Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Low oil pressure
tak tuhle hlasku sem mel uz taky..
ale vsiml sem si ze vsechny hlasky co mi stilo "reklo" se udali v zime,... to auto je proste do teplych kraju...
... este jedna vec... uz sem videl svuj airbag :(
ale akorat namacklej naraznik dovnitr..
auto bylo i po havarce pojizdny a na prvni pohled nic videt...
no... neubrzdil sem to na plzensky...
ale mohlo to bejt horsi... -
« Re: Nerovnoměrné sjízdění předních pneumatik
Tento problém skutečně existuje, ale s placením pneumatik bych se rozloučil, v servisce se píše něco o tom, že se má závada hlásit hned, nikoliv když už to způsobí sjetí dohola, měl jsem ten problém taky ale naštěstí sem to zpozoroval zavčasu, udělal geometrii, přehodil zadní za přední a je to OK. -
« Nerovnoměrné sjízdění předních pneumatik
Dobré ráno, objevil jsem problém, který mne hodně, ale opravdu hodně na...l. Auto mám 4 měsíce a týden, najeto 15 800 km a v pátek jsem zjistil , že mám skoro totálně sjetou vnitřní stranu předních pneumatik - mezi krajem pneumatiky a první drážkou. Navíc rozdíl sjetí mezi vnější a vnitřní drážkou dezénu je 2-3 mm. Měl jsem jisté podezření, tak jsem to konzultoval v servisu, tak na to "hodili okem" a to je výsledek. Na dotaz co s tím jsem se dozvěděl, že je špatná geometrie, že je ji třeba změřit a nejlépe přehodit přední pneu dozadu, ať ještě chvíli vydrží. A prý je to neprokazatelné, může to být od začátku špatným nastavením nebo jsem vymetl nějakou díru a hnul s geometrií já. Což si a) nejsem vědom, b) s mým minulým Daewoo Espero žena najela na obrubník, totálně zničila ráfek a geometrie byla OK !!! Tak nevím. Dnes to budu řešit s prodejcem (auto mám z Brna, jezdím do Nordexu v Havířově) a doufám, že je dokopu k alespoň částečné spoluúčasti za nové pneu - ale opravdu jen doufám, v Nordexu se na to tvářili VELMI skepticky. Máte někdo podobnou zkušenost ??? V Polsku již takových případů několik bylo. Jinak doporučuji zkontrolovat gumy :o))) - a ať Vám to jezdí. -
« Low Oil Pressure - 2. díl
Zdravím všechny, tak jsem byl v pátek v servisu s onou veselou hláškou. Technikovi se samozřejmě neprojevila :o))), nicméně mne pochválil, že je lépe přijet se zdánlivou zbytečností, než pak mít problémy. Auto šlo na Examiner, podle něj je vše OK ... Nicméně tohle měli už i u dalšího auta (aut ?) a výpis z Examineru posílají do Prahy na Fiat ČR, který se k němu "vyjádří". Tož uvidím, o výsledku budu informovat. Ať Vám to jezdí. -
« Re: spotreba
Ja jezdim po meste (Praha) mezi 8,8 - 9,5 litru, kdyz hodne stojim a mam pustenou klimu tak i 10. Mimo mesto ruzne, ale dovolenou v Italii (2500 km) prevazne po dalnici, 2 lidi, plny kufr, temer furt zapnuta klima jsem mel prumer 7,6 a nemyslim, ze bych se nejak extremne loudal. Nejmensi rychlost cca 120 km, v nemecku i 170, ale to jenom chvili. Byla to hlavne dalnice a neco malo mesto, mimomesto + jedna opravdu velka dalnicni kolona. Ale jak rikam, hodne dela pocet km, mam neco pres 15 000 a ze zacatku mi to zralo urcite vic. -
« Re: spotreba
To se takhle neda merit. Zalezi na podminkach, rovina, mirne stoupani, klesani, pocasi, nalozeni auta, tezka noha, lehka noha, ovlivni to moc faktoru. Za urcitych podminek bych rekl proc ne, ze jedes 120 jeste neznamena, ze nemas tezkou nohu a benzin tam netece. -
