Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 16.01.06 16:27
« Žárovky H7
Nebaví mně neustále vyměňovat žárovky H7. Nevíte o jakékoliv H7mičcce, která vydrží alespoň dva roky provozu?
Bohužel jsem vždy měnil v servisu, takže nevím jak vypadají, ale nedají se místo nich použít H4 - s těmi jsem jezdil 4 roky bez problémů, svítily celoročně a startoval jsem zásadně s rozsvícenými. Klidně objetuji menší svítivost, protože tohle už mně opravdu s..e. Poslední výměna H7 byla po šesti měsících. >:-[] -
"-- skrytý --" 16.01.06 16:10
« Náprava, SERVIS
Bojím se, že promazání nápravy nepomůže. Nechci strašit, ale mazal jsem dva roky. Potom povrzávání zadní nápravy vyřešily nové silenbloky. Naštěstí v záruce. Elegantně a k plné spokojenosti vše vyřešil servis Fiat Dojáček U Seřadiště, zároveň s garančkou po 40K. Navíc mi vrátili auto s umytým motorem, vyčištěnou přístrojovkou a vyluxovaným vnitřkem, včetně zavazadlového prostoru MW.
Tenhle servis, mně svým přístupem opravdu učaroval. Myslel jsem, že pojmy jako profesionalita, kvalitní práce, ochota, zodpovědnost, najdu v Čechách už jenom jako grafické značky v nabídkových letácích. A vypadá to, že si u Dojáčka pamatují co to vlastně znamená a hlavně co se pro naplnění těchto pojmů musí všechno udělat. Fakt skvělý servis. -
« Re: Re: Stilo Spotreba
Spotreba? dnes som pozrel na palubny, a bola cca 9,6l, ciste mesto, a rezim, zimny start-3-5km, a potom opat to iste.... Zaujimavost je aj to, ze prave po vymene chybnej skrtiacek klapky to ide o cosi lepsie, a aj spotreba je aspon o pol litra lepsia, a motor ide krajsie..vymenili mi to uz sice po zaruke, ale vraj to bola vyrobna vada, platil som iba pracu.
S tych beznych vad mi ostalo uz len vrzgajuca zadna vlecna naprava, co sa uz aj ozyva, tak to necham premazat...
Zmenil som rezim jazdenia, snazim sa drzat otacky nad 2500, vraj je to lepsie pre motor.
poznamka:ci jazdim po meste s lahkou nohou, alebo drzim motor trochu v otackach cca 3000 na spotrebe to prilis nebadat... -
« Stilo Spotreba
Dobry den,dakujem zatial vsetkym za nazory, casom mozno este pribudnu. Ohladom tej spotreby na Stilo 1,6 a zaberu v nizsich otackach, tak pravda je naozaj taka, ze ak sa trochu drzi nad 3OOO tak to ide krasne, a zaujimavost je aj tiez, ze mimo mesta aj pri sportovej jazde, spotreba nestupne extremne nahor, drzi sa na hranici do 8l, co hodnotim na take tazke auto velmi kladne. Bohuzial ta hmotnost sposobuje spotrebu v meste.
Inaksie rovnaku spotrebu v meste cca 10-11l, dosiahli traja rozny vodici a ani jeden z nas nechodil z tazkou nohou..
Dakujem za odpovede. -
« Re: FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptu
Já bych to viděl takhle, pokud najedeš za ři roky 30.000 km, tak bych v žádném případě neřešil nějaký chip, nebo dokonce LPG za účelem snížení nákladů na spotřebu, protože se ti to prostě nemá šanci zaplatit. Stilo s motorem 1.6 se holt musí víc točit, pak jede krásně, při tom průběhu km tě přece nemůže zruinovat, když pak budeš mít o půl litru větší spotřebu, kvůli tomu, že to trochu pohoníš... -
« FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptuning
Dobry den,
Vlastnime uz skoro 3 roky Stilo MW 1,6,cca 30000KM,z toho polovica mesto,otazka vyuzivam motor cca do 3.500ot.min, a motor nie je az tak pruzny, cim nasledne musite podradit, a tym rastie zrejme spotreba, hlavne mesto, pricom asi najviac sa na tom podiela vysoka pohotovostna hmotnost.
Ma niekto skusenosti s chiptuningom??, resp. prestavbou na LPG? resp. nejaku inu myslienku ako setrit palivo, alebo ako dosiahnut aby bol motor pruznejsi v nizsich otackach??
