VW GOLF....To NEJlepsi auto na svete! Jaky mate zkusenosti?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Golf V.
Tak jsem si dneska četl v L´Automobile o novým Golfu, co má přijít příští rok a zdá se mi, že se designově vrací někam do roku 1990 - je to podobný spíš Golfu III, ale ještě víc nezdařený. Třeba jsou to ale jen takový ty fotky studií a pak to bude vypadat jinak - neumím si představit, že by něco takovýho uvedli na trh. -
« Re:
Jo jo jo joooooooo, to je řeč.. když do Golfu tak VR6, moje řeč (o: Tak doufám, že tímto se zase vracíme k VW scéně... a ikdyž všecko ostatní (no motorky mne moc neberou, bojím se jich) bylo taky interesant, tak mne třeba zajímalo, jetsli může způsobit kolísání motoru VR6 na volnoběh v rozmezí cca +- 70-100otáček použití jiných kabelů ke svíčkám než originál VW? Četl jsem totiž dvě rozdílná tvrzení, jedno říká, že kolísaj všecky a že to nemám řešit a druhý říká, že kolísaj neoriginál kabely a origoše VW jsou OK. Tak nevím... Kdo ví? (O: Ať poví. Taky by mne zajímalo, jestli někdo viděl Turbo ve VeRuně, z čeho to turbo bylo použitý? A vůbec detaily o Turbu ve VRčafce a komponent s tím spojených atd atd.. -
« Bez nadpisu
Sorrac chlapi, ale kdyz se ta diskuze otocila nekam jinam, musel jsem v tom udelat nekterym "nevericim" jasno....a otevrit jim oci.
Na druhou stranu, je sice pravda ze nazev fora je Golf, ale poslednich cca 60 prispevku je uplne o necem jinem a vsechno na me hazet taky nemuzete...je tam docela hodne prispevku o skutrech atd...:o)
No tak nekdo zacnete zase o Golfu. Jediny Golf ktery jsem kdy ridil, byl 1.9D asi z 1996 roku. Nic moc no... A kdybych sel do Golfu, coz se nikdy nestane /proste se mi libi neco jineho/, byl by to bud VR6 nebo Turbo 1.8-ma.
-
« Re: komentář
to rbaron: Ale jo, uznávám, že se diskuze může ubírat občas jiným směrem - ale přeci jen pokud tu něco někdo píše, tak přeci jen by měl mít aspoň i nějaké příspěvky k tématu fóra - přeci jen takhle se dostaneme od Golfa přez motorky k Ferari a nakonec zůstaneme u F1. -
« Re: komentář
to czechchamp: No hele já ti věřím, ale koho to v tomhle fóru zajímá (samo, že někoho určitě ano)? Já si tohle fórum otevírám kvůli VW golfu (je to v nadpisu fóra nemýlím-li se) - ne kvůli nějakejm osmiválcům jinejch značek. Drž se prosím tématu nebo to piš do příslušného fóra - dík. -
« Re: komentář
Je mi lito, ze jsi jeste nevidel auto, ktere ma vice nez 120koni, ale to neni muj problem.
Videl jsem a sedel jsem ve vsem od Golfa az po 2000-konoveho Chevroleta. Takze mi nerikej, ze jsem je nevidel na vlastni oci.
Ze v CR nejezdi to neznamena ze neexistujou! Ver mi, ja tady denne vidam 2x vice vysokovykonnych sportaku s V8 nebo Turbo motory nez ty Golfu. JESTE JEDNOU - ze nejezdi pred tvojim barakem neznamena, ze neexistujou! Otevri oci, GET A LIFE!
-
« komentář
nevěřím svým očím co to tady rozebíráte, ty auta které zde komentujete jste nikdy ani neviděly na vlastní oči natož abyste sy do nich sedli komentujete nějaké články s komerečních časopisů atd atd říkáte názory které jste se dozvěděli bůchví kde a při tom tady jde o GOLFA aspon o názvu golf a konkurence a jsou tady řeci o SUP5E ,meclerenu atd jestli teda víte jaký je rozdíl Supra a Golf jestli to doopravdu víte tak sy zalošte jiné téma a nepište polopravdy a p-----y .... -
« CzechChamp RULEZ!
