Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Palubka
Vcera jsem do toho nekolikrat vzteky prastil a prestalo to vrzat :-) Dohodl jsem se tak, ze objednali ten pruduch novy, zkusi ho vymenit, kdyz to nepomuze, obratim se na Fiat CR, toto jsem jim rekl. Mam dojem, ze na pruduch bych vraceni auta neuhral, ale mozna ze na tu spojku ano :-) Ta cvaka i po nekolikate reklamaci. Kazdopadne by byl stejne problem, auto je v leasingu. Nicmene, ja ho nechci vracet, chci aby to odstranili, nejsou to zadne vazne zavady. -
« Re: Palubka
hm mne takhle vrzalo neco v oblasti radia, az jsem si sproste zanadaval, ze jedine, co v italskem aute vrze je nemecky Grundig z Portugalska. A pak jsem prisel na to, ze vrze mnou nainstalovany venkovni teplomer. To jen tak okrajem. Asi ti nezbude nic jineho, nez se na to podivat sam -
« STILO MW 1,6
Ahoj,
jsem tady novy. Kupuji nove stilo. Asi se ptam pozde, ale da mi nekdo nejake nezavisle informace k tomuto autu, nez ktere dostanu v autosalonu? Auto se mi velmi libi, kufr dost velky, prostor na sedadlech super a vnitřek jako takovy take neni spatny. Hlavne neposilejte moc kriticke poznamky :-) -
« Re: Mechanické zabezpečení pro Stilo
to Stavros: tyč je v pohodě, mě zase vyhovuje, že tam klíč nemusím strkat dvakrát (on tam nikdy nejde super) a pokud to při montáži nezkurví, vypadne tyč po otočení klíče sama a nemusíš ji silou tahat ven. A navíc podle nějakých testů jsem četl, že ta tyč je obecně pevnější proti přeštípnutí než otočný mechanismus zámku. -
« Re: Mechanické zabezpečení pro Stilo
no ja mam na M6 Medved blok, kterej je vyrobenej primo pro MAzdu a jsem spokojenej, na jinym aute jsem mel i Defend Lock a ten je taky super. Jenom ten Construkt se mi zda na houby. Ten nebrat. Hlavne aby tam prave nebyla ta zasouvaci tyc, to je velice nepohodlny. Proste pri zamykani ten zamek zamacknes a pri odemykani otocis klickem. -
« Re: Mechanické zabezpečení pro Stilo
Tezko rict, o Constructu se rika, ze je udajne "relativne" snadne ho prekonat. Alespon ty prvni verze, dneska uz to asi bude lepsi. Ja mam Mul-T-lock, jeste ten s tou zasouvaci tyci. Ani ne tak proto, ze bych na nem trval, ale proste mi ho nabidli u dealera. Bylo mi to nejak jedno. -
« Re: závady
Ten posilovac mozna bude ono. Me v tom u dorazove pozice jako cinkne. Nevim jestli to dela od zacatku, obvykle mam pusteny radio a neslysim to. Dela to na obou stranach, ale nijak to neresim. BTW, skoda ze uz nemam to nove zprevodovani, pravdepodobne to bude vyrazne lepsi. Mimochodem, v tomto tydnu ma byt v autohitu test MW, tak uvidime co se dozvime :-) -
« Re: závady
Nevím co máte s posilovačem, tam problém nemám, ani sem o tom nikdy neslyšel, nejedná se náhodou o zvuk, který se ozývá v dorazové pozici??? Tam se ozývá dojetí na doraz, a protože je posilovač elektrický a motorek se točí, tak se řízení při vytočeném volantu zkouší pořád vytáčet a cvaká to.Tak to aspoň vidím já...
TEST: srovnávání s koktávkou bych pochopil, přece jenom je to v naší zemičce pořád pro řadu lidí modla, a takovým lidem nikdo nevysvětlí, že jde o auto 2 generace pozadu.Ale porovnávat prostor pro kolena a říct že je stejný je STUPIDITA největšího kalibru. Co se týká dílenského zpracování, tak možná má rezervy, ale objektivně řečeno je má každý, včetně modly VW a kdo to nevidí je zaslepenec, nebo hlupák.Ono to Stilo není žádný zázrak, ale je to hodně vysoký standart za výbornou cenu s bohatou výbavou bez příplatků. Testy na Stilo sou opravdu v každém časopise uplně jiné, a kdyby to člověk porovnával, tak si myslí že je pokaždé řeč o uplně jiném autě.Co se týká motoru 1.6, tak POZOR!!! Ten má v MW jiné zpřevodování a snad i elektroniku a auto jede výrazně jinak než 3/5 dv, je o hodně víc pružnější a nemá pod 2500 ot takové hluché místa.Výbavy se taky poměnily, takže bederní opěrka v základu ani za příplatek opravdu není, FIAT se na našem trhu vydal cestou nízké ceny, a podlě mě je to dobře, protože image je mizerná, tak je potřeba podbízet se. To je můj, doufám objektivní názor, tak mě nekamenujte...
