VW GOLF....To NEJlepsi auto na svete! Jaky mate zkusenosti?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
- Nesuhlas 15.03.2002 11:25
- stručně 15.03.2002 15:48
- ?! 16.03.2002 11:48
- GolfxAlfa 19.03.2002 12:33
-
spotřeba 19.03.2002 16:28
-
Re: spotřeba 19.03.2002 21:08
-
Re: spotřeba 19.03.2002 22:21
-
Re: spotřeba 19.03.2002 23:12
matuS
- Re: spotřeba 20.03.2002 10:39
-
Re: spotřeba 20.03.2002 19:26
- Re: spotřeba 20.03.2002 21:10
-
Re: spotřeba 20.03.2002 23:37
matuS
- Re: spotřeba 21.03.2002 08:31
- Re: spotřeba 21.03.2002 10:49
-
Re: spotřeba 22.03.2002 15:59
-
Re: spotřeba 22.03.2002 16:59
-
Re: spotřeba 23.03.2002 06:42
-
Re: spotřeba 24.03.2002 07:27
-
Re: spotřeba 24.03.2002 14:12
-
Re: spotřeba 24.03.2002 20:39
-
taky 4 valec by som chcel 25.03.2002 01:48
matuS
- Re: taky 4 valec by som chcel 25.03.2002 01:52 matuS
- Re: taky 4 valec by som chcel 25.03.2002 21:57
-
Re: taky 4 valec by som chcel 26.03.2002 23:15
pallas
- Re: taky 4 valec by som chcel 26.03.2002 23:25 pallas
- Re: taky 4 valec by som chcel 27.03.2002 03:23 matuS
-
taky 4 valec by som chcel 25.03.2002 01:48
matuS
-
Re: spotřeba 24.03.2002 20:39
- Re: spotřeba 25.03.2002 21:31
-
Re: spotřeba 24.03.2002 14:12
-
Re: spotřeba 24.03.2002 07:27
-
Re: spotřeba 23.03.2002 06:42
- Re: spotřeba 22.03.2002 18:56
-
Re: spotřeba 22.03.2002 16:59
-
Re: spotřeba 19.03.2002 23:12
matuS
-
Re: spotřeba 19.03.2002 22:21
-
Re: spotřeba 19.03.2002 21:08
- golf IV 21.03.2002 23:38
- BRNO 22.03.2002 17:49
- Hayabusa 02.04.2002 05:45
- vw ? 02.04.2002 19:03
- Jedině o VW nebo ne ? 04.04.2002 20:01
- OTEVRETE OCI! 05.04.2002 19:16
- OTEVRETE OCI 2! 05.04.2002 19:24
- OTEVRETE OCI 3! 05.04.2002 19:30
- CzechChamp RULEZ! 05.04.2002 19:36
- komentář 06.04.2002 00:00
- to czechchamp 07.04.2002 23:23
- Bez nadpisu 08.04.2002 04:22
- Golf V. 08.04.2002 21:01
- V. 08.04.2002 22:12
- better V. 08.04.2002 22:15
- Bez nadpisu 16.04.2002 13:27
- Uf ! 17.04.2002 21:39
- vw-club 22.04.2002 22:20
- KN - prodej 27.04.2002 15:25
- Vymena prevodovky 11.05.2002 15:17
- Bez nadpisu 13.05.2003 11:28 wolff
-
-
« Re: Nesuhlas
Hm hm hm.. kvalitu těžko posoudím, novýho Golfa jsem si nikdy nekupoval, abych věděl, jak je to s ním od začátku, fakt je, že na mý VR6 toho vodchází celkem dost )o: . Ale VR6 jako motor mi celkem vyhovuje..samozřejmě, spotřebu bych taky radši menší...(O:
Ale moc nerozumím, proč se založil nový thread, když už je tu několik VW threadů....
-
-
-
« Re: stručně
Hmm, a tady asi zůstanu. Konečně tu najdu ty správné kamárády...
Jinak mě pěkně s*r* že u Octavky 1.8 20v je tak strašně slyšet motor. Člověk jeden 130 a všude spousta hluku. Neskutečné a to je to relativně moderní auto. Jinak se jim ve výrobě nepovedlo zrcádko, takže je u řidiče OK, ale u spolujezdce je témeř poloviční. Nechápu jak to mohlo projít výstupní kontrolou. Mno jinak takové detaily jako že když se stáhnout zadní okna, tak vám to při 120 prothne bubínky, neb tam vzduch začně pulsovat a dělat rázy. Což taky nevím jak mohlo projít kontrolou při vývoji. Mno jinak fajn auto. Je to velke luxusní (el. stahování oken) auto.
Jinak VW není nic jiného než jenom a jenom LEGO. Nic víc, nic mín. Z Evropský aut bych bral jen Volvo, Ferrari, Jaguar, Aston, Alfa a tím bych asi skončil :-(-
"-- skrytý --" 16.03.2002 17:40
« Re: stručně
ace2: s tím hlukem to bude asi dědičné - jel jsem předevčírem novým Superbem s 1,9 96kW a je sice pravda, že byl tišší než oktávka TDi 66kW, ale zase takový rozdíl to není. Když tu hlučnost srovnám s 10 let starou Corollou, kterou jezdím, tak kdybych do ní narval tolik "tlumících papundeklů" jako je v Superbu, tak bych ani nepoznal jestli jedu 100 na dvojku nebo pětku :o)) Ale asi je to s tou hlučností nějaký nový trend - máme doma ještě CarinuE a RAV4ku a obě jsou hlučnější než ta stará Corolla, ale pořád na VW & comp. nemají.