« Re: Low oil pressure
Zdravím tak hláška "LOW OIL PRESSURE" me taky potkala ale zatím jenom jednou a nemyslím si že bych stál v kopci, tak jsem motor vypnul a znova jsem nastartoval a uz nic. Asi se opravdu přehřává PP. :-) Teď mě tak napadá mě se za tím neobjevila hláška STOP ENGINE. -
« Re: Low oil pressure
Tyhle errorovy hlasky jsou to hlavni co je Stilu vytykano. Tohle jsem nemel, ale ASR failed, Alternator failed, uz me potkalo. FIAT by mel asi vydat nejaky novy software pro tu ridici jednotku. Jinak mi taky servis rikal, ze hlasky s olejem se objevuji a obcas je to tim, ze auto stoji v kopci a olej se preleje na jednu stranu motoru. -
« Low oil pressure
Zdravím všechny, tak jsem se chvilku "dovoloval" a stala se mi zajímavá věc. Minulý týden prakticky každý den odpoledne nebo večer jsem okamžitě po nastartování motoru dostal na displej PP hlášku "Low oil pressure stop engine". Takže jsem engine vypnul a po chvíli nastartoval - v pohodě bez připomínek ze strany PP. Bylo to vždycky po jízdě když auto stálo cca. 1 - 3 hodiny. Kontroloval jsem stav oleje - v pohodě. OD neděle to už nedělá. Máte někdo podobnou zkušenost popř. poradíte, zda prudit servis ??? Díky a ať Vám to jezdí. -
« Re: facelift
Spojka furt to samy. Je objednana cela kompletni, pedal, nejaky ten pritlacny talir atd. Vymena nekdy ted, jeste jsem se nedomluvil. Prijde se na to podivat nekdo z FIATu. Co jsem si ale ted vsiml, ze zamek na zadnich dverich jako by zacinal reznout. Mate to nekdo? -
« Re: Poklice
U nás se to řeší tak že si poklice spáskuješ těma zatahovacíma páskama. kdyz koupíš bílé tal ani moc nebije je do očí a tyhle ti ...... mají smolíka. Ne že bych nějak chtěl zlehčoval tuhle smutnou událost, ale na druhou stranu oni ty poklice zas tak hezké nebyli :))).
TAKŽE výzva: až někde v okolí Havířova uvidíte na nějakém "nestiláckém" autě poklice ze Stila POMSTĚTE SE :-) -
« Re: Poklice
Jo tak poklice, to je u nas vec sama pro sebe. Kdyz jsem stal pred barakem (ted garazuju), tak mi ze vsech aut co jsem kdy mel ukradli poklice, Felda, Fabie, Escort. Nevim k cemu. Ted garazuju, ale za chvili asi prijdu o pronajem garaze, takze zase budu stat venku. Je to drsny, ale na rovinu rikam, ze si je sundam a necham je doma, protoze tak jako tak bych o ne prisel. Problem je, ze jak tohle jednou zacne, nekonecny kolobeh, kdy si lidi vzajemne kradou jim ukradene poklice se rozjede. Koukal jsem, ze nekdo to u nas resi tak, ze si na poklice nechal nastrikat mene kontrastni barvou SPZ auta a zatim jsem nevidel, ze by jim tyhle poklice ukradli, ale kdo vi, * to muze udelat jen tak aby te nasr..... -
« Poklice
Zdravím, tak si musím poplakat. Včera v noci mi v Havířově nějaké h..... a k..... a .... ukradlo všechny 4 poklice z kol. Když jsem se ptal na cenu nových originálů Fiat, cena se pohybovala mezi 500 - 600 Kč. Takže budu jezdit s obyčejnými, co nadělám ... Jen netuším, na co komu budou - na staré Fiaty 15" nedá a na Stile je každý má ( a stejně si myslím, že majitel Stila by něco takového jinému Stilařovi nedokázal udělat :o))) ). Ať Vám to jezdí ... -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
