Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Sedadlo řidiče ?
Taky jsem se tomu verdiktu nad sedadly divil, ale pro mě je důležitý moje zjištění - při mých 194 cm zatím absolutně nejpohodlnější sedadla ( že by se Fiat zaměřil na dlouhány ? :-)) Třeba 307 se zdála taky dost pohodlná, ale volant se mi zdál i v nejvyšší poloze dost nízko, takže výsledný dojem jsem měl mnohem lepší ze Stila. Jen to syntetický čalounění se mi moc nelíbí, snad bude aspoň praktický. Zrovna včera jsem u nás na ulici viděl 5D Stilo ve stříbrno zelenkavé metalíze a na tom poledním slunku to byla pastva pro oči. Začíná se mi ňák moc líbit ! -
« Re: Sedadlo řidiče ?
Přední sedadla byly snad ve všech testech vyzdvihovány, narozdíl od zadních, které jsou moc rovná, takže fakt nechápu co to testuje za lidi.Já měřím 190 a nemám problém.Měl jsem možnost vyzkoušet i třidveřovou verzi a tam jsou ty sedáky ještě lepší.
Co se týká spotřeby, jezdím za 8,5l/100 km (motor 1.6) většinou po městě, ale zatím mám najeto jen 3500 km, tak se to snad zlepší. -
« Sedadlo řidiče ?
Docela jsem se divil, když asi před týdnem testovali v MF dnes Stilo a hlavní a co si vzpomínám snad jediná výtka byla k sedadlu řidiče. Prej se jim nedařilo se do sedadla zavrtat. Já osobně jsem se teda zavrtal jako zatím v žádným autě (srovnatelné třídy) a taky v testech v autočasopisech naopak vyzdvihují přední sedadla kromě variability interiéru na to nejlepší, co na autě je. Tak asi mají v MF po obrně :-)) A taky jsem se už nedivil, když Stilo dostalo v hodnocení spotřeby jen 8 bodů( průměrná spotřeba s velkým podílem krátkých jízd po městě 5,3 l) proti hodnocení Passatu 9 bodů ( průměr kolem 6,5 litrů, ve městě pak do 9 litrů). -
« Re: to Autozakomplex & věrný nohsled Huf
no tu to vre ! ( vrelo ? ), i skoda byla jeste nedavno smejd a dnes si v cesku dovoli byt cenou nad konkurenci, zatimco presne opacnou roli pusobi v Nemecku. Ocesane Stilo bez ABS, airbagu v zakladu atd.,by se uz zrejme asi cenou zase podbizelo. Fiat je nejhorsi automobilkou v Evrope, ale neni to podle mne Fiatem jako autem, nebo by mohlo byt nejhorsi auto ( konkretne Punto ) nejprodavanejsi v EU za rok 2000 ? Nepripada mi podle nemeckych webu, ze by se podbizelo cenou. -
wolff 06.02.02 09:29
« Bez nadpisu
VW si lepší motory neschovává, ono žádné lepší nemá. Dokladem buď W8. K tý větě o GV se vracet nebudu. Design Multiply a NB je opravdu věcí názoru. O tom, že by Fiaty byly levné sračky, o tom bych polemizoval. O nic levnější než VW nikdy nebyly. To, že se VW občas nějaký auto povede (stará A4 a dál nevím) a to že Fiat nějaký auto zkazí (Ritmo, Regata), je věcí jinou. Ale neustále do podsouvat je nechutné. S elektrikou nevím? Někdo to někde psal, ale já s tím problémy nikdy neměl. Z 6 let sem měnil 1 žárovku v brzdových světlech. To spíš VW většínou nesvítí, tak jak mají... -
Saab 06.02.02 07:04
« Re: to SAAB
to Huf: kdo se o auta zajímá SAAB zná, ale "obyčejným" lidem to moc neříká, zkus si udělat anketu v hospodě. V současném zaměstnání taky SAABa nikdo neznal a teď už ho zná i sekretářka :-)
to AutokomplexCZ: škoda je, že VW si lepší motory nechává jen pro sebe (1.6, nový 2.0 atd.). Tu samolepku může odlepit jen jeho majitel (brácha), já jsem jen "pilot", který ho používá na delší tratě. -
« Re: to Huf
