Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Spojkovy pedal
Jo ani ja nemam se servisama nejlepsi zkusenosti. Jeste lepe receno nemam nejlepsi zkusenosti se znackovejma. Kdyz jsem mel feldu, tak jsem jezdil do znackoveho a nechapal, za co vlastne platim, olej dokazali vymenit, brzdove desticky taky, ale jak prisla nejaka zavada, kde se muselo premyslet a ne hned neco vymenit, bylo zle. Zacal jsem jezdit ke garazistovi, kterej me nikdy nepodvedl (kolegovi ve znackovem servisu vymenili kolo na rezerve za ojete) a ceny mirne. Nechal jsem si menit olej, desticky a hromadu dalsich veci, zaplatil jsem dohromady asi 3 litry a byl hapy. Znackove servisy jsou opravdu menici. To je jejich zpusob opravy. Viz. muj teplomer. Ukazuje mi spatne, kdyz se auto ohreje, takze se ocividne nekde ohriva. Zatim to v servisu neresili, ale uz rikali, ze by ho vymenili. Misto aby navrhli, ze zkusi najit kde to je, ale to je holt vic prace. Jednodussi je zkouset veci menit a treba se to tim vyresi. -
« Re: Spojkovy pedal
Nez tam pojedes,zkus prostriknout vrsek spojkovyho pedalu WD40,nebo necim takovym. Jestli mas spojku ovladanou lankem,je vysoka pravdepodobnost,ze to cvaka ozub napinani lanka,co vymezuje vuli.Kdyz si lehnes pod volant,tak by ses k tomu mel dostat. -
« zkusenosti Stilo- 3 dv,
zkusenosti se Stilem 3/4 roku provozu:zavada v elektronice sedadla ridice- 1 tyden v servisu,
posledni 3 tydny-po nastartovani trvaly chod ventilatoru po dobu jizdy.Bez vypnuti.Celkem 3x navstiveny servis.Popis opravy v servisu:udajne vadna ridici jednotka-vymena(nebylo to ono),spatna kabelaz cca 140 zilovy kabel- postupne odstrihavene fousy,v zoufalstvi uz pokusne vymenovany jednotlive dily z noveho stila.Na konec zjisten vypadly konektor!!!Po urgenci na predpis fiatu o novych nahradnich dilech - provedena vymena za nove(chteli kabel doletovat!!)- cena by byla 34 000,-kc(neplaceno-auto v zaruce).Zlata Brava ,kterou jsem mel predtim.... -
« Re: Servo
řízení je poháněno elektromotorkem který buď de, nebo ne, žádná snížená účinnost by se projevovat neměla, taky sem dřív jezdil bez CITY, ale pak už mě to přišlo těžké, tak sem ho zapínal pořád. Se servem na hydrauliku se to nedá srovnat, tady se dá fakt točit malíčkem :-) -
« Servo
Tusim ze tu nekdo rikal, ze mel nejake potize se servem. Potize nemam, ale zda se mi ze trochu ztezklo. Driv jsem nepouzival City, pak mi to prislo tezke, tak ho pouzivam a zda se mi, ze volant o neco ztezknul i ted. Nemyslim, ze je to subjektivni, zkousela to i zena, ktera moc nejezdi a taky se ji to zdalo tezsi. Mate nekdo nejakou zkusenost? -
« Re: Testy
Když Stilo přišlo na trh tak sem někde viděl srovnávací test Stilo x Golf, samo že to Golf vyhrál, ale jen tak,tak. Můj kamoš má Golfa IV a když se mu směju že mu drnčí palubka tak mě vždycky ukazuje, že má v přihrádce kazety a že to drnčí ony, takže možná to taky tak hodnotí :-)))
-
"-- skrytý --" 03.02.03 10:55
« Re: Testy
