Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: ENGINE FAULT
Poprvé se to stalo připbližně někdy před týdnem když jsem měl skoro prázdnou nádrž, otáčky také kolísaly. Když jsem pak bral benzít tak jsem přidal vebofin(proti vodě v nádrži). Otáčky uplně v pohodě a porucha také zmizela. Teď už tam zase nemám skoro žádný benzín a je to tady. Tak to tedy vypadá na bordel z těch zbytků nádrže ale otáčky už drží!? Díky! Jak se prosím čistí ta kladka? -
« Re: ENGINE FAULT
Ak sa silou mocou nechystas do serivsu, jazdi dalej, podla mna sa chyba po cca 500km sama "vymaze".
Podla mojich info tuto chybu sposobuje zanesena skrtiaca klapka. A malo by to postihovat prave len 1.6 a 1.2 - ostatne motorizacie nie. Ale s tou 1.2 nie som si na 100% isty. Mas aj ine sprievodne prejavy zanesenej skrtiacej klpaky ? Prejavuje sa to aj kolisanim otacok na volnobehu. -
« EGINE FAULT
Přátelé zdravím.
Pravě jsem byl odvést přítelkyni na vlak a cestou se mi rosvítila hláška EGINE FAULT - italsky Avaria Motore a zůstala svítit kontrolka motoru. Opětovný start ale nic se nezměnilo. V návodu jsem se toho moc nedozvěděl. Co si mám pod tím představit a jak se toho zbavit. Díky -
« chladici kapalina motoru
Potreboval bych radu, kdyz startujeme ted uz pokazde vyskoci hlaska - prekrocena max. teplota chladici kapaliny motoru - vypnem motor, znovu nastartujem a je to ok. Divny je, ze baterka vypada ok - zadny dalsi hlasky nic - a stav kapaliny je mezi min/max (na rovine pred nastartovanim). V listopadu nam menily celou ridici jednotku a vse fungovalo az dosud ok. Tahle chyba je ted poslednich 14 dnu. Zazili jste nekdy neco podobnyho? -
CuoreNesportívo 23.02.06 10:51
« Re: Re: "Loose connection"
@ Patrikos
Dík za radu,zkusím jim to navrhnout ;-)
@ Beaver
Servismani seřídili vůli na čidle pedálu,jelikož jsme se shodli na tom,že to naskočilo většinou při jemném sešlápnutí brzd.pedálu,prý to může zajiskřit a tím pádem zkratovat - nastane ABS,ESP,ASR failure. Engine failure - no tam pročistili nějakou trysku nebo co,tuším to mělo spojitost s nasávaným vzduchem.Je fakt,že od oteplení se nevyskytlo prozatím nic,tj, už i cca 4 dny před návštěvou servisu....PS:zase mají přijít mrazy,zahulíme,uvidíme >:D -
"-- skrytý --" 20.02.06 19:46
« Failure message
@ L u m p y
Tak to jsi stastny clovek,ackoli mam nejnovejsi Bosch jednotku (cca pred Vanoci),mesic byl klid a ted to haze oblibene failury znova,a jeste intenzivneji...nejlepe vsechny naraz,tj.ABS,ASR,ESP, k tomu i Engine, tak kolem 2500tis otacek (nafta) a cirka na 2s,kdy ale citelne klesne vykon.Pri predjizdeni neocenitelne.
Já mám ve výbavě pouze ABS+EBD. ASR a ESP nebo MSR tam nemám a podle toho, co se tady i na stilo.org psalo a píše, nijak toho nelituji. Netrvrdím, že jezdím pomalu a opatrně, ale za těch 13.000km jsem se ještě nedostal do situace, že by mi tyto elektronické pomůcky byly něco platné. ABS jsem "zažil" pouze jednou (ťuk, ťuk, ťuk), dítě mi vběhlo se psem do cesty, a to jsem za ABS-ko děkoval všem svatým, protože jsem je nádherně objel i na té sračce, co byla na silnici. Engine fault = to je fakt radost, zatím jsem neměl (ťuk, ťuk, ťuk); co na to umělci v servisu :?: -
CuoreNesportívo 20.02.06 11:22
« "Loose connection"
@ Beaver
Tak to jsi stastny clovek,ackoli mam nejnovejsi Bosch jednotku (cca pred Vanoci),mesic byl klid a ted to haze oblibene failury znova,a jeste intenzivneji...nejlepe vsechny naraz,tj.ABS,ASR,ESP, k tomu i Engine, tak kolem 2500tis otacek (nafta) a cirka na 2s,kdy ale citelne klesne vykon.Pri predjizdeni neocenitelne. -
« 1,6mw
Jak jsme boural stilo? :roll:
Měl jsem den před svatbou a manželka vezla dorty do restaurace. Špatně odbočila, chtěla se otočit, no a při couvání byl v trávě schován sloupek. Nakonec se ukázalo, že je to sloup od telecomu. :shock:
No a jak jsem následně stál u rodičů, tak do mě nacouval můj tatík. Ten mi pochroumal předek. :'-( Jak se daří, tak se daří. Jsou to jen trochu pokřivené plechy. Ale nebudu, tak jezdit né?