Mě osovně se teda Multipla docela líbí. Na hliníkách v černý barvě je dost dobrá. Pro mě je ale nejdůležitější, že dovnitř dostaneš vpohodě jednou 6 lidí i bygáží, podruhý 2-3 lidi s výbavou na dovolenou vč. kol. Navíc nepotřebuju se nikde předvádět... V interiéru je spousta poliček atd. jen ta kaplička kdyby byla před řidičem. Šestnáctistovka benzín prej není nicmoc, ale 1,9 JTD/110hp je dobrá. Navíc je to nyní skoro za cenu Stila. Škoda jen, že na ni jentak nenašetřim... :-) -
Saab 05.02.02 11:54
« Re: to SAAB
to Huf: starej je "jen" 10 let. A co by to mělo být jiného než SAAB, snad Toyota :-) Jinak stál 250.000,- kč a obdiv při vyslovení slova SAAB v hospodě nečekej, většina lidí jej totiž ani nezná. Obdiv vzbudíš mezi saabisty s 15 let starým SAABem 900 Cabrio, jehož cena se v současnoti pohybuje až k 400.000,- kč ! A stydět se v něm taky nemusíš, protože ten design je stále víc než dobrý, viz. jeho foto na [odkaz] -
Saab 05.02.02 07:21
« Re: to wolff
to AutokomplexCZ: a co potom Škodovka, ta je přece taky předražená na to, že je to stále Škodovka, obzvláště když tam montují benzinové "polotovary" (viz. třeba Fabia s motory 1.4).
Stilo je z mého pohledu designově podařené auto s vyjímkou zadku, ten mi tam nějak nesedí. Třeba se konečně Fiatu podaří napravit pověst nekvalitního auto, uvidíme.
to wolf: jak na tom byla Brava s elektrikou? Já totiž potkal během hodiny dvě Bravy, kterým spolu s blinkrem blikali všechna zadní světla na straně kam odbočoval. Každé auto má své mouchy. -
« to Autozakomplex & věrný nohsled Huf
Konečně někdo vysoce fundovaný oživil toto skomírající téma :-)))
Nevím jestli jsem se nepřehlídl, ale Golf V. má přijít tuším až za dva roky (rozvor má být o 15 cm větší). Mě osobně se Stilo taky prvně moc nepáčilo, ale přicházím mu na chuť, ten prostor a variabilita jsou úžasný i pro borce veslařských postav (jako pro mě). Nevím, proč jsi tak úzkoprsý co se týká odlišností designů, všichni lidi nejsou zahleděni do splývající šedi - nebo máš tak šedivý i život? -
« to wolff
1. Hm, ale já nejsem s nikým v plánovaném souladu, říkám jen svůj názor, toť vše.
2. Dráhé auto to je, na to, že je to FIAT! Nepočítej nějaké +-50 tisíc, vem to tak, že všechno má svou cenu, která se neskládá jenom s tabulkových položek. Ať nejdřív Fiati dokážou, že vyrobili něco dobrého a spolehlivého a poté ať žádají peníze... Není to tak dávno, co vyráběli samé sračky s levnou cenou a nestyděli se za to, tak ať teď nedělají ramena a nesnaží se proniknout do jiné kategorie rychlostí rakety. A to že s Bravou bylo to či ono vůbec nic neznamená, nový model je nový model, dělá ho jiná linka, je složen s jiných komponentů, atd...
3. Promiň, ale netušil jsem, že se bavím s někým, komu věta "Golf 5 s rozvorem Passatu a motorem V6 TDI 180PS.." připadne těžko srozumitelná po několikatero prečtení... Vidím, že se snažíš urovnat spor za nějakého "blba", ale máš to vůbec zapotřebí...
4. Ta tvoje srovnávací tabulka má jistý význam, ale pomíjí skutečnost, že teď teprve nedávno nastal boom zvětšování zažilých rozměrů daných tříd aut a přeplácávání airbagy, atd., kterému bohužel Golf IV unikl. Proto si myslím, že to srovnání s Golfem 4 je nesmysl. Ápropos, Golf V je už hotov a testuje se a myslím, že bude dříve než 2004...
5. Když se tak dívám na Stilo co nabízí a uvedu příklad asi neprodávanějšího modelu, jež představuje 1.6 16V 103PS, 0-100 10,9, 464tkč. Přidám li mu metalízu, zimní paket, tempomat, mech. klimu, alarm a el. zadní okna, cena se vyšplhá na 550tkč, což je dost, ne? Když to vezmu jinak, v kategorii do 1850ccm můžu maximálně mít 133PS a 162Nm (bez možnosti tuningu) a top maximum je 170PS 2.4, V max 213, 0-100 8,9, a v naftě maximálně 115PS JTD (tuning friendly).
