Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Přečipováno...!
ona ta šestka je taková spíš udržovací, ale já osobně sem byl z toho šestiklvaltu poměrně nadšený.Jinak 1.6 u verze Stila 0, by čipování potřebovala jak sůl :-((( od verze 1 je to o něčem uplně jiném.
To all: Navrhuji otevřít téma: Vyměním ženu/přítelkyni, svoji nabízím na víkend výměnou za Mitsu EVO 7, málo jetá, nehoněná, 1.majitel, koupeno v čR :-))) -
« Re: Přečipováno...!
mbe: Dobre, napis podrobnosti. Ja take napisu nejake pracovni ukoly pro tu tvou. Bydlim v Plzni,
bude se starat o 5 mesicni dite. Ale at se neboji,
je umele ziven (kojeni po ni chtit nebudu ;-), spi
celou noc (maximalne se jednou probudi, ale ted cca
3 nedele spi 8-12 hodin v kuse. I kdyz, mozna by si ho asi ta moje vzala k tobe.
Me je 27 let, bude se mnou bydlet v Plzni, ja sam nejsem moc narocny.
Staci mi jedno jidlo denne, ani nemusi byt teple.
Sex neni podminkou, ale kdyz uz... :-P
BTW na jak dlouho je vymenime? A nebo vis co (ted me napadlo uplne nejlepsi reseni),
nechces si je nechat obe? :-) Vtip. -
« Re: Přečipováno...!
zdravim konkretni hodnoty Vam nereknu... Na brzde jsem nebyl ale tuhle firmu na upravu ridici jednotky mi doporucil kamarad co ma Punto II Sporting (coz je identicky motor jako mam ja) a ten ma krome temer stejneho naprogramovani ridici jednotky jeste kit primeho sani (uz mam objednano, ten zvuk by jste museli slyset)a ladene vyfukove potrubi a na brzde mu namerili 96! koni a 127 nm kroutak pripominam ze normalne ma 80 koni a 114 nm kroutak. tak to jsou hodnoty ktere me velmi potesili dejme tomu ze vejfuk dela 6 koni tak "cip" udelal deset koni a hlavne zlepsil chod motoru jde vazne mnohem lepe do otacek a tahne vic odspoda.
Co se tyce tech uprav na jejich web. strankach tak to jsou max. hodnoty ale on sam rikal ze to nedoporucuje ze tohle by bylo na ten motor vazne moc. Ale znam cloveka co to, zase v puntu, ma a zatim nemaji problem ani jeden.
A spotreba se nezmenila dokonce bych rekl ze klesla ale ted me to bavi vic honit takze jsem na stejne :-) -
« Re: Přečipováno...!
oddie: Ja jsem rad. Ale kdybych ji to ja blbec nerikal a
vytahl ji na projizdku na tu severni moravu, kde to delaj,
tak uz by snad nic nenamitala...
A to mi jeste vcera rekla ze "nema co na sebe" a ze se pujde podivat do obchodu...
Ach jo, nejsem to chudak? No, mohlo to dopadnout hure.
Mohla sezdat, ze i ja nemam co na sebe a mohla me chtit po tech obchodech
vlacet s sebou... -
"-- skrytý --" 03.07.03 09:09
« Re: Přečipováno...!
BoB_: takovéhle věci přeci vůbec doma nemůžeš říkat! Holt si na to teď musíš ušetřit z kapesného :)))) Na tohle jsou všechny ženské stejné. Já jsem nedávno poznamenal, že bych mohl dát na auto elektrony, které mám doma, takže jsou vlastně "zadarmo" (zbyly z rozebraného vraku) - a mladá mi na to řekla, že je mám radši prodat, ať z nich aspoň něco je... No, ale maj vlastně pravdu, chtěj pro nás přeci to nejlepší, ne? :-) A co bychom si bez nich počali, že? Tak buďme rádi, že je máme ;)))) -
« Re: Přečipováno...!
BoB> ja jsem to doma taky nedavno nadhodil a zena kupodivu nebyla proti :-)), u me je spis problem, ze ted na to nemam prachy :-), ale jinak by asi nebyl problem. Zalezi jak ktera zena, reciever na domaci kino a bedny mi ta moje dokonce koupila sama :-), ale napr. moje snahy o koupi noveho mobilu vyznivaji stejne doprazdna jako tvoje snahy o tunning :-) -
« Re: Přečipováno...!