Ať se daří. -
"-- skrytý --" 16.02.06 20:29
« @ r.c. a fotky Sedici
A cos prováděl, že Stilo takhle dopadlo, to muselo být dost tvrdé :'-(
Na stilo.org klidně přijď, rádi tě tam uvidíme (přečteme). Tady je to fajn, ale občas to znepřehlední debatéři a pak se tady táhnou dvě tři důležité debaty přes sebe a do toho vpadne třeba nějaký šťoural a vede zasvěcené kecy typu "neslicované díly" apod., to je jediná věc, která mi tady vadí, jinak OK.
btw. vyluxoval jsem jedny italské stránky s fotkama Sedici. Nevím, kam to zařadit, tak nechám odkaz tady. Je to exe soubor a obsahuje 60 fotek Sedici.
www.bumball.wz.cz/images/Sedici/sedici.e… -
« stilo 1,6 mw
to Beaver 2000
dík za odpo. Myslel jsem si to. Budu se tam také muset častěji podívat. Ale jak píšeš je to o zvyku. :shock: Chvíli bude trvat než se tam vyznám. :-!
Moje stilo je v servisu. Mám ho bourané, :-( , tak mi mění poškozené části. Zadní dveře, oba světla, levý blatník a nárazník. Doufám, že vše bude ok. Jde to sice z hav. pojiš., ale mám spoluúčast 10 tis a plus budu platit dph, protože je to auto na firmu. Škoda odhadnuta na 70 tis. A to se vyplatí. >:-[]
Ať se daří. :idea: -
"-- skrytý --" 16.02.06 11:55
« @ r.c.
to Beaver2000
kde jste se všichni poděli? Jste na stilo org? Nemůžu tomu servru přijít na chuť. Je to moc rozčleněno. Samé odkazy, moc otázek, moc odpovědí a nejde se v tom vyznat.
Máš pravdu, přešli jsme na stilo.org. Důvod byl jednoduchý, tak jako tobě vyhovuje více café.auto.cz, tak nám více vyhovuje stilo.org. Je to věc názoru. Občas sem zavítám, Dunlop, tuším, sem taky někdy zajde. Někdo se tady rozčiloval, že zde zanecháváme jen odkazy na stilo.org, že to sem nenapíšeme přímo. Osobně si myslím, že zanechávání odkazů je výhodnější, při dnešních IT technologiích je to naopak dobrá věc. A pak, psát jednu a tu samou věc třeba 3x je nesmysl. Také zde byly poznámky, že jsme uzavřená sekta, TO JE NESMYSL. Každý fiaťák je tam vítán a téměř vždy se najde někdo, kdo nováčkovi pomůže nebo poradí, protože příchod je většinou provázen nějakým problémem s miláčkem. Zůstávám i zde, café jsem nezatratil, doufám, že i vy mi zachováte přízeň, rád si vás všechny přečtu.
Uff, hawk, končím :D -
« stilo1,6 mw
to Beaver2000
kde jste se všichni poděli? Jste na stilo org? Nemůžu tomu servru přijít na chuť. Je to moc rozčleněno. Samé odkazy, moc otázek, moc odpovědí a nejde se v tom vyznat.
Včera jsem dal auto do servisu. Budou měnit ty bourané části. Snad vše dobře dopadne.
Jo a odešly mi vzpěry pátých dveří. Najeto 95 tis. Budou to také měnit.