Mimochodem, říkal mi Dolák, že se nedávno v Mostě dělaly 14 dní srovnávací testy všech aut nižší střední třídy (tedy P306, Corolla, Golf,...) - navezli tam každý den 25 lidí (jakýchkoliv) a ti se svezli několikrát každým autem, dostali dotazník a vyplňovali. Výsledkem bylo 1. místo pro novou Corollu a druhé (něčeho se podržte) VW Golf!! Já nevím, co na tom ty lidi vidějí - design je už skoro 20let stejný, motory nic moc (až tedy na VR6tku, jenže i tak je na tom výkonově podobně jako mnohé neněmecké 2litry...), místa o něco málo víc než v oktávce a ceny hrozné... Asi je to nějaká setrvačnost.-
« Re: stručně
V Golfu je víc místa než v Oktávce? Tak to bych se nasmál. Když si sednu do sedačky tvrdý jak prkno, tak mě po deseti kilometrech bolí záda a tím už to končí všechno. To je neauto! A design? Něco tak neosobního jako od koncernu VW snad automobilová historie nepamatuje. I blbej trabant měl svou tvář...
-
-
-
-
-
-
-
« Re: spotřeba
to asimov: To Ti naprosto schvaluju. Nevím proč, ale všechny motory kolem nás jsou čtyřválce. Nemá to zvuk, je to bez poezie, projede to a udělá to jen takový unylý řřřřřřřř. To šestiválec je jiný kafe. Původně jsem chtěl ameriku, jedině s V8, ale "ztroskotal" jsem u BMW 635CSi s šestiválcem třiapůl litru a 220 kobylek. Mám ho tejden a málem v něm i spím :o)-
-
-
« Re: spotřeba
Hochu, všichni jsou nadržení z šestiválců... Říká ti něco systém Silent Shaft? Byl vyvinutej v roce 1975 v Mitsubishi Motors. Podstatně snižuje hlučnost motoru a současně také znatelně kultivuje jeho projev, takže se i původně neurvalý čtyřválec najednou začne chovat téměř jako sametová V6. To všechno mají na svědomí dva přídavné vyvažovací hřídele, které se točí dvojnásobnou rychlostí a v opačném smyslu než hřídel klikový(měl sem Mitsubishi Galant 85 s tímto systémem a takovej chod motoru z roku 1985 nemají ani současný čtyřváli). Licenci na Silent Shaft od Mitsubishi koupily firmy jako Porsche, Volvo, Saab, Lancia atd. Takže dnes se snaží kdekdo napodobovat vlastnosti V6 ve čtyřválci. A pak že mi jsme nadržení z V6 :-) Si piš, že sme. -
« Re: spotřeba
to Matus: Jde o ten tah motoru, kterej nepotřebuje žádný turba a v neposlední řadě taky o krásnej zvuk, kterej dává dohromady právě těch 6 válců a pořadí jejich zapalování. Co je na tom tak nepochopitelnýho. Vezmi dvě auta, jedno čtyřvál a druhý šestivál. Trochu je protúruj a řekni, kterej zvuk se Ti bude líbit víc. Jestli ne šestiválec, tak jseš divnej, protože všechno ostatní zní jako Favorit :o/ Úplně jiný kafe je ještě V8. To je opravdová nádhera. Těch osm válců hraje ještě lepší symfonii a většinou je to podpořeno ještě větším objemem (4 litry a více) a ten basový dunivý zvuk ničím nenahradíš. Zkus zajít na motorvision.de a ve videoreportážích je tam zvuk roku. To video si stáhni a pusť. Mě se z toho jednoznačně nejvíc líbí MB CLK s 5.5 V8, ten zvuk, to je prostě orgie!-
matuS 20.03.2002 23:37
« Re: spotřeba
. Trochu je protúruj a řekni, kterej zvuk se Ti bude líbit víc. Jestli ne šestiválec, tak jseš divnej, protože všechno ostatní zní jako Favorit :-O
lenze ja mam nazor presne ako yyyy - ja chcem motor, ktory nieje pocut, aby som mohol pocuvat cds a podobne. preto mne je jedno, ci je to 4 alebo 6 valec...ide o vykon a tocak, to sa rata.
co sa tyka zvuku osemvalcov - tu v sydney je ich dost a je to krasny zvuk, to sa nehadam. ale - radio sa pri tom pocuva tazko. btw alfa166 mala krasny zvuk pri 5000 a viacej, naozaj symfonia a iba 6 valec, ale to je fasa tak na 20minut. potom to zacne vadit.
a este k osemvalcom - ten krasny zvuk maju len stare, zrejme kvoli vyfukovej sustave. nove osemvalce (napr tie fordacke -tych je tu dost) nieje vobec tak krasne pocut. postav sa vedla a8 4.2 ci budes pocut krasny rapavy hlboky zvuk. nebudes...-
« Re: spotřeba
nevím kde jsi ty zkušenosti nabral. Nicméně povětšinou platí, čím víc válců tím je auto tižší. Když budeš mít 8 válců tak ve 195 (tam mám omezovač) uslyšíš jen vítr. Žádná přetočený motor nic. Zvuk je slyšet jen při prudké akceleraci, nebo rozjíždění. To samé platí o V6. 4 válec je hlučný, ve 130 slyšíš motor což je naprosto nepřípustné. A akcelerace čírá žádná, nehledě na to že 4 válec nemá ten kontinuální tah motoru a musí se prosit aby vůbec nějak jel. V6 a V8 táhne pořád bez žadných zjevných děr ve výkonu. A vůbec 4 válec je z nouze cnost. Je to nevyvážený, nekultivovaný, hlučný... -
-
« Re: spotřeba
to matuS:.....btw alfa166 mala krasny zvuk pri 5000 a viacej, naozaj symfonia a iba 6 valec, ale to je fasa tak na 20minut. potom to zacne vadit......