Af> presne takhle taky uvazuju, rad bych videl nejaky konkretni udaje. Vydrz motoru by snad mela byt OK, myslim, ze by tam mela byt rezerva, ale spis se bojim o emise a zaruku. Videl jsem nejaky jejich propagacni material a ted si presne nepamatuju o kolik tam u te 1.6 slibuji zvyseni kW, ale na obycejnou SW upravu ridici jednotky mi to prislo az prilis. -
« Re: Přečipováno...!
Tak jsem doma rekl, ze bych potreboval 10000 na chiptuning...
"K cemu to je?"
"Aby auto jezdilo rych... usporneji."
"Nechci, aby jezdilo rychleji!"
(Kdyz jsem Bravu koupil, tak jsem konstatoval, ze
je linejsi nez Croma a jezdi pomaleji. To manzelka
kvitovala s povdekem, ponevadz se "o me boji").
"Ale bude to jezdit usporneji."
"O kolik?"
"Tak (vymyslim si) o litr."
"To mi za to nestoji, nechci, abys s tm jezdil rychleji!"
(Prehodnocuji strategii) "Ale ja to potrebuji, abych byl rychleji z krizovatky pryc, aby me nekdo nenaboural a neublizil mi."
"Nechci, abys jezdil rychleji!"
Takze asi nic. Nejsou ty manzelky strasne? Ze ja se ji ptal :-)
Kdyz jsem si chtel koupit receiver, tak jsem sel a nic nemohla rikat.
Ted mi to ale "zakazala" a kdyz bych to prestoupil, tak by frfnala. Ach jo :-( -
« Re: Přečipováno...!
A co konkrétní hodnoty výkonu a krouťáku po čipnutí, nebyly by??? Nejlepší by bylo zajet na brzdu, tam se pozná všechno :-)))
O tom, že v servisu nepoznají čipnutí, bych pochyboval, před každou diagnostikou servisní počítač ( examiner ) načítá uložené hodnoty, a pokud zjistí odchylky třeba v délce, nebo času vstřiku ( a o ničem jiném vlastně čipování není), tak hlásí chybu. Pokud ovšem neumí examiner oblbnout tak, že navenek jednotka ukazuje normální hodnoty. Nechci od toho nikoho odrazovat, ale zajímala by mě životnost a spotřeba upraveného motoru. -
« Re: Přečipováno...!
Nemam strach protoze jsem se na to informoval a dle vyjadreni techniku se da tezko preprogramovani ridici jednotky pozna... Musela by se udajne poslat do Italie. Ptal jsem se v servisu kam jezdim servisovat a problem by byt nemel. V nejhorsim pripade mi ji preprogramuji zpetna puvodni program a zdarma. Co se tyce ceny tak ja to mel levnejsi jelikoz to bylo pres znameho ale pokud vim tak oficialne to bylo asi 7 500 kc. Ale zalezi na objemu motoru, jak jsem psal nejlepsi bude se podivat primo na www.ricambi.cz nebo se s nima spojit primo kontakt tam maji. At to jezdi M@cic -
« Re: 1,2 nebo 1,6
to rands: Plně souhlasím s Mbe. Taky mám 1.6 (najeto 9 tkm), 1.2 jsem měl půjčenou na víkend a najel jsem s ní kolem 500 km. Do města a na pohodovou jízdu 1.2 bohatě stačí, pokud jezdíš delší trasy, plný nebo sportovněji, je 1.6 lepší. Jinak spotřebu mám celkový průměr 7.1 (šéf, který má 1.2 má průměr 6.5), běžně jezdím za 6.8 - 7.3 (zapnutá aut. klima, kratší jízdy kolem Ostravy a Havířova). Co se týká verze - nevím, jestli kupuješ skladové auto nebo půjde do výroby, ale k motoru 1.6 (Actual, Active) jde objednat paket ESP + ASR + MSR + Brake Assist, k 1.2 (Actual) ne, tam je jen ABS + EBD - to je změna v modelovém roce 2003, bohužel k horšímu. Přeji dobré rozhodnutí. -
« Re: Přečipováno...!
