Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    14.06.03  21:40

    « Fiat a VW

    Skúste sa zamyslieť, koľkokrát vyhralo titul auto roka Fiat a koľkokrát VW. Nie že by
    bolo meradlom úrovne spoľahlivosti, techniky alebo ja neviem čoho, ale predsa. Fiat dokopy
    7 - krát, z toho 4 od roku 1984. V roku 2002 Stilo dostalo o jeden bod menej ako Laguna.
    Dodnes nechápem ako ich mohol predbehnúť P 307 (asi ten fantastický design, ale skúste sa
    začítať do fóra o P 307, niet čo dodať). VW sa podarilo vyhrať titul jediný krát v 1992
    (Golf III - možno že aj zaslúžene). A to som ešte nespomenul Alfu 156,147. Porota novinárov,
    ktorý rozhodujú o titule nie sú až taký amatéri. Amatérmi sú tí germanofilný kupujúci,
    ktorých je bohužiaľ veľmi veľa (nič proti MB a BMW, tí sú niekde úplne inde... aj cenou).
    A ešte niečo. Toto je forum o Stile a nie o parametroch traktorových motorov VW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.03  00:00

    « to theo

    nemecke platky necitam, ani ziadne ine, sem tam precitam nieco na auto.cz a to je asi tak vsetko. kvalitativny rozdiel GOLF IV vs. BRAVA je priespastny a to ako v spracovani tak v kvalite, to sa jednoducho zapriet neda, o pomere vykon/cena sa teraz nebavme, to je zas ine tema. STILO tento kvalitativne rozdiel ale dokonale zmazalo a je to skutocne to najlepsie a najkvalitnejsie co som od talianov videl v tej konzumnej casti trhu. sympatizujem s FIATom hlavne vdaka Stilu, to sa im podarilo neuveritelne, jedine na co som si nezvykol pri vozeni v Stile su sedacky, su take zvlastne makke, skratka ine, radsej mam klasicke tvrde sedenie a la BMW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  23:52

    « Re: Pavel_KR5

    jsou složitý musí tam být vlastně vstřikovací vačka atd atd.. Jinak nechci říci, že PD je špatný. Ale zdá se mi, že ho nabízaj za strašný sumy peněz. CR je levnější!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  21:51

    « ještě ke Golfu

    Jestli někdy čteš něco jinýho, než německý plátky, tak zjistíš, že Golf není hodnocený nijak výjimečně, spíš že má na němce ( a poněmčence) jakýsi charisma, kvůli kterýmu to kupují i když v žádným směru Golf moc nevyniká. Mimochodem - v hodnocení kvality podle reliability indexu je Golf 4 daleko za Bravou. A to je asi tak všechno, co jsem Vám dnes chtěl říct o swingu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  21:44

    « Re: Pavel_KR5

    Přesně tak, první přímý vstřik u TD měl motor 2,0 l v Cromě tuším v 1987 - sakra ti němci ale mají zpoždění :-)
    Jak s oblibou říkám, systém TDI-PD je jako škrabat se levou rukou za pravým uchem. Ty sdružený vstřikovače jsou složitý jak rádio a háklivý jak na olej, tak i na naftu. Takže jak tam něco odejde, tak oprava půjde do závratných výšin. O zvukovým doprovodu se nebavím vůbec - jestli jsi jel v Passatu s TDI-PD 96 kW, tak musíš potvrdit, že to je síla (kombinace dunění s nýtováním). Tak si pohodový cestování nepředstavuju. Jinak do náklaďáků, buldozerů, rypadel a kolejových vozidel TDI-PD je dobrej.
    Teď to nevím jistě, ale nemá Audi taky nějakej novej turbodiesel už s CR ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  20:05

    « Re: Pavel_KR5

    Nic proti, ale PRVNÍ SÉRIOVĚ VYRÁBĚNÝ automobil s diesel který měl PŘÍMÉ vstřikování byla FIAT CROMA!!!!!!!!!!
    Mimoto četli jste AutoTip test Fabia 100tisíc km?
    Tak po 42tisícich jí museli vyměnit převodovku!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  18:26

    « Re: Pavel_KR5

    Pavel_KR5> ty si s tym prudenim zacal ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  16:56

    « Re: Pavel_KR5

    to xtra: Sorry, obávám se, že na diskuzi s tebou nemám chuť. Téma "PD vs. CR" se na tomto serveru už propíralo x-krát. Občas jsem se toho účastnil a případně se i s někým přel, ale byli to lidi, od kterých jsem mohl něco nového dozvědět.


    Takže, v tomto okamžiku se vůbec nesnažím "popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA" TDI-PD motorů, ani to že jsi jasný vítěz.