6. Multiplu, byť novou bych nechtěl ani za 50.000,-, vážně! New Beetle je cenou nesmysl, ale vypadá dobře!
-
wolff 04.02.02 16:26
« to ATX
Nevím, proč pochybuješ o kvalitách Stila. Ze statistik Brava vycházela mnohem spolehlivěji než GIV, tak nevidím důvod, proč by to mělo být u Stila jinak. Poruchy co měla Brava byly nepatrné...u 96 termostat, relátko topení, prý občas závady v elektrice. Pro porovnání u Golfa - Volné řízení, špatné brzdy a naprosto levej motor 1,8 20 v, který byl ztažený z výroby. mimochodem, totéž se stalo s Passatem W 8. A s jakou pompou ho začali prodávat. V novinách psali, že by se ve VW měli podrbat na hlavě...Já jen podotknu...ano, pokud nějakou mají....U Bravy byl taky stáhnut 1,2 12 V, ale takové problémy neměl.... -
wolff 04.02.02 16:19
« to ATX
Nikdy sem si o tobě nemyslel, že si dement, ale pokud budeš nesutále v souladu s Hufem, tak toho velmi brzy dosáhneš.
P.S. Testům nevěřím, já nic nepsal o jejich hodnocení (to by si měl vědět, když tak dobře čteš). Já sem si v první chvíli taky myslel, že je Stilo drahé, jenže ten test dokázal, že není, že je v průměru o 50 000 Kč levnější než konkurence(mnohem starší konkurence).A pokud vememe v úvahu, že xenony stojí u Stila třeba 25 000 Kč a u VW, či Fordu 40 000, tak se cenový rozdíl ještě zvýší. Pokud jde o porovnávání výběhového modelu s novým - Já bych to tak nenazval. Tvrdit o Fiatu, že je krám je sice laciné, ale záleží na tom z kterého pohledu se na to díváme. Tak třeba já se dívám asi takhle - Golf I porovnám s Ritmem, Golf II s Tipem, Golf II s Bravou a Golf IV se Stilem. Rázem se dostanu někam jinam. O tom, že by byl Golf výběhový....No výběhovou cenu nemá. Věřím, tomu, že po nástupu Stila, Corolly (což jsou tak teď dvě nejlepší auta ve třídě), se bude VW snažit uspíšit vývoj GV. Avšak 2 roky si to asi veme, protože v ohlášených novinkách na letošek GV není.
P.S. Brava se začala vyrábět v 95 a Golf IV v 98. Takže i ona byla o 3 roky starší. A co já mám zkušenosti, tak s výjimkou TDI motorů je Brava lepší v mnoha parametrech (prostor, benzínové motory...).Stejně vybavená Brava nová se srovnatelným motorem stojí o 250 000 Kč míň než GV. Pokud jde o to co jsi psal o tom passatu s tím, že nový Golf bude mít jeho rozměry - Napsal si dost zmateně a pokud někdo neměl chuť si tvůj příspěvek číst 3x, tak ho opravdu nemusel pochopit.
Mimochodem Multipla mi rozhodně připadá mnohem méně úchylná, než New Beatle za 700 000 Kč. -
« to mickf
Mimochodem, v jedné té tolálce byl Huf obět a druhou zavinil sám, nikoho nezabil, kromě ježka, a na druhou stranu Huf a jeho rodina nasypali do pojišťoven na pojistkách tolik, že se nemusíš obávat zvyšování sazeb díky jemu... P.S. Znám lidi, co havarují více či méně, pravidelně jednou za měsíc... -
« to mickf
No vidíš. 2 totálky říkáš... Já ale nejedu na absolutní skóre. Jen jednu jsem zavinil, tak se prosím nauč počítat (pořípadě číst - kdo ví, kde se stala chyba).
Jestli máš problém s placením pojistky, tak nejezdi. Kvůli řidičum, jako jsi asi Ty, jsou na cestách takové šroty jaké jsou.
