Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: autosalon
To s elektronikou o Fiatech je zbytecne dogma. Na Brave nemam s elektronikou a elektrikou nejmensi problem, pokud si nekdo nemysli ze vymena obrysovky a osvetleni SPZ jsou problemy s elektrikou. To same s Puntem me sestrenice. Spis dnes maji s elektronikou problemy jine “vehlasnejsi a oblibenejsi” znacky. BTW na punto je akce 34 tKc ve vybave anebo sleva 17 tKc na ruku a to posouva Punto hodne dopredu, ale u cechu to nezabira. -
« autosalon
Viděl dnes někdo autosalon na Primě? Byl tam srovnávácí test Stilo x 307 a myslím že to vyznělo spíše pro Stilo, až na to že u 307 popisovali max výbavu a u Stila, přestože tam měli model Dynamic tak popisovali verzi Active, například ESP a klimačka byla podle nich za příplatek, ale u Dynamicu jsou v sérii.Ale i tak mě to potěšilo :-))) -
« Re: Punto
No otec si chtel ted kupovat nejake male auticko, tak jsem mu delal "prehled" vybav a cen a mel jsem tam mimo jine i Punto, Fabii, 206 a Clio.
Puvodne mi totiz tvrdil ze si koupi Fabii -- ta ze je nejlevnejsi a ma skvele motory :-)))
No a nakonec zjistil, ze F neni ani nejlevnejsi, ani nema nejlepsi motory a ani neposkytuje nejbohatsi vybavu (za srovnatelnou cenu). Nejlepe (z meho hlediska -- kazdy mame ale jine preference) dopadlo Clio, Punto take nebylo spatne, ale nakonec si vybral 206. Cenu take srazelo to, ze si chtel koupit 3D model a ne si priplacet za vybavu, kterou nepotrebuje (5D), protoze bude jezdit sam a tak tolik dveri nepotrebuje :-) (takze v tomhle byla Fabie v nevyhode, protoze je jen 5D).
Take jeste musim podotknout, ze rovnou zavrhl nektere znacky (Corsa, Fieasta), takze vyber nekoho jineho muze byt zase jiny. Ale urcite neni Fabia za kazde situace lepsi. Ale od toho je tu vice aut, abychom si vybrali, ne? -
« Punto
Absolutně nesouhlasím,že Punto nenabízí víc než Fabia.Punto SX za cenu 299.000,- nabízí posilovač,el.okna,centrál,pal.počítač,pl… momentálně je akce s doplňky za 34.000,- zdarma.
Navíc má Punto motor 1.2 ,který padá do nižší pojistky než 1.4 u Fabie a je mnohem pružnější a úspornější.A to nemluvím o ekonomice provozu a nákladech na servis+dvouletá záruka. Pro mě je volba jasná PUNTO! -
« Re:
Ten rozdíl u Punta bych zas až tak nepochopitelný neviděl. Vždyť strý punto se nechalo pořídit za 210tis. Felicia v tý době stála o málo víc, ale v tý ceně nebyla zákl. výbava (trojúhelník...). No a v tý době bylo punto řádově lepší než felicia. Dneska je punto dražší než fabia a (ač příznivci italských vozů, upřímě si přiznejme) o tolik víc toho zas nenabízí... -
« "marketing"
Ten marketing je silný slovo, pro to, co tady předvádějí ti rádobyprodejci Fiatu. Kdyby aspoň ti v showroomech věděli o těch autech víc, než že 3D je sportovní a 5D rodinný auto. Zato mi to řekli počas 15 minutové návštěvy asi 11 x. S těma Lanciama to taky nechápu, obzvlášť když se podíváte na nárusty jednotlivých segmentů, tak je to tuplem nepochopitelný. Taky je zajímavá pozice třeba Fiatu Punto v prodejnosti u nás a v cizině. -
wolff 08.01.02 17:59
« Bez nadpisu
Stilo je sice vypadající jako německý auto, ale důvod je naprosto jednoduchý a jasný. Chtějí tím získat zákazníky především v Německu s tím, že si stávající zákazníky udrží. Není pravda, že Stilo nabí totéž co německá konkurence za stejný peníze. ono totiž nabízí za stejné peníze mnohem víc. (Bohužel je dražší než Brava, ale když to spočtete a porovnáte s cenami Bravy z 96 roku, tak ten rozdíl není zas až tak hrozný). Hold musíme si zvyknout, že dnes se už Fiat nebude kupovat pro přijatelnou cenu (tato výsada zůstane asi Oplu, z jiných Citroen a p.), ale z důvodu vyšší kvality. V porovnání s konkurencí by tomu tak mělo být.