    P.S. Malé šťouchnutí na rozloučeníj: Kurňa, ještě že ten VW licenci na PD prodává aspoň těm výrobcům náklaďáků, když už výrobci osobních aut mají smůlu :o)))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  13:47

    « Pavel_KR5

    cituje z auto.cz


    Označení pro přeplňovaný vznětový motor s přímým vstřikováním paliva, kterými jsou vybavovány automobily v rámci koncernu VW (VW, Audi, Škoda a Seat). Jeho vznik je datován na konec osmdesátých a začátek devadesátých let minulého století, kdy byl vyvinut německou automobilkou Volkswagen. Vstřikování paliva je řízeno elektronickou řídicí jednotkou, která také upravuje plnící tlak z turbodmychadla. Palivo je vstřikováno přímo do spalovacího prostoru, čímž je dosaženo lepších podmínek pro následné hoření směsi a je tak možné dosáhnout lepších výkonových charakteristik a nižších spotřeby paliva. Motory TDI poslední generace jsou vybaveny vysokotlakým vstřikování paliva systému čerpadlo-tryska (neboli Pumpe-Düse, čili PD).


    TDi PD nepouzivaju ostatny vyrobcovia len z toho dovodu, ze koncern VW svoju technologiu dalej nelicencuje a pouziva ju len vo vlastnej produkcii. Zatial co CR si moze zakupit kazda automobilka, preto tuto technologiu pouziva zvysok sveta. Tvoje argumentovania tratkorovym zvukom TDi PD su smiesne, vozil som sa aj v CR dieseloch a ten zvuk je este traktorovejsi, je pravda ze TDi PD ma tvrdsi a drsnejsi zvuk.

    snazis sa vsak popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA, ktore su pri porovnatelnych motoroch vzdy podstatne lepsie v prospech TDi PD!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  13:31

    « Re: to theo

    to xtra: To jsou teda perly, co ty tady plodíš: "... VW, ktory ma vlastnu technologiu a ta je o krok vpred nez Common-Rail vo vsetkych faktoroch ..." :o))))))))))

    VW zaváděl sdružené vstřikovače (PD) ve spolupráci s Boshem stejně jako rok předtím koncern Fiat, Magneti Marelli a Bosh uvedli "common-rail". To, že naprostá většina výrobců osobních aut přešla na CR a nikdo na PD (když nepočítáme výrobce náklaďáků :o), svědčí o tom, která technologie byla a je úspěšnější.

    Prostě PD motory jsou hrozný traktoroidy, jejichž zvuk je pro dnešní dobu jen stěží přijatelný (dokonce ani pro koncernového sourozence Audi). Doufám, že s tím u VW něco udělají, ale dost možná je to principiálně vyloučené. Jo a kromě zvuku je u PD ještě velkej problém s mazáním vačky, která ty vstřikovače pohání.

    Jinak, spotřeba nezávisí jen na vstřikovacím systému. TDíčka od VW byly ve spotřebě lepší než většina konkurence už před nástupem PD - v době "klasických" rotačních vstřikovacích čerpadel.

    Výkon, krouťák, spodek a spotřebu mají TDI-PD super, ale zase, že by CR byly nějak výrazně pozadu, to se nedá říct. Zatím nejvýkonnější TD motory okolo 2 litrů jsou VW 1.9TDI/110kW/320Nm (PD) a BMW 2.0d/110kW/330Nm (CR). Oba z roku 2001.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  08:32

    « Re: to theo

    xtra> jeste ke srovnani Fiat a ostatni, specielne Punto a Fabie. Me se libi jak kazdej Fabista vzdycky kdyz dojdou argumenty zacne tvrdit, ze Fabie je bezpecnejsi nez Punto, protoze se v ni citi lepe, je tezka, robustni a pritom Fabia i Punto II maji naprosto stejny Crash test, vcetne bodoveho hodnoceni. Akorat Punto je pri tom o 100 kg lehci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  08:30

    « Re: to theo

    adyn> myslim, ze pochopil, proto mu taky pisu at nebere novinare tak vazne, ze to nema smysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  08:29

    « Re: to theo

    stra> parametrove VW diesely asi vedou, ale v neprospech hraje slozitost vyroby a tim i cena a dalsi faktor je zvuk motoru. PD TDI je opravdu brutalni traktor, zatimco nove common raily se uz zacinaji blizit zvuku benzinu. Specielne 1.3 16V Multijet od Fiatu je opravdu skvela.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 13.06.03  07:00

    « Re: to theo

    To jste wolfa nikdo nepochopili??? Vždyť ta ironie z jeho příspěvku chválícího VW a hanícího FIATA čiší na všechny strany!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  00:00