Ať se všem daří. -
"-- skrytý --" 15.02.06 19:22
« "Loose connection"
@ fido
tahle hláška se objevuje i při vyšších teplotách, pokud je hodně vybitá baterie, viz. příspěvek od Dunlopa a pmpolise, když tady ještě aktivně působili. Mrkni ještě na stilo.org, hlášku způsobuje pokles napětí při startování pod únosnou mez a BC to takto komentuje :D. Další problém je v typu jednotky Bosch (Dunlop po 2 letech potíží konečně prosadil výměnu jednotky a veškeré failure message zmizely!!!) -
« Poruchovost nejen u Fiatu;) + alarm
Tak jsem se pobavil u clanku jednoho anglickeho nebozaka, ktery ma/mel problemy se svym Pažoutem 307 skoro stejny jako ja s elektronikou Stila - [odkaz]
Btw. muj problem se samovolnym spinanim alarmu (vzdy signalizuje vloupani do haubny) se v servisu pred 2,5 mesicem vyresil tak, ze cely alarm po predchozich snad 10 navstevach v servisu a pokazdy nalezeni "nejaky" chyby a ujisteni, ze uz to bude OK, byl odpojen (zacatek prosince 2005) s tim, ze v pulce ledna bude novy software, ktery houkani zamezi. A doposud stale odkladaji, odkladaji, ze soft jeste neni... jeste tyden, jeste tyden. Esli mi o ty 2 mesice neprodlouzi zaruku, poleju jim kram snad kyselinou:) -
« 1,6 mw
to Lumpy: samozřejmě jsem myslel ASR, a samozřejmě tupě nespoléhám na elektro. :shock:
Myslím, že se stilo v kopci na sněhu necítí moc jistě. Možná má na to vliv i váha? Já vyjíždím z garáže a mám takový malý brdek a mám s tím problém. Na jedničku kola prokluzujou a na dvojku nemůžu motor dostat do otáček. Nereaguje hned na plynový pedál. Mám ho zmáčkly, ale reakce není okamžitá. Jak jsem v kopci a chci trochu přidat plyn, tak to zareaguje později no a mezitím auto zpomalí a už musím podřadit na jedničku no a ta zase prokluzuje. Teď vyjíždím rovnou na jedničku, pomalu, tak aby se kola nepřetočila.
Možná je to v řidiči. :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: mw1,6
To je jedno, jaký je to model. Pokud je ASR součástí výbavy, je na tunelu vedle tlačítka CITY tlačítko ASR. Není-li tlačítko ASR přítomno, nemá auto ASR. ABS Bosch 5.7 mělo i v základní verzi funkci ASR, novější Bosch 8.0 ji má jen v kombinaci s ESP. -
CuoreNesportívo 10.02.06 10:05
« Re: mw1,6
ASP systém neznám, znám jen ESP a ASR,chtělo by to aspoň správně opsat 8-s Zřejmě píšeš o protiprokluzu,tedy ASR - ten je dobrý na rovné cestě.Pokud zapadneš nebo potřebuješ projet větší vrstvu sněhu,je lepší ho vypnout (určitě pokud nasadíš řetězy),jinak samozřejmě nejdřív přibrzdí prokluzující hnací kolo a pak začne event.ubírat výkon - proto je třeba trochu více přidat plyn,ať má z čeho ubírat a nedusí se...
Jel jsem nedávno do prudšího kopce,byl nucen zastavit na uježděném sněhu sypnutém škvárou - ASR On,bez šance.Trochu jsem couvl na tvrdší sníh ke krajnici,pomalým pouštěním spojky se gumy "chytly" a bylo vyhráno.Tím chci říct,že je třeba taky používat mozek,ne jen tupě spoléhat na elektroniku! Když vletíš do zatáčky na sněhu 120, nepomůže ti ani jinak skvělé ESP 8) -
« mw1,6
Ctěl bych znát vaši reakci na systém ASP teď v zimních podminkách. Jak napadl ten sníh, tak ho mám pořád vypuntý. Nejde se s tím rozjet. Pořád ubírá výkon a jak je nějaký malý kopec, tak to hned chcípne. Nebo to mám nějak špatně nastavené. Pneu mám nové firestone. Tam by problém neměl být. -
« Re:
No tak prevodovky boli trochu upravené.
