Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re:
wiliam
ještě poznámka, od 2003 ?? se začly montovat do Stila motory Opel 1,6. Nevím, zda je to pro tebe důležitá informace. (např. pro mě ano >:D )
Ze zkušenosti kolegyně vím, že u fiatské 1,6 odešly postupně všechny 4 zapalovací cívky, jinak OK, o Opelu nevím vůbec nic. Možná zvýšená spotřeba oleje ?? Podíval bych se na Oelklubrenbau nebo jak se ten jejich chat jmenuje. Potom napiš, jak ses rozhodl.
gut lak. -
"-- skrytý --" 11.12.06 16:15
« Bez nadpisu
@ Octan & m4lcolm
Údaj Range ---km rovněž nepovažuji za tragédii (vozím s sebou 5l kanystr - plný) :D, ale pro někoho to význam mít může. Obvykle tankuji když se rozsvítí hladové oko (Range ukazuje 120-130km). Okamžitou spotřebu Ci už vůbec neřeším.
@ William
Uvědom si, že kupuješ ojetinu se 100tis. km na krku a 3 roky starou. U každého takového auta-ojetiny musíš počítat i s dalšími možnými investicemi do spotřebního materiálu - náplně, čepy, rozvod, tlumiče, výfuk, brzdové destičky atd. Ovšem za ty peníze (které uvádíš) nekoupíš tak výkonné, prostorné a pohodlné auto s velmi dobrou výbavou. Osobně považuji veškeré Italy za srdeční záležitost, vyzkoušej stilouna, pořádně si ho prohlédni a uvidíš. Pokud ale přistupuješ k Fiatu s averzí raději si kup nějakou koncernovku s poloviční výbavou i prostorem a bude mít dušička klid. (Nic ve zlém) -
"-- skrytý --" 10.12.06 14:22
« Re:
Ahoj, Stilo je super auto, pokud od něj čekáš svižné a komfortní cestování, žádná motokára v německém stylu se nekoná, ani s tím související natřepaná *... K ceně: za 215 tisíc teď vídávám v jednom bazaru na prodej 5D Stilo 1,9 JTD 115k s podobným nájezdem, o rok starší. -
"-- skrytý --" 10.12.06 11:57
« Bez nadpisu
Zdravím Stilaře.Uvažuji o koupi Stilo Multiwagon Dynamique 1.6 16V .Omlovám se,ale nejsem fanda do Fiatů,ale zrovna tenhle kousek se mi líbí.R.V.3/03 96000km za 223000,- .Vyplatí se to za Fiata? Děkuji za případné info o Vašich zkušenostech.Než se tady v tom foru proklikám,tak by to auto bylo třeba už pryč.... :D -
"-- skrytý --" 29.11.06 06:42
« Okamžitá spotřeba - signalizace
Chci se zeptat na jednu "důležitou věc", která mi již delší dobu vrtá hlavou a nedá spát, takže se každou noc několikrát budím a nešťastně se zmítám na loži.
Mám stilo JTD. Můj problém je následující. Jedu-li dolů z nějakého delšího kopce se zařazenou rychlostí (brzdím motorem), okamžitá spotřeba paliva poklesne a po chvilce se ustálí na hodnotě 2,0 l/100 km, pod níž již déle neklesá.
Pokud z však téhož kopce sjíždím se zařazeným neutrálem a přibržduji brzdami, okamžitá rychlost, zobrazovaná na displeji se rovněž, stejně jako v předešlém případě, ustálí na hodnotě 2,0 l / 100 km.
Zdá se mi to poněkud nelogické, v prvém případě bych podle mého vlastního nekvalifikovaného úsudku očekával zobrazení okamžité spotřeby v hodnotě 0,0 l/ 100 km.
Jestli by mi to někdo odborně vysvětlil, proč tomu tak je, byl bych vděčný. Pokud se toto téma zde již probíralo a bylo dosaženo všeobecné shody na problém, omlouvám se za opětovné vytažení mrtvoly ze skříně. V daném případě bych uvítal odkaz na dotyčné stránky.