V zadnem pripade nehazim spinu na exoticke auta,
jsou to krasne stroje a urcite se vsude najdou priznivci, kteri by se radeji vozili v novem Ferrari nez v upravene Corvette....Ferrari je Ferrari a na okoli pusobi tak, jak to jen Ferrari dokaze...nicmene JSOU UPLNE MIMO kdyz si mysli, ze ridi to nejrychjesi auto, ktere kdy spatrilo svetlo sveta. To se pak projevi, kdyz na ulici prohrajou treba o 25delek...!
Proto prosim otevrete oci!
-
« OTEVRETE OCI 3!
Dalsi a posledni priklad. 1993 Mustang GT 5.0 V8 -cena v dobrem stavu cca $5.000 dolaru.
Investujte dalsich $20,000 /pravda, neni to nejlevnejsi/, ale po teto investici dostanete auto schopne prekonat 1/4mile pod 7sekund!
Za $25,000 dolaru. A to nejlepsi na tom je - porad s tim muzete jezdit v normalnim provozu...
Slysel jsem pribehy o Skylinech, Suprach..atd...samozrejme to jsou silne a krasne auta, ale zadna Supra, ktera byla rizena v normalnim provozu nedosahla 1/4mile rychleji nez 9.8sekund
Snazim se vam jen otevrit oci...jsou tadi taci, kteri veri, ze McLaren F1 je skutecne nejrychlejsi co kdy po zemi jezdilo! NENI TO PRAVDA!
-
« OTEVRETE OCI 2!
Asimov, ktery nazval Corvettu s Twin Turbem lehce prekonavajici exoticke sportovni vozy SCI-FI ve vykonnostnich disciplinach SCI-FI..tohle je srovnani pro tebe.
Corvette TT Lingenfelter, kterou koupis novou za $100,000 vcetne zaruky vs. nova Ferrari 575MM /facelift of Maranello/ za bratru $200,000.
Vetta ma 650koni, Ferrari ma 515hp. Maximalka Ferrari je 202mph, Corvetta udela 230mph. Zrychleni z 0-100km/h u Ferrari bude cca za 4.2 - 4.4sek, Corvetta pod 3sek.
No a nejdulezitejsi udaj - 1/4mile.
Ferrari to proleti za 12.2-12.5sek.
Corvetta na to potrebuje cca 10sek.
Pro tvoji ilustraci, 1sek. v tomto pripade znamena 10delek, takze 2.5 x 10 = 25delek.
Corvetta nadeli novemu Ferrari 25delek na 400 metrech! Staci?!
-
« OTEVRETE OCI!
Supra ma radovy 6-ti valec s dvema turby. Corvette C5 ma 5.7l V8. Upravena Supra s vykonem 1000koni ma velky turbo efekt, ktery se ve vetsine pripadu resi pridanim rajcaku, coz znamena
ze Supra je schopna dosahnut vyssich otacek o poznani rychleji - a pak do toho ty turba kopnou.
V pripade Corvetty s turbodmychadlem: tady neexistuje turbo efekt diky vysokemu tocaku v nizkych otackach /skoro 6litr:o)/ a pak do toho nevic kopne jeste i to turbo. Takze napr. Corvette na 1/4mile porazi 1000 konovou Supru.
Maximalni rychlost 700-ti konove Corvetty je o cca 5-10mph vetsi nez 1000-ti konove Supry a vsechny ostatni vlastnosti, brzdeni, slalom atd..vede Corvetta. Dyt seriovka Z06 ma 1g pretizeni nqa skidpadu, coz nedokaze ani 911 996 Twin Turbo!
-
« 2: Asimov
Zase vedle. Ano, Lingenfelter Corvette je rychlejsi nez Diablo, Zonda, Bugatti atd....a to o dost. Je totiz rychlejsi nez Hayabusa a ZX-12R!
Je i rychlejsi nez 1000-ti konova Supra. Supra ma velkou stratu pri prenosu z vykonu motoru na kola atd. Proto je prezdivana "Dyno Queen", kde na brzde dosahuje ohromnych vykonu, ale ve skutecnosti to neni az tak osilnive. 700konova nova Corvetta dokaze pokorit 1000-konovou Supru.
Napriklad Hennessay Viper s twin turbo V-10 dokaze zrychlit z 0-100km/h za 2.32sek na slickach. 1/4mile tesne pod 10sek.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!