Také zdravím, mám Stilo 3/2003 (ale 1.6) a jsem na tom celkem v pohodě - za 14 tkm se projevuje pouze cvakání spojky při puštění pedálu, občas něco zavrže (PP dveře, zadní dveře), 2x se zasekly LZ dveře (po chvíli se umoudřily), nad 100 km/h trochu píská vzduch u PP dveří (je tam někde malá netěsnost) a lehce se viklá páka ruční brzdy. Toť vše. Předpokládám, že na roční prohlídce se vše odstraní. Jinak naprosto v pohodě, jezdím za 7 litrů, spíš mne štve změna výbavy od letošního modelového roku. Ať Vám to jezdí. -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
Zdravím... Já mám Stilo 4/2003 musím říci že pokud opravdu nebudu bazírovat na maličkostech které mi měnili tak já jsem se svým Stilem spokojený mám najeto přes 11 tisíc km a neměl jsem jediný problém , jasně chápu 11/2001 je ta úplně první série co se k nám dodala a od toho se to také odvíjí. Vždyť Stilo bylo představeno ofic. v zaří 2001! -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
to MBE: Tak sem se dnes informoval na vrzání spojky a mám v tom celkem jasno.Vrzání způsobuje kovová kulička, která tlačí přes silonové pouzdro na něco, co ovládá spojku, tak dalece jsem to už nezkoumal. Důležité je, že vrzání vniká tím, že kovová kulička prošoupe silonové pouzdro, a de kov na kov.Tyto věci jsou součástí pedálu, dá se to řešit výměnou pouzdra, prý už se to teď vyrábí nějak jinak. -
« 1.2 stilo 11/2001
Ešte by som chcel vedieť či niekto nemá skúsenosti z dodatočne montovaného alarmu originál na stilo zn.Meta. Aj ten sa mi nejako sere. Po roku mi menili celé črevá (riadiaci modul) lebo mi prestal komunikovať druhý ovládač a nevedeli ho nijako naprogramovať.Po nejakom čase mi prestala fungovať siréna.Najradšej by som im ho dal vymontovať.
Sledoval som tu diskusiu ohľadom smeroviek ,ked sa alarm zapína a vypína.Potešil som sa ,že keď ho zapnem tak ma pozdraví a hlavne večer nebudem už musieť počúvať zámky či cvaknú.Ale v servise ma sklamali a povedali že sa to dá nadstaviť ,len na originál čo je alarm na klúči. Nešlo mi do hlavy ,keď je to originál alarm na stilo,že to nejde! Má s tým niekto skúsenosti?Ďakujem a pozdravujem. -
« stilo 1.2 16v 11/2001
Tu je stilák z Bratislavy.Na budúci týžden mi idú meniť tú zapráskanú spojku 3 krát.Tá posledná mi vydržala asi 5 000km.Vŕzga a škrípe ako staré dvere.Už by to mohli začať vyrábať z niečoho iného,museli si to v tom Turíne všimnúť.Na 48 000km mi ju idú vymeniť 3 krát,je to normálne?
Ďalej mi idú meniť aj zámok na ľavých zadných dverách,po necelom roku mi vymenili všetky zámky pretože v zime mi zamŕzali a teraz postupne mi menili pravý zadný a teraz je na rade ľavý.
Mal som na tom stile už toľko drobných závad že to auto NEDOPORUČUJEM! -
« Re: Kontakt na FIAT ČR
Vyžádej si u dealera aktuální ceník a technické udaje, sou to dva dvojlisty, na těch je výbava rozepsaná dost dopodrobna. Tvůj problém bude spíš v tom, že na trhu sou ted dvě série Stila, nultá a první, a navíc mezi tím se udělalo několik set aut, které sou takoví bastardi, tzn. mají výbavu jak se podaří. Je to způsobeno tím, že při přechodu na sérii 1, něměli nějaký čas řídící jednotky pro ovládání dvou, nebo čtyř bagů, a proto se dá koupit Actual s 6 balony v ceně.Tyhle auta se ale už téměř všechny vyprodali a momentálně by prodejci měli mít už jen jedničkové série.