Moc díky. Wimpi. -
« Re:
No,já mam verzi s klimou,všechny okna v el.,dešťovej senzor,zrcátka a kliky v barvě,koženej paket(volant řadící páka),ovládání rádia na volantu atd..ale nevim přesně co je to za verzi,nikde jsem označení verze nenašel,je to dovoz z něměcka.Předpokládám ,že to první majitel koupil s DO ale pak ho ztratil a nechtěl dávát velkej balík peněz za DO a tak dokoupil jen obyčejnej klíč. -
"-- skrytý --" 17.11.06 22:25
« Bez nadpisu
Myslím, že bys za ten klíček dal docela dost, pokud mě paměť neklame 3-4 tisíce. Mě by to za to nestálo, nedostat ho v základu základní výbavy Active:) Z toho lze i soudit, že příprava je v základu, aspoň u MY 2005, kt. máme my. zkus se poptat na stilo.org ;-) -
« Stilo klíče a DO
Zdravim,
tak jsem si koupil Stilo MW JTD,dostal jsem k němu dva klíčky a oba bohužel nejsou na dálku,takže mi chybí tzv.multifunkční klíč s DO.
Nevíte někdo ,jestli se ten multifunkční klíč s DO dá nechat přidělat a kolik by to asi stálo?
Doufám jen ,že auto už má nějakou přípravu na Dálkové ovládání,protože ve všech prospektech jsem DO viděl v základní výbavě.
předem díky -
« Fiat STILO MW
Zdravím fiatisty,
chci teďko přesedlat z Opelu Astra G Caravan do Stila MW,vždycky jsem měl Fiaty v benzínu (obě verze Punta,Uno)a teď jsem rozhodl pro JTD,mám dobrou nabídku na MW JTD 59KW ale nevím jak se ten motor chová,jestli je to dost silný na stilo v kombíku nebo raději volit složitější 85kW verzi.
Dál bych se chtěl zeptat na orientační cenu rozvodů u Stila JTD.
Poradíte mi někdo na co si dát u JTD motorů pozor při koupi?
Předem mockrát děkuji. :roll: -
"-- skrytý --" 27.10.06 12:15
« Bez nadpisu
Režim FULL AUTO se mě moc neosvědčil v chladnějším i mrazivém počasí, ne vždy dostatečně rychle a správně reaguje na situaci uvnitř vozu. Používám pouze AUTO a distributor vzduchu mám převážně přepnutý "nahoru" na sklo.
Co se týče kontrolky (vločka) - zapnutý kompresor, zatím mi nikdo ani tady ani na stilo.org ani v servisu nedokázal zodpovědně říct, když tato kontrolka svítí a venku je méně než +4°C, zda pracuje kompresor nebo ne. Podle mě je to stejná situace jako při zapnutém režimu CITY, na displeji svítí nápis i když jedete více jak 60km/h a režim je evidentně vypnut. Je to věc názoru, ale dle mě by kontrolky měly indikovat činnost zařízení a ne zda bylo zařízení zapnuto v nějakém režimu i když momentálně v tomto režimu nepracuje. -
Mr.Murphy_ 27.10.06 10:25
« Jarous, Rands, Beaver
Pánové, díky za vaše tipy. Asi to vyřeším tak, že najedu ještě cca 500km a přehodím to na zimní... třeba při té výměně něco objevím nebo aspoň to hučení zmizí a budu vědět, že to bylo pneumatika. No uvidíme... Měl bych ještě jeden dotaz: v jakém režimu digi-klimatizace jezdíte přes zimu? Nabízí se samozřejmě "full-auto", ale pak pořád svítí symbol "vločky", tedy že pracuje kompresor klimatizace. To je ale přes zimu zbytečné, ne? (když není třeba chladit...) Nezvyšuje tedy režim full-auto přes zimu zbytečně spotřebu? -
"-- skrytý --" 26.10.06 10:48
« Bez nadpisu
@ Kubas
Měl jsem před 2 roky podobný problém na Seicu. Nakonec jsem zjistil, že mám zlomenou větvičku zaraženou mezi závity pera a tlumiče a ohnutou směrem ven, tedy do vnitřku disku. Na chatě jsem při otáčení přejel otýpku dřeva od stříhání stromků >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 25.10.06 22:21
« Re: Re: Kubas
Neco podobneho jsem resil asi pred 2 tydny, par dnu po navsteve jednoho aut. servisu. Ukazalo se, ze pricinou zvlastniho hluku je ulomeny drzak hlinikoveho krytu prvni casti vyfukoveho potrubi, ktery chrani manzetu poloosy. Myslim, ze ten drzak musel nejaky supermechanik urazit. Opravu jesem si provizorne udelal sam a napsal servisakum dost nasrany mail a ted cekam, co se stane. Doufam, ze je novy kryt na ceste. Nastesti jsem si toho vsiml pomerne brzo, jinak by ten kryt byl schopen prodrit manzetu. -
Mr.Murphy_ 23.10.06 16:43
« hluk od přední nápravy....