P.S. Od té doby co Fiat vlastní Bosch (Magneti-Marelli), tak problémy s elektrikou nejsou (Brava, Punto....)
pokud se týká politiky prodeje Fiatu - to nechápu. To musí opravdů řídit nějaký *(toť první varianta) a nebo si Italové z nějakého důvodu nepřejí byti uspěšní u nás (snad si o nás myslí, že jsme bez tak Němci).
Neboť Fabia Combi by jedinou konkurenci opravdu měla v Paliu(zvlášť když by vycházelo levněji s lepšími motory). A oznámení o tom, že prodej Thesis nehrozí nasrala! takové množství lidí, že si to ti navrchu ani nedovedou představit. -
« Re: Stilo delo
Mě jen mrzí, že všichni opouštějí linii jednoduchých aut (velká přednost malých fiatů) a pak je to drahý jak... Ještě k tomu si nedovedu představit až začne v těhle autech blbnout eletrika (jak je u fiata zvykem)
Jinak s tim marketingem to bude tak špatný asi jen u nás. Jsme pro ně moc malej trh, než aby se jim to vyplatilo. S tim souvisí i další neduh fiatu, že k nám řadu modelů nedováží. Takový Palio weekend je čupr auto, který se prodává v celý Evropě a unás nic (stejně to je i se staršími modely - viz Uno v celém světě kromě záp. Evropy a ČR). Hawk. -
« Re: Stilo delo
taky, tak nejak. Ono fiat v reklamnich tiscich pise o tom, jak chce Stilem opustit linii levnych, jednoduchych, nenarocnych aut. Ja jsem dnes Stilo okukoval a prekvapilo mne, ze katalyzator je v motorovem prostoru a vlnovec tlumici vibrace az za katalyzatorem pred prvnim tlumicem vyfuku. Pak mne jeste prekvapilo, ze vyplne podbehu zadnich kol jsou pokryte technickou textilii. Pry kvuli odstraneni hluku odletavajicich kaminku. Marketing Fiatu ale nejak zase kasle. Sice tu na Ostravsku je a bylo hodne billboardu, ale nejake TV reklamy, dodavani do testu tiskovinam se nejak zase nekonaji -
« Re: Stilo delo
Bohužel jsem ho zatim neviděl, takže mé názory berte s rezervou. Co jsem ale viděl z obrázků na netu a z testů v časopisech mě to zatim moc nenadchlo. Auto by to bylo dobrý, ale muselo by mít znak VW. Kam se poděla ta hravost a nápaditost italských designérů (Brava/Bravo, Multipla...)? To auto není ošklivý, ale ani hezký, prostě ve mě nevzbuzuje žádný emoce (narozdíl od Multiply). No a interiér? Co jsem viděl mě moc nenadchlo. Kam se poděla ta spousta odkládacích poliček (hlavně ta police na přístrojové desce), atd... Palubní deska svým designem spíše připomíná skálu (obdobně jako u octavie a ještě hůř u fabie). Kufr taky nic moc... No a hlavní věc, proč si dřív lidi kupovali fiat - za menší peníze, než u konkurence zajímavý auto s dobře obestavěným vnitřním prostorem - je taky pryč. Vyšší cena než u Bravy/Bravo docela naštve (stejně i cenový rozdíl staré-nové punto). Vzhledem k tomu, že studuje, tak mě to zas tak netrápí, protože na takový auto jen tak mít nebudu, ale jako fandovi fiata je mi to docela líto. Vždyť kdo chce auto v německym stylu, určitě si nekoupí fiat, zvlášť, když je za stejný peníze. Zajímalo by mě, jestli to vidíte stejně, nebo jestli zůstanu se svým názorem osamocen. -
« Stilo delo