Ad zamyšlení> Ano, to dokážu a občas to i dělám. Jen nechápu lidi, jako Ty, co berou všechno tak strašně vážně ;o) -
« Hufovi
teda, sleduju tě tady už delší dobu a myslím, že většího mezka jsem ještě na internetu nepotkal. Pozoruhodná studie neschopnosti tolerovat jiný názor, narcisismus a absolutní přesvědčení o vlastní pravdě ... Mimochodem, kvůli takovým "řidičům" jako ty, platíme tak vysoké pojistky (2 totálky za jak dlouho - 2 roky?) a na silnicích je tolik mrtvých, kolik je. Zamysli se nad sebou - jestli to ještě vůbec dokážeš. -
« to wolff (internetová karikatura člověka s malým ohanbím)
Odpadlíku, kdy dáme závody? pokud nejsi uplný * (já teda myslím, že jsi), tak bys mohl nakopnout tu Tvou herku a nechat se porazit. Můžeme to zkloubit třeba s tím, kdo koho dřív vytočí do červena :o))) Myslím, že v obou disciplínách jsem už teď jasný vítěz. Necháme to na kontumační porážce nebo to alespoň zkusíš? ;o) -
« to dall
1. Pokud si dobře vzpomínám, nepsal jsem prapůvodně odpověď tobě, ale pampalinimu, a byl jsi to ty, který se se mnou do diskuze přimotal, tak tady teď neplácej slovy typu "končím s diskuzí", když ti docházejí argumenty!
2. Ano, tupý skutečně jsi a mile rád ti to zopakuji tisíckrát, neboť ani neumíš číst! A když tě na to upozorním, tak by jsi se mohl alespoň omluvit za svůj přehmat s Passatem...
3. No vídíš, jak jsi šikovný, že jezdíš se Stilem každý den... Takovou vymoženost já nemám! Když jsme u té ceny a výbavy, Stilo je na Fiata drahé. A to není jen můj názor, ale všech, kdo se o toto auto nějakým způsobem zajímají. A prosím, neargumentuj mi tu způsobem výbava/cena, nebo bych mohl začít argumentovat korejskou produkcí!
4. To tvou větu o VW-nejlepším autě na světě nehodlám komentovat! -
« to wolff
1. Já osobně si myslím, že všechny testy v komerčních autočasopisech jsou velmi zavádějící a snadno zmanipulovatelné... Tak stejně jako zvláštní klíč k poskládání zástupců té a oné automobilky při testech. Nehledě na to, že Stilo je velmi mladé a těžko soudit jeho chyby a nemoci, vyskytnoucí se po určité době provozu. Nakonec, jediným měřítkem budou pordejní výsledky po nějakém čase.
2. K té ceně, to je taky velká otázka, kterou rozluští čas. Na můj vkus, na tradici a pověst Fiatu je Stilo drahé. Nebo, že by bylo opravdu superkvalitní a věděli do čeho jdou... Uvidíme...
3. No, golf je etalonem snad proto, že byl prvním autem této koncepce a prodalo se ho co do kusů nejvíc. To je nepopíratelné. Tak stejně uznej sám, že srovnávat výběhový konkurenční model, přičemž nový model je už nachystán, s úplně novým autem je zavádějící a trošku laciné argumentování.
-
« Re: to autokomplexcz
Tva posledni veta te usvedcuje z absolutni neznalosti.Na Stilo se di podivat ty(ja s nim jezdim kazdy den) a porovnavej ceny a hlavně co za tu cenu nabizi za vybavu!!! Jmenuj jedno evropske auto se stejnou cenou a stejně bohatou vybavou.Takové auto neni!
Osočovat někoho, že je tupy namisto ROZUMNE argumentace, je pro mě signalem o nerovnosti teto diskuze a proto s ni koncim.
P.S. Pokud Fiatem pohrdaš,neměl bys jit diskutovat jinam? Třeba do sekce VW-nejlepší auto na světě?