Ahoj vážení, mám následující problémek: je slyšet hučení od přední nápravy. Zní to jako hluk od odvalujících se pneu, ale zničeho nic je to o dost silnější než dříve. Ložiska to podle mě nebudou, protože ten hukot je konstantní jak na rovince tak v zatáčkách (ložisko se většinou ozve třeba při zatáčení a tak, ne?) S motorem to nesouvisí, protože to hučí i na neutrál. Je to slyšet ve všech rychlostech, od cca 50km znatelně a po cca 120 už to neslyším kvůli aerodynamickému hluku... Žádnou velkou díru jsem v poslední době netrefil a začalo se to ozývat opravdu zničeho nic... Netušíte náhodou někdo, čím by to mohlo být? Díky za tipy :-) (jo a auto má najeto 175tkm) -
« vymena ziaroviek v Stile
Zdar !
Tak vcera som mal tu cest konecne menit svetla na Stile. Poviem Vam vacsiu onaniu som este nezazil. Ruky kompletne dobite, dorezane. Ale aspon viem ako na to a rad poradim Vam ktorych to caka.
Svetlo pred spolujazdcom: ocelovym perom je uchyteny kryt za ktorym su ziarovky. Pred tym je potrebne odistit a vytiahnut konektor ktorym sa napajaju svetla ( aby to nezavadzalo ). Potom treba pero uplne stiahnut aby sa dal ten kryt pohodlnejsie dat dolu. Vymenit ziarovku uplne klasicky postup, stiahnut napajaci konektor, odblokovat pero co drzi ziarovku, zahodit staru, vlozit novu, zapnut poistne pero ( popis je v manuale na strane 280 tusim ) a napajaci konektor. Treba si dat velky pozor aby to poistne pero pri ziarovke nevypadlo, lebo jeho nasadenie nazad je dost krko(prsto)lomna cinnost :)
Po vymene sa zalozi zadny kryt, nasadi za zachytne pero do otvorov, zaisti sa a jedna strana je hotova.
Teraz k nocnej more. Svetlo pred soferom doporucujem menit nasledovne:
Zhodi sa kryt baterky, zhodi sa uchytka vodica co ide z baterky, a dost zavadza, odpoji sa napajanie svetiel. Nasledovne procedury vyzaduju sebaobetovanie lebo priestoru tam je tak malo ze ludia s hrubsimi rukami sa nemusia ani dostat k niektorym miestam.Nasledne treba s trochou nasilia zhodit dolu pero co drzi kryt priestoru so ziarovkami a nasledne dat dolu kryt. Artisticky sa podla navodu zhodi konektor napajania, odisti pero na ziarovke, vymeni sa ziarovka, zaisti sa a nahodi sa na nu napajanie. Teoreticky uz staci len nasadit kryt a zaistit ho perom. Ale napriek dvojhodinovej snahe sa mi nepodarilo kryt nasadit cez motorovy priestor zvrchu. Preto som sa rozhodol zhodit lave predne kolo, podlatnik, a za 15 sekund bol kryt zasadeny, pero zaistene a svetlo plne funkcne :)
Tiez Vam pride uchylne kvoli vymene ziarovky zhadzovat koleso ? Si celkom neviem predstavit robit vymenu niekde v zlom pocasi, a v inom obleceni ako monterkach.