No videl jsem 3d parkovat v ulici pred mym obstaroznim kramem.. Je to uchvatne tvarovana selma, robustni vzhled /sem zvedav na NCAP/, robustni palubka, uzke frajerske okna /uvnitr asi velky pocit bezpeci/. Tapecirunk v modre mne trochu zarazil, z fotek mam dojem ze interier /dvere, sedla/ si delali icka sami. Jinak jsem zvedav na novou Corollu 3d, ta ma asi podobny strih karoserie. -
« Stilo
Mne sa Stilo velmi paci- bol som sa nan pozriet a aj povozit. Potesil ma vnutornym priestorom (meriam 186cm), jazdil som 1,8 ale osobne som zvedavy na 1,2 so 6stupnovou prevodovkou. Malý objem v kombinácii s vysokymi otackami a 6stupnovou prevodovkou -je lakadlom nielen kvoli spotrebe. Spracovanie sa mi celkom pozdava-konecne sa uberaju spravnym smerom, aj ked je naskodu ze sa z image vytratil charakter talianskych aut.
Je mojim horucim kandidatom. -
« Bez nadpisu
Ještě jedna věc - co se mi moc nelíbí, je ten tapecírung z té bezva syntetiky, které ríkají mikroplyš. Ale jak jsem později zjistil, ten matroš je teď asi ohromně v kursu, protože straší i v jiných autech(např.v P307), dokonce i vyšších tříd (nová Laguna):-( -
« Bez nadpisu
Tak se k tomu furt nikdo nemá, tak já to tady začnu. Předevčírem jsem byl na vlastní kůži vyzkoušet Stilo a možná jsem čekal moc velkej zázrak. Hlavně jsem si sliboval hodně od interiéru, kterej není zase o tolik větší než u Bravy (asi díky celkově robustnější konstrukci). Hlavně mě zklamalo, že Stilo -předváděčka nebylo vybavený tou posouvací zadní sicnou a mořem dalších věcí, co jsou za příplatek. Prostě tam měli úplný holátko, i když těch 6 airbagů, ABS + všechny možný asistenti nejsou špatný, ale při té jízdě jsem to nikde neopřel, tak jsem nic z tohoto neocenil. Motor byl 1,6, trochu hlučnější, ale podstatně dynamičtější, než jsem třeba zkoušel v Golfu. Osobně jsem byl nažhavenej na 85 kW JTD. Dneska jsem byl vyzkoušet Peugeot 307 a ten mě teda zklamal, ten prostor vevnitř je fakt žalostnej (na moje míry - to měřím slabých 194 cm) na ty vnější rozměry a nezachrání to ani kufr 420 litrů, když musím při sezení vzadu mít hlavu nabok jako velký šéf (abych se vlezl). Abych byl OK za volantem, musel jsem mít sedadlo úplně dole i když volan byl úplně nahoře, jinak jsem kolenama klopýtal o volant ( u Stila jsem mohl kliďánko vyjet sedadlem až nahoru). Ale v měřítku nižší střední třídy je Stilo poměrně slušně prostorný, koneckonců i 307 proti Golfu nebo Astře je úplně jinde.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
No ale zpět k těm problémům. Např. story o nové Laguně. Zastavila se uprostřed rušnné pražské křižovatky a nejela dál. Přivolaný servisní technik renaultu zjistil z diagnostiky, že počítač zastavil a vypnul auto kvůli poklesu tlaku ve 3 pneumatikách o 0,2 atmosféry. Technik kola dofoukal, vyinkasoval 4.500,- a odjel.
Asi tak nějak byla ta poznámka o elektronice myšlena. A to ta el. měla k zastavení ještě jakýstakýs důvod. Až všechno začně za 10, 15 let zlobit, to bude na silnicích srandy...