-
wolff 02.02.02 17:49
« to ATX
Na to, na jakýho odborníka si hraješ (snad jím i seš, leč někdy tě chytá záchvat blbosti), plácáš tak trochu nesmysly. 1- Stilo testovali v Autotipu, kde zvítězilo v testu 5 vozů. Jednalo se o TD. Stilo s výjimkou Mégana bylo nejlevnější, přičemž třeba focus se stejnou výbavou vycházel o 100 000 dráž a stejně tak by dopadl třeba i Golf. No jde o to, že to srovnání by mi taky nesedělo, ale, bohužel, Golf, i když si to vůbec nezaslouží, protože kromě údajně nevrzajících plastů nenabízí vůbec nic, tak je opravdu stále brán jako etalon třídy. Alespoň u nás. Jinak pokud jde o červená čísla - tak to se Fiatu teď povedlo poprvé po 6 letech a myslím, že je to způsobené zvýšenými náklady na vývoj. Mimochodem měl by si vědět, že třeba zrovna VW z čevených čísel za posledních 10 let nevylezlo, i přesto, že jim rostou obraty, ale špásy s Bugatti, Lambem a RR něco stojí...P.S. Jestlipak víš, jak je na tom sama škodovka? A ještě Opely sem do diskuze prosím tě nezatahuj, to nejsou auta...Omlouvám se za tu Vectru. -
« to dall
1. Ach ty anonymní, internetový zastánče Fiatu! Doporučil bych ti před čtením oponentských příspěvků použít nějaké sedativum, spolehlivě tlumící tvůj vztek, přes který nějsi schopem rozpoznat myšlenku oponenta! Abychom si rozuměli, psal jsem o Golfu 5 s "rozvorem Passatu"!!! Čili, o žádném Passatu jako takovém nebyla řeč! To jenom naokraj...
2. Nenávist k Fiatu, hm, to ne, spíše ním pohrdám a ignoruji jej...
3. Multipla není neobvyklá, to je slabé slovo, Multipla je odporná, mongoloidně úchylná a lacinně perverzní, což jasně vyjadřuje nezájem zákazníků o ni!
4. Když je určitá designová uniformita různých modelů stejného výrobce taková kravina, tak mi vysvětli, proč se k ní uchylují takový výrobci, jako jsou: MB, BMW, AUDI, VW, PSA, Ford, atd.??
5. To je velice zajímavá myšlenka, že se Fiat nepotřebuje chytat na trhu... Kamaráde, Fiat je v červených číslech, a jestli se nestane zárzrak, dlouho tady nebude...
6. Nevím, ale nejsi trošku tupý? Myslím, že jsem dostatečně vysvětlil naivně průhlednou, irelevantní argumentaci srovnání výběhového Golfa s úplně novým autem... To bychom potom mohli srovnat toho Golfa s Bravou nebo ještě lépe s Tipem, ne? Nezlob se na mě, ale mně by taková dealerská argumentace připadla značně neobjektivní a účelová. No, možná že fiatofilům pohladí jejich pošramocenou dušičku...
7. Hm, technologicky vyspělé auto za přijatelnou cenu... Ještě si zapoměl podotknout, že se skvělou image! Víš co, běž se podívat, kolik ten HI TECH stojí, porovnej to s konkurencí a potom mudruj. -
« Re: autokomplexcz
Z tveho prispevku primo vyzaruje nenavist k Fiatu,coz je mi velmi odporne!
Odpovidat na otazku co rekne Stilo Passatu s motorem....bla,bla je snad uplne smesne,jak to proboha nekdo aspon trochu soudny muze srovnavat?!
Pro me osobne je passat auto, ktere nestoji ani v nejmensim okraji meho zajmu a odmitam se o tom dale bavit.
Odporny design Multiply?Snad neobvykly, zvlastni,hravy, ale odporny??? Me se multipla moc libi,protoze nepotrebuji jezdit necim co ma kazdy blb a malomestak a to je presne typ passata!!!
Mluvit o tak individualni veci jako je vnimani a postoj k designu a oznacovat ho pouze ze sveho pohledu za odporny, to bych si nikdy nedovolil, kazdy ma totiz vkus jiny a opravdu tvou zast nepochopim.
Proc by proboha nemohlo kazde auto od jednoho vyrobce byt individualni,copak nechapes ze ta sed tvaru co kolem sebe siri VW musi jednou kazdeho omrzet?Nejake stilove zarazeni je tak akorat k *,pokud clovek neni ovce co se zene se stadem!!!
Fiat se nepotrebuje chytat na trhu,ten na nas trh zvysoka kasle,podivej se na trhy v nemecku a treba v anglii a irsku + jizni staty,to jsou jeho bašty pro ekonomicke preziti.
Mluvit o Fiatech jako o lacinych srotech je k smichu,co srovnavas??? Regatu z 85 s 300.000 km,která sem byla privezena se stocenym tachometrem a prodana jako super zanovni auto?
Uved mi jeden priklad aut ze stejne doby a stejne kategorie a na nem demonstruj proc je Fiat srot!!