Dakujem.
PS: inaksie spokojnost, na 20000km vymena tyciek stabilizatora, a 24000km chybnej skrtiacej klapky. -
"-- skrytý --" 12.01.06 22:25
« Spotreba oleje ...
Dnes jsem nasel zajimavy clanek, ktery se tyka spotreby oleje. Uz jsem svuj 1.6 motor skoro zatratil, protoze olej mu docela chutna, ale ted se na to divam mozna jinak. Posudte sami:
"Nežere" olej? Chyba!
(05. 01. 2006 13:00)
Zdroj: Motožurnál
Výměna oleje. Dalo by se říci - banalita. Prostě zajedeme do servisu, což dnes asi udělá většina z nás, zaplatíme příslušnou částku a za chvíli zase jezdíme. To všechno bychom měli dělat pravidelně, existuje totiž termín - výměnný interval. A ten bychom měli dodržovat. Proč?
Začněme dekódováním výrazu: výměnný interval. Jinými slovy jde o počet ujetých kilometrů, po nichž je potřeba olej vyměnit. O něm nerozhoduje, jak bychom si mohli myslet, výrobce oleje.
"Délku výměnného intervalu zásadně stanovují výrobci automobilů, a to po obsáhlých a nákladných zkouškách nejen na zkušebně, ale i v provozu na řadě vozidel. Tyto zkoušky se provádí dokud je motor vyvíjen," vysvětluje Vladimír Matějovský, technický poradce Ústavu paliv a maziv.
Důležité je tedy dodržet při výměně olej doporučený a schválený výrobcem vozidla. Kdybychom použili jiný a s motorem se něco stalo, pak bychom mohli mít problémy při uplatňování případné záruky. A proč vlastně olej měníme? Je to jednoduché, protože se mění jeho vlastnosti.
"Ke znehodnocení dochází chemickými změnami při tepelném zatěžování a oxidací. Následkem toho dochází k zvýšení kyselosti, ale zejména pak zahušťování. Je-li překročena určitá mez, pak je ohrožena mazací funkce oleje."
A to není všechno.
"V průběhu provozu motoru dochází ke znehodnocení také kontaminací palivem, vodou, kovovým otěrem, nečistotami, u vznětových motorů typicky sazemi, které vytváří známou černou barvu. Do oleje se může dostat netěsností chladící soustavy chladící kapalina, a tak dále. To vše znamená nebezpečí pro stav oleje."
Postupně je tedy znehodnocován a s přibývajícím počtem najetých kilometrů se mění i jeho vlastnosti při rozdílných teplotách. To se za extrémních podmínek může v zimě vymstít.
"Při studeném zimním startu v extrémním případě, není oběžné, není čerpadlo schopné nasát takto ztuhlý studený olej."
A co by to mohlo znamenat pro motor asi není třeba dodávat.
Kdo říká, že mu motor olej, jak se říká, nežere, a má z toho radost, ten si neuvědomuje jednu věc. V motoru někde něco špatně těsní a olej je ředěn. Je-li to například benzínem, pak se výrazně snižují mazací schopnosti oleje a může dojít k poškození motoru. Týká se to především starších karburátorových motorů, které v zimě startují na sytič. Ale i u moderních motorů by měl olej ubývat rovnoměrně. Jeho množství závisí na typu a výrobci motoru, ale jedná se řádově o desetiny litru oleje na 1 000 ujetých kilometrů. Někteří výrobci uvádějí očekávanou spotřebu i půl litru. Měli bychom ho tedy pravidelně kontrolovat a doplňovat. Připomeňme, že vždy stejný typ oleje, který je v motoru. A to nemluvíme jenom o nových autech, vždyť se k nám dováží v průměru 7leté ojetiny.
"Pro tato vozidla, ale i pro starší třeba 10 až 20 let, platí jedno zásadní pravidlo: datum narození jejich motoru má odpovídat datu narození oleje, protože už desítky let se vývoj olejů řídí vývojem motorů. To je základní pravidlo. Olej nevyvíjí pro nový motor a příchodem další generace motoru se pro něj vyvíjí nový olej. Datum narození vozu zjistíme z jeho dokladů, ale pro oleje je třeba mít zvláštní tabulku. Například není problém zjistit, kdy vznikaly české oleje jednotlivých specifikací," radí Vladimír Matějovský, technický poradce Ústavu paliv a maziv.