Pozor! Pozor! Jsem byvaly technicky redaktor AutoTIPu! Proto s tebou nesouhlasim! Fakt, ze nevyhralo nemecke auto je doslova neuveritelny! Je to jeden z 96 testu, kde vitezi nenemecky vuz! Takze to byl vlastne uzasny test! Kdyz si vezmes treba souhrn testu AMS (test jahr buch 2000), tak z 96 srovnavacich testu jen 2x nezvitezil nemecky vuz. Jednou to byla Octavia Combi (takze nemecky klon) a jednou nejaky Renault. A ty jsi objevil dalsi perlu! Gratuluji! Proc jsi tak zklaman? Neni to fantasticky, ze uz podruhe nezvitezil ve srovnavaku nemecky automobil ci jeho klon? A Golf je opravdu kvalitni vuz; ma ostre modre svitici kontrolky, drncici pristrojovku bez cehokoliv, pri otevreni zadni steny si rozpulis hlavu o zamek, ma klicky na oknech, ktere ti jen obcas zustanou v ruce, jezdi maximalne po trech kolech na 65 profilu a pri stisku brzdoveho pedalu letis na predni okno a pak pokracujes konstantni rychlosti...co vic si muzes prat? Ja bych ho nechal vyhrat... -
« Testy
O vikendu se mi dostal do ruky AutiTIP, je to takova ta odnoz nemeckeho AutoBild tusim, hodne recenzi a testu prebiraji. Je tam takove pseudosrovnani noveho Megana s konkurenci. Je tam Astra, Golf, Stilo, Civic, 307, Focus a nevim co jeste. Krome toho, ze je to fakt komicky napsany clanek ve stylu, megan ma tohle, Astra to ma taky, megan ma tamto, to ma zase Golf apod :-) me vylozene pobavilo druhe misto Golfu IV. Klasicky nemecky test. Nechat ho vyhrat 5 let stare auto pred uplne novym meganem uz si asi netroufli, ale jinak s prehledem druhy. Maly kufr, malo mista, ale holt ta nemecka KVALITA :-) Stilo tam dopadlo bidne. Test se v podstate omezil na to, ze rekl, co je u Stila spatne (dost tam zkritizovali 1.6 ku kterou mam, vicemene s tim souhlasim,´motor neni moc pruzny a tezke Stilo s nim dost basti, ale tak zle to zase neni) a nenapsali nic z kladnych vlastosti. Na ty se nejak zapomelo. Takove testy me vzdycky pobavi. -
« Re: Aky alarm?
Taky jsem to resil. Z vyroby imobilizer, pridal jsem zamek paky (Mul-T-lock) a premyslel jsem o ALARMu. Nakonec jsem to zavrhnul. Lidi na alarm uz nereagujou a na auto stejne nevidim, takze mi je to k prdu. Zatim jsem to nechal, krome toho spoleham na to, ze Fiaty jsou prece plecky a nekradou se :-) -
« Re: FAILURE
V Koppovi je napsano, ze ten vypinac varovnych svetel jde
vypacit sroubovakem. Akorat mi neni jasne, zda se
musi pred tim jeste vyndat ta lista s vypinaci vyhrivani
zadniho skla, a s prepinaci mlhovek. Nejak jsem to
z knihy bez koukani do auta nepochopil (jestli je to nutne)...
Ta lista se vynda le jednoduse -- po stranach se
"odloupnou" krytky, pod nimi jsou dva srouby.
Po odsroubovani se da ta lista s prepinaci jednoduse
vyjmout a pak asi az se da vyloupnout ten prepinac varovnych svetel...
BTW ta lista s temi vypinaci je asi (zatim jsem ji nevidel a jen o tom ctu :-)
prisroubovana 3mm imbusama... -
« Re: FAILURE
Tak jsem koukal na to startovan. Takze v prirucce
je na strane 176 "Jestlize kontrolkaspolu
s kontrolkou zustane v okamziku, kdy se klicek v zapalovani nachazi v poloze
MAR, rozsvicena, otocte klickem do polohy STOP
a pote jej vratte do polohy MAR". Takze je to asi
jedno a muze se startovat ihned po vsunuti klicku do spinaci skrinky... Pouze v pripade, ze jsou rozsvicene
obe (code i injection), je nejaky problem a proto
ho zkuste vyresit po "pocitacovsku" -- provedte
reset (vypnete a zapnete zapalovani). -
« Re: FAILURE
JirkaV: No ja osobne bych to pripojoval na kontakty u toho
spinace varovnych svetel (proste ten cerveny trojuhelnicek, co zapina vsechny blinkry).