Co se týká cvakání pedálu, řešení je jednoduché, je nutno vyměnit uložení pedálu, je to v podstatě ložisko na kterém pedál chodí, pak bude vše OK.
Pokud se budete obracet na FIAT, přeju pevné nervy, ale vím o jednom člověku od nás, který měl nějaké problémy s Bravou a napsal dopis přímo do Turína. Asi za měsíc si ho pozval dealer na prohlídku, když tam přijel, tak tam stál v pozoru technik z FIATu čR, a fungoval jak fretka.Takže možná je tohle cesta....
Pokud vím tak technik na reklamační vady je Jaroslav Parolek, tel na FIAT 224806111 -
« Kontakt na Fiat ČR
Když už tu všichni hledáte kontakty na Fiat ČR, tak se taky přidám. Hledám nějaký mail nebo něco, kde bych se doptal na možnost dostávat mailem novinky z FIATu a následně je uveřejňovat na svých stránkách. Na jejich webu jsem sice našel nějaký formulář, kdy se člověk může zaregistrovat, ale zřejmě to nefunguje :-( Za každé info díky. -
« Bez nadpisu
a to mam v teto situaci psat, jak je Stilo uspesne v prodejich v CR ve sve tride ? Dost dobre 6. misto - Peugeot 307, Opel Astra,Ford Focus,Renault Megane,VW Golf, Fiat Stillo. Nechapu, jak se furt muze ta Astra tak dobre prodavat. Za zminku stoji i vetsi prodej Seicent nez Matizu. Podrobnosti - vsak vite kde.
-
« Re: Spojka
Zdravim MBE dlouho jsem o tobe neslysel. Co se tyka oficialniho kontaktu na FIAT CR tak sidli na Krizovnicke ulici Praha 1 Hned vedle Karlova mostu smerem ke Staromestske. Jinak technik FIATu CR se jmenuje Pokorny a je to super * mam dokonce pocit ze tomu vubec nerozumi. Viz moje problemy s vrzanim kastle (nechal rozebrat komplet strop kvuky ktermu se muselo vymontovat 60% interieru jako boky i presto ze jsme mu jasne vsichni rikali ze to jde odspodu). Mimochodem FIAT CR je s.r.o. to me taky pobavilo.
At to jezdi M. -
« Re: Spojka
Zdravím, se spojkovým pedálem mám zatím "problém" jen v tom, že je při puštění zmáčknutého pedálu slyšet kovové cvaknutí. Začalo to cca. ve 4 tkm, teď (11 tkm) je to trochu slabší ale pořád slyšitelné. Když jsem se na to ptal technika, konkrétní odpověď jsem nedostal. Uvidím, na garančce ve 20 tkm budu chtít, ať to odstraní. Spojka jinak funguje OK. Ať Vám to jezdí. -
« Re: Kontakt na FIAT ČR
Zdravím. Chtěl bych naprosto přesnou a oficiální informaci o změnách ve výbavě Stila série 0 (r.v. 2001-2) a série 1 (r.v. 2003). Když jsem auto kupoval mluvil jsem s 2 dealery a každý říkal něco jiného - a auto má výbavu zase o něco jinou. Nejde o podstatné věci, spíše o drobnosti, ale mám toho dost a chci si to definitivně vyjasnit. Za kontakt předem moc děkuji a přeji hezký den. -
« Spojka
Tak uz toho zacinam mit dost. Mam stale problemy se spojkovym pedalem, jak uz jsem tu psal, pedal cvaka a je takovy rozviklany. V servisu uz jsme to mel asi 5x na oprave a porad to same. Uz mi dochazi trpelivost a zacinam uvazovat, ze se pustim primo do FIATu CR a zacnu je prudit s odstoupenim od smlouvy, ci neco podobneho, pripadne zacnu trvat na pozvani jejich technika aby se na auto podival a na nejake kompenzaci, protoze auto s timhle problemem mam kazdy mesic v servisu a bez vysledku a to vubec nemluvim o podle me lehce hnute pricce volantu o ktere servis tvrdi, ze je naprosto OK. Co byste mi radili? -
« Jak zvýšit výkon u JTD?