-
JTF 14.03.03 11:17
« Af
Já jsem tomu redaktorovi posílal mail. Jestli mi odpoví, tak to zde zveřejním. V tom 100t.testu je také listárna majitelů prvních vyrobených vozů Stilo. Je pravda že nějaké problémy tam byly, zejména s zadní nápravou a s hlučností el.posilovače řízení což prý je již vyřešeno. -
« Re: Kvalita
Zaroven taky nechapu, pc vsude vsechny auta porovnavaji s Oktavkou. At uz je to skoro jakekoli auto. Vzdyt uz je to stary typ, tak co to porad srovnavaji. Kdyz porovnaji Stilo, jeste to chapu, ale tuhle byl v Euru maly test na Mazdu 6 a kdyz ji nakonci srovnavali s Oktavkou, tak psali, ze Oktavka je trochu levnejsi. Ze je to auto o tridu jinde ve stejne vybave za skoro stejne penize jim jaksi nedoslo. -
« Re: Kvalita
A uplne nejlepsi je kritika designu. Kdyz je test Golfa, napisou ze palubka je stroha, nemecky obycejna, ale kvalita a bla bla. Stilo vevnitr, palubka je nemecky obycejna, coz je skoda, driv to Italove meli lepsi. A kdyz hodnotili Fiaty driv, tak psali, ze jsou to vystrelky a ze trochu konzervatismu by neuskodilo. To same s designem auta. Kdyz delal Fiat experimenty, tak to bylo furt ze jako joo, ale zase ze uz je to moc a ze radsi ta klasika. Kdyz udela klasiku, tak zase, no ale trochu experimentu by neuskodilo :-) -
« Re: Kvalita
Stp> jo to cvakani ve volantu mi zaclo delat taky, ale jenom v maximalni poloze vpravo i vlevo. Je to jenom takovy cinknuti. Ta palubka me dost sere, i kdyz ji dotahnou, zase to zacne delat.
AF> ten test v SM je fakt komickej. Dilensky zpracovani Stila ma opravdu jeste rezervy, ale ty jejich duvody jsou dobry. Ono uz to s tim mistem vzadu, prej jako Oktavka, to me fakt pobavilo. Paradoxni je, ze ty ruzne testy co jsem na Stilo cetl jsou tak rozdilne, ze to snad ani neni mozne. Nekde hanili sedacky, tady je chvali. Vetsinou motor 1.6 vsude kritizujou, tady ho vicemene pochvali. Prostor vsude chvali, tady pisou ze je ho malo. Pak si vyber :-) -
« Re: Kvalita
Občas hláška Avaria Motore, dotáhnutá palubka, oprava stahování oken,silentbloky v zadní nápravě, najeto 20000km, motor 1.6, jinak plná spokojenost. Když čtu fórum P 307, tak se směju :-) Jinak sem dnes četl ve světě motorů test Multiwagonu a podobnou snůžku hovadin sem už dlouho neviděl. Kecy typu podprůměrné zpracování, které má byt odůvodněno použitím suchých zipů v nákladovém prostoru mě velmi pobavily. Ale stěžování si na místo pro kolena vzadu mě fakt dojalo. Asi se naštvu a pošlu do SM nějaký mail kde budu asi sprostý :-))) -
« Re: Kvalita
tak to je slusny...