Takze ako som v lete slubil, tak som sem ten popis dal. A vlastne este stale je leto :)
Sportu zdar ! -
"-- skrytý --" 07.10.06 23:45
« Re:
No u jiných značek nevim ale myslim si že to bude stejne no a s tou zarukou jsou 2 možnosti 1) to muže byt vyčuranost protože s ležakama to je problem a za 2) musíš vzít v potaz že ikdyž jsou ty auta nejeté tak už je to auto jako by z druhe ruky a tudíž zaruka už normálne bežela takže zbyvá poslední rok kdyby to bylo koupeno přímo u fiatu tak záruka beží ode dne prodeje. Takže na zaver si myslim že vyčuranost to nejspíš není -
« Bez nadpisu
To Tomáš Broda
O těch vymazaných km jsem psal já.Jsem rád že to jde do 400km.Ještě dotaz je to u všech značek stejný?A druhá věc u těch ležáků se zkracuje délka záruky jak tam uváděli v tom příspěvku dole,nebo je to vyčuranost toho prodejce že nabízí zbytkovou záruku fiatu? -
"-- skrytý --" 06.10.06 01:52
« Vymazaní tachometru
Ahoj pročítal jsem si tuto diskusi a narazil na prispevky o 2letých ležácich které se prodávájí o 200 klacku mín a nekdo psal o mazani tachometru ano jde to ale pouze do 400 km po překročení tetohranice už to pak nejde takže nikdo nemusí mit strach že by melo jeho auto pri koupi nalitane treba 3000 km na převozkach. -
"-- skrytý --" 22.09.06 10:28
« M. Ratmírov - FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Vážení kolegové,
vzhledem k téměř nejednotnému názoru co by se mělo pít, jsem se rozhodl, že sud nemá smysl kupovat. Je tudíž na každém z vás, vzít si s sebou ten mok, který vám vyhovuje v množství, které hodláte vypít. Já sám beru G10 i PU12, ani u nás doma nejsme jednotni :-)
Počasí, jak to vypadá, nám bude přát, takže stačí s sebou vzít jen dobrou náladu a ty správné zásoby.
Těšíme se na vás
Beaver & Ajasheck -
« Bez nadpisu
Odpovídám na dotaz FiatFora co se silentbloků týče:
Náhrada zdá se existuje >:D , POWERFLEX (www.powerflex.co.uk) nebo www.mk-racing.cz. No,na Stilouše zatím nic nedělají :(. Stálo by za to jim napsat (e.sales@powerflex.co.uk) a zeptat se, vzhledem k tomu,že má angličtina je total k ničemu, tak ten kdo umí a zná, ať se za nás ostatní poptá..Dík
Už jsem kontaktoval org.Fiat Fora,ať pošle zapomenuté heslo :D -
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
K technické stránce - podle mě to šlo naposledy u Š105/120, pak už nikoliv.
Druhá věc je, že z hlediska práva to je přestavba a i na tu Š105/120 jsi musel mít souhlas výrobce (který mohl být vydán jednou jako typový). Silně pochybuju, že něco takového Fiat vydal nebo vydá.
Jestli ti ten motor je málo, tak by mohlo jít ho "přečipovat" (není to ale TDI, takže otázka, jestli to někdo dělá a jaký bude výsledek). Někdy stačí "ptákovina" - v Bravě 1.2 je vhodné po čase měnit kabely ke svíčkám, výsledek byl ohromující.
Pokud vše selže, doporučuji prodat/koupit.
Na stilo.org se určitě v českém nebo něneckém fóru probíraly možnosti výměny rádia za navigaci, nejspíš tam někde bude i návod/odkaz na něj. -
"-- skrytý --" 20.09.06 10:16
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Pozri stilo.org /historiu/ tam sa už výmena za navigáciu preberala, vymeniť to nie je veľký problém, ak si dobre pamätám, bolo treba iba dáke maličkosti zohnať - mikrofón a pod.