Výměnná lhůta by měla být hranicí, kdy k výměně oleje dojde. Mávnout nad ní rukou a jezdit ještě nějakých pár tisíc kilometrů je zbytečným ubližováním motoru. Stejně k ní bude muset dojít.
"Zásadně se musíme řídit podle instrukcí v manuálu vozidla. Nová vozidla, která mají prodlouženou výměnnou lhůtu,mají současně senzor, který monitoruje zátěž oleje. Nikoliv jeho stav ale zátěž. Podle ní počítač rozhodne, že je třeba olej vyměnit i dříve než bylo plánováno. V takovém případě je potřeba výzvu palubní diagnostiky uposlechnout a olej vyměnit."
V posledních letech se staly módním hitem takzvané long-life oleje. Tedy oleje, jejichž výměnu výrobce automobilu doporučuje až třeba po 30 000 ujetých kilometrech.
"Musí mít pro vůz olej, který je schopen prodloužený výměnný interval snášet."
Protože i tyto oleje jsou znehodnocovány, a čím víc kilometrů, tím větší znehodnocení a větší riziko poškození motoru.
"Tady je nebezpečí větší, protože výměna přichází později. Proto je u vozidel s výměnným intervalem 20 000 kilometrů, ale dnes je to i 30 000 kilometrů, daleko důležitější dodržet všechny instrukce výrobce. Když výrobce automobilu připustí maximální dobu výměny 30 000 kilometrů, tak předepíše tomu odpovídající olej se schopnostmi tuto zátěž vydržet. Potom je důležité olej tohoto typu používat, protože při použití jiného oleje, který nesnese takovou zátěž, by se mohl motor dostat do havarijního stavu."
Sečteno a podtrženo: pro výměnu oleje platí, že je lepší ji raději provést o něco dříve než později.
Autor: Petr Jansa -
« důkladná německá statistika
Ked si to zoberies aj Logan sa po podrobeni dokladnym nemeckym testom prevratil. Aj brzdnu drahu mu v dokladnych nemeckych testoch namerali o 10m dlhsiu. A do tretice v dokladnych nemeckych testoch dopadol CRASH test Loganu uplne inak ako u slendrijanskej nezavislej organizacie EURONCAP.
Takze tie katastrofalne vysledky talianskych a francuzskych aut v roznych nemeckych doveryhodnych rebrickoch je treba brat vazne.
Je to uz raz tak, ta povestna nemecka doslednost sa neda popriet. Uz Goebbels vedel co robil. >:D >:D -
"-- skrytý --" 05.01.06 14:19
« BOSCH
Jak vidím, je to realita.
Vyhýbám se turecko-asijským výrobkům pod německou značkou jako čert kříži, ale neuteču. Zřejmě všechny evropské automobily budou Boschem důkladně prošpikovány.
Není potom ovšem ta důkladná německá statistika poruchovosti značek především statistikou o výskytu vadných součástek BOSCH u různých výrobců automobilů? Především v kategorii do tří let, kde elektronika bude mít ve výskytu závad lví podíl.
Není potom divné, že v této kategorii Bosch pod červenou kapotou Golfa vydrží každoročně statisticky více, než stejný Bosch pod zelenou kapotou Bravy?
Není to právě ten základní rozdíl mezi spolehlivostí japonců a evropanů? 8) -
CuoreNesportívo 04.01.06 16:38
« Re: Bosch
Mně vloni 2x odtáhli kvůli vadnému relé podávacího čerpadla, poprvé na to ve skvělém servise ve FM nepřišli (pohýbali kabely a jéééé,jede toooo...),podruhé jsem málem zapadl sněhem čekáním na odtah někde na horách. Relé od Bosche...
Na Vánoce mi měnili celou ABS/ESP jednotku,neustálé problémy s čidly,i za jízdy. Pochopitelně Bosch. -
"-- skrytý --" 04.01.06 15:12
« Re: Bosch
Jo, jo, je to realita. BTW pro Bosche dela desticky nemecka ATE, a myslim, ze to jsou velmi dobre desky. Na tech prvnik jsem nalital bez piskani 55.000 a po te jsem si tam dal znovu ATE. Radeji ale sam a poradne, tj. vcetne ocisteni vsech dosedacich ploch a jejich namazani medenou vazelinou, aby vse behalo, jak ma a nic napr. nepiskalo. -
"-- skrytý --" 04.01.06 14:51
« Bosch
S koncem roku skončila záruka na mojeho Stilouše MW. A na Silvestra jsem nenastartoval. Nenastartoval jsem proto, že se odporoučelo relátko čerpadla.