Vítanou novinkou již základních modelů Stila jsou šestistupňové manuální převodovky. Proti motoru 1.2 16V byl změněn čtvrtý (z 1,21 na 1,12) a šestý převod (z 0,765 na 0,77)
1,4 16v
Zdvihový objem (ccm): 1368
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 70 / 5800
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 128 / 4500
1,2 16v
Zdvihový objem (ccm):1242
Nejvyšší výkon (kW / ot/min):60/5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 113/ 4250 -
mezek 09.02.06 16:43
« Bez nadpisu
Jak tady čtu srovnávání motorů... Chtěl bych upozornit, že je jedno, jestli má 1,2 85 k, 1,4 90 k... On výkon je sice hezká věc, ale /jednoduše řečeno/ má vliv jen na rychlost. Na to, aby auto "solidně" jelo je potřeba točivý moment. Takže dám příklad - když bude 1,2 s 80 k. a 130 Nm a 1,4 s 90 k. a 120 Nm, tak ta 1,2 na tom bude lépe. Nedocílí stejné max. rychlosti jako ta 1,4 /se stejnou převodovkou/, ale bude mít lepší zrychlení a pružnost. -
"-- skrytý --" 09.02.06 16:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Stilo versus Octavia I
To jo, je to velký rozdíl, musím přiznat, že první jízda Stilem, první dojmy byly pro mne velkým překvapením - vysoký posez atd. Všechno jinak, ale obé má něco do sebe. Bravička byla taková lehoučká, roztomilá ...
Výbava minimální, šest let se švihadly a bez problému. -
"-- skrytý --" 09.02.06 14:50
« Re: Re: Re: Stilo versus Octavia I
Jizdni vlastnosti, komfort, vybava, design hovori pro Stilo. Na druhou stranu musim objektivne priznat, ze Octavia I bylo nejspolehlivejsi auto, co jsem kdy mel.
Jistě, nechci to zlehčovat, ale já jsem měl nejspolehlivější povoz kolo značky Favorit. ABS, ESP, 16V, 4xkotouče, PP, okna + zrc v el. - ani jsem o tom nevěděl. Celých 20 let. A jezdil jsem na Gambrinus, ale to vyjde cca stejně, tedy za litr.
Podobně jsem básnil o Bravě, ale je pravda, že nic z toho, ani spousta dalších špeků kterými je Stilo prošpikováno, v ní prostě nebylo. Kde nic není tam se prostě nic nepose.e. I když je pravda že právě u škodovky kdysi nebylo jisté ani to . A není to tak dávno. ;-)
Ale fakt nechci naštvat - vím o co jde, četl jsem celé fórum. -
« stilo 1,6 mw
Všechny zdravím,
po dlouhé odmlce jsem se vrátil na toto forum. Důvod, proč jsem ho teď nenavštěvoval, je neznámý.
:shock: Ale k autu. Mám ho, v dubnu budou 3 roky, najeto 96 tis. Auto šlape ok. Bohužel mám bouraný zadek. :'-( Manželka přehledla prý sloupek v trávě. Byl to, ale sloup od telekomu >:D Stalo se to v září den před svatbou. Pak jsme slavili, pak byly svátky a hodně práce (vyrábím svíčky). Oprava byla naplánována na leden, ale teď čekám až poleví mrazy. No a mezi tím vším ještě do mě nacouval otec. A to zas do přední části. 8-s Když se daří tak se daří. Jsou do jen trochu pokřivené plechy, ale ocenili škodu skoro za 100 tis. Běs. Máme sice havarijní, ale spoluúčast 10000+musíme zaplatit dph. A to se vyplatí.
>:-[] Ale jinak auto jezdí super. Spotřeba 7,5l.
Tak to jen tak na okraj.