ahoj Mbe, nacipovany to mam od BIT Software via web: www.ricambi.cz specializuji se na italska auta. urcite bych o tom uvazoval protoze to uplne zmeni charakteristiku motoru. Ja mam 1,2 a ta zacala jet nekde od 4000 ot. a ted se celkem slusne rozjizdi uz ve 2500 ot. je to znat jak blazen fakt prvni investice co se vyplatila :-)Pujcil jsem to jednomu technikovi z FIATu a ted se svezl a rikal ze tohle vazne necekal... A to mam jeste objednany kit primeho sani. S tim tam ty otacky lezou uplne samy :)). Hodne kilometru preju vsem M@cic -
« Re: 1,2 nebo 1,6
S 1.2 ti neporadim, nejel jsem s ni, ale jezdim petidverovou 1.6 a ten motor na me ze zacatku pusobil hodne line, ted je to lepsi, spotreba ujde, pouze bych mu vytknul zatah do 2500, to je opravdu lenoch. Je to holt klasickej 16V, takze 3500 otacek a vice potrebuje. Myslim, ze hodne zalezi jak budes jezdit. Jestli sam, asi vystacis v klidu s 1.2 (pry jede opravdu dobre a ten sestikvalt je nadhera), pokud jezdis obcas plnejsi, asi bych sel do 1.6 -
"-- skrytý --" 01.07.03 13:11
« 1,2 nebo 1,6
Silne uvazuji o nakupu Stila, ale vaham mezi nadstandardne vybavenym Actualem 1,2 (+klima, bocni bagy apod.) nebo 1,6 Active, ktery to ma vse temer ve standardu. Prodejci me ruzne lamou na 1,2 nebo 1,6. Zkousel jsem projet obe varianty, ale chce to mit pujcene na delsi dobu, coz nejde. Poradte! -
« Re: Přečipováno...!
Povez mi, kde sis to nechal delat. Me upravu ridici jednotky nabizeli pres nekoho primo u Vavrince. Udajne ta 1.2 se opravdu o hodne zlepsi, ale zatim se mi do toho nechce (mam 1.6) kvuli zaruce. Povez neco vic a taky cenu. Jinak jsem se ted vratil z dovolene z Italie, celkem cca 2500 km, spotreba 7.8 litru za celou cestu (hlavne dalnice, jedna brutalni 40 km zacpa u Boloni, mesto, mimo mesto) se stale pustenou klimou. Auto jelo skvele, jel jsem tak okolo 130 - 140, v nemecku i chvilema 190 :-), tak abych to zkusil, ale spotreba me hodne rychle uklidnila :-) -
« Re: dovolena
to r.c.: Tak hodně zdaru na pařbě i cestou.Tankovat doporučuju v Mikulově (Shell), v Chorvatsku berou na pumpách kuny i eura, ale při platbě eury je kurz vetšinou dost děsivý, s benzínem jsem problémy neměl. Mýtné se platí úplně stejně i ve Slovinsku - místní měna nebo eura. Na dálnici na mýtě to poznáš, vystojíš frontu, zaplatíš a pojedeš :o) Manželka ostře moc nejezdí, spíš to odpíchne a má těžkou nohu :o) Na té dálnici to bylo dost divoké, ono nad 150 je Stilo už dost hlučné (motor, gumy, aerodynamický hluk). Ale sedělo jako přibité. Tak nádhernou dovolenou, šťastnou cestu a ať Ti Stilo jede. Zdenek -
« Re: stilo club
to m@cic: jak budu v Praze tak to víš že na tebe zablikám. Hlavně, aby to nebylo v noci. A pro ten sraz jsem také. Ale kdo to zorganizuje. Asi ten, kdo má nejaký hotýlek, nebo horskou chatu :-)). Jóó to bude pařba. Teda pardon budem si vykládat jak nám to jezdí. Ja stejně nepiju. Ať se všem daří. -
« Re: dovolena
to Zdenek_C: Ahoj, ještě jsem neodjel. Jedu teď v neděli asi kolem 15,00. Přes víkend se jdu vyřadit na rock. festival Noc plná hvězd a pak už budu vegetit. Jenom tam nějak rozumně dojet. Jedeme ve 4 lidech, z toho 3 mame řidičáky. Tak snad pohoda. Akorád nevím, kde přesně tankovat, kde co budu platit a v jaké měně. Natankuji do plna u Mikulova, to dojedu až tam no a pak zase do plna v Chorvatsku a snad dojedu až k nám. Za ubytování chtějí po nás 55 euro. Původně chtěli 50 tak nevím co to má znamenat. Vezem krušovice tak je uplatíme :-) Auto mi jezdí dobře. Vidím, že tvoje manželka je pro ostřejší jízdu. Moje spotřeba 7,4. Nejde to srazit níže. Asi to u kombi nepustí níže?! Uvidím po dovolené. A jak si jel těch 210 tak pěkný hukot. A jak drželo auto na cestě? Řval už hodně motor? Tak se měj dobře, budu si to užívat. Dík R. -
« Přečipováno...!
