VW GOLF....To NEJlepsi auto na svete! Jaky mate zkusenosti?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
Lingenfelter C5 Corvette pod 3sek? ( Lotus F1, diablo, zonda, bugatti, atd...časy pod 4s). To je podle mě SCI-FI. Corvette bude určitě taky dost těžká. Ani tisícikoňový SUPRY nadopovaný turbama nemají tohle zrychlení( přeci jen jsou určitý limity daný schopností přenést točivej moment z pneu na vozovku). -
« Re: taky 4 valec by som chcel
Rychlejsi nez Hayabusa je Kawasaki Ninja ZX-12R, sice bych asi nechtel sedlat ani jedno, protoze by to byla ma pravdepodobne posledni jizda, ale tohle se o ni pise:"Když usednete na novou ZX-12R, máte jedinečnou možnost okusit stejný pocit, jaký zažívají pouze piloti nadzvukového letounu nebo špičkoví řidiči Formule 1. Brutální zátah od nejnižších otáček, zrychlení z nuly na 100 km/h výrazně pod 3 sekundy. Pokaždé, když přidáte plyn, ozve se stádo 190 koní a ZX-12 R vyrazí kupředu jako vystřelený projektil. S tímto výkonem neohroženě nadále zůstává ZX-12R nejvýkonnějším motocyklem na světě."
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
Za prve Hayabusa nema 170koni, ale kolem 190.
Za druhe Lingenfelter C5 Corvette neni cista seriovka, ale stavi se na objednavku...nicmene to ma zaruku atd...Je to Twin Turbo V8 a je to skutecne rychlejsi nez Hayabusa. Z 0 na 100km/h to ma pod 3sek....1/4mile pod 10sek. coz Hayabusa nedokaze.
A posledni vec, ten majitel toho 3000GT se klidne bude moct vozit stejne dlouho, jako majitel motorky, ne-li dele....rika se tomu boost controller, ktery tam bude se 100% pravdepodobnosti mit...ono se totiz seridi tlak v turbodmychadlech na nizsi hodnotu a neni tam zadny problem s zivotnosti....
Technika + penize = zazraky!
-
matuS 03.04.02 02:47
« Re: taky 4 valec by som chcel
0-100 za 6.2 je parada. ja mam tolko tusim na 60km/h, t.j. auto predbehnem ak sa rozbieha normalne. ked sa niekto chce pretekat, nemam sancu :-)
btw niekto tu pisal o tych peniazoch, corvetta atd. nemozes porovnavat cenovo, pretoze tie ceny su niekde uplne inde. neviem kolko stoji hayabusa, ale ta 900fireblade stoji okolo 18.000aud a ma 152koni, hayabusa ma 170 takze az taky rozdiel to nieje. tych 18tisic aud je pod 500.000, 0-100 to spravi tak za 3.5s mozno menej, maximalka vysoko nad 250km/h. to nemas sancu spravit so seriovym autom.
tutok v aussie su z turb uplne blbi, kazdy tu dava turbo do hocicoho, je tu vela upravcov. moj kolega ma kamarata, a ten kupil mitsubishi gt3000 za 27tisic dolarov a teraz ide robit upravy za cca 50tisic dolarov. vysledok bude biturbo a cca 800koni. vidis vyslednu sumu plus si zober do uvahy zivotnost auta. myslim ze napriek tomu ze to bude mat zosilnenu hlavu a blok, inu prevodovku, spojku, brzdy atd tak to auto je nepouzitelne. na tej motorke sa mozes normalne vozit 10-15rokov bez problemov. -
pallas 02.04.02 17:31
« Skutre
Kto by mal zaujem o super skuter, nech sa mi ozve. 125 ccm, stvortakt, kotuc vpredu a 12" kolesa, vzhladom a rozmermi je prakticky identicky s Hondou X8R-S Super Sport. ND a servis na Slovensku su zabezpecene Akcna cena 66.666,- Sk + 23% DPH (v Honde stoji X8R s dvojtaktom 50 ccm asi 90 tisic s DPH). V pripade vacsieho odberu mozna zlava, dohodou. -
matuS 02.04.02 06:34
« Re: Hayabusa
lenze prave o to v motorkach ide, ze je to trocha nebezpecne, a ze je uplne iny konktakt s okolim (najme so zemou :-) ) atd. proste ani v kabriolete nebudes mat nikdy taky pocit ako na motorke. na motorke je to vzdy ine ako na aute.
Jozo Raz to raz tak pekne povedal ze v aute je to ako milovat sa s kondomom a v motorke ako bez neho. a on mal to stastie a tazku havariu prezil. -
« Hayabusa
Motorky jsou pekny svezenicko, ale taky je to nebezpecny. Sam jsem uvazoval o koupi motorky, YZF-R6 nebo ZX-7R(R) tady ve statech, jenze za prve prumerny american proste neumi ridit auto /v okoli tady bylo uz nekolik smrtelnych urazu kdyz si to auto namirilo na bike/, samozrejme je to neprakticky a nakonec, treba pri zpatecni ceste z posilovny nikdy nevite, kde vas chytne krec a je to....v aute to je preci jen lepsi.