A kvuli tomu se nemusi vyndavat radio (podotykam, ze
jsem to jeste nezkousel. Ale na vyzkouseni/otestovani
by to melo stacit. To relatko stejne budes spinat
tim dalkovym modulem, takze tam odsad se da na pokusy
tahnout 0 a +12V... Asi prekonam svoji lenost a
pojedu si koupit take nejake relatko a budu zkouset :-) -
« Re: FAILURE
Jo, presne tak, jak pises. Mam 12V relatko s 3 sek. pridrzi. Chci ho pripojit paralelne k motorum odemykani/zamykani a presne jak pises spinat ty 2+2 kontakty. Kvuli tomu ale musi radio ven (nebo ne??) a zatim na to nejak nemam cas. Myslim ale, ze by to melo takhle jednoduse fungovat. Kdyz to rikas i Ty... -
« Re: FAILURE
JirkaV: Odemykam dobre, jeste jednou diky :-)
K vanocum jsem dostal od tchyne Koppa -- Jak na to (Brava)
a uz jsem na ty blinkry koukal (jsou tam schemata,
tak ti je mohu pripadne ofotit). Podle mne by stacilo
nejake relatko, s doukontakty (alespon tak jsem
pochopil schemata, ze je kazda strana blinkru
spinana oddelene). Zatim jsem ale nemel cas a
chut neco zkouset. Ovladani spinani relatka by se
delalo tim modulem DO (jiz presne nevim jaky pin
to je, ale na schematech to je) a v podstate by se
relatkem "preklemoval" ten spinac varovnych svetel,
co je na strednim panelu (cerveny trojuhelnik). -
« Re: RETEZY
Ja mam sice smejdy za 500 KC z Carrefouru, ale bavil jsem se s lidma a ti mi doporucili, ze jsou vyborne Pewag ( ceska firma tusim z Ceske Trebove, protoze jsem tam videl napis na jedne budove ). Delaji na vsechny rozmery, maji stranky www.pewag.cz, ale neni tam cenik. Zda se mi, ze jsi z Ostravy a Pewagy prodavaji v Ostrave v arealu nakladni nadrazi v Privoze, firma MS Auto. Pokud chces dojet autem, musis dvorem nadrazi, pokud pesky muzes primo z Marianskohorske, jsou dost videt. Cena bude kolem 2 tKc. Ale budou na furt. -
« Re: FAILURE
Zdravim panove, ja taky Bravu startuju okamzite a kolikrat jeste neco sviti a uz se rozjizdim. Nikdy zadny problem.
BoB_: Jak zamykas a odmykas? Ja v pohode. Uz jsem vymyslel, jak na to blikani, jen az bude tepleji... Jo a taky az se mi povede vydloubnout radio. -
Adyn 14.01.03 12:19
« Re: FAILURE
Nikdy v životě jsem nestartoval žádného ze svých Fiatů (Punto a Marea) s prodlevou a nikdy jsem neměl problém že by mi zůstala svítit žádná kontrolka.
Vzhledem k tomu, že to není uvedeno ani v návodu, tak se domnívám, že se jedná jen o oblíbenou výmluvu servismanů - "máte nějaký problém? Že vy startujete ještě než to zhasne! Tak to vyzkoušejte jinak a příjďte jindy"
-
« Re: FAILURE
mbe: Mam Bravu (a MM bude asi stejny ci obdobny jako u Stila)
a docela mne stve to otoceni klickem, cekani a startovani.
To uz jsem si mohl kojupit diesela a pred startovanim zhavit :-)
Ale uz mam startovaci ritual: nastoupit, pootocit klickem,
nandat pasy, nastartovat, zastrcit panel autoradia a vyjet. Ma to tu vyhodu,
ze to nandavani pasu trva presne tak dlouho, nez zhasnou kontrolky (vstrikovani a AirBag)
a nemusim "blbe cumet" a kdyz zandavam panel autoradia (mam
neFiatacke), tak se alespon motor "vzpamatuje"
(provede se zakladni promazani).
No a kdyz tohle neudelam, tak to za prve blbe startuje a za druhe
se mi jiz stalo, ze se mi take po nastartovani
objevila/nezhasla nejaka kontrolka (jednou vstrikovani, onehda imobilizer).
Ale protoze nestartuji bez cekani casto (povedlo se mi asi tak 6x a to hlavne ze zacatku),
nevim, zda to bylo kvuli tomu.
Nekdo kdysi ale rikal, ze ta prodleva je tam kvuli tomu, nez
palivove cerpadlo natlakuje okruh. Pri malem tlaku pak blbne vstrikovani atd. To by pak ale bylo divne,
proc se rozsvecuje ASR. Engine failed by snad s
tim mohlo souviset, ale to ASR... ? -
« Re: FAILURE
Me to dela obcas taky, respektive trochu jinou hlasku. V servisu me upozornili, ze kdyz otocim klicek a nahodi se elektrika, mam tak 2 vteriny pockat, nez se inivializujou vsechny systemy a pak startovat. Kdyz se na to vykaslu, obvykle mi to hodi alternator failed, ale hned to zmizi. ASR failed uz mi to jednou hodilo taky, Engine failed uz jsem psal. -
« Re: FAILURE
Podle mě se občas může stát že při nastartování se ne všechny systémy správně načtou a nastartují a pak to může blbnout.Pokud není chyba stálá, tak s tím nikdo asi nic neudělá a závada jako taková to není. Mě to občas taky hodí při startu nějakou hlášku ale pak se už nic neděje. -
« FAILURE
.. problemy s teplomerem mam samozrejme taky..