A to ze by te urazilo porovnavani golfa a stila to jako proc? Golf je fenomen tridy tak proc by se na nem nedalo demonstrovat okolik je stilo dal, uvadis ze je fiat srot tak proc ti tak vadi srovnani s podle tebe elitou VW i kdyz ten model je oneco starsi. A kazdy by mel pochopit ze stilo neni jen o prostoru,ale o snaze nabídnout vysoce technologicky vyspělý auto s obrovskou bezpecnostni vybavou bez priplatku a za rozumnou cenu a to je to co VW neumí.
-
« to pampalini
1. Proč bych nemohl srovnávat? Pořádně si to auto prohlídni, prohlídni si také všechny předchůdce, podívej se na VW auta a pochopíš! Italové jsou super designéři, to bez pochyby, ovšem musí ty designéry s velkým D někdo zaplatit a neomezit možností a ekonomikou výroby! Fiat tak akorát plácá do vody a snaží se něčím chytnout na trhu! Co to je za způsoby, kde je designem odporná Multipla, a kde je Stilo? Každý pes jiná ves! Vždyť to vypadá jako dvě úplně jiné automobilky... Z * se bič neuplete! Kde jsou ty sedmdesátá léta, kdy Fiat bylo auto! V *! S tou taktikou laciných šrotů si Fiat tak zkazil pověst, že i když dnes udělá docela dobré auto, lidé k němu budou vzhlížet s nedůvěrou a nekoupí jej.
2. Mimo jiné, Fiat je v červených číslech a pan Testore radeji rezignoval!
3. To s tím Golfem vs. Stilem je hodně laciný argument, a mě jako zákazníka by takový přístup prodejce urazil! Golf 4 pomalu odchází do důchodu, vznikl v době, kdy ještě nebylo IN posunovat rozměry dané třídy k rozměrům třídy vyšší a nezapoměň, že je to časem prověřené, spolehlivé auto, což se o Stilu vzhledem k jeho novosti říci nedá. Když chce někdo srovnávat, ať postaví oproti Stilu Golfa V, který bude zanedlouho na trhu. A jsem zvědav, co bude říkat Stilo na rozvor Passatu, motor V6 TDI 180PS, atd...
4. To máš asi první VW u kterého slyším o takové spotřebě oleje! Máíš to auto jako první majitel nebo koupené již ojeté? Na druhou stranu, nové dieselové Oply mají spotřebu oleje ještě o půl litru vyšší než ty:) -
« Re: to ATX
Jak může někdo srovnávat VW a Fiat.Němci musí mít u čtverce 5 pravých úhlů, jinak jim to nesouhlasí.Italové a francouzi jsou nejodvážnější designeři. Němci upřednostňují jednoduchou funkčnost.Jedna brněnská firma při představování Stila dala lidem možnost si vyzkoušet nově zakoupený VW Golf (ve stejné ceně a obsahu motoru). Musím říci, že Golf je plečka profi Stilu.Aby si někdo nemyslel, že jsem proti VW, tak musím přiznat, že mám čtyřletého Passata. Kvalita u německých vozů - škoda mluvit. Mám ujeto 76000 km. a spotřeba oleje je 0,7l na 1000km. -
« exterier
Ještě k exteriéru - myslím, že zvenku se kromě čelní masky dost odlišuje od německých aut - hlavně boční profil a celkově je Stilo mnohem ostřeji řezaný s výraznějšíma prolisama a lomama. Třeba VW se spíš furt zakulacuje a Fiatu tvrdnou rysy - tak jakýpak kopírování ? To uvidíme až se začnou německý auta hranatit. -
« Re: to mfilip
To info o planu 1500 Stil je z reklamniho rozhovoru s redilem ceskeho Fiatu, na zadni strane tisteneho propagacniho materialu k Stilu. K Matizu: nekde jsem o tom cetl, ze to byl puvodne projekt Fiatu, ale Fiat dal prednost Seicentu. Nepodarilo se mi to najit. Cetl jsem to asi na www.daewoodedek.cz, protoze jsem pak do rubriky Daewoo Matysek napsal nasledujici
Jméno: mfilip
Datum: 07-03-2001 v 09:55:57
Příspěvek číslo: 128
Předmět: Re: Hrkotanie zadnej napravy (Odpovědět) (Původní zpráva)
zadni naprava piska ... projevovalo se to v celem spektru otacek ? BTW www stranky jsou moc pekne, je skoda ze mnohe oficialni weby znacek nejsou zdaleka na takove urovni ( napr. FIAT ). Nevedel jsem ze Matiz je puvodnim projektem Fiatu. Je skoda, ze jej opustil. Cinquecento a Seicento se mi nelibi jako Matiz.