A výmena motora? Určite by to išlo, stačí mať dobrého fachmana, ktorý sa vyzná. Dnes, keď do Š 120 dokážu dať motor 1.9 z Ockávky, alebo do Golfa II motor zo Seatu, do Golfa II 1.1 motor dostanú motor 1.9 TDI z Golfu III a pod. Tak si myslím, že by to bolo určite jednoduchšie ako tieto výmeny. -
"-- skrytý --" 19.09.06 22:40
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
V dnesni dobe je to nesmysl, staci se mrknout do EPERu a zjistit, ze vetsina dilu stejna neni. Vzdyt i u stejnych motorizaci ale odlisneho data vyroby mohou byt rozdily v RJ apod. Pokud nevyhovuje motor, prodal bych cely auto a koupil si jiny... -
"-- skrytý --" 19.09.06 21:54
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Kdysi tady býval af, ten by ti uměl odpovědět. Pokud ti tady nikdo nedá uspokojivou odpověď, dej dotaz na stilo.org do CZ/SK sekce nebo i do D sekce, tam se najde někdo určitě (musíš se tam ale zaregistrovat). -
« Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Přátelé co myslíte? Jak technicky by bylo asi náročné vyměnit 1,2 16v r.v 2002 za 1,4 16v r.v. 2004, nemyslím dílensky? Je stejná převodovka, čidla, řídící jednotka, software? Dále by mě zajímalo jestli mohu zaměnit autorádio za zánovní originál fiat Stilo navigaci s cd přehrávačem? Bude potřeba také přehrát software? Nebo to spolu bude komunikovat jen po zadání kódu rádia? Díky -
"-- skrytý --" 19.09.06 09:02
« Re: Re: AGIP :-)
JA tu informaci mam od cloveka, kterej byl primo ve vyrobe - na lince, kde se z jednoho tanku stacel Madit Prima i Agip 5w40. Jestli to byl ten tvuj, to netusim. Na www.oleje.cz je nebo byl celkem zajimavy serial, ktery o globalni vyrobe oleju vypovedel hodne. Od te doby jsem si celkem jisty, ze utracet penize za "znackovy" olej je celkem blbost. -
"-- skrytý --" 19.09.06 08:52
« Re: AGIP :-)
Rands: slíbená publikovatelná část odpověďi na přirovnání Agipu k Maditu:
"... Agip patří do koncernu ENI a má vlastní rafinerie s výrobou základových olejů, např. v Livornu, Rotterdamu. (Oleje, které si kupuji pro sebe a své známé, pochází např. právě z Rotterdamu. ) Agip má vlastní výrobní základnu pro syntetické polinterní olefiny, tudíž nemá potřebu jejich nákupu, jako je tomu u některých jiných firem. Řada Tecsint je naprostou špičkou mezi současnými oleji. Jedná se o plně syntetický olej vyrobeny ze směsi esterů, PIO, PAO. Vyrábí se ve viskozitních klasifikacích 5W-30, 5W-40 a 0W-40. Je certifikován a jmenován jako olej splňující nejnáročnější požadavky výrobců, jako je Mercedes(norma MB229.3), BMW (Longlife-01), Porsche, Lamborghini atd. atd. - můžete se o tom přesvědčit na webových stránkách. Pokud jej používáte, myslím, že Vaše Stilo musí být hodně spokojené"
To je vše, tak si to nějak přeberte. ;-) -
"-- skrytý --" 18.09.06 18:45
« Bez nadpisu
@ wittman
Mám MW s 1,4 16V jezdím s tím kombinovaně město a dálnice. Roční nájezd cca 18 tisíc km. Motor není to sprinter, ale dokáže s tím MW docela slušně zacvičit. K motorizaci JTD jenom dodatek: pokud to máš jen na postrkování (tím myslím do 20km na jeden start/stop), tak je to zbytečné vyhození prachů (za auto i pojistku) a ničení motoru. Každý turbodiesel potřebuje min. 50 km aby se dostal do optima. Jestli ale lepší polovička dojíždí denně víc jak 50km (jedním směrem) pak to má význam i pro roční nájezd km a spotřebu. -
"-- skrytý --" 18.09.06 15:10
« Bez nadpisu
Klimatizaci mám, ale jakmile jedeš s plným kufrem a máš zapnutou klimu, tak to auto musíš hodně přemlouvat aby jelo... >:D
Ale na normální ježdění to opravdu stačí..
Já jsem ještě mladý kluk, který rád zavodí a tak, tak chápeš ne? :idea: >:-[] -
"-- skrytý --" 18.09.06 14:47
« Bez nadpisu
Ahoj,
jezdím s Fiatem Stilo s motorem 1.2 16V.
Na normální ježdění to stačí, má to i malou spotřebu, já jezdím kombinovaně kolem 6,5l/100km. Ale jestli máš sportovně založenou manželku >:D , tak jí kup 1.9 JDT, protože s 1.2 si sportovní svezení moc neužiješ.