Relátko bylo od Bosche.
Před časem jsem musel vyměnit téměř nové brzdové destičky - pískaly. Vyhodil jsem je, nasadil Lucase a dodnes vše v pohodě.
Destičky byly od Bosche.
Do třetice - na jaře jsem musel použít asistenční službu, protože za jízdy odešla jakási cívka - od Bosche.
Chci tím naznačit, že mi tato německá firma kvalitou svých výrobků trochu kazí radost z mojeho italského auta. -
"-- skrytý --" 29.12.05 12:33
« Bez nadpisu
Když jsem viděl obrázky poprvé, moc se mi líbily. Pak přišlo vystřízlivění >:D (ne z alkoholu) a uviděl jsem nepříliš povedený hybrid audiny a pažouta. Dnes je ale těžké přijít na trh osobních aut pro širokou věřejnost s něčím zcela originálním, co by nepřipomínalo nic již existující. -
« Re: Stilo II
No, ja spis doufam ze ne. Po Grande Puntu (uz jsem ho videl jednou nazivo) dalsi designove povedenej Fiat. Me se Fiaty prave nejvic libily v dobach Brava, Stilo me naopak vubec neoslovilo. Tohle vypada fakt dobre. Uz se tesim (ackoliv diky predsudkum a prispevkum fiatackych for si ho stejne asi nekoupim). -
« Re: Re: Re: otravné pípání pásů
no co mam ja info, tak to pipanie ide aktivovat!! hovoril mi to mechanik, ked sa snazil zistit cez napojeny examiner najst aktivaciu blinkrov pri zamykani/odo. (co sa mu nepodarilo 8-s ). ukazoval mi to dokonca priamo na monitore (len uz neviem presne co tam bolo napisane) a povedal,ze mi moze zapnut pipanie bezp. pasov.....verzia stila: 1.2 actual, r.v 5/2003
Takze teraz sa naskyta otazka, ci sam mechanik nevie co je na co, alebo je su rozdiely v autach :?:
PS: to pipanie by ma zabilo >:D takze som povedal, ze ani za svet >:D priputavam sa aj bez toho. -
"-- skrytý --" 14.12.05 10:43
« Re: otravné pípání pásů
Ja bych naopak ve svem Stilu r.v. 2003 otravne pipani uvital, protoze na kratkych pojizdkach se na pasy proste vykaslu a pritom vim, ze to neni spravny. Chci se proto zeptat, jestli to lze na examineru vyresit i u starsich Stil... -
« otravné pípání pásů
Nejsem si zcela jistý, ale mám dojem, že se tady kdysi řešilo, zda je možné vyřadit upozorňovač zapnutých pásů. Myslím, že jsem tehdy tvrdil že ne, ale chyba lávky, dnes jsem zjistil, že to de normálně vypnout přes examiner, tak snad to někomu pomůže, mě osobně to dost štvalo :D -
"-- skrytý --" 12.12.05 19:10
« Bez nadpisu
@ xko
...
?? DOTAZ ?? jak vam fungujou 5 dvere ted v zime? menili nam vztycni podpery, ale porad mi prijde, ze se dvere pri otvirani spis zastavujou, nez ze by sami dojely az nahoru...
Podle mě je to normální, dělalo mi to u Una i Seica, je to ztuhlé chladem (mrazem) a dveře jsou dost těžké, na kapotě mi to ale nedělá. -
« ABS/EBD ... failed
Tak jak uz tady psal Dunlop - mel jsem podobne hlasky take, navic se mi objevovalo po delsi jizde (tak 1,5-2h a vice) kdyz jsem nenechal auto "vydechnout" a znova nastartoval, hlaseni kdy selhavalo snad vsechno co v aute je. Kdyz jsem to nechal vychladnout, tak bylo vse ok.
No dopadlo to tak, ze nam pred koncem zaruky vymenily ridici jednotku a vse ok (tedy v tom smyslu, ze se nehlasi chyba pri startu a pak se vse tvari jako ok)
Technik tvrdil, ze je to tim, ze kontrolni odpovedi do ridici jednotky se starsim softwarem chodi rychleji, nez je jednotka zpracuje - proto ta hlaseni.