... taky se pokusim o list mych problemu ,
mam stilo 1,9 JTD, najeto 32000 km
- vymeneny posilovac rizeni, dotahnuta palubovka, nedolehani listy na celnim skle, cyklovac steracu se zblaznil, podivne hlasky palubniho pocitace jako alternator fail * VDC fail * a dalsi:)
podivne cvakani pri toceni volantem
jinak pohoda :)
-
JTF 11.03.03 07:50
« Re: Kvalita
Hmm, to Tě docela lituju. Nějak málo km na tolik problémů. Mám doma 100t.km test na přesně to samý Stilo vyrobený v roce 2001. Nejvíce problémů dělal palubní počítač, který hlásil neexistující závady. Asi opravdu pořád platí - po uvedení modelu počkat cca 1 rok na vychytání much. Vím o čem mluvím - mám firemní Fabii(jedna z prvních) a taky jsem si docela užil. Taky teď uvažujeme z manželkou že vyměníme auto. Chtěli bychom Stilo 5dv., nebo MW. -
« Kvalita
Takze panove (a damy jestli tu nejaka je :-), udelam souhrn svych potizi se Stilem 1.6, najeto asi 9000 km. Zda se, ze se jedna zejmena o neschopnost servisu.
1)Vrzajici pruduch pod oknem, na oprave 3x, obcas to dela, obcas ne, stale nevyreseno.
2) Nevystredeny volant. Obcas po absolutni rovine a nemam uplne rovne volant. Prijde mi, ze nekdy je to OK, nekdy ne. Nevim co s tim, ted to pujde po druhe na opravu.
3) Cvakajici pedal spojky - uz 2x na oprave, ted po 3. Podle servisu se jedna o spojkove lozisko, cekaji na dodani. Tak uvidime. Je to dost neprijemny.
4) Spatne ukazujici vnejsi teplomer. Ted to pujde po 2. do servisu. Budou menit cidlo.
5) Vrzajici zadni naprava, odstraneno na druhy pokus. Meneno po cele evrope.
Mozna jsem smolar. Mozna taky ne. -
« Stilo 3d
Ahoj, líbí se mi Stilo 3d (jezdím sám, ale zato hodně, 60-70t za rok). Máte někdo zkušenosti, jak je to u Stila s kvalitou a výdrží? Nejde mi o ty německý kecy ve stylu "horší dílenské zpracování", ale fakt o zkušenosti. Jednoho fiata doma máme, manželka má Punto 97, celkem spokojenost, akorát už 2x odešly silentbloky zadních ramen a měnil se výfuk. Jinak nic, a to jezdí hlavně couračky. -
« Re: Multiwagon
No ja nerikal, ze ten motor je spatny. Ale zprevodovani je dost dlouhy, a dokaze dost zrat vic nez jine 1.6. Ma ale peknej chod, zadne vibrace. Taky jsem o vikendu Multiwagon okukoval. U nas ho meli za 449 000,- ve verzi Actual, 2xAirbag, ABS, ASR, MSR, pocitac apod. Navic byla klima, metaliza, radio a jeste nejake drobnosti. Za 449 000,- vyborna cena. -
JTF 23.02.03 09:28
« Multiwagon
Tak jsem se byl včera projet s Multiwagonem. Design je dle mého soudu povedenější než u 5dv.hatchbaku. Jel jsem s verzí 1.6(MBE - nepřijde mi ten motor zase tak špatnej). Za ty peníze co to nabízej je to podle mě fakt kauf. Je to hezky pohodlný na nerovnostech a ten kufr... No kdybych měl těch 414t.kč tak jdu do toho. -
« GT
Jinak GT je na webu Fiatu, kdyz si date volbu Chci Fiat, potom si najdete Stilo a date si modely, tak je tam mimo jine i GT a u nej poznamky, ze informace budou doplneny pozdeji. Jinak to ma podobnou vybavu jako Abarth, da uz se to najit i v prislusenstvi. Tak nevim. -
« Re: Nabidka
Jo ja taky. Ciste prazsky provoz sem tam klima a mam tam 9,4 a to mam celkem lehkou nohu, i kdyz obcas si to taky trochu vytocim. Uz jsem si zvykl :-) Ono je to hlavne tim, za ja byl zvyklej na slabsi auta. Mel jsem Punto 1.1 a to jezdilo tak za 6 litru a pak jsem mel Feldu 1.3, tu zajela mama, takze to auto bylo hrozne liny ale malo zralo :-) Taky jsem jezdil rok Fabii 1.4 MPI 44kW a ta jezdila jak kdy, ale myslim tak do 8 litru. Tak holt ted trochu vic no. Mimochodem, tak loketka, mozna mas pravdu ze to dela nekdo jinej. Jenom zjistit kdo. Docela by se mi tam libila, ale zase nechci aby to vypadalo blbe. No treba casem. Ted spis cekam, jak se vyvrbi cvakajici spojkovy pedal a jestli to jejich lozisko problem vyresi. Taky jsem zvedav co venkovni teplomer udela po vymene :-) A i kdybych si koupil Maybach, tak budu mit nejaky problemky :-) -