Zatím se mějte a ať se daří. -
"-- skrytý --" 06.02.06 15:21
« Bez nadpisu
Bol sopm si dnes obzreť toho megana a aj focusa. Megan vyzera z vnútra neprívetivo. Focus výborne, a le tá cena. Takže ostanem asi pri tom stile. Čím je daný taký veľký výkon toho stila 1,4 16V, keď pri svojom objeme má výkon ako iné značky s motorom 1,6 (napr. aj focus alebo megan). Nie kje to na úkor životnosti motoru. Myslým tým len benzínové motory. -
"-- skrytý --" 06.02.06 07:49
« Bez nadpisu
@ Jojko
Pokud zvolíš Stilo 1,4 16V MW 6speed a jak jsi psal, že je to auto pro 5-člennou rodinu, tak zvolíš optimální vůz. Je opravdu velmi prostorný, dobře vybavený s dostatečným výkonem i na takovou "krabici". Nemusíš mít obavu, že je to pomalé auto. Ve 120 na VI. stupeň se dá v pohodě podřadit na III. stupeň a je to raketa, i těch 200 z toho vymáčkneš za příhodných podmínek >:D MWčko mám 3/4 roku, najeto 12.500km a naprostá spokojenost, je to pohodové rodinné auto. Mohu jen potvrdit LOPATova slova. -
"-- skrytý --" 05.02.06 12:07
« Bez nadpisu
Aby bolo jasné. Je nemám predesudky voči fiatu. Poznám ľudí, čo majú Brvo a bez problémov. Len by som chcel vybrať čo najlepšie. Zmenilo sa v Stile niečo od kedy sa vyrába. A teraz ma celkom zaujal aj megan sedan. Po starej oktavke sa uz ani neobzrem. Stilo je na tom podstatne lepšie, aspoň pre mňa. Celkom príjemný dizajn, výkonnejší motor, a aj vnútro je podstatne príjemnejšie pokaždej stránke. Ešte si musím oťuknúť ten megan sedan 1,4. -
"-- skrytý --" 05.02.06 10:24
« Bez nadpisu
Nevím, jaké problémy by měly být se šestistupňovou převodovkou. Mám ji na starším motoru 1.2 16V, taky ve Stilu, pokud se nemýlím, převodovka je stejná.
Ta 6tka je tam opravdu jen navíc, na snížení paliva mimo město/na dálnici, na 5tku mi to ve 100km/h točí asi 2900 ot., na šestku ještě o nějakých 300-400 míň.
Prvních 5 stupňů je teda i tak dost dlouhých. Jel jsem s Golfem IV 1.6 5speed, kde byl právě kvůli vysokým otáčkám ve velkých rychlostech obrovský hluk - nad 190km/h to nešlo vydržet. Oproti tomu ve Stilu 1.2 6speed se dá bez problémů udržovat cestovní rychlost 180km/h a i ve 200km/h jsme se slyšeli, když jsme si povídali...
Myslím že převodovka je jedním z kladů auta...
To, že ti na nějakém jiném fóru doporučují majitelé jiných značek všechno jiné než FIATa, je běžná věc. Naopak, zeptáš-li se na nějakém FIAT fóru, 90% přispívajících bude tvrdit, že nikdy neměli s FIATem (resp. Stilem) žádné problémy, a pokud ano, byly to maličkosti, které se časem vyřešily.... -
"-- skrytý --" 05.02.06 10:13
« Bez nadpisu
Mám Stilo MW 1,4 16V - 6 rychlostí. Zatím jsem nezaznamenal žádný problém, nebo rozdíl v řazení ve městě od jiných vozů (např. OII). Ono také na "šestku" se nejezdí 60km/hod, i když to jde a jede to. "Šestka" je tam pro větší rychlosti a především ustálenou jízdu (nepotřebuješ na to šlapat, razantně předjíždět, většinou po rovině, mírné kopečky atd.). Pokud potřebuješ akcelerovat podřadíš na 5 a jedeš jak drak >:D . -
-
"-- skrytý --" 04.02.06 22:47
« Stilo versus Octavia I
Potreboval by som radu. Chcel by som si kúpiť auto cca 480 tis Sk. Zatiaľ sa rozhodujem medzi Stilom Family 1,4 a škodou Octavia Tour 1,6 (je to ten starší model). Taktiež sa obzarám po Renolte Mégan II. sedan. No neviem sa rozhodnúť. Zatiaľ mám najlepší dojem zo Stila. Ročne najazdím cca 10 tis km, sme 5 členná rodina a osobne jazdím kľudne a piánko. Môžete poradiť. Vďaka -
« Re: Re: Motory Opel...
Euro3 a Euro4 - v Idee mám 1.4 16v, který se podle zemí dodává buď jako Euro3, nebo jako Euro4. V návodu mají obě verze popsaný kód, podle kterého se pozná, jestli se jedná o Euro3 nebo Euro4. Pro Rakousko mají dokonce nějakou jinou verzi (s jiným výkonem). -
« Volant - centrovani
Tenhle "problem" mam u Stila prakticky od zacatku. Nekolikrat mi v servisu delali srovnani pricky volantu, chvili to bylo OK a pak jsem to mel zase mirne posunuty. Nejlepsi je, ze se mi subjektivne zda, ze se to meni a to pootoceni neni vzdy stejny. Vzdy mam ale volant natocen malinko doprava, nikdy doleva. Nikdy jsem se nedobral zadneho vysledku, protoze nekolikrat jsem to mel malinko pootoceny a v servisu tvrdili ze je to OK. Divne je, ze mi prijde, ze se to meni. Result je, ze nevim. -
"-- skrytý --" 01.02.06 00:52
« Stilo Multi Wagon 1.6 16v GM S.S.