Zdravím tak jsem si dnes nechal své Stilo přečipovat... Mám 1,2 a je to absolutní bomba!!!
Nechal jsem posadit krouťák níž a teď je to živější už ve 2500 ot. A hlavně mi zmizela ta prokletá "díra v plynu" při ostřejším startu.
Vřele všem doporučuju. Zdravím M. -
"-- skrytý --" 20.06.03 18:25
« RE: recenze na AAA
Uz jsem se tu zminil, ze jsem si vsiml, ze ty AAA recenze prebiraji resp. pajcujou z PARKER'S ONLINE.
Nicmene jejich preklad muze byt pozoruhodny jako ten v pripade P307. Posudte sami:
Parker's...DRIVING ...steering not as communicative as the 306's. AAA... Jizdni vlastnosti...rizeni je komunikativni jako u 306. Dobry, co? -
« Re: stilo club
Jsem pro, tahle myslenka ve me drime solidne dlouho. Ani ne tak ten klub jako STILOvy sraz.
:-))))A uvazoval jsem zalozit ceskou internetovou stranku ala Stilo.org. Co se tyka zdraveni, pokud jste z Prahy a blikalo na Vas modre 3D Stilo tak to jsem ja. Bohuzel jen par lidi opetovalo :-(
At vam to jezdi jako me M@cic. -
« Re: dovolena
Je to pravda, dnes jsou auta dost podobná a žádné nemůže být vyložený zmetek. Bohužel ty maličkosti dokáží člověka dost potrápit, a přitom stačí tak málo, např. vložit do manuálu A4 se soupisem toho, co se v novém modelu změnilo oproti popisu v knížce. Člověk by věděl na čem je a nebylo by nutné složitě se doptávat a řešit, co kde má a nemá být. Byl jsem teď 2x v Brně, tak jsem si na dálnici malinko "popustil uzdu" a na tacho bylo skoro 210 :o) Pohoda. Při tém příležitosti jsem nechal Stilo lehce prohlédnout u prodejce, kde jsem ho koupil - prý je vše "alles gute". Ale stala se mi zajímavá věc (a ani technik netušil, co a jak) - v údaji General Trip se najednou objevil údaj o ujetých km, který neodpovídá celkovému stavu ujetých km. Přitom jsem General Trip neresetoval, což by teoreticky mělo tuto změnu jako jediné způsobit. Zajímavé, Stilo si evidentně žije vlastním životem :o))) Snad nikde nejezdí samo po nocích. K Chorvatsku - byl jsem tam předloni autem v Orebiči na poloostrově Pelješac (tehdy jsem měl ještě Daewoo Espero), ale před sezónou, tudíž žádné kolony. Vše proběhlo naprosto v klidu, jen je tam opravdu dost policajtů, co měří rychlost v obcích a na omezeních (a samozřejmě kasírují) a občas nějaký místní "divočák". Jel jsem klasicky přes Rakousko a Slovinsko, v Chorvatsku až do Splitu vnitrozemím. Celkem 1300 km, vyjel jsem večer v 9, dojel jsem druhý den kolem 4 odpoledne, ale dost jsme stavěli kvůli dětem, hlavně posledních cca 300 km. Tož Ti přeji krásnou dovolenou, ať Stilo jede jako drak a hlavně šťastný návrat. Zdenek -
« Re: stilo1,6 mw
r.c.: Jo, je to podobné, těch škrábanců je několik a taky mám pocit, že nepřibývají. Sice teď jsem pár dní abstinoval (byl jsem mimo a jezdila žena :o((( ), tak to musím zkontrolovat. Najeto mám 7,5 tkm, spotřeba 7.1 průměr celkem, jinak jezdím 6.7 - 7.5 (žena 8.4 :o))) ). Z toho Stila jsem mával já, hned jsem Tě poznal :o). A Stil fakt přibývá, viděl jsem asi tak 4 další. Za chvíli budeme zralí na klub Stilařů ... Přeji pohodové ježdění. Zdenek -
« dovolena
dlouho jsem tady nebyl a je to tady pěkný hukot. Nechci se pouštět do debaty, ale myslím, že v dnešní době už snad dělaji opravdu kvalitní auta. Rozhodují spíš maličkosti. Příští týden jedu stilem do Chorvatska. Můžete poradit na co si dát pozor?