Mám Dobló 1,9 JTD a má výkon 74 kW a točivý moment 200Nm při 1500 ot. Neví někdo, proč mám výkon jen 74 kW a krouťák 200Nm., když ten samý motor třeba ve Stilu či Alfě má 85 kW a krouťák 255 nM? Oba jsou dvou-ventilové a naprosto shodné. Jak můj motor upravit na výkonové parametry Stila či Alfy? Nestačil by jen software ze Stila? Díky za jakékoliv informace. -
« Kontakt na FIAT ČR
Zdravím všechny Stilaře. Mám dotaz - nemáte někdo mailový kontakt na někoho z Fiatu ČR (nebo na nějakou technickou podporu či marketing), kam bych se mohl obrátit s dotazem na oficiální informace ??? Nedělám si iluze, nicméně bych to rád zkusil. Díky moc a ať Vám to všem jezdí. -
« Re: vrzání interiéru - ještě jednou - zkušenosti
Já mám sice kombi 1,6, ale také se vyjádřím k vrzání. Ale bohužel nemám co napsat. Klepu 3x na dřevo. Plasty jsou v pohodě. Auto mám 4 měsíce a najeto 9,5 tis. Snad to tak i zůstane. Myslím ty plasty. A co se týká zbytku vozu tak je to zatím také bez problémů. Přeji úspěšný výběr. Je to trochu i o štěstí.
Jak jsem najížděl na naše stránky tak chyběl FIAT-CLUB. Co je s ním? -
« Re: vrzání interiéru - ještě jednou - zkušenosti
Zdravím já mám Stilo 1,2 3D 2. série (vyrobeno v březnu 03)zatím téměř bez problémů, viz starší příspěvky... Co se týče palubek tak na to že bydlím v Praze a mám najeto 10 tisíc tak se z palubky žádné pazvuky neozívají zato ty okna... Ty mě važne ser... . Jinak si nemůžu stěžovat. přeju dobrou volbu M@cic -
« Re: to Zdenek_C
to r.c.: Tož vítám z dovolené a tiše závidím ... Jezdit jezdím, už jsem se přehoupl přes 10tkm (za 3 měsíce, a to jsem plánoval tak 2.5 tkm za měsíc). Ona ta reklama FIAT STILO - NEBUDETE CHTÍT VYSEDNOUT asi nelže :o))) Měření spotřeby mám v pytli, protože Trip Computer se každých 5 tkm resetuje a začíná od 0. Ale jezdím kolem 6.8 - 7. V Havířově jsem několikrát potkal 5 dv. ve světle modré metalíze, v tmavočervené a v tmavomodré (vedle toho jsem i stál, jela s tím nějaká paní, tak jsem raději ani nedal řeč :o))) ). Na autě vše OK, jen někde vzadu něco na nerovnostech povrzává - postupným vylučováním to tipuju na plasty 5 dveří. No, vzhledem k najetým km budu v Nordexu co nevidět, tak jsem to zařadil do seznamu. Přeji pěkný den a ať to jezdí. Zdenek -
« vrzání interiéru - ještě jednou - zkušenosti
Již delší dobu vážně přemýšlím, že půjdu do Stila 3d 1.2. Tak jsem poctivě sháněl informace, přečetl všechny příspěvky zde v této rubrice a přiznám se, že pořád váhám. Proč? Jezdil jsem ve Fiat Uno a nyní v Puntu I. Vše by bylo +- OK, jen jedna věc mě strašně vytáčela a vytáčí: vrzání vnitřku auta, tj. plastů, výplní dveři apod. Ač jsem zkoušel všelicos, bylo to jen horší. A proto bych byl rád, kdyby mohli majitelé Stil 3d 1.2 krátce shrnout, jaké oni mají zkušenosti s "vrzáním" interiéru po najetí těch pár tisíců kilometrů (zvl. té nové řady od března t.r.). Vím, že jisté údaje už zde v diskusi zazněly (vrzání spojky, drnčení oken, palubovka), ale přece jen - pomožte mi se rozhodnout. V autě už jsem jel a jinak jsem byl docela spokojen. Dík. -
« to Zdenek_C
čau, jak to jezdí. Modré stilo kombi má někdo v Suché. Úplně stejné jako já, pacholek. Má ale 1,9. V Chorvatsku jsem blikal také na Stila, ale nikdo neodpověděl. Asi to tam neznají. A jak to jezdí tobě. Četls? Chorvatsko sem jel na 6,5l a celkově mi to spadlo na 7. Jen tak dále. Jelo se dobře a auto také be problému. Zatím čau. R. -
« stilo 1,6 mw
Zdravím stilaky.