Tenhle V6(ale dvouventil) motor ve své alfině zrovna mám. Rozhodně pořád netočím 5000 a více. To opravdu není třeba. Běžně při jízdě točím 1500-2500 (absolutní ticho), protože i to je dostatečná síla. A když už jezdím do omezovače, tak mi rozhodně ten náááádhernej brukot nevadí, protože o ten právě jde. Mimochodem jestli chceš opravdu tichý auto, tak u brněnskýho Zetoru sem viděl moc pěknej elektromobil Tatra pickup:)
-
« Re: ???
HI all! Tak som si trochu prescreenoval MotorCafe a rozhodol som sa, ze aj ja nieco pridam. A som velmi rad, ze je tu konecne Forum o Golfe. Teda, ked som si cital, ako sa niektori z Vas rozplyvali napr. nad niecim takym ako je Fabia, /najlepsie MPI 44 KW/, tak potom skutocne nechapem, co mozte tolko brblat na Golfa. Ja mam teraz druheho Golfa - predtym II., teraz IV. A nemozem sa stazovat. Urcite by som si ine auto nevybral - myslim ze v svojej kategorii ma Golf dost chabu konkurenciu. Ale vsetko je vec vkusu, ved ja tu nakoniec ani nikoho neposielam k ocnemu, ked sa mu viac paci napr. take nieco ako Focus.
-
-
« Re: spotřeba
to MatuS: Rozdíl mezi námi a Tebou je ten, že ty hledáš v autě ideální dopravní prostředek. Takoví jako ty nakonec udělají ze všech aut elektromobily bez volantu s klávesnici pro napsání města na konci trasy.
Já hledám v autě styl, potěšení, zábavu, krásu, opojení z toho, jak krásně může všechno dohromady fungovat, jak zní a jede. Je to takový dokonalý organismus. Je to něco nepopsatelného, když si člověk uvědomí, že obyčejný shluk kovů jde uspořádat do něčeho tak výjimečného jako je fungující automobil. My, které to baví, prostě chceme motory slyšet! Pochop to!-
« Re: spotřeba
Souhlasím, zvuk motoru zvlášť u aut V6, V8, V12 ... to je prostě něco nepopsatelně nádhernýho. Tuhle mě zrovna uchvátilo BMW 635, ale s implantovanou V12 (byla někoho z bmw tuningu CZ). To prostě nemělo chybu.
Jinak já mám taky konfekční auto, protože s ním prostě potřebuju dnes a denně jezdit. Jednou mám ale políčeno na ameriku s V8, brum brum brum ...
Golf kterékoliv generace je normální konfekční auto, nic víc a jezdí jich hrozně moc. Taky tuning na Golfa je vlastně o ničem - všechno už je vymyšlené a všechno se dá koupit, takže když přijedeš na sraz s Golfem, bude jich tam zaručeně nejvíc a těžko budeš originální. Golf jako normální auto na ježdění - jo, klidně, ale dělat z něj něco víc nemá cenu. I když dlužno říct, takový Dahlbäck Golf RSI s V5 turbo motorem z Audi, to je mňam. Ale to má do Golfa asi tak daleko jako Octavia RS do Octavie WRC ...
-
« Re: spotřeba
to aTTim: Taky mám radši V8 zadokol Ameriky, ne BMW jak by se mohlo zdát, ale je to asi nejlepší klasika z Evropy v týhle ceně, to auto se mi fakt líbí, tak jsem do něj spadnul. Ale včera jsem se vezl v Corvettě, známý tomu pěkně naložil, žlutá 92, 310 koní, automat mi nevadil, čtyřikrát to koplo a jedeš stošedesát :o)
to yyyy: No, tohle je srandovní příspěvek, nejdřív trolejbus a pak ta smělá teorie s ampliónem :o)-
« Re: spotřeba
Myslím, že bych k těm zvukům měl něco taky dodat. Je pravda, že kultivovanost moderních 4 válců je neskutečná. Např. Mazda626, Toyota Corola, Honda, vůbec všichni Japonci jsou opravdu technický 4 válcový klenoty. Evropští výrobci, včetně oltáře VW se za nima mohou leda tak se závistí a slzou v oku dívat. Když mají Japonci ale tak kultivovaný a výkonný 4 válce, proč dělají vůbec 6 a někteří i více válce? Aha, a jsme u toho! Kdosi se tady toho už dotkl, ale kultivovaný 4 válec okolo 3 tis. otáček je jedna věc a v 6 tis už to zas tak moc kultivovaný není. Krouťák odspodu nedá nikomu spát a tak kde už nestačí proměnný časování, délka sání, nebo dokonce kompresní poměr (SAAB), tam musí nastoupit minimálně další hrnec či další pár hrnců, nebo ještě lépe dva páry hrnců. Je to nakonec mnohem levnější a spolehlivější než překomplikovaný a drahý management, jenž se snaží dohnat stejnou věc jinou cestou. Ale zpět ke zvukům. Zvuk je u auta velmi důležitý a pro člověka, který autům a motorům vůbec propadl(a že je nás opravdu dost), je to věc nezbytná. Možná jsem to tady už uváděl, ale(platí pro 4 dobé motory) : jednoválec bafe, dvouválec blafe, tříválec drčí, 4válec vrčí, 5válec bručí, 6válec šumí, 8válec bublá, 10válec mručí, 12 válec šumí, 16válec syčí. Dlužno dodat, že od 10válce výš to přestává být takový požitek, zvláště pro nás, kteří jsme přeci jenom naladěni na ty nižší frekvence. Na závěr bych chtěl jen jeden poznatek: Ze všech těch zvuků má 8 válec vyjímečnou vlastnost a to sice že jeho zvuk léčí. Sami si to může vyzkoušet, ale otevřený výfuk 8válce zvedne hlavu i těm nejsklesleším :-)) Proto jsem do svýho RAMu sice namontoval rádio, nicméně skutečně jen jako výplň díry v palubce, i když vím, že hraje. Vůbec jsem ho nezapojoval. Asi nejdůležitější bylo pro mně to, že je na něm napsáno Chrysler :-))) Znáte snad většího magora? :-)-
« Re: spotřeba
to prof: Většího magora než Tebe? Vlastně jo, sebe! :-D
S tím popisem zvuků jsi to fakt vymákl. Akorát bych se přimluvil za to, že řadovej šestiválec ve vyšších otáčkách chrčí, čtyřválcovej boxer prdí a že dvanáctiválec ve vyšších otáčkách skučí - viz Diablo a taky starý Ferrari z 60. a 70. let.