-
wolff 24.01.02 11:19
« Bez nadpisu
Dalo by se souhlasit s theem. Jsou tam rozdíly, které dotváří celek a ty jsou rozhodně vydařenější. Samozřejmě už to není tak hravý interiér jako byl v Bravě...Ciao používám dost často a využívám jej jako přátelský pozdrav. Něco jako měj se fajn...
Pokud jde o ty interiéry, tak třeba právě ta 307 mi připadá jako německá - hranatý výdechy, málo místa...Stilo je jiný. Velký display navigace...Nevím ještě uvidím, jak to začne působit časem. Fakt je jeden, že Fiaty už nebudou takové jaké byly. Posledním trošku výstředním Fiatem bylo asi Dobló, neboť i nové Ducato je až přes příliš uťáplé. Snad je to marketingová reakce na Evropu, která zdá s má dost avantgardy a touží po klasice...Pokud to tak bude, pak má Stilo velkou šanci, stejně jako Ducato ovladnout Evropský trh. -
« Re: to ATX
Ten interiér Stila je koncepčně hodně podobnej německejm (kromě prostoru, kterýho je tam nesrovnatelně víc, což vychází z rozvoru a i té výšky), ale v těch detailech se pak už liší. Schválně jsem si vzal interiér Passata a Stila a když to mám vedle sebe, tak jem subjektivně musel uznat, že ta palubka Stila má celkově větší šmrnc. Čímž neříkám, že se mi nějak extra líbí. -
« to wolff
1. Já ti dám, že přístrojová deska není stejná! Úplně stejná jako VW auta, nahony vzdálená fiatáckému designu! Je mi to fuk, jen se mi zdá, že se Fiat ubírá kopírováním designu a marketingu ala VW... Možná tuto strategii volí ve smyslu podbízení se velkému německému trhu... No uvidíme časem...
2. Tak buď rád, že máš auto bez problému... Taky ale vem kolik je tady majitelů 323F 91 a kolik majitelů Fábii. Notabene s problémovým an old Škoda OHV (utopené vložky) a pionýrským el. servem.
3. Huf je v pohodě... -
wolff 23.01.02 13:53
« to ATX
Dlouho sem nemohl psát, protože mi všude blbl net. Nevím nejspíš práce TELECOMU. No k tomu Stilu. Když sem se díval na auta co soutěžili o auto roku a porovnal jsem je, tak Stilo má stále nejhezčí přístrojovou desku. Není pravda, že je dělána podle VW, je v ní mnoho rozdílů(pozitivních), jak ve tvarování výdechů ventilace, tak také v ergonomii. Pokud jde o výbavu, tam Stilo nemá konkurenci(v Němcích už vůbec ne, ale ani v Peugeotu), kde Nejdražší Stilo 2,4 stojí totéž co nejdražší 307 s HDI (66 kW). A výbava je někde jinde.
Jinak by si něco měl udělat, protože sem po dlouhé době otevřel rubriku o Fabii a nestačím se divit, co začínají mít lidi za problémy. Jednou sou to zámky, jindy ostřikovače, pak servo, chladící kapalina. Můžu ti říct, že moje letitá Mazda tyto problémy nikdy neměla (a to ji mám již 4. rokem) a o Bravě ani nemluvím(s výjimkou tenkrát s tím benzínem). Tak nevím, ta kvalita německých vozů i zde je potvrzována...