kdyz to porovnam s ukazateli na silnicich tak muj teplomer ukazuje vzdy cca +3 stupne...
trapi me ale jinej problem, casto se mi stava ze po nastartovani rano ujedu tak cca 300 m a pocitac hodi hlasku: ASR Failure, hned na to VDC Failure.. a nedavno pribudla i novinka ABS Failure..... tak zastavim, vypnu motor a pak znovu nastartuju a vse je ok,
v servisu hodili auto na pocitac a v logu se nachazeli zaznamy o obcasnych chybach..
pry pokud to neni chyba stala je to v poradku..
o chybe VDC nevedeli vubec nic,, a ani jsem se o necem takovem nedocet v manualu-...
mate nekdo podobne zkusenosti???
-
« Re: Teplomer
mám dojem že to bude opravdu nějaká blbost, dnes a včera sem se na to zaměřil a ukazovalo to pořád stejně + - asi 1 stupeň, takže to bude asi OK.Je ale možné, že za jízdy se od motoru odpařuje teplo zrovna směrem na zrcátko, a to může zkreslovat.Jinak spotřeba 9.5!!! Hrůza :-) -
« Re: Téma
Bohužel služby FIAT Asistence nezajištuje přímo FIAT čR, ale nějaká jimi najatá agentura kde sedí nějaká studentka na brigádě a její práce je najít si na mapě kde zrovna si a kontaktovat nejbližšího dealera, žádné odborné rady se tam člověk nedočká... Ale taky navrhuju stěžovat si jak na FIATu tak u svého dealera, jinak se člověk lepších služeb nikdy nedočká -
« Re: Téma
Je fakt, ze rubrika 307 je drsna, ale je otazka, jestli je to odpovidajici vzorek. Nicmene me tesi, ze problemy se Stilem zatim moc nejsou, na druhou stranu nejake drobnosti take jsou. Kazdopadne jsem asi smolar, mam jich celkem dost. Mimochodem, o svatcich mi pri nastartovani motor ohlasil ENGINE FAILED. Stalo se mi to pred barakem, nemel jsem manual. Tak cvicne volam Fiat Assistance. Bylo to 24.12. Po asi trech minutach zvoneni mi to vzala jakasi slecna, ktera mi rekla, ze nevi co hlaska znamena, kazdopadne nesmim s autem jet a jinak mi asi nepomuze protoze nikdo nikde neni :-)))) Docela sila, desim se az budu asistenci potrtebovat opravdu. Pomohlo to chcipnout, chvili pockat a pak bylo vse OK a uz se to neobjevilo. Navod rika, ze je to hlaska kdyz ma motor nespravne emise, beh apod. Podle me mozna zpusobeno necim v palivu. Kazdopadne tam pisou, ze s autem se muze jet ale nesmi se pretezovat motor, takze fiat linka kazala bludy. -
Adyn 20.12.02 09:28
« Téma
Pánové, jak se tak rozhlížím po MotorCafé, tak musím konstatovat, že zatímco u Fiatů se řeší banality jako nepřesnost teploměru, tak u jiných značek - Peugeot 307, Seat Leon, mají tak trochu jiné, poněkud zásadnější, technické problémy... Pokud by vás tedy někdy přepadl nějaký pocit, že to vaše Stilo (Brava/o) s teploměrem a sem tam vrznutím v zadních dveřích není vončo, tak se podívejte do historie rubriky třeba právě Peugeotu 307 a pochopíte, že jste učinili zcela výjimečně dobrou koupi! -
« Re: Teplomer
No to me taky napadlo, ale vyhrejvani se zapina s odmrazovanim zadnich oken a to jsem rozhodne nemel zapnuty. Mimochodem, nikdy jsem nemel auto s ABS, jenom jsem parkrat jel a vim ze pedal kope. Dneska jsem to zkusel na ledovce a pedal kope jako svine, ale hlavne se z toho ozyvaji otresne zvuky, takovy chroustani. Volal jsem do servisu a prej je to normalni. -
« Teplomer
Ma nekdo nejake novinky kolem Stila? Ja mam opet maly problem. Psal jsem o tom vedle ve foru o Brave. Venkovni teplomer me po zahrati auta ukazuje docela slusny nesmysly. Kdyz je auto studeny tak OK, ale po pul hodine jizdy uz je rozdil i 7 stupnu a to je celkem dost. Mate to nekdo taky? -