Přeji hodně štěstí při koupi Fiatka.
Ahoj Fikuss -
« Fiat Stilo kupit?
Dobry deň, riešim práve problem kupy auta pre manželku na denné posuvanie sa do prace a s5.
Jedným z kandidátov je Fiat Stilo ročník 2002 1,9 JTD.
Vie mi niekto sprostredkovať skúsenosti s autom s tymto motorom ale aj so Stilom celkovo?Alebo doporučiť inú motorizáciu?Pozeral som aj niake s motorom 1,2, ale to mi pride na taketo auto už dosť málo.
Budem vdačny za každy prispevok, dík. -
"-- skrytý --" 18.09.06 09:03
« Re: AGIP :-)
Rands: to jsi mne tedy překvapil. Agip Tecsint mi doporučil člověk ze serveru oleje.cz, (nebyl to prodejce a jevil se, že ví o čem mluví) jako lepší verzi než Selenia. Olej Agip Tecsint by měl být skutečně plně syntetický, bez minerálních přísad s obsahem esterů. Což se prý o většině jných "tzv. syntetických" olejů říct nedá, včetně Selenie. Tabulkové parametry Tecsintu jsou zhruba stejné jako Selenia K. A cena nižší. Díky, vznesu dotaz u olejářů. Jsem zvědav jak stráví to přirovnání k Maditu Prima - dám vědět. -
"-- skrytý --" 17.09.06 22:58
« Re: Malý Ratmírov FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Já to mám kousek, přijedu se jen podívat a otrkat se, asi sebou vezmu synka a jednoho známého, kterého auta a Fiaty speciálně zajímají, manžel není doma, tak musím pak zase odjet a postarat se o rodinku, pít tudíž asi nebudu, max. jedno. Už se moc těším, doufám že vyjde počasí. Hezkou dobrou noc všem! -
"-- skrytý --" 17.09.06 22:19
« AGIP :-)
Italský auto, italskej olej, že jo? >:D >:D >:D Jenze pro AGIP jej vyrabi nadnarodni MOL ve fabrice u budapesti a z jednoho tanku s agipem staci treba Madit a jiny dobrutky :-) Jen cena je krapet vyssi. Madit Prima se da v 5l baleni (napr. www.vasoil.cz) koupit asi za 150Kc/l... -
"-- skrytý --" 17.09.06 17:14
« Malý Ratmírov FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Dnes jsem mluvil s majitelem kempu a dostal jsem povolení točit si sám pivo v "pitevně", tzn. že je možné si dovézt svůj vlastní sud. Potřebuji vědět, zda bude zájem více o Plzeň 12° PU nebo 10° G (event. oba ?) a kolik nás zhruba bude (na ten sud). Ve čtvrtek pojedu pro sud, tak do té doby pište. >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 15.09.06 15:05
« Bez nadpisu
Teď tam mám Agip Tecsint, plná syntetika 5w40, 270 Kč/l po internetu od Agipu. Ale jestli to máš v záruce zůstal bych u Selenie. Selenia doporučuje pro Stilo Selenia K 5w40, Fiat doporučuje Selenia 20K 10W40.
Vrátil jsem se z Chorvatska. Svělá jízda po skvělých dálnicích. Vystoupil jsem ze Stilouše po 13ti hodinách jízdy a moje tělesná schránka nevykazovala žádné projevy únavy. Zpátky to bylo horší, 2,5 hodiny jsme poskakovali na jedničku před ucpanými tunely - v září bych to nečekal. Stilo v pohodě, šlapalo jak švýcary. -
"-- skrytý --" 09.09.06 13:44
« Re:
Prípravkov je dosť, skoro každá firma, čo sa zaoberá autokozmetikov vyrába aj čističe. Ja som mal teraz podobný problém a vyriešil som ho "svojsky" a hlavne lacno. Stačí obyčajná nafta a handrička. Funguje to rovnako ako iné výrobky na čistenie. Čierne škvrny zmizli celkom ľahko. Takže skús obyčajnú naftu na handričku.
tie zapalovacie cievky sú známa záležitosť, jednalo sa o sériu od SAGEMa
pozri:
[odkaz]undefined