Jo a nezapomněl bych dodat, že V8 v celém rozsahu chrochtá a z toho motoru úplně čiší, jak mu benzínek chutná a on přitom mlaská. Moje další auto bude V8 a to zcela bez pochyb. Nic nemá zvuk podobné hloubky a stejných léčivých harmonických složek, to víme oba a je to fakt. Když slyším V8 bublat těsně nad volnoběhem tak do 1500 ot./min, pociťuji blaženost a když slyším řvát Big Block s otevřenými výfuky V8 7.2litru z Dodge Chargeru rok 1968, tak mi leze mráz po zádech a mám z toho husí kůži jako pralinky >:o§-
-
matuS 25.03.2002 01:48
« taky 4 valec by som chcel
ach, chlapi, este teraz mam adrenalin v krvi, ked si spomeniem, co som vcera soferoval.
dostala sa mi pod nohy honda fireblade 900ccm, co ma 152 koni a 170kg suchu vahu.
uz po nastartovani to bola parada, krasny syty zvuk, ale stacilo sa len dotknut plynu a co ten motor robil...no co vam budem hovorit, bal som sa MOC! ale isiel som na to, pustil som sa na vacsiu cestu, kde som to troska vyskusal, nestihal som kukat na pristroje, ale max som isiel asi na 5000ot a to bolo neuveritelne co ta motorka robila, a pri tom max vykon je pri 11000, neviem co by to so mnou robilo :-)
pri tych 5000ot sa to akurat zobudzalo, ale isiel som v 60 km/h zone a tu su pokuty dost drahe, takze som sa bal aj policajtov.
proste uplne peklo, brzdy ostre nenormalne (narazil som na nadrz :-) ) no stihacka, samovrazedny stroj.
ale co sa mi nepacilo bola ta poloha na motorke, akoze lezat hrudou na nadrzi, a mat skrcene nohy...to neni moc ono-
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
matus: To je škoda, že jsi se nedostal alespoň nad těch 8-9000ot/min. Tam se pootočení plynem projevuje jako neviditelná rána palicí zezadu do tý motorky. Ne, to jsi neměl psát! Dokud si na to člověk nevzpomene, je schopen se jakž takž dočkat slušnýho počasí, ale takhle? :-))) To vypadá na brzskej výlet!
-
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
to matus: Tak to jsi jel skoro na volnoběh. Co dělají motorky po překročení 8tis. otáček, se vymyká všemu normálnímu, buď rád, žes to nezkusil, už bys tu asi nebyl. Já mám nějakejch 12 kg na koně a nejede to špatně. Motorka má 1.0x kg na koně. To mluví o všem. Ale kdo na to není zvyklej, toho motorka zle vytrestá. Posez na motorce je ale na * a pohodlí auta je to na míle vzdáleno. Ale tohle už dál nechci srovnávat, nechci bejt za vola :o) Raketa na kolech!!!-
matuS 26.03.2002 05:05
« Re: taky 4 valec by som chcel
posez na motorke - zalezi na akej. od piatka do nedele som na skutri sedel takmer 40 hodin a najazdil 550km :-) a teda nehovorim ze to bolo v pohode, ale dalo sa. na tej honde by som to jednoznacne nevydrzal.
co sa tyka skusania - este ho poprosim o pozicanie, ale nebudem to skusat, pri robote na to nieje bezpecne miesto, a 8-9000 otacok na jednotke je okolo 100km/h na dvojke vyse 150 (neviem presne ako je to sprevodovane)
a vobec, to je moc silna motorka, pre mna teraz urcite. chcel by som nejaku motorku, ked sa vratim zivy :-) ale planujem skorej nieco pohodlnejsie (posed rovno, nie lezmo), nejakeho nahaca, okolo 1000ccm... ako je na tom bandit?
-
-
pallas 26.03.2002 23:15
« Re: taky 4 valec by som chcel
Vidis matuS, a si chyteny! No nehovoril som ti to v lete, ked sme sa bavili o motorkach? A ty si vtedy vravel ze motorky ti nic nehovoria? Teraz pride obdobie dalsich a dalsich pokusov, stracanie respektu (neprezen to, spomen si vzdy na mna a "leto v sadre") a neskor silna zavislost. Prajem vela stastnych km v jednej stope!-
pallas 26.03.2002 23:25
« Re: taky 4 valec by som chcel
matus, a skus este dvojvalec do V - ten tu zatial nikto nespominal, ale v motorke ma bez debaty uplne najkrajsi zvuk (Harley, Ducati, Buell, Hondy (VTR, Transalp, Afrika, Shadow, atd.),Moto Guzzi, ...) Tak to je presne zvuk, ktory rady pocuju moje usi, a jednu z tych vyssie menovanych mam doma - aj preto, ze na nej nesedim hrudou na nadrzi a nedrvim si ... o nadrz/sedlo. Tak ked budes chciet tip, prid sa prebehnut na tej mojej. -
matuS 27.03.2002 03:23
« Re: taky 4 valec by som chcel
pallas> ja som ti hovoril, ze tie cestne masiny mi nic nehovoria. no, teraz po tom zazitku som zmenil nazor, ale kazdopadne taku motorku by som nechcel.