A ještě. Když jsem kupoval auto také jsem uvažoval o VW. Ale byl min. 100 000,- dražší. (golf) a neměl takovou výbavu. A já neměl tolik pěněz tak vyhrál fiat. A zatím jsem spokojený, přítelkyně také, strejda uvažuje také o koupi, tak uvidíme. Stilo je vlastně novinka. Nikdo nemá moc najeto, tak zadím nelze říct jesli je to dobré nebo špatné auto. Myslím, že ta konkurence na trhu je tak velka, že si ti výrobci nemohou dovolit vyrobit špatné auto. Snad to nezakřiknu ! ! ! -
« stilo1,6 mw
Zdene_C: tak jak ty kameny na tom zadním blatníku. U mě je to stále stejné. Alespoň nepozoruji, že by těch odřenin přibývalo. Uvidíme co dál. Zatím najeto 6 000 km. Vše funguje jak má. Někdo tady psal, že nedrží stopu a slabé motory... Já jsem zatím spokojen. Nejsem sice žádný dravec,ale jede mi to v pohodě. Spotřeba 7,5 l. Někdo na mě mával z červeného Stila, směr od Fiatu do centra v Havířově. Nebyl si to ty? A těch Stil tady přibývá. Pod sedadlem také nemám schránku. Ta je ve standartu u té nejvyšší výbavy (nevím teď ten název). Všem přeji klidné kilometry i tobě. Čau. -
« Re: Re:
to prave ja taky pote, co v kazde recenzi v MFDnes na ojety vuz uvadel Kuzel z AAA konkurenci jinych znacek a pokud ji byl FIAT, sepsul jej slovy, ze mu vadi blablablabladil. zpracovani a povest. A ted na AAA v recenzich o tom ani slovo a na mne to pusobi jako chvala. -
« Re:
Na mne to prave nepusobi, jako smejd. Vysledek ( 4 * ) je stejny a drobnosti, ktere u Stila vytykaji maji teoretický charakter ( ačkoliv závěsy mají tendenci rachotit při přejíždění děr na silnici,Benzínový motor 1,8i je nejlepším kompromisem, ale ne vždy táhne tak suverénně, jak byli mnozí u fiatu zvyklí). Neni v tom naznak zadneho problemu, oproti jinym autum ( krom Golfa ). Vetu:"Předcházejí Bravo/Brava byly celkově spolehlivé, takže bychom byli překvapeni, kdyby se objevily nějaké větší vady" bych necekel na AAA. -
« Re: P 307
Do soutěže auto roku pro ten kterej ročník může být zařazený auto, kterýho se stihne ten rok prodat x (teď nevím kolik) kusů. Švagr má P307 v práci a je šíleně spokojenej, protože tam každej měsíc něco odvaří (ŘJ dokonce už 2x) a jako náhradní vůz mu občas dávají Peugeot Coupé :-). Jinak ještě ke Golfu: vidím , že pro určitý lidi je to fetiš. A nejraději mám ty jejich kecy o kvalitě :-)) -
wolff 16.06.03 12:51
« Bez nadpisu
Aspoň se to rochu rozhýbalo...A pak byl to sarkasmus.P.S. Pokud jde o BMW, tak kdo ho má, tak ať si dává bacha na zrcátka, aby mu neuletěly...Pokud jde o soutěž auto roku...Opravdu si myslíte, že by měl Fiat tak silnou lobby, že by tolikrát vyhrál COTY. To, že tu soutěž teď vyhrála 307 nemusí být o tom, že by byla nejlepší na světě, ale prostě z těch konkurenčních aut asi jiné lepší nebylo... -
« Re: Pavel_KR5
to theo: Audi nepoužívá PD především u větších TDI motorů pro luxusnější vozy. U 2.5TDI V6 dle mého zatím zůstává u "klasického" rotačního vstřikovacího čerpadla (2.5TDI V6 110-132 kW), zatímco u větších motorů používá "common-rail" (3.3TDI/165kW od r.2000, 4.0TDI/202kW od letoška a výhledově i 6.0TDI/292kW).
(Jeste ze mne neslysi/necte).