Jedna zajimavost, po vymene nam zacala ukazovat aktulni spotreba daleko vyssi hodnoty :-) celkove spotreba zustala stejna...
?? DOTAZ ?? jak vam fungujou 5 dvere ted v zime? menili nam vztycni podpery, ale porad mi prijde, ze se dvere pri otvirani spis zastavujou, nez ze by sami dojely az nahoru... -
« SERVICE
Ahoj. Druhý den se Stilem za sebou 300km, průměr 6,3l/100km tak super. Mám ale další dotaz :-) Jak je to s servisním intervalem? V knížce píšou každých dvacet tisíc nebo jednou za rok. Pokud v počítači najedu na položku SERVICE tak mi to ukáže 27540km, jak jezdím tak mi počet km jde dolů a i dny mi jdou dolů. Kdy tedy budu muset udělat prohlídku? Když to ukáže 20000? Nebo až při do nule? To by přeci bylo zase moc? Olej v autě je ale uplně čistý, tak nevím jak je to tam dlouho a servisku musí ještě po pánovi najít (koupeno z dědictví). Dá se nějak vynulovat počítadlo na SERVICE? Diky Stiláci za pomoc. Michal -
« Bez nadpisu
Zdravím všechny příznivce STILA. Dnes jsem ho přivezl domů a jsem nadčený. Mám 3D 1,2 80000Km 2002. Měl by jsem ale prosbu. Při akceleraci občas nepatrně propadává výkon. Nevím jestli je to způsobeno tím že vůz od jara stál (čekání na vyřízení dědictví) a je tam starý benzín a nebo potřebuje rozhejbat kosti:-), také s tím jezdil pán roku narození 1933. Odpoledne jsem do něhokoupil 10l Shellu ale pořád stejné. Nechám to skoro celé vyjet a uvidím. Jinak nevíte jestli vyšla kniha na opravy v češtině? Díky Michal -
"-- skrytý --" 02.12.05 19:18
« Re: Re: Re: ad Stilo.org
ja ti to reknu zadarmo :-)
stavalo se nam to taky a bylo to špatně ukostřená elektrika v motorovém prostoru, šroub, kterým se to mělo kostřit nebyl přivařený, ale jen tak lehce heftnutý a pak přebarvený lakem, takže to nebylo ani trochu vidět 8-s
Tak 2x do měsíce PPC hodil Engine Failure a hotovo dvacet. -
« Re: Re: ad Stilo.org
@ Autoholik
Odborník? Ti jsou v servise (teda měli by být).Já jsem uživatel,stejně jako ty uživatel Seika ;-) Stilo mám,neboj.Když tak hoď adresu,pošlu ti ofocený výrobní štítek >:D
No a kedze si taky odbornik,mohol by si mi laskavo povedat,aka je pricina vyskytu failed hlasok na BC? To je asi tak jedine,co som zatial nepochopil....a ty ako odbornik by si to mal urcite vediet!? Preco sa pri jazde po dialnici pri 160km/h zrazu zobrazi ABS,ESP,ASR failed a Engine fault? Nie pri startovani - to tu ma kazdy druhy - ale pri jazde! Treba zastavit a restartovat.....Tak sa ukaz 8) -
« Re: ad Stilo.org
@prag
z 3 prispevkov, ktore si napisal su vsetky urazajuce, osocujuce a kritizujuce...myslim, ze nema zmysel aby uz ktokolvek reagoval..kazdy si o tebe spravi mienku. ..je jasne, ze si odbornik na auta a Stila ako sa patri - fakt sa vyznas >:D ...podla mna stilo ani nemas, ale to je uz o inom ;-) -
"-- skrytý --" 01.12.05 08:49
« ABS/EBD ... failed
Ohledně těchto závad - také sem s tím měl problémy, vlastně téměř 2 roky, servis stále nevěděl co s tím.
Těsně před koncem záruky jsme to zkusil v jiném servisu, ten slíbil s tím něco udělat, přehrál firmware řídící jednotky Bosch (prý, alespoň to říkali), po 2 dnech v chladném vlhkém ránu opět Failedy...