    « to theo

    pises tu same nezmysly! Golf IV je po vsetkych strankach rozhodne kvalitnejsie auto nez Brava a to nie som nijaky odporca Fiatu, prave naopak.

    podiel CR dieselov na trhu rastie? no a? vsak ich pouziva kazdy okrem VW, ktory ma vlastnu technologiu a ta je o krok vpred nez Common-Rail vo vsetkych faktoroch - vykon, krutiaci moment, spotreba, ak to nechces vidiet tak niet o com s tebou diskutovat

    este ad STILO. pokial sa dobre pamatam, tak prave STILO malo znamenat pre FIAT prelomove auto, ktore ma prezentovat kvalitnejsie spracovanie a posunut image znacky tym spravnym smerom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  21:28

    « Re: Re:

    Ten propastnej rozdíl myslíš asi ve prospěch Bravy, že? Pak s Tebou souhlasím, protože Golf 4 je ještě větší * než Golf 3. A ty zázračný TDI -PD turbodiesely? Zrovna jsem četl, že CR má do roku 2007 zvýšit podíl na trhu o 20% a TDI-PD má jít zas o nějaký procenta dolů, takže to asi takovej zázrak není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  18:34

    « Re:

    O té spolehlivosti: Ten známej je Oplista, že corsu A vyluxuje tak na ní ani nehrábne všechno servis. Teď když si jeho rodiče chtěli koupit auto tak se rozhodovali pro Stilo ale nakonec z toho sešlo, protože je to FIAT a ten je XYZchrrr!
    Prostě jsem chtěl slyšet váš názor!
    Pro Wolffa: Že Fiatům mlátí nápravy??? a že nedrží stopu?? Jo a 1.6 u Golfa je 30 let starej motor?? Mimoto techniku a praciznost najdeš i u Fiatu!!! A to zabezpečení proti kradeži: tak třeba taková Felicia....nebo Octavia moje tetka je kurátorka a jeden odsouzenej vězeň co seděl za kradeže aut jí říkal, že třeba Construkt u Octavie mu trvá 1min. A když maj VW tak kvalitní zámky tak proč se Passati tak dobře kradou....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  16:49

    « Re: stilo

    Ja som mal fiata a som si znova kupil fiat (stilo) a som s nim spokojny naopak na vw by som asi nadaval (z vonku robustne auto vznutra nic moc) ale to je iba moj nazor. A co sa tyka tych zamkov videl som na pro7 ako sa daju rychlo otvorit cca do 5sec. ale to je jedno ja som s mojim stilom spokojny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  16:30

    « Re: Re:

    a v kvalite spracovania ma aj VW nedostatky tak ako kazda konzumna trieda automobilov, i ked ak z casoveho hladiska sa este nedavno porovnaval GOLF IV napriklad s Bravou tak musi kazdy uznat ze ten rozdiel bol priepastny, STILO je vsak skvost aj co sa tyka dizajnu aj co sa tyka kvality. A v pripade modelu ABARTH 2.4 20V nema nikde na svete konkurenciu v pomere vykon/cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  16:26

    « Re: Re:

    tak osobne mi pripadaju v kategorii malolitraznych motorov (rozumej pod 2000 ccm) najlepsie agregaty od BMW, tie maju vsetko - vykon, krutiaci moment, holt nie je to uz bezna kunzumna trieda aut.

    co sa tyka VW vs. FIAT vs. zvysok sveta, tak myslim, ze tieto konzumne motory do obsahu 2.0 su porovnatelne, nad 2.0 sa uz najdu rozdiely, nechcem vsak nacinat zas temu TDi vs. CR proste VW tie turbodiesely dokaze vzdy lepsie nez zvysok sveta - rozumej, vyssy vykon, krutiaci moment a nizsia spotreba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  10:52

    « Re:

    Wolfe klid, vzdyt to je vsude a netyka se to jen FIATu. Proste VW auta jsou nejlepsi, vsichni to vime a to staci. Fakt nema smysl to rozebirat. Konkretne k tomu motoru, 1.6 ve Stilu neni zadny dravec, ale neprijde mi, ze by to bylo kvuli vaze toho auta (prijde mi na dnesni pomery prumerna) ani kvuli nedostatku kroutaku (145Nm je pomerne prumer), ale spis je to zprevdovanim a charakteristikou motoru, kterej holt musi do vyssich otacek, coz je ve srovnani s prevazne 8mi ventilovymi VW benziny urcite jine.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 12.06.03  09:56