Co Huf Taky mu to už blbne? Vím, že to nepřizná, ale ty by si to mohl vědět...Ciao. -
« Re: to mfilip
Stilo jsem letos uz videl parkovat na ulici v Praze 2. Moc povedene, az na sedaky a vyplne dveri, ty tvaroslovim zcela navazuji na Bravo... K designu mam jen tolik, ze napriklad Huyndai Elantra je liniemi navazujici kapotu na A sloupek v necem podobne Stilu. Pusobi na mne jako by podobnou designerskoou skolou. -
« Re: to Pavel KR5
Ke srovnání dieslů - moje subjektivní zkušenost: Octavia 81 kW: když jsem četl, že je to motor bez konkurence a pak se v tom svezl (už asi 2 roky nazad), tak jsem byl hodně zklamanej. Hlavně ve městě to bylo strašně dýchavičný, když jsem porovnával, co si můžu dovolit s Tipem 66 kW, tak to bylo nebe a dudy ve prospěch stařičké klasiky od Fiatu. Hlavně 2ka se mi zdála u Octavie strašně slabá. JTD 77kW jsem poznal v Multiple a ta měla nesrovnatelně lepší dynamiku i když je o něco těžší. Přitom má mít menší krouťák, ale v reálu to bylo přesně naopak, to pružný zrýchlení u té Multiply bylo fakt až překvapivý, bez citelnýho kolísání při náběhu turba. -
« Re: to mfilip
Odkud je informace o prodeji 1500 Stil?Je pravda že na silnici vidět nejsou,snad až se to začne trochu objevovat tak se ty prodeje rozhýbají.
Matiz nebyl projekt Fiatu, ale Italdesignu, což jsou návrháři Fiatu,nevím o tom že by to měl být Fiat, ten návrh ¨se dělal pro Daewoo od začátku.
Co se týká spolupráce s Dejvem, tak mám pocit, že jsem někde četl, že od toho dali ruce pryč.
-
« Re: to Pavel KR5
sakra, ta Octavie musela byt asi hodne jeta - nebyla firemni ? ten starej TDi 81kW je proti JTD 110 vyrazne lepsi, jak ve spotrebe, tak v pruznem zrychleni, tak v maximalce. Tocak je u Octavie taky vyssi. Sice je jeho maximum "az" v 1900 otackach, ale to vubec nevadi. -
« Re: to dall
Mne prece je nemecke vozy vice pripomina P 307, hlavne pohled zezadu mi silne pripomina Golf IV. Stilo je zezadu unikatni, ale moc to moje gusto neni, hlavne mi 5D pripomina takoveho neco japonskeho, jako Micra. Vsimnete si velke podoby predku Stila a noveho Daewoo: [odkaz] ono zrejme Fiat spolupracuje s Daewoo vice, nez jsem si myslel, on treba Matiz byl puvodne Fiat, ale Fiat dal prednost studii Seicenta, a "Matize" prodal do Koree. -
« Re: to autokomplexcz
To je určitě pravda, ale já jsem pouze prezentoval svůj názor a ten je vytvořen na základě zkušenosti,kterou jsem popsal.S koncernem VW nemám tolik zkušeností,abych mohl hodnotit a porovnávat každý model, ale s Octavii jsem něco najel(i když s benzínem) a i celkový dojem z toho auta mi nějak nesedí.Mám prostě pocit že například Marea(o Stilu to platí dvojnásob) je mnohem líp ovladatelná a předvídatelná a že člověk sebou nevozí tolik zbytečného železa jak u Octavie :-) Ale musím uznat, že Octávka je první auto od škody, které je fakt na úrovni a nabízí něco uplně jiného něž na co byly lidi od škodovky zvyklí.V tomto ohledu se zahraniční auta hodnotí obtížně,protože tam ta kvalita a modernizace přichází postupně model za modelem - i když třeba pro Fiat byla tím skokem třeba Brava, tam to šlo hodně dopředu. -
« Re: to Pavel KR5
Bylo to JTD 81 kW.
Lepší se jevilo v celkovém výrazu toho motoru.Hlučnost byla asi stejná, ale jak jsem psal,mělo to najeto 3 km, ten motor potřebuje sednout.
Co bylo výrazně lepší byl zátah motoru,krouťák je tam posazen na nějakých 1500 ot,a celkově je z toho auta pocit,že má mnohem větší chuť se točit i do vysokých otáček, což u dieselů není moc často vidět.Váha obou aut je téměř stejná a tak si myslím,že se to dá srovnávat.
Bud chces FIAT NEW - jako ja jsem dlouho vahal . a nakonec koupil osvedcenou MAREU WEEK (i kdyz kdybych nemel family,tak nevaham a nebo chces dost dobre vypadat,byt jak se rika "in",a delat hodne velkej dojem.Ale nakonec je to jen muj nazor - kazdopadne jestli jdes at do toho ci toho ,chybu urcite neudelas - ale kazdopadne kdybys mel zajem - mohu sehnat at to ci to za dost dobry price a hlavne bez problemu - vse dokazu zajistit.
PS:
Samo ze jsou to vse NEW Cars.