apropo zvuk - tak ako som to pisal o autach, ani v motorke by som nechcel moc silny zvuk. tuto blizko ma jeden manik ducati 900, krasny stroj, zvuk to ma nenapodobitelny - nizky, uplne iny ako japonske stroje. je to krasny zvuk, ale na par minut, nie na dlhu dobu.-
« Re: taky 4 valec by som chcel
to all bikefans: S motorkama je to jako s autama. Pokud je chceš vychutnat na 100%, potom jich musíš mít a nebo vystřídat víc. Základem je ten skůtr, kterej je praktickej, pohodlnej, nenáročnej, z motorek asi to nejužitečnější při zachování požitku z jízdy na 2 kolech. (Sám pokukuju po Majesty 125) Potom by měl člověk mít cruiser nebo chopper, kterej je stvořenej pro relaxaci, odreagování, pohodu, svobodu atd., ovšem tak do 50 km/h. Když tě takový bloumání po kraji přestane bavit, pak už je na tobě, jak jsi orientovanej, na silnici, nebo do terénu, kam prostě zaskočíš na panáka adrenalinu. Obojí má svoje nenapodobitelný kouzlo. (osobně mám rád obojí) Silnici definuje ryzí supersport a terén zas ostrej motokros. Silniční cesťákosporty nebo endura bývají dobrým kompromisem. Potom mi teda vychází, že když jsi teda fakt moto-úchyl, musíš mít doma minimálně 4 kousky, aby sis to pořádně užil. Když to spočítám i s hadrama, tak je mi z toho blbě a musí nastoupit různý kompromisy, změny úhlu pohledu, názorový odklony a podobný těžký úvahy. Snít však můžem bez jakejchkoliv omezení.:-))))-
matuS 28.03.2002 07:24
« Re: taky 4 valec by som chcel
handry, to je v pohode. mne sa koza nepaci, ale nepremokave gate s bundou a topankami + rukavice ta vyjdu do 30.000 to je pohoda. ak lyzujes, tak to vyuzijes aj v zime.
co sa tyka skutra - vzhladom na to ze s jednym jazdim, tak ti odporucam min 150ccm, sam by som kupoval nieco okolo 250. tam potom nieje problem, aj ked niekoho vezies.
ale mat 4 motorky. to je ina kava. to mas potom problem, s ktorou mas jazdit, take problemy nemam rad :-) to radsej jednu peknu poriadnu masinu, dobre udrziavanu :)-
« Re: taky 4 valec by som chcel
matuS taky pokukuju po novem skutru, takovy Malaguty nebo Piaggio X9, s novym motorem 180ccm, ktery je lepsi nez 250ccm. Jen pro zajimavost zrychleni v seriove verzi 0-100 za 6,2s!-
pallas 02.04.2002 17:31
« Skutre
Kto by mal zaujem o super skuter, nech sa mi ozve. 125 ccm, stvortakt, kotuc vpredu a 12" kolesa, vzhladom a rozmermi je prakticky identicky s Hondou X8R-S Super Sport. ND a servis na Slovensku su zabezpecene Akcna cena 66.666,- Sk + 23% DPH (v Honde stoji X8R s dvojtaktom 50 ccm asi 90 tisic s DPH). V pripade vacsieho odberu mozna zlava, dohodou. -
matuS 03.04.2002 02:47
« Re: taky 4 valec by som chcel
0-100 za 6.2 je parada. ja mam tolko tusim na 60km/h, t.j. auto predbehnem ak sa rozbieha normalne. ked sa niekto chce pretekat, nemam sancu :-)
btw niekto tu pisal o tych peniazoch, corvetta atd. nemozes porovnavat cenovo, pretoze tie ceny su niekde uplne inde. neviem kolko stoji hayabusa, ale ta 900fireblade stoji okolo 18.000aud a ma 152koni, hayabusa ma 170 takze az taky rozdiel to nieje. tych 18tisic aud je pod 500.000, 0-100 to spravi tak za 3.5s mozno menej, maximalka vysoko nad 250km/h. to nemas sancu spravit so seriovym autom.
tutok v aussie su z turb uplne blbi, kazdy tu dava turbo do hocicoho, je tu vela upravcov. moj kolega ma kamarata, a ten kupil mitsubishi gt3000 za 27tisic dolarov a teraz ide robit upravy za cca 50tisic dolarov. vysledok bude biturbo a cca 800koni. vidis vyslednu sumu plus si zober do uvahy zivotnost auta. myslim ze napriek tomu ze to bude mat zosilnenu hlavu a blok, inu prevodovku, spojku, brzdy atd tak to auto je nepouzitelne. na tej motorke sa mozes normalne vozit 10-15rokov bez problemov.-
« Re: taky 4 valec by som chcel
Za prve Hayabusa nema 170koni, ale kolem 190.
Za druhe Lingenfelter C5 Corvette neni cista seriovka, ale stavi se na objednavku...nicmene to ma zaruku atd...Je to Twin Turbo V8 a je to skutecne rychlejsi nez Hayabusa. Z 0 na 100km/h to ma pod 3sek....1/4mile pod 10sek. coz Hayabusa nedokaze.
A posledni vec, ten majitel toho 3000GT se klidne bude moct vozit stejne dlouho, jako majitel motorky, ne-li dele....rika se tomu boost controller, ktery tam bude se 100% pravdepodobnosti mit...ono se totiz seridi tlak v turbodmychadlech na nizsi hodnotu a neni tam zadny problem s zivotnosti....
Technika + penize = zazraky!
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
Rychlejsi nez Hayabusa je Kawasaki Ninja ZX-12R, sice bych asi nechtel sedlat ani jedno, protoze by to byla ma pravdepodobne posledni jizda, ale tohle se o ni pise:"Když usednete na novou ZX-12R, máte jedinečnou možnost okusit stejný pocit, jaký zažívají pouze piloti nadzvukového letounu nebo špičkoví řidiči Formule 1. Brutální zátah od nejnižších otáček, zrychlení z nuly na 100 km/h výrazně pod 3 sekundy. Pokaždé, když přidáte plyn, ozve se stádo 190 koní a ZX-12 R vyrazí kupředu jako vystřelený projektil. S tímto výkonem neohroženě nadále zůstává ZX-12R nejvýkonnějším motocyklem na světě."