    « Bez nadpisu

    No dal sem si práci se čtením recenzí na auta od aaaauto a vřele doporučuji. Nevěřili byste, ale objevil sem jedinou výtku na VW (na celé). Opravdu jednu jedinou. Předstvte si, že motor 1,4 je na golfa nedostatečný, neboť ten vůz je díky své robustnosti příliš těžký na toto auto. Kdyežto u takového Stila díky nedostatku točivého momentu je tak tak i 1,8.(Na to, že je to Fiat). Já už tomu prostě nerozumím. Jak ten VW to dělá, že má tak příkladnou ergonomii, dokonalé podvozky, jenž naprosto přesně drží stopu a přitom dokonale vyhlazují nerovnosti vozovky. Fiatům mlátí nápravy a ještě k tomu nedrží vždy řádně stopu. No někdy jo, ale pravidlo to není.A potom. 1,6 u Golfa. Sice 30 let starej motor, ale to dokonalé dílenské zpracování. To vám stojí za podívanou (teda musíte to odkrytovat, ale pak ten pohled na tu techniku a preciznost...)A ještě jedna věc. Naprosto skvěle VW zabezpečení proti krádeži. prvu sice nedokonalé zámky, ale teď jsou prostě jak zámky od trezoru. Kdyžto fiat odemčeš asi i klíčkem od komínu...Tak nevím...Asi pudu do VW.Prostě mě tou dokonalostí už dočista oslnili...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  08:58

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    ...anebo od majitelů těch "skvělejch" ale desingove unilejch koncernovejch aut. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 12.06.03  08:51

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Má zkušenost je, že to že je FIAT * uslyšíte téměř výhradně od škodovkářů... (zejména majitelů 120, favorit apod.)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  08:39

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Myslim, ze na vyroky o vaznych zavadach je jeste brzy, cas ukaze, zetim neni duvod se bat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  08:38

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Ano takových lidí znám spousty kteří tvrdí že FIAT je * atd.... Ale žijou v dávné minulosti
    kdy byl hlavně problém s korozí i se spolehlivostí. Ale v dnešní době to jsou keci.
    Máme v rodině všichni Fiaty a není jediný problém myslím si že je to také zacházením. Zajímalo by mě jaké zkušenosti ten Tvůj "odborník" ve skutečnosti má. Hlavně s jakým FIATem... TAkový ty keci že FIAT je prostě Italskej sr.. jsou prostě debilita....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  06:02

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Tvůj známý bude asi odborník na slovo vzatý, ale spíš pěkný pitomec...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  18:50

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    autor dotazu spolehlivost u Stila.
    Mě se jedná především o vážné závady. Protože náš známej Stilo kritizoval, že to je Fiat a je to * atd... poruchovost drahé díly atd... Tak jsem se chtěl zeptat jak je na tom váš miláček se spolehlivostí.
    Tom
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  16:51

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Ahoj mel jsem take problem se skripanim praveho sloupku,ale neni to plast ale staci promazat vazelinou zamek ve dverich dnes se mi s tim trapili celi den v servisu nez zjistili ze je takova banalita. :-) Nakonec mi ty dvere nadherne spasovali a namazali a skripani zmizelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  12:44

    « Re: stilo blikanie a svetla vo dverach

    Skus zavolat do Dun. Stredy /Dunauto/. K tym svetlam vo dverach - vybral som cele svetlo z kufra aj s tym dvojdielnym plastom, napojil na dvere a funguje to ako ma. Takze len treba dokupit ziarovku. Ale neviem, ci tym nezanika zaruka /neprofesionalny zasah do elektroinstalacie vozidla :-))/. Pri najblizsej navsteve servisu sa ich na to spytam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  16:46

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Pokud vrze zadni naprava, tak servis, to je klasicka bolest nekterych verzi a vyresi tz vymena. Servis by to mel vedet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  15:38

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Mam 12000 od 12/2002, vsetko v poriadku. Aj ked trochu vrzga pravy stlpik (plasty), ciastocne aj zadna naprava :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  15:05

    « Re: stilo blikanie a svetla vo dverach

    Aktivacia blikania - skusal som v BA v Autotype. Nevedia to. Co k tomu dodat :-( Nevie nahodou niekto kde na Slovansku v BA a okoli by to vedeli spravit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  11:50

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Mám najeto 6 tkm, Stilo mám 2 měsíce. Zatím až na drobné mušky (viz. zde v konferenci) vše OK. Průměrná spotřeba 6.5 - 7.5 l/100 km (motor 1.6). Přeji hezký den.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  08:46

    « Re: Jaká je spolehlivost u Stila?