A kdyz mate ty prachy, tak si koupite auto, ktere
porazi i Hayabusu. Na netu jsem videl 4 kratke filmy, kde nova Corvetta predjela Hayabusu
a porad se vzdalovala az k 190+mph.
Byla upravena od Lingenfeltera s Twin Turbem, ale v podstate kazda Vetta + 5.000dolaru navic a Hayabusa uz neni nejrychlejsi.... -
matuS 28.03.02 07:24
« Re: taky 4 valec by som chcel
handry, to je v pohode. mne sa koza nepaci, ale nepremokave gate s bundou a topankami + rukavice ta vyjdu do 30.000 to je pohoda. ak lyzujes, tak to vyuzijes aj v zime.
co sa tyka skutra - vzhladom na to ze s jednym jazdim, tak ti odporucam min 150ccm, sam by som kupoval nieco okolo 250. tam potom nieje problem, aj ked niekoho vezies.
ale mat 4 motorky. to je ina kava. to mas potom problem, s ktorou mas jazdit, take problemy nemam rad :-) to radsej jednu peknu poriadnu masinu, dobre udrziavanu :) -
« Re: taky 4 valec by som chcel
to all bikefans: S motorkama je to jako s autama. Pokud je chceš vychutnat na 100%, potom jich musíš mít a nebo vystřídat víc. Základem je ten skůtr, kterej je praktickej, pohodlnej, nenáročnej, z motorek asi to nejužitečnější při zachování požitku z jízdy na 2 kolech. (Sám pokukuju po Majesty 125) Potom by měl člověk mít cruiser nebo chopper, kterej je stvořenej pro relaxaci, odreagování, pohodu, svobodu atd., ovšem tak do 50 km/h. Když tě takový bloumání po kraji přestane bavit, pak už je na tobě, jak jsi orientovanej, na silnici, nebo do terénu, kam prostě zaskočíš na panáka adrenalinu. Obojí má svoje nenapodobitelný kouzlo. (osobně mám rád obojí) Silnici definuje ryzí supersport a terén zas ostrej motokros. Silniční cesťákosporty nebo endura bývají dobrým kompromisem. Potom mi teda vychází, že když jsi teda fakt moto-úchyl, musíš mít doma minimálně 4 kousky, aby sis to pořádně užil. Když to spočítám i s hadrama, tak je mi z toho blbě a musí nastoupit různý kompromisy, změny úhlu pohledu, názorový odklony a podobný těžký úvahy. Snít však můžem bez jakejchkoliv omezení.:-)))) -
matuS 27.03.02 03:23
« Re: taky 4 valec by som chcel
pallas> ja som ti hovoril, ze tie cestne masiny mi nic nehovoria. no, teraz po tom zazitku som zmenil nazor, ale kazdopadne taku motorku by som nechcel.
apropo zvuk - tak ako som to pisal o autach, ani v motorke by som nechcel moc silny zvuk. tuto blizko ma jeden manik ducati 900, krasny stroj, zvuk to ma nenapodobitelny - nizky, uplne iny ako japonske stroje. je to krasny zvuk, ale na par minut, nie na dlhu dobu. -
pallas 26.03.02 23:25
« Re: taky 4 valec by som chcel
matus, a skus este dvojvalec do V - ten tu zatial nikto nespominal, ale v motorke ma bez debaty uplne najkrajsi zvuk (Harley, Ducati, Buell, Hondy (VTR, Transalp, Afrika, Shadow, atd.),Moto Guzzi, ...) Tak to je presne zvuk, ktory rady pocuju moje usi, a jednu z tych vyssie menovanych mam doma - aj preto, ze na nej nesedim hrudou na nadrzi a nedrvim si ... o nadrz/sedlo. Tak ked budes chciet tip, prid sa prebehnut na tej mojej. -
pallas 26.03.02 23:15
« Re: taky 4 valec by som chcel
Vidis matuS, a si chyteny! No nehovoril som ti to v lete, ked sme sa bavili o motorkach? A ty si vtedy vravel ze motorky ti nic nehovoria? Teraz pride obdobie dalsich a dalsich pokusov, stracanie respektu (neprezen to, spomen si vzdy na mna a "leto v sadre") a neskor silna zavislost. Prajem vela stastnych km v jednej stope! -
matuS 26.03.02 05:05
« Re: taky 4 valec by som chcel
posez na motorke - zalezi na akej. od piatka do nedele som na skutri sedel takmer 40 hodin a najazdil 550km :-) a teda nehovorim ze to bolo v pohode, ale dalo sa. na tej honde by som to jednoznacne nevydrzal.
co sa tyka skusania - este ho poprosim o pozicanie, ale nebudem to skusat, pri robote na to nieje bezpecne miesto, a 8-9000 otacok na jednotke je okolo 100km/h na dvojke vyse 150 (neviem presne ako je to sprevodovane)
a vobec, to je moc silna motorka, pre mna teraz urcite. chcel by som nejaku motorku, ked sa vratim zivy :-) ale planujem skorej nieco pohodlnejsie (posed rovno, nie lezmo), nejakeho nahaca, okolo 1000ccm... ako je na tom bandit?