-
« Re: taky 4 valec by som chcel
Lingenfelter C5 Corvette pod 3sek? ( Lotus F1, diablo, zonda, bugatti, atd...časy pod 4s). To je podle mě SCI-FI. Corvette bude určitě taky dost těžká. Ani tisícikoňový SUPRY nadopovaný turbama nemají tohle zrychlení( přeci jen jsou určitý limity daný schopností přenést točivej moment z pneu na vozovku).-
« 2: Asimov
Zase vedle. Ano, Lingenfelter Corvette je rychlejsi nez Diablo, Zonda, Bugatti atd....a to o dost. Je totiz rychlejsi nez Hayabusa a ZX-12R!
Je i rychlejsi nez 1000-ti konova Supra. Supra ma velkou stratu pri prenosu z vykonu motoru na kola atd. Proto je prezdivana "Dyno Queen", kde na brzde dosahuje ohromnych vykonu, ale ve skutecnosti to neni az tak osilnive. 700konova nova Corvetta dokaze pokorit 1000-konovou Supru.
Napriklad Hennessay Viper s twin turbo V-10 dokaze zrychlit z 0-100km/h za 2.32sek na slickach. 1/4mile tesne pod 10sek.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 25.03.2002 21:31
« Re: spotřeba
prof: ještě k tomu, proč japonci dělají i víceválce, když mají dobré 4válce. Myslím, že hlavní podíl na tom taky má to, že prostě v některých (hlavně luxusních) autech ty čtyřválce vypadají jako motorky do hodinek (na to bohužel taky ještě mnohé evropské automobilky taky nepřišly...) - takže takovému Superbu 1,8T se člověk může akorát smát, zatímco před třeba už jen obyčejným Lexusem IS200 se zastaví a u LS430 vydechne obdivem (ovšem má to tu nevýhodu, že bohužel ten osmiválec u LS430 je slyšet jen za velmi dobrých povětrnostních podmínek, nejlépe v nějakém zvukově izolovaném prostoru a při vytočení do hodně vysokých otáček...)
-
-
-
-
« Re: spotřeba
rbaron> nieco na tom zvuku fakt bude, ked zacali do trolejbusov montovat to srandovne impulzne ovladanie co bolo pocut ako je motor ovladany, bola fakt ina kava ... tak ma napadlo, kupit si ozajstne auto co nie je pocut motor, a do reprakov si pustit zvuk ktory mi najlepsie vyhovuje ... :-) ... proste rano do roboty trabanta, v nedelu nejaku 8 litrovu ameriku, a ked vytecem, a niekomu to chcem nandat, tak sumiho na F1 ... a este tak mat taky ten amplion na streche, a pustat to po meste von z auta ... no parada ...
-
-
-
-
-
-
-
golf IV
caues, vcera jsem udelal prvni delsi cestu s golfem IV, zhruba 600km.....nerikam, ze to bylo spatny, to ne, ale kdyz jsem dnes rano usedl do svoji mazdy 323F (coz je auto velmi podobne) uplne stejne stare ('99) a i stejny pocet kilometru (zhruba 70t) tak jsem byl rad, ze mazda dela to co dela, a musi to rict nahlas, japonec je japonec. je fakt, ze v mnohem je to otazka vkusu (tvar a zpracovani palubni desky a interieru vubec) nekde technicka dokonalost (i hloupe sterace na mazde setrou tak ze clovek i neco vidi, na rozdil od golfu, kde jsem jel chvilema po pameti) nekdy jen ergonomie, kde ktery cudlik je nebo neni (to je mozna otazka zvyku), ok v golfu se mi libilo modry podsviceni pristroju, mazda ma mnohem lepe odstupnovanou prevodovku a taky se presneji radi...atd atd .... ja vim, ze se vzdy maji srovnavat veci podobne, to v tomhle pripade snad plati. -
Hayabusa
Motorky jsou pekny svezenicko, ale taky je to nebezpecny. Sam jsem uvazoval o koupi motorky, YZF-R6 nebo ZX-7R(R) tady ve statech, jenze za prve prumerny american proste neumi ridit auto /v okoli tady bylo uz nekolik smrtelnych urazu kdyz si to auto namirilo na bike/, samozrejme je to neprakticky a nakonec, treba pri zpatecni ceste z posilovny nikdy nevite, kde vas chytne krec a je to....v aute to je preci jen lepsi.
A kdyz mate ty prachy, tak si koupite auto, ktere
porazi i Hayabusu. Na netu jsem videl 4 kratke filmy, kde nova Corvetta predjela Hayabusu
a porad se vzdalovala az k 190+mph.
Byla upravena od Lingenfeltera s Twin Turbem, ale v podstate kazda Vetta + 5.000dolaru navic a Hayabusa uz neni nejrychlejsi....-
matuS 02.04.2002 06:34
« Re: Hayabusa
lenze prave o to v motorkach ide, ze je to trocha nebezpecne, a ze je uplne iny konktakt s okolim (najme so zemou :-) ) atd. proste ani v kabriolete nebudes mat nikdy taky pocit ako na motorke. na motorke je to vzdy ine ako na aute.
Jozo Raz to raz tak pekne povedal ze v aute je to ako milovat sa s kondomom a v motorke ako bez neho. a on mal to stastie a tazku havariu prezil.
-
-
-
OTEVRETE OCI!
Supra ma radovy 6-ti valec s dvema turby. Corvette C5 ma 5.7l V8. Upravena Supra s vykonem 1000koni ma velky turbo efekt, ktery se ve vetsine pripadu resi pridanim rajcaku, coz znamena
ze Supra je schopna dosahnut vyssich otacek o poznani rychleji - a pak do toho ty turba kopnou.