    Mam najeto asi 12 000 km od 09/02 a zatim me ve stychu nenechalo (musim zatukat).
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  08:05

    « stilo + spolahlivost

    No mam stilo od stredy ku dnesnemu dnu som najazdil 560km a zatial priemerna spotreba 7,6l aj mesto aj dialnica. Auto ide perfektne je tichucke vsetko je tak ako ma byt no proste parada (som si pre istotu zaklopal o stol :o) ) proste nelutujem. Aha aby som nezabudol mam stilo mw.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.06.03  22:14

    « Jaká je spolehlivost u Stila?

    Jsou Stila spolehlivá, nebo vás už někdy nechala ve štichu??
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 06.06.03  07:48

    « Re: to Zdenek_C - zasterky

    Díky za upřesnění. Neuvědomuji si jestli je dnes na trhu nějaké auto, kterému se zástěrky ještě musí dávat. Jinak zástěrky byly vcelku spásou pro základní modely aut s úzkými koly. Viz mé první punto 55. Když jsem jednou zástěrky sundal a pak viděl, jak vypadá hrozně ten nepoměr mezi hmotou karoserie a teňounkým kolem, tak jsem je tam hned vrzl zpátky aby úzká zadní kola opticky rozšířia (vlastně schovala).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.03  06:41

    « Re: to Zdenek_C - zasterky

    Adyn: "U nás už zástěrky cca dva roky povinné nejsou" -- to
    neni tak uplne pravda. Nejsou povinnou vybvou u vozidel,
    ktere maji zadni naraznik tvarovan tak, ze plni sam
    funkci "lapacu necistot". A i to tvarovani je v zakone definovano. Tusim ze je
    tam neco ve smyslu ze "uhel primky vedene mezi bodem,
    kde se styka zadni pneumatika a vozovka a bodem
    na nejnizsim miste zadniho narazniku za touto pneumatikou
    musi byt maximalne NEJAKA_HODNOTA". Tu hodnotu si nepamatuji,
    ale je to tusim asi 40 stupnu.

    No a jak jsem jiz kdysi rikal (sice jsem hovoril o me Brave, ale snad to platilo i na Stilo, ne? :-)), ty predni zasterky bych si tam urcite dal.
    Sice se ti zvysi spotreba (+nejaka ta jedna ci dve desetinky),
    ale auto se ti mene spini a vyresis i problem s otloukanim prahu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.03  11:28

    « Re: to Zdenek_C

    uz chapem! jednoznacne ti pomozu predne zasterky, kamarat mal ten isty problem na mercedese c, kamienky mu z prednych kolies vyhadzovalo do oblasti pod zadnymi dverami pri podbehoch, kupil zasterky a je to probleme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.03  09:02

    « Re: stilo blikanie a svetla vo dverach

    Podlahová světla jsou podle vyjádření prodejce dodávána BEZ žárovek od ledna (ale kabely tam jsou), blikání světel při použití DO aktivuje servis zadarmo v rámci záruky. Hezký den a spoustu bezproblémových kilometrů. A jeden dotaz - máte pod sedadlem řidiče schránku ??? (Podle prodejce tam od ledna také nemá být :-((( ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.06.03  08:49

    « stilo blikanie a svetla vo dverach

    no takze uz ho mam :o) je fakt super (hlavne ta vybava ale aj celkovy dojem) len neviem ci mam ist reklamovat svietenie svetiel vo dverach my nesvietia (to som sa nedocital v knizke ze maju) ale blikanie pri zatvarani dveri ma byt poradte ako ste to vyriesili.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.03  07:25

    « Re: to Zdenek_C

    to xtra: ne, ten problém mám u pravých a levých zadních dveří, nikoliv u kufru, tam je to v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  18:03

    « Re: to Zdenek_C

    ale ten problem s odskocenym lakom mas na 5-dverach tj kufrovych???

    zasterky si kup na nasich zas*atych cestach je to na nezaplatenie
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 04.06.03  17:33

    « Re: to Zdenek_C - zasterky

    U nás už zástěrky cca dva roky povinné nejsou. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  16:47

    « Re: to Zdenek_C - zasterky

    Hmm, dealer je asi trochu dement :-D Je to normalny doplnok, predne aj zadne. Minimalne zadne by si si mal dat, musis mat na SK podla zakona (a myslim ze ja v CZ). Predne su v zime nutnost. Jedna sada stoji tusim cca 1000,-SK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  16:09

    « Re: to Zdenek_C

    to xtra: ne, nemam. Vzadu to nevadi - tam je to v pohode, protoze se zadni naraznik strme zveda nahoru, kamen urazu je vpredu. Zatim jsem nikde nevidel Stilo se zasterkami a ani dealer si nebyl jisty, jestli dokazi zasterky na Stilo dodat. Asi se budu muset vic snazit :-) Preji hezky den.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  14:55