Koukal jsem že zmizelo z nabídky fiatu Stilo 3D 1.6 16V. Do MW se dává trochu jiná 1.6 77kW - nemá někdo tohle vozítko? Jak tento "nový" motor jezdí? Podle info co jsem tak nějak vyzjistil, by to měl být stejný motor co se dává do nové Astry (?) (1598ccm a 77kW, starší fiaťácká měla 1596ccm). Zajímala by mě dynamika auta a taky pružnost motoru a spotřeba, původní fiaťácký motor měl 0-100 za 11.4s, u Astry Caravan s 1.6 77kW uvádějí tuším 12.8s, hmotnost je srovnatelná s MWčkem.... docela rozdíl, jestli u opelu trochu jinak neměří (?). -
"-- skrytý --" 31.01.06 10:47
« Bez nadpisu
xko: ako to myslis ci vymena ziarovky moze suvisiet s tym ze ti volant staca? >:D jedine nejaka chyba zraku ma napada >:D
Nie vazne ak ide auto 100% rovno a volant je pootoceny od priamej polohy je niekde chyba, zvacsa vsak ide o neorvnomerne zjazdene alebo rozvazene pneu. Zatial vzdy pomohlo vyvazenie a prehodenie gum, aj ked sa mi zdalo ze auto ide rovno, len ten svina volant bol mierne pootoceny. -
« volant - centrovani
Chci se zeptat, mam takovy maly problem. Mam srovnany kola, auto jede na rovnym rovne, kola stejne nahusteni :- ) ale volant neni v poloze rovne, ale mirne se staci doprava... da se s tim neco udelat bez servisu? Stalo se vam to u stila nekdy? Muze s tim souviset vymana zarovky v potkavackach pred ridicem?
Diky za postrehy. -
« Bez nadpisu
Stiláci zdravím
Mám problémek s miláčkem. Uhodily trochu větší mrazy a když stojím venku, mrzne a otevřu kliku u L nebo P dveří tak už se nevrátí (patrně západka ale čím větší mráz tím to jde hůř) a dveře už logicky nejdou zabouchnout. Voda tam není vysoušel jsem to ve vytápěné garáži. Vystříkal jsem to vším možným a do dveří se mi moc nechce. Mám tušení že předchozí majitel tam napatlal nějakou príma vazelínu a ta při větších mrazech tuhne. Co myslíte? Jo mám 3D a zadní dveře v pohodě. Díky Michal -
"-- skrytý --" 17.01.06 18:45
« SERVIS, ŽÁROVKY
Vojta:
tam tedy opravdu nedělám. Ale možná svojí roli hraje přijímací technik, jezdím jenom k jednomu. Nebo se něco k dobrému změnilo v minulém roce, dříve jsem tam nejezdil. Nebo je to jenom náhoda, všechno je možné.
Rands:
na ty dlouhověké Osramky mrknu, díky za typ. -
"-- skrytý --" 17.01.06 18:05
« Bez nadpisu
@ Jan Labos
ad spotřeba - za loňský rok (koupeno 25/5) najeto cca 11.000km (2/3 město zbytek dálnice a silnice) a Ca=7,0L/100km, min. CaB=6,4L/100km - léto, dálnice Pha-Blava-Pha, max. CaB=8,0L/100km - zima, postrk 5km ráno a 5km večer = vždy ledový start.
ad závady - zatím žádné (ťuk, ťuk, ťuk). Nepočítám digiklimu, to vyřešila Imofa Praha provizorně a teď na garančce dodají slíbený soft.
ad servis - zatím spokojenost
ad auto - velká spokojenost >:D >:D >:D
@ ALL
čelní žárovky na Stilu jsou fakt pakárna, spec. levá >:-[] Zatím jsem neměl čest je vyměňovat, ale prohlížel jsem to, protože hodlám provést výměnu za xenony (až na jaře) to abych si ušetřil ty problémy >:D