny hrozné... Asi je to nějaká setrvačnost. -
« Re: stručně
Hmm, a tady asi zůstanu. Konečně tu najdu ty správné kamárády...
Jinak mě pěkně s*r* že u Octavky 1.8 20v je tak strašně slyšet motor. Člověk jeden 130 a všude spousta hluku. Neskutečné a to je to relativně moderní auto. Jinak se jim ve výrobě nepovedlo zrcádko, takže je u řidiče OK, ale u spolujezdce je témeř poloviční. Nechápu jak to mohlo projít výstupní kontrolou. Mno jinak takové detaily jako že když se stáhnout zadní okna, tak vám to při 120 prothne bubínky, neb tam vzduch začně pulsovat a dělat rázy. Což taky nevím jak mohlo projít kontrolou při vývoji. Mno jinak fajn auto. Je to velke luxusní (el. stahování oken) auto.
Jinak VW není nic jiného než jenom a jenom LEGO. Nic víc, nic mín. Z Evropský aut bych bral jen Volvo, Ferrari, Jaguar, Aston, Alfa a tím bych asi skončil :-( -
« stručně
elrab: Jestli jsi do toho přesednul z jízdního kola, tak bych to chápal, ale jinak název tématu považuju za úchylku a nebo provokaci. Kdybys to nazval:"Golf - vepřema vytvořená legenda", tak bych pokýval hlavou a už bych nepovažoval za nutné k tomu cokoliv dodat :-). -
« Re: Nesuhlas
Hm hm hm.. kvalitu těžko posoudím, novýho Golfa jsem si nikdy nekupoval, abych věděl, jak je to s ním od začátku, fakt je, že na mý VR6 toho vodchází celkem dost )o: . Ale VR6 jako motor mi celkem vyhovuje..samozřejmě, spotřebu bych taky radši menší...(O:
Ale moc nerozumím, proč se založil nový thread, když už je tu několik VW threadů.... -
« Nesuhlas
Je isto pojmom medzi osobnymi vozidlami, ale v poslednom case je badatelny pokles kvality.
O cene ani nema zmysel debatovat. Velmi zle skusenosti mam hlavne s benzinovymi 1.6 a 1.8 motormi. Vysoka spotreba, pri vyssich otackach pokles krutiaceho momentu. Krivka krutiaceho momentu v pomere k otackam je strasne plocha, na 3-ke mozes ist od 10 km/h do 100 aj viac, ale pre sportovejsiu jazdu alebo bezpecne predbiehanie to nevyhovuje, maximalne tak pre nemeckeho dochodcu. A jazdne vlastnosti VARIANT-u ?
DESSSS!!!