    « Re: to Zdenek_C

    mas namontovane zadne zasterky? a predne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  13:57

    « Re: to Zdenek_C

    tak 3-dverove stilo by tento problem nemuselo mat, kedze tiezadne dvere su tvarovane inak
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  08:19

    « Re: to Zdenek_C

    to xtra: 5 dveřové Stilo; oděrky jsou na prahu pod zadními dveřmi, kde končí spodní hrana dveří a začíná blatník. Vzhledem ke tvarování prahu tam je něco jako "kapsa" a tam se oděrky začaly objevovat. Přeji hezký den. Zdenek
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.03  19:34

    « to Zdenek_C

    problem s kamienkami mas na 3-dverovom alebo 5-dv. STILE? Kde sa to presne vyskytuje?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.06.03  13:03

    « Bez nadpisu

    Bych neměl strach, že to začne rezavět. Tak nejdřív za patnáct let, ale to už budeš mít asi jiný auto...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.03  12:48

    « Re: Kameny

    Ja mel na 4 roky stafre Brave prahy za prednimi koly uplne oholene od kaminku a vody az
    na plech (nastesti pozink, takze nerezl).
    Lakyrnik to nastrikal a dal tam nejakou gumovou ochrannou
    vrstvu. A silne mi doporucil predni zasterky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.03  10:42

    « Re: Kameny

    to r.c.: Jo, záruka je 10 let, ale náhodou to začne reznout dřív a nedivil bych se, kdyby se našla nějaká obezlička o zanedbání péče o lak. Ono to místo je při jízdě na našich cestách dost exponované - a to už se preventivně bojím zimy, co s tím bude dělat štěrk na cestách np. v horách, když jezdíme lyžovat. Přeji krásný den. Zdenek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.03  10:08

    « Re: Kameny

    to Zdenek_C: toho odřeného jsem si také všim. Ale abych řek pravdu myslím, že jsem to tam měl hned od začátku. Ale nejsem si jistý. Všim jsem si toho až při mytí po týdnu. Není to moc vidět. Myslel jsem si, že je to špatně nastříkané. Nějak jsem tomu nepřikládal váhu. Ale musím se na to mrknout kvůli tomu rezavění. Záruka na lak je 2 roky, na kastli 10 let. Tak by měla být nějaká jistota. Uvidíme. Ať se daří. René.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.06.03  09:45

    « Bez nadpisu

    Sem si to tady procházel, ale vcelku mě vystrašilo to forum o 307. To je vcelku drsný....Myslím, že by šli s prodejem hodně do háje, kdyby si to tam víc lidí přečetlo...To je fakt mazec...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.03  07:11

    « Re: Kameny

    Normální barvou v barvě vozu, a navíc mají dost nešťastný tvar.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.03  15:51

    « Re: Kameny

    BTW, jak má Stilo natřený prahy? Normální barvou nebo pořádnou vrstvu něčeho a lá Tlumex? U Marey jsem byl trochu nepříjemně překvapen, že je tam celkem normální nátěr jako na vrchních dílech kastle (akorát v černé). To u Tempry to bylo pořádně "natlumexovaný". Protože nemám zástěrky, tak prahy taky dostávají docela zabrat. Takže to to asi přetřu Tlumexem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.03  12:28

    « Re: Kameny

    Já nemyslím oděrku tu a tam od kamínku na blatnících, dveřích, kapotě. Ty samozřejmě normální jsou. Stilo má ale zvláštně profilované prahy, které tvoří v místě, kde končí zadní dveře jakousi "kapsu", kde se začínají objevovat oděrky na jednom místě. Kromě toho, že to nevypadá dobře, může to být místo pro potenciální korozi. A to je důvod, proč to chci řešit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.03  10:40

    « Re: Kameny

    ty oderky jsou snad asi normalni, ne? To je asi blbost reklamovat. Ja mam novou Mazdu a mam to taky a fleky od asfaltu atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.03  08:05

    « Kameny

    Mám dotaz: mám najeto 5.3 tkm a zjišťuju, že na prazích dveří - úplně na konci, pod zadními dveřmi, v takovém tom ohybu - začínám mít oděrky od kamení, nic velkého, ale docela mi to vadí. Máte někdo podobné zkušenosti ??? V polském foru o Stilu psali, že to je "konstrukční vada" a při reklamacích prahy stříkali a pokrývali nějakou fólií. Navíc prý existuje sada krytů na prahy a na inkriminovaná místa (cena po přepočtu do 2 tisíc) - originál Lineaccessori Fiat. Přeji hezký den.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.03  08:00