V pripade Corvetty s turbodmychadlem: tady neexistuje turbo efekt diky vysokemu tocaku v nizkych otackach /skoro 6litr:o)/ a pak do toho nevic kopne jeste i to turbo. Takze napr. Corvette na 1/4mile porazi 1000 konovou Supru.
Maximalni rychlost 700-ti konove Corvetty je o cca 5-10mph vetsi nez 1000-ti konove Supry a vsechny ostatni vlastnosti, brzdeni, slalom atd..vede Corvetta. Dyt seriovka Z06 ma 1g pretizeni nqa skidpadu, coz nedokaze ani 911 996 Twin Turbo!
-
OTEVRETE OCI 2!
Asimov, ktery nazval Corvettu s Twin Turbem lehce prekonavajici exoticke sportovni vozy SCI-FI ve vykonnostnich disciplinach SCI-FI..tohle je srovnani pro tebe.
Corvette TT Lingenfelter, kterou koupis novou za $100,000 vcetne zaruky vs. nova Ferrari 575MM /facelift of Maranello/ za bratru $200,000.
Vetta ma 650koni, Ferrari ma 515hp. Maximalka Ferrari je 202mph, Corvetta udela 230mph. Zrychleni z 0-100km/h u Ferrari bude cca za 4.2 - 4.4sek, Corvetta pod 3sek.
No a nejdulezitejsi udaj - 1/4mile.
Ferrari to proleti za 12.2-12.5sek.
Corvetta na to potrebuje cca 10sek.
Pro tvoji ilustraci, 1sek. v tomto pripade znamena 10delek, takze 2.5 x 10 = 25delek.
Corvetta nadeli novemu Ferrari 25delek na 400 metrech! Staci?!
-
OTEVRETE OCI 3!
Dalsi a posledni priklad. 1993 Mustang GT 5.0 V8 -cena v dobrem stavu cca $5.000 dolaru.
Investujte dalsich $20,000 /pravda, neni to nejlevnejsi/, ale po teto investici dostanete auto schopne prekonat 1/4mile pod 7sekund!
Za $25,000 dolaru. A to nejlepsi na tom je - porad s tim muzete jezdit v normalnim provozu...
Slysel jsem pribehy o Skylinech, Suprach..atd...samozrejme to jsou silne a krasne auta, ale zadna Supra, ktera byla rizena v normalnim provozu nedosahla 1/4mile rychleji nez 9.8sekund
Snazim se vam jen otevrit oci...jsou tadi taci, kteri veri, ze McLaren F1 je skutecne nejrychlejsi co kdy po zemi jezdilo! NENI TO PRAVDA!
-
CzechChamp RULEZ!
V zadnem pripade nehazim spinu na exoticke auta,
jsou to krasne stroje a urcite se vsude najdou priznivci, kteri by se radeji vozili v novem Ferrari nez v upravene Corvette....Ferrari je Ferrari a na okoli pusobi tak, jak to jen Ferrari dokaze...nicmene JSOU UPLNE MIMO kdyz si mysli, ze ridi to nejrychjesi auto, ktere kdy spatrilo svetlo sveta. To se pak projevi, kdyz na ulici prohrajou treba o 25delek...!
Proto prosim otevrete oci!
-
komentář
nevěřím svým očím co to tady rozebíráte, ty auta které zde komentujete jste nikdy ani neviděly na vlastní oči natož abyste sy do nich sedli komentujete nějaké články s komerečních časopisů atd atd říkáte názory které jste se dozvěděli bůchví kde a při tom tady jde o GOLFA aspon o názvu golf a konkurence a jsou tady řeci o SUP5E ,meclerenu atd jestli teda víte jaký je rozdíl Supra a Golf jestli to doopravdu víte tak sy zalošte jiné téma a nepište polopravdy a p-----y ....-
« Re: komentář
Je mi lito, ze jsi jeste nevidel auto, ktere ma vice nez 120koni, ale to neni muj problem.
Videl jsem a sedel jsem ve vsem od Golfa az po 2000-konoveho Chevroleta. Takze mi nerikej, ze jsem je nevidel na vlastni oci.
Ze v CR nejezdi to neznamena ze neexistujou! Ver mi, ja tady denne vidam 2x vice vysokovykonnych sportaku s V8 nebo Turbo motory nez ty Golfu. JESTE JEDNOU - ze nejezdi pred tvojim barakem neznamena, ze neexistujou! Otevri oci, GET A LIFE!
-
« Re: komentář
to czechchamp: No hele já ti věřím, ale koho to v tomhle fóru zajímá (samo, že někoho určitě ano)? Já si tohle fórum otevírám kvůli VW golfu (je to v nadpisu fóra nemýlím-li se) - ne kvůli nějakejm osmiválcům jinejch značek. Drž se prosím tématu nebo to piš do příslušného fóra - dík.-
« Re: komentář
to lug: Připadá mi normální, že se diskuse občas ubere jiným směrem, tolik bych to neškatulkoval. Kdo chce přísně VW, asi bude muset na nějakej techweb nebo si udělat vlastní stránky, diskusi na uzdě prostě neudržíš :o)-
« Re: komentář
to rbaron: Ale jo, uznávám, že se diskuze může ubírat občas jiným směrem - ale přeci jen pokud tu něco někdo píše, tak přeci jen by měl mít aspoň i nějaké příspěvky k tématu fóra - přeci jen takhle se dostaneme od Golfa přez motorky k Ferari a nakonec zůstaneme u F1.
-
-
-
-
Bez nadpisu
Sorrac chlapi, ale kdyz se ta diskuze otocila nekam jinam, musel jsem v tom udelat nekterym "nevericim" jasno....a otevrit jim oci.