Všichni na dovolené už nejsou, já jsem přijel v pátek. No bylo super. Přečítal jsem asi posledních 50 příspěvků a vcelku chlama (česky-sranda, slovensky- ?). Tak vy už tady měníte ženské:-))), já mám, ale nedám, ani nepůjčím, ani prstíček.
Byl jsem v Chorvatsku. Tam přes Rakousko, zpět přes maďary. Byl jsem nad Dubrovníkem. Cesta super, zajel jsem to za 16 hod.(dva řidiči) na hranicích bez problémů na silnicích také. Auto šlapalo super. Jeli jsme ve 4 + jídlo na 10 dnů a nějaké oblečení. Spotřeba 6,5, celková spotřeba auta 7 l. Jel jsem tak do 140. Přes Rakousko po dálnici paráda. (To IVANHOE45: tak by to mělo být i u nás, co?) Auto se chovalo šikovně. Trochu jste mi zkazili radost s těmi posledními příspěvky o těch poruchách. Snad se mi budou vyhýbat. Nějaké poruchy mám na mém starém Oplu Omega. Nechcete ho někdo? r.v. 90, combi 2,0. Dejte aspoň 20 tis.
Ať Vám to všem jezdí. -
« Re: Vrzání bočních oken
Mal som ten isty problem. Niekde pri pravom stlpiku to dost vrzgalo na nerovnostiach. V servise mi povedali, ze to bolo okno, po premazani to uz nevrzga.
Momentalne mi zavse zakvili sedadlo spolujazdca. Cez vikend som bol v Prahe. Sakra, nechapem, preco sa v Cesku nerobia dialnice asfaltove, ked nemate na udrzbu betonovych. Som sa citil ako vo vlaku. Slovami klasika: "Tvari se hogo-fogo a * maj na chodbe" :-D -
« Vrzání bočních oken
Zdravím ma take stilo 3D 1.2 a zatim musim zaklepat se mi vazne zavady jako spojka vyhybaji. Mam ho neco malo pres tri mesice a najeto mam uz skoro deset tisic kilometru. Ale co me vazne vytaci je vrzani bocnich oken kdyz je stahujete nebo je mate v pulce a jedete tak na kazde nerovnosti to dela fakt neprijemny pazvuky. Mate nebo mel jste nekdo stejny problem?