    « Re: DeadLock

    to r.c.: Já myju každou sobotu na ARALu v Havířově - samozřejmě v ručním boxu. Ostříkám, poliju šamponem, umyju houbou se šamponem, ostříkám, osuším. Ale mouchy, mrchy, dokonale neodstraním. A najeto mám 5,3 tis., spotřeba 7.5. Přeji hezký den a ať to jezdí. Zdenek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.03  16:06

    « Re: stilo 1,6 MV

    No ja to berem z DS (Dunaj Streda) potom napisem. Uz je u predajcu tak bud. tyzden idem prenho. :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.03  11:15

    « Re: stilo 1,6 MV

    to nnwm: tak ať máš šťastnou ruku při výběru. A pak děj vědět své dojmy. A kde to vůbec kupuješ? Čau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.03  11:13

    « Re: DeadLock

    to Zdenek_C: elektronika a počítače to je balšaja těchnika,ale někdy bych na to vzal kladivo. Mě zatím dveře otevírají dobře. Najeto 4,5 tis. spotřeba 7,8 l. Teď ale stále jezdím jen po Havířově. O víkendu sem myl auto a opět bez šamponu. Tentokrát se to ale moc nepovedlo. Měl jsem ho hodně od much, no a po oschnutí zbyly na autě samé čmouhy. Prostě uplně mastná karoserie. A to sem ji čistil do sucha a ještě jsem to pěkně rozmazal. Úplně nový druh laku. Tak příště musím použít šampon. Jinak budu jezdit jak nějaká ostuda. Tak zatím ať nám to šlape. Ahoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  09:52

    « DeadLock

    Tak jsem zjistil, že DeadLock funkce asi dokáže dveře opravdu umrtvit :-((( V sobotu a včera jsem několikrát nemohl po odemčení pomocí DO (i klíče) otevřít LZ dveře (ještě že to nebyly LP :-))) ). Půl dne to bylo náhodné, dnes ráno vše OK. Dám tomu ještě den a pak to asi bude na Nordexu. Pěkný den všem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  19:52

    « Re: stilo 1,6 MV

    Dik ja by som mal stilo dostat uz bud. tyzden sa uz tesim. Fiat fiat alebo radsej stiloooooo... :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  12:46

    « Re: stilo 1,6 MW

    to r.c.: Ano, ty splátky jsou na Stilu to nejhorší :-((( To červené Stilo jsem nebyl já, ale asi můj šéf (má červené 5 dv. a jezdí jako drak). Mám už najeto taky skoro 4.5 tkm a spotřeba je průměrně 7 - 7.5 (když mě to baví tomu dávat víc :-))) ). K těm podlahovým světlům atp. - asi to tak udělám, za pokus to určitě stojí. Přeji hezký den a ať Stilo jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  10:08

    « Re: Blikání blinkrů při zamykání

    to Zdenek_C, to m@cic
    myslím, že u obou z vás by jste měli mít aktivovaná světla u dveří i u motoru už při převzetí vozu?! Mám Actual a měl jsem to tam. Snad to tam nedělali na parádu. Nebo kvůli ušetření nákladů :-)) dvě žárovky no nevím. Zkusil bych je postrašit, že si to ověříte u FIAT ČR, jak to má být doopravdy. Radil mi to známy u felicie, že jak mu nechtějí vyhověd ve ŠKODĚ, tak hned vola do Boleslavi. A oni ztoho mají bobky. Tak snad nějak uspějete.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  09:56

    « Re: stilo 1,6 MW

    to Zdenek_C: opět omluva za tak pozdní odpověď. Musím, ale makat na ty splátky :-)). U Tesca parkuji často, máme tam s přítelkyní obchod se svíčkami. Samozřejmě, že Vas všechny tímto zvu k návštěvě. Červené stilo mě předbíhalo minulý čt na cestě z OV do HA. Chtěl jsem tě dojet, ale jel jsem na spotřebu. Tankoval jsem u Shelu pak jsem jel do OV Ludgeřovic a zpět ve 4 lidech a průměr fantastických 6,5 l. Rychlost max.100 Auto vytáčím do vyšších otáček a snažím se rychle dosahnout 5 rych. stupeň. A pak už jen lehká noha. Když jedu 1 - 3 stupeň tak to pěkně papá. Aspoň podle okamžité spotřeby.
    Na kontrolu po 3000 km mě pozval sám autosalon. Nevím co tam všechno kontrolovali, ale spíš bych řekl taková vizuální kontrola jestli není něco povolené, jestli je v pořádku počítač ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  09:39