Po týdnu tedy opět do servisu (zpět do původního) :-), kde objednali v rámci záruky novou říd. jednotku ABS Bosch - cena cca. 30 tisíc, už je to měsíc, a zatím vůbec nic, i když je zima. Myslím, že problém je vyřešen :-!
Ad. originál liďáky 15" na Stila - dělaly se, dají se občas i koupit u prodejců FIAT, nevím jestli ještě pořád, ale bývaly v nabídce orig. příslušenství.
@ tinomato: Jak už jsem říkal - pročíst fórum je trochu delší, ale rozhodně ti o Stilu řekne hodně. Že má spoustu malých problémů, které můžou někoho štvát, ale na druhou stranu, když je člověk skousne, nebo odstraní, tak je to auto, na které je (snad) spolehnutí.
Když si pročteš celé tohle fórum a porovnáš třeba s fórem na stejném serveru, které se týká P307, tak uvidíš, že je na tom Stilo ještě docela dobře :-)
A spotřeba 1.6 není zrovna uchvacující, vzhledem k výkonu je to dost :? -
« Re:
Tomáš: jestli jsi jezdil po severní Itálii, tak tam těch Stil opravdu moc není.
Pokud se ti ztrácí výkon na klimě, stoprocentně vyměň pylový filtr, určitě bude zanesený.
Pokud se začnou objevovat chybově hlášky zkus dobít baterii, nebo startuj až po chvilce kdy máš zaplý klíček, až tam proběhnou ty kontroly, řada chybných hlášek je z toho důvodu, že dojde k poklesu napětí, já to tak dělám a nemám problém.
Klíče bohužel tolik stojí, ale zase už budou vybroušené vč. dálky, to se dá zkousnout, ne? Ale pokud vím, tak najít kódy k dálce je po zadání podvozku otázka asi pěti vteřin, chtít za to 800,- mě přijde jako darebáctví.
Originál liťáky mají na Stilu ET 43, máš to napsané v techničáku. -
"-- skrytý --" 01.12.05 07:23
« RE: Tomas Hrdina - hlášky pod +5
Ahoj.
měl jsem podobný problém. Mě zase při teplotě pod +5°C svítila kontrolka - žlutý trojúhelníček a na displeji se mi zobrazovalo "AVARIA ESP, ASR". Dlouho se s tím v servisu potýkali a až defakto po 14 měsících, kdy sehnali novou verzi software na komunikaci s autem zjistili závadu. Podle manuálu a "rodného listu" vozu jsem měl mít brzd. systém BOSCH 7, ale ve skutečnosti mám BOSCH 8. Jak toto zjistili, tak změnili i nastavení a od té doby - a to byly mrazy i pod -20°C je vše OK.
MH -
"-- skrytý --" 01.12.05 06:34
« Bez nadpisu
no dobre to meno som skomolil, ale stale cakat na skusenosti sso stilom a spotrebu, nik ho nema ? cena, no je to mozno preto viac lebo je na protiucet a po ukoncenom lizingu - tie stoja vecsinou viac
inac nasiel som aj za 300 tis. 1,9 JTD s paradnou vybavou , r,2001 ale 61 tis km (?) ale bude to asi dovoz a z toho mam obavy.
takze akoje to so stilom, v kvalite sa vyrovna napr. astre alebo focusu ? -
« ad Stilo.org
@ Autoholik
Asi tě zklamu,vím dobře,kdy jsi se zaregistroval a začal přispívat...ostatně může si to každý zjistit....10/03 (stejně tak Hocek). To už jsem měl,milej zlatej,Stilo půl roku,jak jsem už uvedl - chtělo by to lépe počítat ;-) To už jsem dávno probíral německé fórum (protože české bylo v podstatě mrtvé). Celkem jsi mě pobavil,že tu uvádíš zrovna Hocka,tvého úhlavního nepřítele,se kterým se hádáte s oblibou do krve >:D Akú tam máš funkciu? V podstatě žiadnu.Ó áno,môžeš mazať príspevky....Mimochodem,celkem tě žeru,ikdyž tvé příspěvky jsou vcelku dětsky naivní....ale aspoň jsi zapálený Fiaťák 8)
Inaksie pristup servisu mam podobne dobre skusenosti ako ty, konkretne Auto Pallazo Kosice, doteraz som s nimi nemal ziadne problemy, a ked som od nich bral auto, vzdy bolo z vonku aj z vnutra uplne ciste, ze asi ani ja by som ho lepsie nevycistil.