Na druhou stranu, je sice pravda ze nazev fora je Golf, ale poslednich cca 60 prispevku je uplne o necem jinem a vsechno na me hazet taky nemuzete...je tam docela hodne prispevku o skutrech atd...:o)
No tak nekdo zacnete zase o Golfu. Jediny Golf ktery jsem kdy ridil, byl 1.9D asi z 1996 roku. Nic moc no... A kdybych sel do Golfu, coz se nikdy nestane /proste se mi libi neco jineho/, byl by to bud VR6 nebo Turbo 1.8-ma.
-
« Re:
Jo jo jo joooooooo, to je řeč.. když do Golfu tak VR6, moje řeč (o: Tak doufám, že tímto se zase vracíme k VW scéně... a ikdyž všecko ostatní (no motorky mne moc neberou, bojím se jich) bylo taky interesant, tak mne třeba zajímalo, jetsli může způsobit kolísání motoru VR6 na volnoběh v rozmezí cca +- 70-100otáček použití jiných kabelů ke svíčkám než originál VW? Četl jsem totiž dvě rozdílná tvrzení, jedno říká, že kolísaj všecky a že to nemám řešit a druhý říká, že kolísaj neoriginál kabely a origoše VW jsou OK. Tak nevím... Kdo ví? (O: Ať poví. Taky by mne zajímalo, jestli někdo viděl Turbo ve VeRuně, z čeho to turbo bylo použitý? A vůbec detaily o Turbu ve VRčafce a komponent s tím spojených atd atd..
-
-
Golf V.
Tak jsem si dneska četl v L´Automobile o novým Golfu, co má přijít příští rok a zdá se mi, že se designově vrací někam do roku 1990 - je to podobný spíš Golfu III, ale ještě víc nezdařený. Třeba jsou to ale jen takový ty fotky studií a pak to bude vypadat jinak - neumím si představit, že by něco takovýho uvedli na trh. -
-
« Re: better V.
Nemyslím,že jde o studie, řekl bych, že takhle nějak to bude vypadat. BTW, co bylo na trojce tak nepodařenýho?
-
-
-
« Re:
ó slečna je nějaká vybíravá. Jezdí německým bourákem v automatu a ještě prstíčkem rejpá... Také máme nejradši :)))-
-
« Re: Re:
A sem, a sem mrcha to viš že jsem ! :-) Náhodou takovej golf... Pěkně spojlery, snížit podvozek, laděný výfuk, nízkoprofilová kola, mračítka světel, nálepka "no fear" na zadním okně. Jo tak takového bych si přál. Prosííííííím-
« Re: Re:
A zluty plasty na sterace, poradnou ksiltoFku a blesky na gumickach proti blesku :))) Pleeeease
-
-
-
-
-
-
« Re: Uf !
No AC ! Co tady děláš ? Hybaj do jinýho klubu. Nás ten tvůj neskutečně žravej Lincoln 5.0 V8 vůbec nezajíma :o)
Pšt... pokecáme v jiným klubu
-
-
-
KN - prodej
!prodám sportovní filtr K&N v kitu! pro Š. Octavia, VW Golf IV.... - motor 1.8T - nevhodnej dárek - koupeno 23.4.2002 v Praze - nyní cena 3000Kč , kdo má zájem ať se prosím ozve na tel.č. 0732/848417 nebo na mejl 43.21@seznam.cz - určitě se dohodneme, třeba formou dobírky !!! -
Vymena prevodovky
Netusi nekdo z Vas, co by obnasela vymena 5. stupnove prevodovky za 6. stupnovou [tovarni]? Jedna se o VW GOLF Edition s motorem 1.6 77kW. To auto je super, bohuzel zbytecne moc toci a zaslouzilo by si sestku pro klidnejsi jizdu na dalnici. Nebvme se o penezich, jde mi spise o tu "moznost" zamenit original prevodovku za jejich tovarni 6. stupnovou, ktera se dodava napr. s 1.9 TDI, 1.8 T, atd. Pokud budet mit "tip", piste prosim primo na muj mail sela@infima.cz
DIKY!-
"-- skrytý --" 12.05.2002 20:21
« Re: Vymena prevodovky
Převodovku pro nafťák dávat do benzínu je hovadina - je jinak naladěná atp.-
« servis Golf v Praze
Dobry den. Mam golfa IV, 1,6 v automatu.
Ceka me pristi mesic druha servisni prohlidka
(po 20 tis.km). Nechce se mi to davat do
drahyho firemniho servisu. Poradite mi někdo
nějaky dobrý servis v Praze ktery mi
garančku udělá dobře a levnějí ? Díky. Honza
-
-
-
wolff 13.05.2003 11:28
Bez nadpisu
czehchamp. Tak za a), kde se prodává sériová Corvetta se 700 koňmy? Za b) Opravdu zdílíš americký názor, že nejrychlejší auta jsou ty s největší maximálkou? Mezi nama Corvetta může být na 1/4 míly rychlejší než ferrari, ale určitě by nebyla rychlejší v Monte Carlu...c) cena Mustangu co píšeš odpovídá jeho kvalitě. Auto na pohled pěkný, ale bohužel jen na pár let. Cena nového Mustangu do 40 000, za 6 let 5000 USD. POkles ceny Ferrari prakticky není...
O cene ani nema zmysel debatovat. Velmi zle skusenosti mam hlavne s benzinovymi 1.6 a 1.8 motormi. Vysoka spotreba, pri vyssich otackach pokles krutiaceho momentu. Krivka krutiaceho momentu v pomere k otackam je strasne plocha, na 3-ke mozes ist od 10 km/h do 100 aj viac, ale pre sportovejsiu jazdu alebo bezpecne predbiehanie to nevyhovuje, maximalne tak pre nemeckeho dochodcu. A jazdne vlastnosti VARIANT-u ?
DESSSS!!!