« Re: Nabidka
Ta loketni operka urcite jde dodelat, protoze ja jsem ji chtel a dostal jsem ji v ramci slevy pri koupi auta. Mam zakladni vybavu s cernym interierem. Ta operka se nedela s identickym potahem, ale prodejce mi nasel nejblizzsi cerny odstin. Do toho plastoveho dilu u rucni brzdy se musi vyrezat dira pro pripevneni operky ( pod plastem je osazeni se zavitem ). Potom to chtelo jeste jednu malou krytku a to bylo vse. Kolik to ale cele stalo nevim. -
« Servis - spojka
Tak jsem byl v servisu s tou cvakajici spojkou. Udajne je to spojkove lozisko, objednali a pak budou menit. Co se tyce spatneho ukazovani venkovniho teplomeru, uznali ze to fakt ukazuje blbosti (dneska rano -10 a moje auto s klidem -3, pozdeji po ohrati za jizdy -1 , holt Ital, asi ma rad teplo :-) a objednali nova zrcatka, pry se neda menit jen to cidlo :-) -
« Re: Nabidka
Musim se pridat do diskuse: mam cca 2000 km zkusenosti se Stilem 1,8 5D (celkem najeto asi 12 tkm) a prijde mi dooost line. Nevim, treba je to tim jednim kouskem, ale myslim, ze moji Brave 1,6 by to neujelo. Urcite je to auto tezsi, skoro jiste ma i mensi spotrebu pri stejnem stylu jizdy, ale je to vazne linej lenoch. -
« Re: Nabidka
No jasne :-) Ja to myslel tak horce. Jasne ze za par let bude nejaky jiny auto za stejny penize treba litat :-) Ne vazne, jenom si myslim, ze to je fakt bomba nabidka. Krome toho na dobu kdy jsem to kupoval jsem koupil opravdu dobre, takze si nemusim nic vycitat. Jenom bych bral tu loketni operku ve predu :-) -
« Re: Nabidka
mbe: To vazne nastve... Nejlepsi je ale tohle
neresit. Proste jsi ho kdsi koupil za nejakou
cenu a ted je situace jina... Kdybys mel cekat na
nejlepsi cenu a nejlepsi nabidku, tak stale
chodis pesky :-)
No a jestli jsi udelal spatny kauf vlastni vinou,
tak si z toho vem ponauceni. Ale trapit se kvuli tomu...
Trebas by se ti tahle 1.8 pojebala... Trebas by sis
uzival zive jizdy a zabil by ses... Uzivej si
a raduj se z toho, co mas :-) -
« Nabidka
Dneska jsem se trochu nakrknul u sveho dealera. Meli tam 1.8 98kW, Dynamic, 5 dveri, Obvykla vybava 6X Airbag, ABS, klima, autoradio s CD, kuzi potazenej volant, komfortni paket za 458 000,- Kdyz si vezmu, ze jsem dal za 1.6 v podobne vybave bez komfortniho paketu 449 000,- tak bych brecel :-) Ne vazne nejvic me mrzi ten motor, ta 1.6 nic moc, radeji bych tu 1.8 a pak me dost mrzi, ze moje Stilo nema loketni operku vepredu. Nevite nekdo jestli se to da dodelat? -
« Seicento
Dnes je na IDNES cosi jako recenze Secienta. Nechci se tu vyjadrovat k autu, ale dost me pobavila. Hlavne hlaska na palubku, ze lide kteri jsou zvykli na koncernovou kvalitu by pozadovali vic. Mam zato, ze FIAT je taky koncern, tak jaky jiny to asi maji na mysli ???? :-) Uprime, Seicento jsem si prohledl a sedl jsem si do nej, opravdu neni nic moc, ale sakra vzdyt to auto stoji 185 000,-. Az ten "koncern" udela auto za stejny penize a bude lepsi, tak budu mlcet. -
« Re: Spojkovy pedal
Nechci se nikoho zastávat, ale pochop, že když ti teploměr vymění, tak naúčtují FIATu záruční opravu a ještě mají rabat z dílu, když se ti v tom budou vrtat a laborovat, tak jim nikdo nic nedá. Na takové opravy přichází teprve po záruce, když už je potřeba šetřit zákazníkovy peníze, když je nechce dát za nový díl...