V servisu s tim udajne nedokazou poradit ze prej Stilo je prvni FIAT ktery nema kolejnice ve dverich a sklo tak drzi pouze mechanismus stahovani... -
« Re: Stilo 1.2 16V
Cital,ale mne úplne zblblo ovládanie.Pri zapnutí páčky zotrel pár krat sklo a potom zostal krížom cez sklo a približne minutu sa nedal vôbec ovladať pohyb a nestriekal ani z nádržky ostrekovaču, a nič príjemné keď ti niekto zajazdy zašpinil okno a nič si nevidel! -
« Re: Stilo 1.2 16V
Jo, pokud myslis ten ostrikovac, to neni problem, to si necham udelat pristi tyden az pujdu kvuli te spojce. Jenom me mrzi, ze ty ostatni problemy jsou na aute od zacatku z vyroby a nejsou schopny to opravit, at uz je chyba kdekoli. Je skoda, ze FIAT tohle pusti do prodeje, projde to predprodejnim servisem az k zakaznikovi a jeste maji problem to potom opravit. Jeste stesti, ze to nejsou zavady, ktere by zabranovaly provozu, protoze jinak bych mel auto asi furt v servisu a nebo v garazi. -
« Re: Stilo 1.2 16V
Jo, pokud myslis ten ostrikovac, to neni problem, to si necham udelat pristi tyden az pujdu kvuli te spojce. Jenom me mrzi, ze ty ostatni problemy jsou na aute od zacatku z vyroby a nejsou schopny to opravit, at uz je chyba kdekoli. Je skoda, ze FIAT tohle pusti do prodeje, projde to predprodejnim servisem az k zakaznikovi a jeste maji problem to potom opravit. Jeste stesti, ze to nejsou zavady, ktere by zabranovali provozu, protoze jinak bych mel auto asi furt v servisu a nebo v garazi. -
« Re: Stilo 1.2 16V
A jeste doplnim, ze ted mi ostikovac nestrika na zadni okno. Vsechny predchozi zavady jsou na aute uz z vyroby, ten ostrikovac je v podstate prvni zavada z provozu po 15 tkm. O to je smutnejsi, ze se to vubec dostane do prodeje, protoze ten spojkovej pedal je nejen slyset, ale i citit, takze zadna skryta zavada. -
« Re: Stilo 1.2 16V
Presne stejny problem se spojkovym pedalem a s tim vrzanim budiku mam taky. Tu spojku uz mi jednou menili lozisko a jednou cely pedal. Ted cekam znovu na lozisko. Hruza. Pritom jsem auto koupil v zari 2002, ale byla to skladovka, takze tam mohlo byt dost dlouho. To vrzani budku, neni jako uplne vrzani, kdyz vypnu motor a rucicky padaj dolu, tak v tom jako trochu zachrasti, ani jsem to puvodne nechtel resit, ale mozna to jeste udelam. Taky mam stale potize s nerovnosti volantu, pres to, ze servis trvdi, ze je vse OK, pri jizde rovne nemam volant uplne rovne ale malinko posunuty doprava. Jinak vsechno co popisujes jsou klasicke bolesti prvnich verzi podle webu stilo.org. Taky bojuju, ta spojka me fakt vytaci a jak rikam to uz lozisko i cely pedal jednou menili. Tak jsem zvedav, pristi tyden to lozisko budou menit znovu. -
« Stilo 1.2 16V
Pripájam sa do diskusie zo Slovenska.Auto mám ako jeden z prvých zákazníkov, zakúpený bol 11/2001 a do teraz 07/2003 mám najazdených 47.000km.Tiež som sa rozhodoval medzi 307 a Stilom.Z jazdnými vlastnosťami auta som veľmi spokojný,bežne jazdím do 6,5l.Mal som ale dosť veľa porúch,ktoré mi v servise postupne opravovali.Prečítal som si postupne celú stránku venovanú k Stilu.1.Ako prvé mi menili zámky na celom aute,pretože nad -10°C sem tam mrzli.2.Uplne zblbol cyklovač stieračov,tiež ho menili aj s motorčekom.3.Problémi so spojkovým pedálom (vôla a škrípanie) výmena spojkového ložiska + pedál
2 krát.4.Problémi s airbagom spolujazca ,zapínala sa kontrolka a vypisovalo stop airbag failure.Zo začiatku čistili kontakty pod sedadlom,koncilo to výmenou celého spodku sedadla a zapojením kontaktov bez konektoru na priamo.5.Výmena celých budíkov nakolko ručička otáčkomeru škrípala.6. Oprava prepínača smeru prúdenia vzduchu.7.Výmena postupne obidvoch predných svetlometov,pretože sa v nich začala objavovat voda a para.8.Výmena riadiacej časti alarmu Metta originál na stilo , pretože prestal fungovať druhý ovládač a nešlo nanovo nakódovať.9.Ale mám svoje auto napriek tomu rád,jazdím na nom každý den,ale tých závad bolo podľa mňa na výmenu auta....Zdravý Vas Fiatak z Bratislavy.:)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Už mi raz menili budíky kvôli vrzgajúcej ručičke na otáčkomeri,od takých 2000t do 750t vrzgala ručička a teraz sa mi to zdá opat.Máte s tým niekto skúsenosti?