    « Re: stilo 1,6 MV

    Omlouvám se za tak pozdní odpověď. Na co si dát pozor!? Abych řekl pravdu tak sám nevím. V každém autosalonu své auta vychválili. Já jsem fiatu moc nevěřil, ale dal jsem jsem na dojem. Tak snad mě nezklame. A myslím, že v dnešní době je tak velká konkurence, tak by si nemohli dovolit prodat nějaké špatné auto. Chce to mít i trochu štěstí. Měl jsem i nějaké novinové članky. A poměr cena-výbava se mi zdal u fiatu jako jeden z nejlepších. Zatím mám ujeto 4500 a vše v pohodě. Snad to tak bude i nadále. Spotřeba průměr klesla na 7,9 l. Jezdím i po městě i delší jízdy. Pohodlí je v autě dobré, ovládání všech páček a knoflíků mi vyhovuje. Kufr je obstojný. Pokud máš nějaké otázky tak se ptej. Ahoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.03  20:21

    « Bez nadpisu

    Nazdar majitelé Stila. Mám dotaz měli jste u Stila už něakou poruchu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.03  18:11

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Myslim, ze je treba stridat vsechny rezimy. Motor samozrejma vytacet jen kdyz je zahraty. Ja mam zkusenost, ze ta zivost nezalezi jen na "usazovani se motoru", ale i na momentalnim stylu jizdy, ktery si ridici jednotka vyhodnocuje (asi tekouci prumer z x desitek km) a podle toho reaguje. Po dlouhodobejsim courani se v kolonach je motor linejsi (ridici jednotka asi trochu plynu pri akceleraci ubira) a naopak po delsi dynamictejsi jizde se zase motor stava zivejsim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.03  16:39

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Mam 1.8 5D a tiez bol zo zaciatku lenivy. Treba ho poriadne rozbehat. Bol som na takej 2000Km jazde a trosku som to vytacal. Bolo to potom dost vyrazne poznat, auto ozilo. Aj servisak mi hovoril, ze je dobre jazdit na tych 2.5-3.5 tisic otacok, aby sa motor dobre usadil. Tych 130koni je prijemne citit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.03  15:44

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Pri vytocene trojce pri predjizdeni na okreskach nebo pri vysokych rychlostech na petku se tech 130 koniku urcite projevi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.03  13:08

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Asi to tak bude. Jde o zvyk. Ta 1.6 jeste jde, ale je fakt ze u 1.8 (okolo 130 koni) uz by ten vykon mel byt znat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.03  19:35

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Focus 1.6 i 1.8 ma podobne dlouhe zprevodovani jako Sillo. Tes se z vyhod, ktere z toho zase plynou pri dalnicnich rychlostech - nizsi otacky, mene hluku a nizsi spotreba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.03  16:54

    « Re: Blikání blinkrů při zamykání

    Nazdar přátelé, dnes jsem navštívil AF Centrum
    v Ostravě, kde jsem loni koupil Stilo 3D. Na po-
    žádání mi zcela bez problémů nastavili v řídící
    jednotce funkci blikání blinkrů při použití DO.
    Trvalo to asi 20 minut a potřebovali CODE kartu
    od vozidla. Je to v záruce, o ceně za práci ne-
    padlo ani slovo. Tak že to funguje a je to paráda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.03  14:41

    « Re: Mám 1,8 Stillo-Wagon....ale je líný !?

    Nevim, 1.8 jsem nejel, mam 1.6, ale i ten me prijde dost liny. Podle me je to hodne zprevodovanim a taky stylem jizdy. Ja presedl s feldy, takze napred jsem radil do 3000 zvyklej s feldy a to samozrejme nejede. Kdyz se to vytoci, tak to ale jede docela slusne. Kazdopadne zprevodovani nic moc. Taky se mi zda ze hodne zalezi na benzinu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.03  06:58

    « Re: Blikání blinkrů při zamykání

    Zdravím, mám verzi Active a včera jsem taky přišel na možnost zprovoznění podlahových světel. Teď uvažuju, zda to je na "reklamaci" nebo zda si mám koupit ty patice a žárovky sám. Je to totéž, jako s těmi blinkry - na námitky technika proti záruční opravě jsem argumentoval tím, že je to uvedeno v manuálu k autu a nefunguje to - a není to závislé na verzi, jak se mi snažil vysvětlit (tzn. není tam kouzelná formulka "pokud je součástí výbavy"). Takže to nakonec vzali. A totéž je podle mne i záležitost s čidlem otevření kapoty motoru - v návodu k autu je popsané, že to je kontrolované - a NIC. Ale zase - z druhé strany (od motoru) sedí nějaká malá krabička ... Přeji krásný den.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…